maandag 27 mei 2013

Mijn gewonnen Give Away komt helemaal uit Istanboel....!


Lieve meisjes,

We beginnen weer met een nieuwe week,
en het is gelijk heerlijk weer...!
Vanmiddag ga ik in mijn tuintje genieten van het
zonnetje en mijn werkje...ik ben namelijk muizenkindjes aan het maken..
Ik kan al een nieuw muizenkindje laten zien in deze post..

En ja lieve snoezels, mijn week kan niet meer stuk, ik
heb namelijk een GIVE AWAY gewonnen....
Deze GIVE AWAY kwam helemaal uit Istanboel!
Ik ben zo blij .....!!!!
Ik kreeg een prachtig pakketje van Nurdan
dit is het prachtige blog van Nurdan
En ohhh...ik ben zo verwend, ik wist niet wat ik zag,
het was allemaal zo mooi en zo schattig..

Lieve Nurdan...heel erg hartelijk bedankt voor 
deze super mooie GIVE AWAY!
Het begon met een schattige kaart, 
en dit stond er in de kaart....
Wat lief he?
In het pakketje zat een prachtig tijdschrift
met allemaal patroontjes om te borduren...
De gehaakte randjes die je op de foto ziet die
heeft de moeder Nurdan gemaakt...zo mooi!
Er zaten allemaal mooie gehaakte kleedjes
in het pakket..ik wist niet wat ik zag!
En wat een leuke boduurpatroontjes zijn dit,
zo heerlijk romantisch!
En borduurpatroontjes van allerlei taartjes....
zien jullie de gehaakte kunstwerkjes?
Van de geborduurde taartjes zijn kleine schilderijtjes gemaakt..
Nurdan kan zelf ook heel prachtig borduren...
kijk maar eens op haar blog
klik hier  www.nurdanishere.blogspot.nl
Kijk dit is mijn nieuwe muizenkindje...
Dit is Mindy...
Ze heeft stiekem de parelketting gepakt
en om haar muizennekkie gehangen haha...
Zij draagt een lekker wijd pofbroekje...
En mijn nieuwste popje Melanie...
Het mutsje maakte ik zelf...het lijkt toch net
een oud mutsje?
Kijk ze nu toch eens eigenwijs samen
lekker tuttebellen..
Melanie is niet zo groot...ze is een lief
klein popje van 18 cm lang...
Melanie met haar roze wangetjes...
En Mindy op de kiek...
Ze wordt een beetje baldadig...deze kleine muis..
Dit is het laatste kiekje hoor lief muizenkind....
En Melanie nog maar weer eens op de kiek...


Dit was het weer....bedankt voor het kijken
en tot de volgende keer!
FIJNE WEEK!
Liefs,
Marijke
X

31 opmerkingen:

ΣΤΕΛΙΟΣ zei

Very nice and romantic!!

Eliana zei

Beautiful photos! Gorgeous work!

Musje zei

Wat een prachtige give-away heb je gekregen,je muizenkindje en popje zijn echte beauty`s,wat een werk heb je daaraan door de bijzondere details,schitterend! ik wens je een fijne week,lieve groet Musje.

Nurdan Kanber zei

Dear Marijke,

Your sweet words made me so touched and proud!

I do not know whether I deserve such lovely attitude or not; but you certainly deserve more and more than whatever I sent!

I realize that, I am so very lucky for finding such beautiful souls like you in this endless blog-land!

Thank you very much for being so dear to me;
Thank you very much for such sweet post and;
Thank you so very much for your friendship!

Melanie and Mindy are so adorable as always!

You made my day; therefore, I heartily wish you a day as marvelous as mine!

PS : I am in a business trip; now in Kiev! Our next destination would be the Netherlands. If it will be so; I can ask a proper time for meeting with you at your workshop!

sirkkis zei

Voi minä rakastan tuota ihanaa nukkea , hän on suloinen ja kaunis. Hänen Hiirilapsi-ystävä ainan ihana. Hattu on kuin leivos niin herkullisen näköinen. onnea olet taas tehnyt kaunista katseltavaa , halauksin sirkkis ♥

Gorika zei

Мелани и Минди - само очарование! И вышивка такая милая!

Hanny zei

OOO Wat geweldig leuk dat je deze mooie giveaway hebt gewonnen, ik gun het je zo. Wat maken zij ook prachtige dingen, zo fijntjes allemaal en wat heerlijk dat jij dit nu ontvangen hebt lieve Marijke.
Mindy de muis en Melanie de pop zijn weer bjoeties hoor, wat een schatjes zijn het weer, zo fijntjes. Hou die Mindy maar in de gaten hoor, ze heeft nu al de pareltjes om haar fragile nekje, wie weet wat ze nog meer gaat proberen hihi.
Fijne dag, heerlijk dit weer, zo jammer dat we dit gisteren niet hadden toen er veel mensen vrij waren. Geniet er lekker van, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Thuis bij Corrie zei

wat een mooie verrassing. Wat een werk zal dat geweest zijn om dat te haken.
En je muis en pop zien er uiteraard ook weer schitterend uit.
Groeten van corrie.

Ольга Червоткина zei

very beautifully! The mouse is amazing!)))
I congratulate with getting a wonderful gift!

Zaanse Zolder zei

Wat je ver haalt....
of liever wat je van ver krijgt....
geweldig zeg !!

en je muizekind ♥

Nellie zei

Ohhhhhhhhhhhhhh wat ben jij heerlijk verwend wat een mooie kanten kleedjes en zelf gemaakt ik ben er weg van je bent een echte bofkont en dan dat lieve muizen kindje wat lieffffffff ik wou dat ik dat kon ik zit weer heerlijke te genieten op je mooie blog en al dat moois .
Heel veel plezier met je gekregen kunst werkjes
Liefs Van Nellie

Antoinette zei

Ohw wát een mooie give away .
Alleen al dat het uit Istanboel komt is al geweldig leuk !
Ik ben verliefd.............ja hoor...........op je muizenkind ♥ ♥ ♥

Liefs, Antoinette

Anoniem zei

Dag lief Marijke.

Wat heerlijk voor je dat jij zulke lieve en mooie kadootjes kreeg!
Prachtig al dat zelf gehaakt kant.
O...als ik toch eens zó kon haken!
Kan me voorstellen dat het je allemaal heel erg blij heeft gemaakt lieve Marijke en ik ben echt blij voor je!

Wat een schattig muisje heb je gemaakt...ik had stiekem al naar haar uitgekeken:-)
Zo lief met dat pofbroekje en het lieve snoetje!En dan die leuke schoentjes en dat mooie oude kant!
Het verhaaltje erbij was weer heel leuk om te lezen!

Ik hoop dat je vanmiddag heerlijk van het zonnetje hebt kunnen genieten!
Lekker wat vitamientjes opgedaan.

Dag dag lieve Marijke...tot de volgende keer en geniet jij lekker nog maar wat verder!

Liefs, Mia

Marijke van Ooijen zei

Dear Nurdan,

Thank you so much for your sweet comment.
And for your friendship..

Yes you are welcome when you are Holland..
maybe whe can meet...I hope so..

Love from
Marijke

Marijke van Ooijen zei

Hay Antoinette,

Ja dat is toch helemaal geweldig,
dat deze Give Away uit Istanboel komt!
Het is een voorrecht om zoveel lieve
mensen te leren kennen via bloggen..

Enne...wat grappig dat je verliefd bent
op mijn muizenkind haha...

Liefs,

Marijke

Marijke van Ooijen zei

Lieve Mia,

Ja Mia ik ben erg blij met deze
mooie Give Away...!
Wat lief dat ik al die mooie kadootjes kreeg.

En ik heb heerlijk in het zonnetje gezeten hoor,
wat knapt een mens daar toch van op..

Dag meisje...ik wens je een fijne week!

Liefs,
Marijke

Ira Huberts zei

Oh wat een prachtige cadeautjes lieve Marijke, daar weet jij wel raad mee, met al die kantjes! Geniet er maar lekker van, het is je van harte gegund meis! Ik heb weer even m'n kaak van de vloer moeten oprapen zojuist, want de aanblik van je nieuwe muizenkindje bracht die flink in beroering ;-) Jemig meis, wat een beeeeeeeeeld weer! Dat snuitje, die kleding, die schoenen, kan er niet over uit, een dotje is het! Wederom een topcreatie!! Lieve groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Алла АА zei

ПОЗДРАВЛЯЮ С ПРИЯТНЫМИ ПОДАРКАМИ! ОЧЕНЬ ВСЕ КРАСИВО! ВАША НОВАЯ МЫШКА И КУКОЛКА ВЕЛИКОЛЕПНЫ КАК ВСЕГДА! ТРОГАТЕЛЬНЫЕ И НЕЖНЫЕ!

Anita Meijer zei

Wat heb ik weer genoten van je verhaal met de schitterende foto's Marijke, dank je wel voor het ons mee te laten genieten. En wauw wat een supermooie prijs heb je gewonnen, wat ziet dat er mooi uit. Super.
Liefs van Anita

Patricia Wanten zei

Waar kan dit fijne handwerk nu beter terecht komen als bij jou? Er zal altijd wel een lieve poppendame of schattige muis nog extraatjes kunnen gebruiken. Je lieve muizenkind is weer schitterend. Om helemaal verliefd op te worden.
Groetjes

Patricia

"Création" zei

Hey lieffie,

Wat een heerlijke verwennerij zeg,
gefeliciteerd met het winnen van deze
prachtige Give-Away. En zo lief dat briefje
erbij en helemaal in het Nederlands
geschreven.

Het boek lijkt me ook geweldig mooi, heel
fijne borduurwerkjes. En wowwwww wat mooi
de werkjes die de moeder van Nurdan heeft
gemaakt. Zo fijntjes allemaal. In gedachten
zie ik je al voor me met al dit moois wat
door je handen gaat, echt genieten.

Zo lief weer je nieuwe creatie, muisje Mindy,
zo schattig en dan die grote pofbroek, hahaha.
Heerlijk toch, en die schoentjes zo leuk.
Het popje Melanie is ook al zo'n schatje en
wat heb je dat mutsje SCHITTEREND gemaakt meis.

Heb genoten van je prachtige post,
geniet van een heerlijke week lieverd
hopelijk met hetzelfde weer als vandaag
want dat was echt genieten om die heerlijk
warmte van de zon weer eens op je huid te
kunnen voelen.....

Veel liefs,
Josephine
XXX

Kays Kids zei

Your little Mouse is so beautiful. I love her shoes, they look as though they will take her to magical places.
Congratulations on your give away. It is great to get a pleasant surprise.
Enjoy the sun.
Hugs
Kay

Claudia zei

Liefe Marijke,
Proficiat aan de prachtige Give-Away!
De muis kind is zo prachtig!
De kleding en schoenen zijn prachtig.
Ik hou van deze muis
Liefs,
Claudia

Debby zei

Dear Marijke,compliments for your winning,you must be really excited!! And most of all,congrats for your new creations!! I adore mice and your new one is simply adorable,but you know, I'm crazy for dolls and your dolly creations really touch my heart and soul ^_^ hugs,Debby

ahmed zei

Dankzij heel goed mogelijk, kunt u terecht op mijn

bescheiden blog

شبكة انت والعالم
شبكة انت والعالم
شبكة انت والعالم
شبكة انت والعالم

Rianne-Laurina Bartmann-Lucius zei

Hallo Marijke, wat leuk dat je gewonnen hebt. Proficiat.
En je muisje en Melanie zijn weer heel mooi geworden Die muisjes horen toch helemaal bij jou. Groetjes Rianne XXX

Juliëtte zei

Hallo poppenmoeder!

Wat ben je verwend zeg! Nurdan is een schat! Ik mocht ook al eens een
mooi pakket van haar ontvangen!
Je muizenkindje is weer zoooo lief!
Ik wens je ook een hele fijne week!

Dikke knuffel, Juliëtte

MARIANNE zei

Hallo Marijke!

Ja wat konden we de afgelopen dagen weer even fijn genieten van de zon buiten hé! Helaas heb ik die dagen met een flinke griep in bed gelegen, maar wel met m'n slaapkamerraam open, en het gekwetter van de vogeltjes buiten! Inmiddels gaat het gelukkig wel weer wat beter nu.
Wat een dotje is Mindy, en wat ziet ze er samen met je nieuwe popje Melanie...snoezig uit!!!
En meis wat leuk om van zo ver weg zo'n mooi Give Away pakket te ontvangen...super hoor!!

Lieve groetjes van Marianne.

Paula zei

Dearest Marijke! I am so happy you are having a delicious week and enjoying your garden, the sun and drawing. It sounds wonderful and I wish I could join you! We would have such a lovely visit! Your mice baby is beautiful and sweet! You are amazingly talented sweetie! I love your beautiful old doll too! I also love your gorgeous photos and sweet words! I am so very happy you found me too! Thank you for your kind and loving comments! We both love the same music. I love Mindy Glindhill too! :) I always enjoy visiting you sweetheart! I hope you have a wonderful day creating! Oh, and congratulations on winning this wonderful giveaway! I am so very happy for you! Such beautiful gifts! Love to you, Paula xoxo

Paula zei

I forgot to tell you that I also love the gorgeous clothing you make for your sweet animals and dolls! They are incredible sweetie! Love, Paula xo

Anoniem zei

Hai Lieve Marijke,

Ohw wat ben je verwent met je Give Away super hoor,wat heeft haar Mams mooie kleedjes gehaakt,ik ben er weg van geniet ervan maar dat zal vast en zeker het geval zijn Gefeliciflapstaart...

En wat heb je een prachtige Muizenkindje gemaakt genaamd Mindy ohw wat schattig dat pofbroekje en die schoentjes zo mooi met al die prachtige kantjes er weer op,Marijke hoe krijg je het iedere x weer voor elkaar schitterend...

Melanie ook al zo mooi haar prachtige bloemenhoedje goh wat staat dat vrolijk,kijk haar eens stralen wat is ze blij met haar Creaties die ze van Poppenmama Marijke gekregen heeft...
Je handen zijn in mijn ogen betoverd om steeds weer zulke vertroetelende schepseltjes te maken,en er ons van te laten genieten heel heel veel dank hiervoor Marijke...

Zalig he dat warme zonnetje gisteren,wat knap je daar van op en dan niet te vergeten die vroege vogeltjes met hun prachtig koor...
Ohh wat een geweldig geluid en daar mag iedereen ook van genieten...

Marijke dankjewel voor je prachtige post...
Wens je een mooie week toe,lieve groetjes Helene...