maandag 20 mei 2013

Een artikel in een E-magazine in Australie...

Lieve blog meisjes,

Een tijdje geleden kreeg ik een mailtje van Kerryanne,
deze lieve dame woont in Australie..
Zij heeft sinds kort een E-magazine en Kerryanne vroeg
me of ze mijn popjes en beren soms een keer in haar
tijdschrift mocht zetten...
Ik was verrast...en hartstikke blij dat zij mij hier voor 
vroeg...en stemde gelijk in...!
Een tijdschrift helemaal in Australie..dat is natuurlijk
super tof!

Lieve Kerryanne ik wil je heel hartelijk bedanken
voor dit prachtige artikel...het is zo gaaf..!

Klik op de link onder het plaatje en je kunt 
het magazine Shabbilicious bekijken!
Het is magazine- issue nr.2

Hier kun je de pagina's vinden met mijn popjes
en beren..en ik kan jullie vertellen dat het 
er prachtig uit ziet..!
KLIK OP DEZE LINK www.shabbyartboutique.com
Lieve blog meisjes,

Een tijdje geleden kreeg ik een mailtje van Kerryanne,
deze lieve dame woont in Australie..
Zij heeft sinds kort een E-magazine en Kerryanne vroeg
me of ze mijn popjes en beren soms een keer in haar
tijdschrift mocht zetten...
Ik was verrast...en hartstikke blij dat zij mij hier voor 
vroeg...en stemde gelijk in...!
Een tijdschrift helemaal in Australie..dat is natuurlijk
super tof!

Lieve Kerryanne ik wil je heel hartelijk bedanken
voor dit prachtige artikel...het is zo gaaf..!
Dit is een pagina uit het tijdschrift...
Kerryanne heeft veel aandacht besteed aan de layout
van het schattige tijdschrift, het ziet er allemaal zo
prachtig uit...
Kerryanne heeft ook een prachtige blog...
zij maakt schattige Tilda spulletjes en hier maakt
zij zulke mooie foto's van..kijk maar eens..Klik hier om op de blog van Kerryanne te komen
Ook heeft Kerryanne een website...en wie
van Shabby Art houdt kan hier heerlijk rond neuzelen..
Haar spulletjes zijn zo mooi van kleur en te leuk!
 Ja en ik wil jullie heel graag voorstellen
aan mijn gekleurde zusjes...
 Dit is Betty-May
 En zij heeft een gekleurd neusje van kant...
 En kijk eens dit is haar zusje
Sarah-May
 En jullie kunnen wel zien dat deze beestjes
lieve kleurtjes hebben..
Zacht roze en zacht blauw...
 En Sarah-May heeft een harten neusje met
witte stipjes...een polkadot neusje..
 En ik heb een krans gemaakt van
foam roosjes, en hier heb ik hier en daar
wat strookjes kant en tule tussen geknoopt...
Deze foam roosjes zijn zo schattig en leuk
te verwerken..
 En ik heb Betty-May beschilderde oogjes
gegeven...dit vond ik precies bij haar berenkopje passen...
En Sarah-May heeft een jurkje van
broderie kant aan... dit staat  haar zo lief.. 
Samen een beetje stoeien haha... 
 Hier kunnen jullie de beschilderde oogjes nog
eens beter bekijken...

 Het jurkje van Betty-May is al heel erg oud...
En er zit veel oud kant aan..
 En konijnenkindje 
Sarah-May
Ook dit konijnenkindje heb ik wat meer
kleur gegeven...
Het is heerlijk om te experimenteren met 
wat kleurtjes...
 Het is altijd spannend...om iets nieuws te proberen!
 En ik ben blij hoor met het resultaat...
 En ja die geschilderde oogjes zal ik wel iets vaker
gaan doen denk ik...
 Ik vindt deze oude trouwmuts ook zo mooi..
 En het staat Betty-May goed..
Zo meisjes...dit was het weer..
Ik wil jullie alvast een hele fijne week wensen..!
En een dikke knuffel
Marijke
X

40 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Liefste Marijke,
Ze zijn gewoon zo prachtig, ongelofelijk!
Ik ga direct op bezoek bij Kyrreanne,
ziet er alvast heel tof uit.
Nog een gezellige avond,
liefs Valerie ♥

thistlewoodfarm zei

Hello sweet friend!

So nice to meet you!

Congratulations on the magazine feature!

Wateringen zei

Ira Huberts20 mei 2013 04:51
Ja ja, hier maak je me dus nieuwsgierig mee hè Marijke? Shabby! Ga even gezellig kijken op je link, jou kennende zal het wel iets heel moois zijn! Geniet van deze dag, lieve groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

sirkkis zei

Ihania nalleja ja suloiset nenät heillä. Kaunis lehti oli ihanaa katseltavaa paljon. Suloista viikkoa sinutte terveisin sirkkis ♥

Wateringen zei

Opoe gea20 mei 2013 05:25
Ik had het al gezien
Heel mooi artikel
Gefeliciteerd

Miranda Slagboom-de Groot zei

Oh wat geweldig allemaal.
Groetjes Miranda

Knillie Bears zei

Wat ziet alles er toch weer zoóóóó mooi uit zit helammal weg te zwijmelen het ziet er weer schitternd uit, zo mooi die kransen op die mooie koppies en die jurkjes ook zo mooi.

Liefs corina♥♥♥

Anoniem zei

Dag lief Marijke.

Mooi...dat artikel, wat staat er veel in over jou Marijke.
Daar kan je weer hartstikke trots op zijn!

En wat zijn je nieuwe beestjes weer schattig!
Heel erg mooi met die kleurtjes,en dan die uitdrukking op de gezichtjes weer.....zó mooi Marijke!
Vooral de grote beer vind ik zo lief!!

Het was erg leuk om weer even door je blog te wandelen.

Dag dag lieve Marijke....tot de volgende keer,
Liefs,
Mia

Anoniem zei

Hallooooooo Marijke,

Ik wil je van harte feliciteren met je artikel in het E-magazine leukkkkkkkk,ja iedereen is zo weg van jou geweldige creaties...
Over de gehele wereld nog wel het kan oo kniet anders,ik ben ook zo verliefd op je Schepseltjes,Creaties en al je bijkomstige decoratie's allemaal lekker even oud heerlijk met een rijkelijk verleden...

Ohh ohh Marijke die Beer en dat Konijn wat heb je die weer prachtig gemaakt,en die beschilderingen op hun gezichtjes super heb je dat gedaan heel erg prachtig is het geworden,kijk de ogen is glinsteren van grote Beer ik ben er weg van iets nieuws voor jou maar met een prachtig resultaat...
En de kleurtjes op kleine Konijn zijn ook zo mooi,weer eens wat anders maar hoe je het ook maakt of beschilderd het resultaat is iedere x weer overweldigend...
Wat leuk die Foamroosjes dat is een heel leuk ideetje en dan met dat kant en lint ertussen geknoopt...
De trouwhoed/Bonnet vindt ik ook zo prachtig,heerlijk Marijke om deze prachtige post weer te mogen bewonderen,ik ben je aller grootste Fan denk ik Whoehahahha,iedere x is het weer een grnot om hier te mogen komen kijken en me laten verassen...
Dit heeft een mens nodig vrolijkheid/warmte/liefde en dat is wat jij ons iedere keer geeft...

Wil je een hele mooie week toe wensen,

Hartelijke groetjes Helene...

My name is Riet zei

Oh Marijke wat heb je dit weer prachtig gemaakt. Betty -May en Sarah-May. Beeldschoon en wat hebben ze prachtige broderie jurkjes aan en de krans van rozen die Betty_May opheeft, helemaal schitterend. Ik raak niet uitgekeken. De oude trouwmuts is ook schitterend, ze kijkt er een beetje somber bij, hopelijk is ze toch wel gelukkig?
Liefs van Rietje

Nurdan Kanber zei

All are just amazing - your creation is really enchanted!
Congrats on the article - you deserve every lovely words and admiration!
Have a great week!
Nurdan

Алла АА zei

КАК ЖЕ МНЕ НРАВЯТСЯ ЭТИ МАЛЫШИ! КАКИЕ ЗАМЕЧАТЕЛЬНЫЕ НАРЯДЫ У НИХ!

Anoniem zei

Rie20-05-13 09:29:33
Hi Marijke..
I saw some of your Work in Simply Shabbilicious and had to see more......and what beautiful and fantastic creationes you make....they really makes me happy just to look at them...
I´m looking forward to follow your Work...and perhaps add one to my household

Anoniem zei

Congrats on your article. Mine was not so much as article as a super great "ad." I enjoyed reading all about you. I will definitely visit your blog. Have a great day!

Sincerely,


Barb Garrett,
The Everyday Home Blog
"...it's all about the details!"
www.everydayhomeblog.com

Kerryanne @ Shabby Art Boutique zei

Hello my friend,
Thank you for your lovely words about my blog and website. It truly was a delight to feature you in Simply Shabbilicious... to talk with you and get to know you and your creative work better. You are incredibly talented Marijke and a beautiful person too.
Hugs,
Kerryanne xx

Kays Kids zei

What a lovely E magazine. Of course your lovely Bear and rabbit are just perfect for the romantic settings. Marijke I love the painted eyes.
It is all soft and beautiful.
Hugs

Heaven's Walk zei

Hello Marijke! Thank you so much for leaving your sweet comment on my blog, and for being a new follower. I was so honored to be featured with someone as talented as you are, my friend! Wow. Your sweet little creatures are just amazing! So cute! You paint such charming personality on their tiny faces! God has truly blessed you with an amazing talent. :) Keep creating and be happy!! ♥

xoxo laurie

Claudia zei

Dear Marijke,
congratulations to this wonderul article!
Wonderful pictures of Betty-May and Sarah-May! I love your creations so much!
Have a wonderful new week,
Love and hugs
Claudia

Hanny zei

Lieve Marijke

Wat is dit toch geweldig, ik heb het blad doorgebladerd en ook daar weer van genoten. Jouw creaties passen daar helemaal bij, zoveel mooie spulletjes, heerlijk.
Wat zijn je laatste 2 creaties weer schatjes zeg, die prachtige ogen, de krans zo mooi gemaakt, de schitterende jurkjes, teveel om op te noemen maar alles is even mooi en met zorg en liefde gemaakt, dat kun je zien.Ik hoop dat je dit nog lang blijft doen zodat wij allemaal ook nog lekker mee kunnen genieten want dit is wel even de hemel op aarde als ik dit bekijk!
Fijne dag, liefs hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Marijke van Ooijen zei

Dear Kerryanne,

Thank you so much for your
lovely words..

Wishing you a lot succes and
happinessssss!

Love from

Marijke

quiltverslaafd zei

Wat weet jij ieder keer weer van die schitterende,lieve,snoezige schepseltjes te creëren.
lieve groet Leintje

Marijke van Ooijen zei

Lieve Leintje,

Dank je wel Leintje..

Liefs,

Marijke

Marijke van Ooijen zei

Lieve Hanny,

Ik wil je zo graag bedanken, voor je altijd
zo lieve woorden over mijn schepseltjes!
Wat lief en attent...

Liefs,

Marijke

Marijke van Ooijen zei

Lieve Helene,

Meisje jouw woorden doen mij blozen!
Wat ben je toch een lief mens!

Liefs,

Marijke

Happy-Sonne zei

Dear Marijke
Congratulations to this wonderful article!
Thank you very much for the nice comment on my blog.
I wish you a happy week with a lot of sun. Greetings from Switzerland Yvonne

Anoniem zei

Hey Marijke!

Thanks for popping in for a visit! :0) Glad you enjoyed a visit to my blog ... I popped over to peek at your bog too and your bears are GORGEOUS! :0) You can probably guess from my blog name that I love teddies ... the ones I design are much simpler than your lovely painted-face bears. It was fun to see Kerryanne’s article about your sweet creations in her latest “Simply Shabbilicious” e-zine, too. Kerryanne is a clever lady, isn’t she? :0) Her e-zine is so pretty to read and I love to see the pretty photos ... and ‘meet’ new blog friends. Hope you have a wonderful week and ‘tag along’ back to visit again soon! :0) Bear Hugs!

CHEERS!
KRIS


Kris Meares
kris@tagalongteddies.com.au
www.tagalongteddies.com.au
http://tagalongteddies.blogspot.com

violka zei

Gratuluję publikacji w australijskiej gazetce :)
Twój miś i zajączek są tak śliczne, że się w nich zakochałam :)

Nellie zei

Dank je wel lieve marijke voor je berichtje op mijn blog ik bewonder al een hele tijd jou hele mooie creaties en ik ga je ook zeker volgen en wat een lieve schatjes maak jij je bent een kunstenaar en zulke mooie muziek van Anouk heerlijk ik geniet op jouw mooie blog

Liefs Nellie

Paula zei

Hello sweet Marijke, Your photos and creations are gorgeous my sweet friend and you are gorgeous! I love the photos of you with your sweet, sweet baby girl! So beautiful! Your fabrics are very pretty and I love your tea mug. The tag is beautiful! I love pink roses and vintage too! You are very creative! Your teddy bear and bunny are both amazing sweetie! Really incredible work! What talent you have! The details are stunning and I love how you use antique clothing to dress them! Thank you for your visit and sweet words! I wish you much love and happiness! So glad we met! Have a beautiful day! Love to you, Paula xo

Wateringen zei

Hay lieve Nellie,

Wat leuk dat je mij gaat volgen!
ik wil je van harte welkom heten op
mijn blog..
Dat we maar mogen genieten van elkaars
mooie creatie's..

Lieve groetjes
Marijke

"Création" zei

Lieve Marijke,

Wat ben ik laat hé met mijn reactie, steeds
kwam er weer iets tussendoor maar nu ben ik
er dan. Wat een geweldige eer in zo'n fantastisch
mooi blad alle aandacht te krijgen voor jou
bijzondere en niet te evenaren schepseltjes.

Maar ik weet niet of het aan mij ligt, wellicht
ben ik een beetje blond, hahaha, maar heb al
een aantal keren op het linkje geklikt en het
mooie blad bekeken maar ik zie geen artikel
van jou schepseltjes hoe kan dat nou???
Doe ik iets verkeerds???

Lieverd, wat heb je weer SCHITTERENDE nieuwe
creatie's gemaakt, Betty May en Sarah May,
alleen die namen doen je al kwijlen.
Ongelooflijk mooi zijn ze geworden, zo
lief met al die kleurtjes, en de beschilderde
oogjes. Die lieve kanten neusjes, de kleding
en alle detail die je hebt aangebracht,
ben er helemaal weg van. Deze twee juweeltjes
komen weer helemaal tot leven op jou blog,
hoe fantastisch is dat.

Wat gaaf zeg die oude trouwmuts, het staat
haar werkelijk SUPER mooi.

Meissie wat heb ik weer genoten van jou
prachtige post, en nu ga ik heerlijk
slapen en wie weet wel dromen van jou
schepseltjes, ZzZZZzzzzzzzz

Veel liefs,
Josephine
XXXX


Marijke van Ooijen zei

Goedemorgen lief Josje,

Het was misschien niet helemaal
duidelijk!
Ik heb het inmiddels veranderd,
en ik hoop dat je het zo wel kan vinden.
Je klikt op de link die bij het plaatje staat,
en dan kom je op de site van Kerryanne.
Zij heeft ook een venster met het magazine
op haar blog staan,en als je op het magazine
klikt dan kun je het hele tijdschrift bekijken.
Let er wel op dat het magazine-issue nr.2 is.
Ik hoop dat je het nu kunt vinden.

Er rest mij nu nog te zeggen, dat ik jou
wil bedanken voor je altijd zo lieve woorden..!

Liefs van mij..
jouw vriendinnetje
Marijke

Debby zei

Dear Marijke,as always your works make my heart and soul so happy!! I love the painted eyes,they make your teddies even more romantic (if it would be possible,they are already at the top of romanticism ) !! Hugs,Debby

Sonja- Sezoentje zei

Hoi Marijke, ik ben een beetje aan het bijlezen op je prachtige blog en val weer van de ene verbazing in de andere, wat een mooie wezentjes heb je gecreëerd, je vorige post al zo mooi en deze, het is puur genot om op de foto alleen al te zien. Wat moet het weer niet zijn als je ze echt voor je ziet, die neusjes van kant, zooooo mooi!
Wat is het magazine mooi hè lieverd, heerlijk met je prachtige creaties erin.
Fijne week , liefs, Sonja

Ira Huberts zei

Geweldig dat je in het magazine staat lieve Marijke, ben superblij voor je! Het is toch een enorme eer dat je prachtige opvallende creaties nog meer aandacht krijgen, maar dat is dan ook niet meer dan zeer terecht! Ben weer helemaal in dromenland hier bij het aanschouwen van je laatste creaties, wat zijn ze weer beeld- en beeldschoon! Je hebt zo´n geheel eigen stijl, die is gewoon ongeevenaard! Ik ga nog even verder met genieten van je popjes, vind je vast wel goed ha ha ha! Veel liefs, Ira xox
irascreacorner.blogspot.nl

Rianne-Laurina Bartmann-Lucius zei

Hoi Marijke, wat leuk zeg dat je in het E-magazine in Australie staat. En dan ook nog zo veel fotos en bladzijdes, je hebt het verdiend Marijke. En je beer en het kleine lieve konijntje zijn weer heel mooi geworden. Liefs Rianne

Eli Bichita zei

Bravo Marijke!!!

Sophisticated!!!

Love
Eli

Antoinette zei

Hey Marijke,

Dankjewel voor je berichtje op mijn blog.
Leuk dat je me volgt en meedoet met de give away (leuke naam trouwens) wat lief van je dat je een linkje op je blog hebt gezet :)
Hoewel ik nog maar weinig beren maak, ben ik regelmatig te vinden op beurzen en sta daar vaak voor je prachtige stand jouw geweldige creaties te bewonderen.
Natuurlijk ga ik jou ook volgen .

Liefs, Antoinette

ahmed zei

Dankzij heel goed mogelijk, kunt u terecht op mijn

bescheiden blog

شبكة انت والعالم
شبكة انت والعالم
شبكة انت والعالم
شبكة انت والعالم

wahyud zei

Thank you, very interesting article
obat stroke