dinsdag 14 mei 2013

Een Jack Beagle en twee olifantjes..

 Lieve snoezels,

Nu een paar schepseltjes geboren onder
mijn handen...
Vol liefde en passie gemaakt
en gevuld met
Liefde, hoop en zoete dromen....!
 Dit is Bridget..
Een kruising tussen een Jack Russel
en een Beagle..
Hoe noem je dan zo'n diertje?
Misschien een Jack Beagle hihi..
 De olifantjes 
Vivi & Valerie zijn de vriendjes
van 
Bridget...

 Bridget heeft een oud jurkje
aan en een beeldschoon oud mutsje...
met natuurlijk kleine roosjes...





 En de kleine guit is
Vivi
 Vivi voelt zich zo lekker
in een oud schoentje...
 En hier zitten ze zo lekker saampjes,
in een oud doosje...


 Kleine engel met je zwarte
glanzende oogjes en je 
snoezige slurfje...

 En Bridget met de twee
kleine guitjes...

Lieve meisjes, bedankt voor
het kijken!

Liefs,
Marijke
X


53 opmerkingen:

Anita zei

Lieve Marijke, ik heb vol verbazing weer zitten kijken.
Hoe krijg je het in voor elkaar?!
Vraag me stiekem af of je de hele dag met naald en draad in je handen zit ;-)
Hoe je ons telkens de meest prachtige creaties kunt laten zien.
Elke keer iets nieuws. Liefdevolle verhaaltjes.
Een kunstenares in hart en nieren. Chapeau X
Groetjezz lfs mij

Dina zei

Волшебство.... Браво!!!!!)))

Тереза Труханович zei

Они восхитительны! Браво!!!

Riet zei

Lieve Marijke. Ik sluit me aan bij Anita, wat heb je nou weer zo iets prachtigs gemaakt. Die prachtige melancholieke ogen daar val ik gelijk voor, zo mooi.
En ja ik heb het je al vaker gezegd, je bent een kunstenares.
Liefs van Rietje

Алла АА zei

ТАКИЕ ОЧАРОВАТЕЛЬНЫЕ ТРОГАТЕЛЬНЫЕ МАЛЫШИ! ТАКИЕ МИЛЫЕ! ПЛАТЬЕ В ВИНТАЖНОМ СТИЛЕ ОЧЕНЬ ИДЕТ ПРЕЛЕСТНОЙ СОБАЧКЕ! ОЧЕНЬ ЛЮБЛЮ ВАШ СТИЛЬ! ЛЮБЛЮ РАЗГЛЯДЫВАТЬ ДЕТАЛИ...ВСЕ ПРОДУМАНО ДО МЕЛОЧЕЙ...ТАК КРАСИВО!

Rianne-Laurina Bartmann-Lucius zei

Hallo Marijke, wat is je hondje weer mooi geworden. En wat ben je weer creatief die laatste tijd. Jij kunt geloof ik ook niet stil zitten :-).
Lieve groetjes Rianne XXX

"Création" zei

Lieve Marijke,

Hahaha Jack Beagle Bridget, hoe verzin
je het, maar wat is ze PRACHTIG geworden,
het is werkelijk ongelooflijk wat er
allemaal onder jou handen geboren wordt.

En ohhhhhhhhh kijk nu toch, die kleine
ukkepukkie's, de lieve olifantjes
Vivi & Valerie, wat een zalige donderstraaltjes,
ze kijken zo ondernemend uit de oogjes.

De uitdrukking in het gezichtje van Bridget,
is zo mooi, ze is een lieve wijze schoonheid,
en ze straalt zoveel rust uit.....PRACHTIG!!!
Zo mooi met dat geweldige jurkje en
schitterend mutsje.

Lieverd, het zijn weer adembenemend mooie
creatie's, ik heb er van genoten!

Veel liefs,
je vriendinnetje
Josephine
XXXXX

Ирина ( Zaya69) zei

Такие чувственные работы! Я в восхищении!

Kays Kids zei

What a great artist you are Marijke. Your Pup and the 2 gorgeous Elli's are a delight. So full of love and sweetness.
Hugs
Kay

Claudia zei

Dear Marijke,
a wonderful work again! I love the face of the Jack beagle and I love the 2 tiny elephants!
Georgeous!
Have a lovely week,
hugs to you,
Claudia

Gorika zei

Какие же они хорошие! Мне безумно нравятся, слоники очень потешные. Красота!
Привет с Украины.

ΣΤΕΛΙΟΣ zei

Wonderfull!!!!!!

tella-toys zei

Ah-ah! Waanzinnig aanraken! Hoe te leven! Bravo!

Anoniem zei

Dag lief Marijke.

Zucht.......wat prachtig mooi weer.
Dat schattige hondje dat je zo trouw aankijkt met zijn lieve ogen.
Het is heerlijk om op de vroege ochtend zoiets te zien op jouw blog!

En dan die lieve olifantjes......wat zijn ze mooi!
En wat zitten ze heerlijk vertrouwd samen te kijken.

Het straalt allemaal zoiets liefs en vertrouwds uit Marijke.
En het kijken ernaar blijft bij mij nooit bij één keertje:-)

Het was echt weer genieten meisje!

Hoe krijg je het toch steeds weer voor elkaar om elke keer opnieuw ons weer te verrassen.

Het was weer genieten met een hoofdletter zelfs!

Dag dag lieve Marijke,
Liefs,
Mia

Wateringen zei

Lieve Anita,

Bedankt voor je lieve woorden meid..

Ja ik heb het gevoel dat ik met
naald en schaar ben geboren hahaha...

Deze naaigereitjes zijn mij zo vertrouwd,
en ja ik geniet ervan om zo bezig te zijn
met stofjes en mooie dingen maken..
Ik doe het zo graag!

Liefs,
Marijke

Wateringen zei

Lieve Rianne,

Inderdaad ik kan niet snel stil zitten...
Ik kan het wel, maar dan met naald en draad
in mijn handen hahaha...

Dikke kus voor jou...
Marijke
XXX

Wateringen zei

Lief Josje,

Mijn lieve vriendin...ik wil je bedanken
voor jouw altijd lieve woorden over
mijn schepseltjes...
Je weet inmiddels wel, dat ik jouw beestjes
en andere mooie spulletjes ook super tof vindt..
We delen dezelfde passie ...mooie dingen maken,
hoe mooi kan dit niet zijn?

Liefs,
Marijke

Debby zei

Hi,marijke!! This doggie-lady is simply F A N T A S T I C !! Wish I had seen her before.... hugs,Debby

Hanny zei

Lieve Marijke

hoe krijg je het toch voor elkaar, telkens als ik denk," dit is het allermooiste wat ze gemaakt heeft" kom je weer met iets nieuws wat ook weer zo schattig is. De materialen die je gebruikt zijn supermooi, de kleur maar ook de stoffen en kant, schitterend. Dan natuurlijk de creaties zelf, pfff.........hoe moeilijk is het om een gezichtuitdrukking te maken maar jou lukt het. Die ogen, prachtig. Je hebt jezelf weer overtroffen meis.
Fijne dag, liefs Hanny.
p.s. nog even, de manier waarop jij je foto's bewerkt vind ik helemaal geweldig, dat maakt het nog allemaal romantischer, echt mijn ding hoor.

Muggensteekjes zei

Hoi lieve Marijke,
ooh wat geniet ik toch weer van je mooie schepseltjes, ik heb een zwak voor kleine olifantjes dus je begrijpt dat ik je twee kleine meisjes geweldig vind. Maar ook Bridget is een schatje met haar lieve ogen en snoezige jurkje en mutsje. Ik geniet hier altijd zo en als ik even in een dipje zit omdat mijn zolderproject (ateliertje in wording hihi)stagneert kijk ik altijd even op je website om van jouw mooie atelier te kunnen genieten en dan zie ik het weer helemaal zitten. Dankjewel lieverd voor de geweldige inspiratie die je me geeft.
Ik hou even een blogpauze maar hoop dan weer gezellig bij je langs te komen hoor, geniet van de mooie zomerdagen...tot gauw.
Liefs, Ingridxxx.

Juliëtte zei

Lieve snoezel,

Vol verbazing zit ik hier met mijn mond open te gapen naar je geweldige schepseltjes!
Wat zijn ze lief!
Daar zitten weer heel wat uurtjes, noeste arbeid in.
En wat heb je ze mooi gepresenteerd!
Prachtig hoor meis!
Ik wens je veel liefs!

Juliëtte

Wateringen zei

Lieve Hanny,

Tjeetje meid ik zit hier met gloeiende
oortjes achter mijn schermpje...
Wat een ontzettend mooie woorden,
daar wil ik je oprecht voor bedanken!

Liefs,
Marijke

Wateringen zei

Lieve ingrid,

Wat jammer dat jouw zolderproject
even is gestaakt...
Maar ik weet zeker dat als je, je weer wat
beter voelt je dan weer door gaat met
jouw eigen werkplekje te verwezenlijken..

Ik wil ook jou een hele mooie zomer wensen,
en alle liefs,

Marijke

Anoniem zei

Lieve Barones ,

Ohh wat mooi is dit hondje geworden en die oortjes dan, en zijn lieve snuitje met oogverblindende wimpertjes ,het doet me aan Takkie denken,zo mooi als jij dat kan alsof hij zo tot leven komt.En de schattige olifantjes met zachte pastel kleurtjes echt Marijke zo moooooiii:-). Ik ben benieuwd wat voor nieuwe inspiratie je weer op gedaan hebt om weer iets sprookjes achtig te maken.Een knuffel voor Roosje hoor.

Veel liefs van mij Caroline xxxx

RoseMarie zei

Hallo Marijke, is altijd welkom om te komen en laat u inspireren door je mooie creaties! het detail van de oude kostuums zijn een detail dat unieke stukken maakt! groeten, Rose Marie

sirkkis zei

Hei Marijke ja ihana Bridget, suloiset pienet norsut. Kauniisti on Bridget puettu ja suloinen kokonaisuus. Olet taitava niin uskomattoman upeaa työtä. Kaunista kevättä sinulle terveisin Sirkkis.

Carla zei

Oh....wat een heerlijke post weer.
Meis...wat zijn het weer een schatjes...kijk elke keer mijn ogen uit!!
Het moet toch heerlijk zijn om jou te zijn hahaha....hoewel ik niet ontevreden ben met mijn eigen leven hoor hahaha.

Maar vind het weer super.

liefs Carla.

Brie Binnendijk zei

Hoi Marijke
Ik vind die olifantjes echt zo schattig! Vooral die met de roosjes op haar lieve koppie. Steeds weer zo leuk om te zien wat voor moois je allemaal maakt!
Lieve groetjes Brie

danacrea zei

Belli bellisimi sempre bravissima, stupendo il cane e gli elefantini.
Un caro saluto Giordana.

ida zei

Wat een geweldige jack beagle heb je gemaakt, super!..en de olifantjes
zijn ook heel schattig!

lieve groet Ida

Paula zei

Hello sweet Marijke! It is so nice to meet you sweetheart! I love your blog too! It is gorgeous and so are your creations! Your beagle and elephants are amazing and so beautiful! You are very creative and talented! Thank you so much for your visit and very kind words! I will follow you too! I love your beautiful world sweetie! Love from Louisiana to you in Holland! Paula xo

MARIANNE zei

Wat een snoezige Jack Beagle is die lieve Bridget...en ook die 2 leuke kleine olifantjes, zo lief!
Weer zulke mooie creaties uit jou dromen, en creatieve handen... onstaan...Marijke!!!

Lieve groetjes van Marianne.

Marijke van Ooijen zei

Dear Paula,

Thank you for your nice comment!
And be welcome into my world..

Love from Marijke

iris zei

un billet plein de tendresse
un petit éléphant trop mignon
de belles créations ♥♥♥
à bientôt
tendresse
edith (iris)

Patri Bears zei

Absolutely wonderful!
Once again I am enchanted by your creations
Hugs
Patri Bears

Ira Huberts zei

Oh meis, ik heb hier weer met ingehouden adem zitten kijken en genieten van jouw prachtige creaties... Hoe krijg je het toch altijd weer voor elkaar om precies de juiste uitdrukking op die snoetjes te krijgen, tja, dat kan dus alleen maar als je er ziel en zaligheid in legt, en dat doe jij! Ben echt helemaal verliefd op je beagle, dat koppie is dus echt perfect en doet me zelfs denken aan de hond van een vriendin van me! Buitengewoon mooi gemaakt weer, dank voor deze mooie momentjes! Lieve groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

La Gata Coqueta zei



La vida no es solo respirar y alimentarse es algo más, como compartir sentimientos que genera la amistad como lo estamos haciendo en este momento.
En el que yo te felicito por la ternura que hay en cada una de las palabras expuestas en tus textos, sean poéticos, de vivencias o cualquier otro contenido con tan excelsa exquisitez, para deleite del pensamiento.

Feliz y agradable fin de semana, para ti y familia!!

Un abrazo
y un te aprecio
más allá del tiempo y la distancia.

Atte.
María Del Carmen


Wisia zei

Wunderfulllllll!!!!!!!!!

Журавлёва Настя zei

Very beautiful!!!!!!
ღღღღღ
Hugs,
Anastasia

Atelier Valerie © zei

Lieve Marijke,

Dank je wel voor je lieve complimentjes op de lavendelzakjes.

Ik moet eerlijk zijn een tijdje geleden kon je geen reacties
meer zetten op je blog, maar ik ben blij dat dit wel weer kan.

Ik vind het zo leuk en schattig dat één van je
schitterende olifantjes genoemd is zoals ik.

Bij Anna zag ik zojuist haar mooi gehaakte kroontjes,
die zo wonderlijk mooi staan op jouw prachtig gemaakte beren.

Ik wens je een gezellig en creatief weekend,

liefs en knuffel,
Valerie ♥

violka zei

Je hebt het geweldig gevoel voor humor :) Mooie prestaties :)
Al het beste.

poussière d'antan zei

koekoek Marijke

Heel erg bedankt voor de tijd neemt om naar mijn blog komen het raakt me veel, ik looove wat je deed was geweldig .... je hebt fee handen!

Tot binnenkort, mijn liefde

Mandy de poussieredantan@blogspot.com

Thuis bij Corrie zei

Hoi Marijke,

Bedoel je dat ik hier wat moest plaatsen?

Groeten van Corrie.
www.alsikthuisben.blogspot.com

Wateringen zei

Ja Corry dat bedoelde ik...

Groetjes,
Marijke

Anoniem zei

Gezelliggggg marijke,

Wat heb je een liefdevolle Post geplaatst over Jack Beagle &de 2 olifantjes,kijk eens hoe Brigid zich liefdevol bekommerd over Vivi & Valerie wat is dit geweldig mooi om te mogen zien hoe jij een sprookje weer waar kunt maken,jij maakt van iedere nieuwe dag iets sprookjesachtig...
Als ik kijk na de gezichtsuitdrukking van Jack Beagle dat zegt zoveel,ik vindt haar zo liefdevol zo warme uitstraling heeft ze...
Wat heb je dit weer geweldig uit je goudenhanden geboren laten worden
prachtig hoor,en dat oude jurkje en die Bonnet prachitg ik heb er zelf vel maar nooit genoeg zo mooi vindt ik ze...En dat die 2 kleine Olifantjes met hun lange slurfjes Vivi & Valerie wat schattig heb je deze beestje gemaakt ze nemen de liefde van je over Marijke kijk ze eens zitten samen lekker warmpjes tegen elkaar aan,of bij Jack Beagle in haar warme armen...
Lieve Marijke ik wil je weer heel heel hartelijk bedanken voor al je genomen moeite om ons alle te laten genieten van de ozo liefdevolle post de warmte straalt ervan af...

Wens je een mooie lang Pinksterweekeinde toe...

P.s Hoe gaat het met Roosje...

Liefs Helene.

Marijke zei

Voor het eerst op je blog, WAUW WAT EEN PRACHTIGE ROMANTISCHE KUNST maak je! Kijk mijn ogen uit, geweldig!
groetjes van Marijke

VintageMadeForYou zei

Hello!
So great the background became in your blog :)
So beautiful the elephant is.. so super cute.. <3
Greetings
Linnea

Mireille van Krieken zei

Lieve Marijke.....wat een plaatje weer je jack beagle.....die ene foto lijkt wel een schilderijtje.......En dan die twee olifantjes ....echt zooooo schattig.....Ik vind ze echt geweldig weer....fijne pinksteren voor jou en je gezin. Liefs Mirei

Ewa zei

Thank you for your visit and nice comment.
I love your cute little elephants.
Greetings from California

Wateringen zei


Lieve Marijke, nogmaals bedankt voor je mooie kado'tjes. Wat frappant dat jij ook apen had gemaakt!! Op dezelfde flow maar dan anders, hahaha.
Het was vandaag echt super gezellig . Ik heb echt genoten. Vond de pruiken zoekerij echt lachen. Wat een leuke dag weer.
Ik hoop je snel weer te zien. Hele dikke knuffel en tot heel gauw. Ik mail morgen de linken naar je. Moet ze even opzoeken en het is al heel laat. Warme groet en knuf voor je mooie kleindochter! Wat een pop....

Sandra

janitam zei

Hier dan een berichtje van mij. Ik heb al vaker op je blog gekeken en genoten, ben even in een andere wereld met je muziek en je romantishe lieve plaatjes. Wat een prachtig werk doe je. Alles is echt jou stijl en gevoel, dat proef ik als ik rond kijk. Heel veel liefs van mij voor jou en je mooie schepseltjes.

Franse Brocante zei

Lieve Marijke, Prachtig weer je "schone kunsten." Het is altijd weer genieten. Ik luisterde via mijn koptelefoon naar de prachtige muziek. "Birds." Anouk is echt geweldig. Ze past prachtig bij je werk!!
Als ik iets aan 't maken ben zet ik ook altijd muziek op en dat stimuleert enorm. Dank je wel voor je prachtige beelden. Groeten van Lilian

Zaanse Zolder zei

Wat een schatteboutjes !