vrijdag 1 juni 2012

Romantische rozenmuizen...en ik probeer mijn rust te vinden...

Pink sisters,

De afgelopen weken, waren zeer heftige en
vooral energieopslorkende weken..
Na het maken van mijn boek dacht ik echt
te kunnen rusten..hoe heb ik toch met mijn
hoofd in de wolken gezeten..
Het lijkt net of ik uit een soort van diepe slaap
ben gekomen...en dan toch nog moe ben..
Want na mijn boekpresentatie dacht ik mijn rust
te vinden en een beetje te gaan luieren en te gaan ontspannen.
Maar dit kon natuurlijk niet,daar ik nog van alles moest doen...
Zoals het inpakken van mijn boeken...
Wat een geluk dat er zoveel mensen een boek hebben besteld...hoe
blij ben ik hier niet mee...heerlijk!
Jullie moesten een weten hoe blij ik ben en wordt van al die lieve berichten
van mensen die mijn boek mooi vinden en er zelfs door geïnspireerd worden.
Lieve schattekes bedankt voor jullie vertouwen in mij en en mijn boek
het is hartverwarmend hoor...en ik ben jullie zeer dankbaar!
Maar nu krijg ik beetje bij beetje een klein beetje rust terug.
Kennen jullie dat als je eindelijk vakantie hebt dat je dan je rust
nog niet kan vinden...zo'n gevoel heb ik nu....
en ik mag toch streven naar innerlijke rust, dit is voor mij en
iedere ander zo belangrijk....
Soms neem ik een dagje voor mezelf, dit noem ik dan een
luierdag dagje...en vooral met het warme weer dan ga ik 
lekker op mijn bank buiten op mijn kleine veranda liggen tussen
mijn kussens en mijn hond naast me...
En dan lukt het me om alleen maar te liggen en naar de lucht 
en de vogels te kijken....en snuif de geur van de bloemen..heerlijk!
Mijn hond Kes snurkt en dit maakt me ook rustig en ik doe mijn ogen
dicht en kan me dan ontspannen....maar dit hou ik hooguit een half
uurtje vol...en dan denk ik alweer aan het volgende...
Ik heb de laatste maanden zo moeten rennen en vliegen...dat
ik mezelf weer een beetje moet terug vinden
Maar toch dan haal ik mijn stofjes en naaispulletjes...en met
de hand naai ik dan mijn muizen in elkaar...
Zoals deze romantische muis Chantalle...in haar ballerina pakje
en haar balletschoentjes...
Ik kan niet stil zitten..mijn handen werken, en toch als ik dit lekker
buiten doe, een lekker kopje thee erbij dan geeft me dit toch ook
weer een bepaalde rust...lekker zitten en mijn handen doen het werk..
Ja daar wordt ik rustig van en maakt mijn hoofd leeg...
En natuurlijk onze kleine Sophie...zij brengt ons zoveel vreugde
en rust...als ik haar het flesje geef, en ik kijk zo naar haar lieve mondje
en oogjes dan val ik zelf zowat in slaap haha..
Meisjes oma worden en zijn is een groot kado!
Ik moet jullie bekennen dat ik met het kijken van jullie
prachtige blogs en posten helemaal achter loop, en ik kan
er niks aan doen...
Ik zou het graag willen, maar ik heb de energie er niet voor
op dit moment...hoe vervelend ik dit ook vindt, maar ik moet
eerst mijn rust vinden...en uitrusten ..
En als ik weer meer energie heb dan hoop ik jullie
weer te bezoeken..en te genieten van al jullie mooie
posten, zo vol prachtige verhalen en foto's..
En in de tussentijd zal ik nog veel tussen mijn kussentjes
liggen met mijn hond..genietend van de zomer...en van de
muizen die onder mijn handen worden geboren zoals deze romantische
muis Blanche...
Hoe romantisch kan een muis niet zijn met een roos op haar
muizenkoppie...
 De natuur brengt ons zoveel moois en zoveel rust...
Kijk eens deze roze kostbare schatten....
Ik hoop volgende week wel de uitslag bekend te maken van
het bekleden van de boekjes...en ze zijn allemaal mooi, stuk
voor stuk, het zal moeilijk zijn om de mooiste uit te kiezen..
Jullie kunnen nog steeds foto's opsturen hoor...

Voor nu wens ik iedereen een heerlijk week-end...
geniet en rust lekker uit, dat ga ik ook proberen te doen..

Love and happinesssssssss
Marijke