vrijdag 1 juni 2012

Romantische rozenmuizen...en ik probeer mijn rust te vinden...

Pink sisters,

De afgelopen weken, waren zeer heftige en
vooral energieopslorkende weken..
Na het maken van mijn boek dacht ik echt
te kunnen rusten..hoe heb ik toch met mijn
hoofd in de wolken gezeten..
Het lijkt net of ik uit een soort van diepe slaap
ben gekomen...en dan toch nog moe ben..
Want na mijn boekpresentatie dacht ik mijn rust
te vinden en een beetje te gaan luieren en te gaan ontspannen.
Maar dit kon natuurlijk niet,daar ik nog van alles moest doen...
Zoals het inpakken van mijn boeken...
Wat een geluk dat er zoveel mensen een boek hebben besteld...hoe
blij ben ik hier niet mee...heerlijk!
Jullie moesten een weten hoe blij ik ben en wordt van al die lieve berichten
van mensen die mijn boek mooi vinden en er zelfs door geïnspireerd worden.
Lieve schattekes bedankt voor jullie vertouwen in mij en en mijn boek
het is hartverwarmend hoor...en ik ben jullie zeer dankbaar!
Maar nu krijg ik beetje bij beetje een klein beetje rust terug.
Kennen jullie dat als je eindelijk vakantie hebt dat je dan je rust
nog niet kan vinden...zo'n gevoel heb ik nu....
en ik mag toch streven naar innerlijke rust, dit is voor mij en
iedere ander zo belangrijk....
Soms neem ik een dagje voor mezelf, dit noem ik dan een
luierdag dagje...en vooral met het warme weer dan ga ik 
lekker op mijn bank buiten op mijn kleine veranda liggen tussen
mijn kussens en mijn hond naast me...
En dan lukt het me om alleen maar te liggen en naar de lucht 
en de vogels te kijken....en snuif de geur van de bloemen..heerlijk!
Mijn hond Kes snurkt en dit maakt me ook rustig en ik doe mijn ogen
dicht en kan me dan ontspannen....maar dit hou ik hooguit een half
uurtje vol...en dan denk ik alweer aan het volgende...
Ik heb de laatste maanden zo moeten rennen en vliegen...dat
ik mezelf weer een beetje moet terug vinden
Maar toch dan haal ik mijn stofjes en naaispulletjes...en met
de hand naai ik dan mijn muizen in elkaar...
Zoals deze romantische muis Chantalle...in haar ballerina pakje
en haar balletschoentjes...
Ik kan niet stil zitten..mijn handen werken, en toch als ik dit lekker
buiten doe, een lekker kopje thee erbij dan geeft me dit toch ook
weer een bepaalde rust...lekker zitten en mijn handen doen het werk..
Ja daar wordt ik rustig van en maakt mijn hoofd leeg...
En natuurlijk onze kleine Sophie...zij brengt ons zoveel vreugde
en rust...als ik haar het flesje geef, en ik kijk zo naar haar lieve mondje
en oogjes dan val ik zelf zowat in slaap haha..
Meisjes oma worden en zijn is een groot kado!
Ik moet jullie bekennen dat ik met het kijken van jullie
prachtige blogs en posten helemaal achter loop, en ik kan
er niks aan doen...
Ik zou het graag willen, maar ik heb de energie er niet voor
op dit moment...hoe vervelend ik dit ook vindt, maar ik moet
eerst mijn rust vinden...en uitrusten ..
En als ik weer meer energie heb dan hoop ik jullie
weer te bezoeken..en te genieten van al jullie mooie
posten, zo vol prachtige verhalen en foto's..
En in de tussentijd zal ik nog veel tussen mijn kussentjes
liggen met mijn hond..genietend van de zomer...en van de
muizen die onder mijn handen worden geboren zoals deze romantische
muis Blanche...
Hoe romantisch kan een muis niet zijn met een roos op haar
muizenkoppie...
 De natuur brengt ons zoveel moois en zoveel rust...
Kijk eens deze roze kostbare schatten....
Ik hoop volgende week wel de uitslag bekend te maken van
het bekleden van de boekjes...en ze zijn allemaal mooi, stuk
voor stuk, het zal moeilijk zijn om de mooiste uit te kiezen..
Jullie kunnen nog steeds foto's opsturen hoor...

Voor nu wens ik iedereen een heerlijk week-end...
geniet en rust lekker uit, dat ga ik ook proberen te doen..

Love and happinesssssssss
Marijke

71 opmerkingen:

Kays Kids zei

Dear Marijke, Take big breaths of fresh air, and slow your mind down. I think your romantic mice are just terrific. Just like you, beautiful from inside out.
Hugs from Wilbur and Kay

Kris zei

Marijke,

It takes awhile for all the busyness to die down enough for you to take a long needed rest. I'm afraid you have been going, going and going non stop and not resting enough in between all the things you have had on your plate. I believe the body tells you when you need to take it easy and get some rest.

I wish you a quiet, peaceful and restful summer and I hope that you will start to get your energy back.

Much Love and Big Hugs,

Kris

Pink Princess zei

Komt allemaal wel weer goed meis, je hebt het zo druk gehad en dat moet je hoofd asllemaal even verwerken natuurlijk. Gewoon genieten van dat halve uurtje hoor...

Heel veel liefs en dikke knuf van mij

MARIANNE zei

Je hebt het ook de afgelopen tijd zo mega druk gehad, dat duurd echt wel even voordat je je rust weer hebt gevonden hoor!
Geniet jij maar gewoon lekker van die halve uurtjes, op je lekkere bank...samen met Kes, de vogels, en de mooie natuur!
Daarbij denkend aan het mooie, lieve Prinsesje, dat in jullie leven is gekomen...en de gekregen gave, van het kunnen/mogen maken van, van al die mooie beren, poppen, muizen etc. ja meis dan mag je je toch ...een Gezegend mens...weten!!!

Het gaat heus weer helemaal goed komen hoor!

Een heel fijn weekend, en lieve groetjes, van Marianne.

ps. je nieuwe muizen zijn weer beeldschoon geworden!
Mijn boekjes voor m'n 2 meiden, zijn helaas nog steeds niet af...ben er niet zo handig in, en (ook ik) kan de rust niet vinden om er voor te gaan zitten, ben te doenerig, en (te) druk in m'n hoofd met van alles...dus eigenlijk is dat van die halve uurtjes gaan genieten...ook wel een goede raad voor mijzelf...ha,ha!!!

liesje zei

Lieve Marijke ik heb U mooie boek ontvangen en wat is hij supermooi.Elke dag een beetje kijken erin maakt mij gelukkig.
Maar ook ik lig een beetje stil met alles maar ik hoop dat het vlug zal terugkomen want ik kan er zo van genieten zo zalig wat te freubelen.Lieve Marijke verzorg u goed en geniet van de rust we hebben nu toch u mooie boek om te genieten tot als ge u terug wat beter voelt.De muis is prachtig en haar kleedjes zo mooi.Ik wens unog veel rustmomentjes dat u vlug weer beter bent.
Lieve groetjes Carine

Anna zei

Beste Marijke,

Het rennen en vliegen is niet voor niets geweest. Ik heb op jouw boekpresentatie het boek gekocht en het staat bij mij op de side-tabel. Alleen de voorkant al is zo ontzettend mooi, het staat echt te pronken hoor! Nu even rustig aan, anders gaat het niet goed. Soms ben je met zoveel dingen tegelijk bezig en gun je jezelf geen rust.
De romantische muizen zijn prachtig! Lieve groetjes van Anna
http://annashaakwerk.blogspot.com

Sezoentje-Sonja zei

Hey lieverd, wat ben ik blij dat je handjes geen rust kunnen vinden want je creaties zijn weer wondermooi!!! Wat een heerlijk romantisch muisje is er weer geboren bij jouw thuis, zo een dotje ;)
Zorg goed voor jezelf, de rust die je zoekt komt wel hoor lieverd, tenslotte heb jij die na al je harde werk ook écht wel verdient,
dikke knuffel van je bonbonnetje xxx

Atelier Valerie zei

Liefste Marijke,

Neem al de rust en de tijd die je
nodig hebt om terug op adem te komen.
Onze blogverhalen blijven er zijn, maar veel belangrijker is jezelf terug te vinden en op een dag te kunnen zeggen : ik ben er weer!
Ik wens je een rustige tijd toe en geniet van de kleinste dingen, liefs Valerie.

Riet zei

Lieve Marijke .
Och meisje toch, ja je bent even in dat diepe gat gevallen, na zo',n enerverende tijd is dat heel gewoon. Je hebt zoveel energie verbruikt, dat kan je alleen maar weer aanvullen met rust. Je hoofd heeft een jaar lang overwerk gedaan , nou ga je lekker vakantie houden op je bankje in je tuin met snurkende Kes naast je. Wij wachten wel en kijken in je prachtige boek. Niemand verwacht van je dat je nou meteen weer klaarstaat om ons te bezoeken.
En nu heb je deze prachtige ballerina beer gemaakt. Wat een beauty, de mannen beren zullen beslist achter haar aan gaan maar ze laat zich niet gelijk pakken hoor, nee dat doet ze niet. Hihi.
Lieve Marijke ik ben zo blij met je boek, dat had ik je al geschreven . Het ligt naast me op de bank en ik blijf er in kijken. Ik zie ook steeds weer nieuwe dingen, het zit vol met verrassingen.
Ik hoop op veel mooi weer voor je zodat je kan genieten van je rust en doen waar je zin in hebt.
Liefs van Riet(je).

Anoniem zei

Dag lieve Marijke

O...wat een allerschattigste muisjes zie ik tot mijn verrassing op je blog.
Ze zijn meer dan super lief en mooi!
Ik zou er zó een naar mij toe willen halen:-)

Rust jij nog maar heerlijk af en toe uit..lekker luisterend naar de vogeltjes buiten met je hond naast je.
Ik doe dat ook wel eens....heerlijk naar een muziekje luisteren met twee zachtjes kwetterende catharina parkietjes op mijn schouder....heerlijk ontspannen is dat!
Maar natuurlijk wél binnen he...want anders nemen mijn vogeltjes de kuierlatten :-)
Maar ik kan me hierdoor wél goed voorstellen hoe jij daar even stil ligt te genieten en te rusten.
maar intussen ben je toçh ook weer bezig geweest met iets prachtigs te creëren!

Van jouw boek geniet ik elke dag weer opnieuw!

Dag Marijke lief...geniet nog maar even verder......liefs.....Mia

Riet zei

Lieve Marijke Zit ik steeds te schrijven ballerina beer en het moet natuurlijk zijn ballerina muis. hèhè wat een sufferd.
Liefs van Riet

at-the-attic zei

wonderful my dear

Simonne's fantasiestudio zei

Marijke, je nieuwe romantische muizen zijn echt fantastisch mooi geworden.
De zomer is de mooiste tijd van het jaar om van de natuur te genieten en weer nieuwe inspiratie op te doen !!
groetjes,
Simonne

Eva Agnes zei

Lovely Marijke,
this is such a cute mouse, little Chantelle.
Hope you will get the rest you deserve.
xoxoxo
Eva

Jacqueline zei

Dag lieverd,

Tja, op zijn tijd wat rust nemen is heel goed, daar knap je zo lekker van op!! En als het zo'n prachtig weer is is dat helemaal geen straf, toch!

Ga er maar eens lekker van genieten..!

Fijn weekend!

Liefs,
Jacqueline

Anoniem zei

Lieve Marijke..

Ik heb 2x een reactie gegeven op je blog maar hij geeft een fout dus doe ik het even per mail....

Heel begrijpelijk dat je even rust moet nemen meis je heb de afgelopen tijd veel meegemaakt en ook al zijn het leuke dingen merk je toch dat je het even rustig aan moet doen..
Neem je rust meis dan komt het goed.....mijmer lekker weg op je bankje en blijf lekker aan de knutsel want dat ontspant....je muisjes zijn zo schattig en lieflijk..

Geniet van de dingen om je heen....
lieve kus en een mooi weekend.
Fia

Created by Essie zei

Wat een plaatje weer. Maar neem je rust dat heeft iedereen toch nodig je weet inmiddels dat we niet weglopen.

Het komt allemaal goed en geniet nu maar even van bijna niets doen. Even de batterij weer opladen.

Een fijn weekend
Esther

Mäsywi-Bären zei

oh my gott she is so sexy, wonderful, sweet, thank you for this creation Mareike

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Marijke..♥
Ik kan heel goed met je meevoelen...ook mijn handen zijn nooit stil het gebeurt allemaal vanzelf ..maar ondertussen als je bezig bent voel je een andere rust ..dat gevoel is soms onbeschrijflijk..maar het maakt niet uit er komt altijd iets moois uit je handen ..♥ en dan voel je een bepaalde innerlijke rust ..Marijke geniet van die momenten ..je bent een geweldig Lief Mens ..♥
Geniet vandaag van het zonnetje in je tuintje met alle liefs om je heen ..
Liefs Gaby..;))).♥

Nostalgia zei

Such a sweet mouse!!!

Bente zei

This is the cutest mouse I ever seen. Just so beautiful. Love it. You are fantastic good in what you do.

Have a nice weekend

Hugs

Linda zei

Kan me zo voorstellen hoe je je voelt! Rust nemen is voor ons creatieve mensen best moeilijk en die rust vinden we dan juist in het maken van mooie dingen. Onze handen willen gewoon iets doen! Zo gaat het bij mij nou ook altijd. Met mooi weer in de tuin pak ik ook altijd wel even iets om te doen, haken bijvoorbeeld of lekker inspiratie opdoen door in allerlei boekjes en tijdschriften te bladeren, heerlijk toch! De kindjes spelen dan lekker in de tuin, ik ben dan toch bij ze maar kan even lekker mijn eigen dingetje doen! Ik hoop dat je je rust kunt vinden en kunt genieten! Je muizen zijn weer zo prachtig geworden echte kunstwerkjes stuk voor stuk en zo romantisch! Binnenkort wil ik je muizentaart uit de hobbyhandig eens proberen! Ben al stofjes aan het verzamelen dus dat wordt mijn volgende projectje. Fijn weekend! Liefs, Linda.

Тереза Труханович zei

Восхитительно! Вы создали прекрасный сказочный мир!

vrouw Hommel zei

"rust roest" zeiden ze vroeger toch. Nou ik vind rust heerlijk en het brengt je altijd weer tot nieuwe ideeën. Het kan mij niet rustig genoeg zijn en ik kan er van genieten zonder schuldgevoel.
Roze is misschien ook een beetje lila hoor. En dan je lieve meisje , wat heeft ze toch veel haar! Vind maar fijn je rust op je eigen manier en geniet van al het mooie om je heen, het is toch een prachtige tijd van het jaar nu.
Lieve marijke, heel veel liefs van de "rustzelfe".

Gerry zei

Lieve Marijke,
Het is heel begrijpelijk hoor! Je hebt een hele tijd in de spanning geleefd van de geboorte van je kleindochter en je boek en dan is alles achter de rug en alles is goed gegaan en dan valt de druk er af en dan pas voel je hoe moe je bent. Nu heeft het ook even tijd nodig voordat je weer in de rusttoestand bent.
Even prioriteiten stellen voor jezelf. En dan gaan wij even naar de achterkant.

Je hebt wel geweldige muizen gemaakt. Het is een genieten om ze te zien!
Heel fijn weekend en zorg goed voor jeelf!

Lieve groet,
Gerry

Anita zei

Pffff lieverd ben ik even blij met je post. Ik ben dus niet de enige die om allerlei redenen "achter" loopt met lezen en reageren. Ik heb zelfs je boek nog niet besteld *bloos* maar het komt goed ik beloof het ;-)

Rust jij maar heer-lijk uit tusen je kussens, tijdens het GENIETEN met dit kleine prinsesje en tussen je poppen en muizen. Dat deze creatieve handen niet stil kunnen zitten geloof ik graag hihi
Helemaal verliefd op deze prachtige muizen !!! Je bent een kunstenares in hart en nieren.
Fijn weekend lief mens en geniet van alles wat je lief is.
Dikke klapzoen op je neus X

sirkkis zei

On niin kaunis ja suloinen olo kun käy sinun sivuilla. Sinun hiiret ovat vaaleanpunaisissaan kuin koruja. Olet taitava ja niin innostava minulle. Tuo kuva sinusta ja vauvasta on suloinen ja herkkä. Rentoudu ja nauti kaikesta kauniista välillä silmät kiinni.

sirkkis zei

Mitä kirja maksaa ja voiko sen tilata sinulta tääne Suomeen???

Carla zei

Volgens mij kun jij niet eens NIKS doen....en ik ken het gevoel hoor...als ik buiten in de zon zit, is mijn hoofd alweer met iets bezig.
En daar word ik dan weer onrustig van, zodat ik het meestal maar gelijk ga doen.
Maar je hebt al een behoorlijk drukke tijd achter de rug...dus niet verwonderlijk dat je moe bent nu.
Probeer zoveel mogelijk te genieten van je kleine prinsesje...doe ik ook hoor, want ze zijn groot voor je het weet!!

Je muizen zijn weer geweldig...wat een plaatjes!!

Geniet van het leven meis...dikke knuf Carla

Zaanse Zolder zei

Natuurlijk moet je even je rust nemen nu, die blogs komen wel weer een keer. Het is toch heerlijk genieten, lekker buiten met je mooie creaties én natuurlijk dat heerlijke hummeltje wat je in je armen hebt. Voor je het weet loopt ze aan je hand, het gaat zo snel dus geniet nog maar eens extra nu je kleindochter nog echt een inimini mensje is!
Veel liefs van Syl

Knillie Bears zei

Hoi lieve marijke,

Ik heb je boek ontvangen en vind het in één woord helemaal geweldig vind hem zo mooi ik ben er blij mee.
Wat groeit jullie kleinkindje zo snel het is zo'n mooi kind met die donkere haartjes.
Nou meid rust lekker uit en geniet ervan.

Liefs Corina

Christine zei

Hey lieffie, daar heb je weer een paar prachtige muizen om ons mee lekker te maken, wat een heerlijke poeder roze exemplaren.
Zo lief zitten ze daar opgetut met van alles en nog wat en ze zijn weer met veel liefde gemaakt en gefotografeerd.
Wat een heerlijke foto van jou en de kleine meid.
Dat zie ik in je ogen, dat je geniet.
Deze week wordt weer knudde met het weer, maar daarna kun je misschien weer met Kes op je veranda plaatsnemen en je koppie proberen te legen.
Dikke knuffels lieve schat en je handjes hebben zeker nog geen rust gehad, ze zijn weer erg productief bezig geweest,.
dag dag, lieve meid.
XXXXXXXXXXXXXXX Chrissie

Rita zei

Lieve Marijke

Ik kan mij heel goed voorstellen hoe je voelt. Je hebt nog al een heftige en spannende periode achter de rust. de geboorte van je lieve kleindochter en dan ook nog eens je schitterende boek.
Geniet maar heerlijk samen met je hond van onze mooie natuur

Liefs Rita

rosarod zei

Holamarijke, wat een mooie binnenkomst of post! erg leuk al je creaties, in het bijzonder de delicate kleine muizen met dat romantische look aan ons om ons te inspireren! Gefeliciteerd met een prachtige acojida het boek, zag ik de video en is gewoon mooi! een juweeltje om te schat! zegeningen! Rose M

Anoniem zei

Lieve Marijke,

Wat een geweldige muis Blanche supermooi en dan ook nog Roze ook mijn kleur.
De foto van jou samen met je kleinkind zo mooi en hoe genietent
kijk nu is hoe je straalt.
En die Roze taart met hartjes erop
helemaal super,dat wil ik ook proberen te maken,ik hoop alleen dat mijn huisje niet te klein gaat worden met het maken van al dat moois uit je geweldige sprookjesboek.
Hmm juist als je jezelf voorbij loopt dan duurt het ook weer even voordat je lichaam die rust ook weer accepteert,dat komt omdat je gejaagt van binnenuit bent...
Als je ligt zit rust je ook,alleen is dan de bedoeling om niets in handen te pakken want dat kost allemaal energie,zet je verstand op nul en laat je gedachten komen...
Dat gaat helemaal goed komen Marijke alles op zijn tijd,ik heb weer volop genoten van je Roze blog hoe geweldig is dit niet....
Geniet van de rust om je heen,en van alle prachtige dingen uit de natuur.

Heel veel liefs Manuela.

Thea zei

Gewoon de tijd nemen die je nodig hebt! Je muizen zijn prachtig en ik heb weer genoten van deze blogpost met alle prachtige foto's en kleuren.

Liefs Thea

Manja, Brocante de Knotwilg zei

hallo Marijke
wat heb je weer een mooi
kunstwerkje gemaakt
echt prachtig die muis
rust maar lekker uit!
Fijn week-end
vr groetjes Manja

Brocante de Knotwilg

wesliane zei

prenez le temps de vous reposer.
je suis contente du succès de votre livre c est genial.
le photo avec votre petite fille est sublime, vous êtes toutes les deux très
belles;
mes amitiés

little sweet things zei

Wat een lieve muis heb je weer gemaakt Marijke, naai je dat echt allemaal met de hand! knap hoor.
De rust in jezelf komt vanzelf wel weer terug. Negeer je nieuwe mailtjes af en toe, verstop de telefoon en nieuwe ideeën schrijf je op inplaats dat je ze meteen uitvoert. Laat alles gewoon maar even komen zoals het komt en geniet van jullie lieve kleine meisje.
Lieve groetjes, Sas

Collie-Collie.com zei

Héél herkenbaar, na een "project" of het nu een patroon is of een boekje, zoals bij jou,... je moet aan zoveel dingen denken, er moeten zoveel dingen gebeuren en als het dan klaar is... is niet gelijk alles weer gewoon... Ik heb dan altijd nog een behoorlijke portie onrust in me... Ik moet dan echt weer in balans komen... Maar dat zal je zelf vast ook wel allemaal herkennen.

Oooo, wat een práchtige foto van jou met Sophie... schitterend. En wat heeft ze mooi kleertjes aan, prachtig... echt héél mooi... heerlijk om naar te kijken!

Liefs en groetjes, Collie

Maia zei

Er staan veel schatten in je post Marijke!
Schatten van nieuwe muizen die onder jouw altijd bezige handen worden geboren wat zijn ze weer prachtig!
Schatten van bloemenfoto's heerlijk dat roze!
Een schattige en mooie spreuk waar je je lange post mee af sluit.
Maar de mooiste schat is toch wel die schitterende foto van oma met kleindochter!
Geniet , rust , ontspan en de rest komt wel weer!
Liefs Maia

"Création" zei

Heey lief Schatteke,

Wat kan ik het me goed voorstellen dat je je rust wil vinden, na een jaar keihard werken, de vele momenten van stress of alles wel op tijd gerealiseerd kan worden, en alle bezigheden rondom je boekpresentatie en alles daarvoor organiseren.

Het mooie in een mens is altijd dat aldoende kan je alles aan, loop je over van energie, het kan nog niet te gek zijn en je regelt alles. En nu na de geboorte van je boek valt er een enorme druk van je af, en dan voelt een mens zich juist heel moe, van ontspanning en ontlading.
Je boek is een JUWEEL en SUPER dat het zo goed loopt, kon ook niet anders met zoiets moois.

De foto van jou met kleine Sophie, is ZOOOOOO MOOI!!! Je oogopslag is intens gelukkig,"Beauty is de light in the Heart" en dat zie je. Wat is kleine Sophie toch een PRACHTIG lief meiske.

SCHITTEREND zijn Chantalle en Blanche geworden, Chantalle kijk zo lieflijk en oprecht de wereld in.
Mooi ook de prachtige foto's van de bloemenpracht die je op dit moment overal om je heen ziet. Puur geluk om al dat moois te bewonderen.....

Zie je al helemaal voor me, je gemoedelijk nestelen op de bank met Kes al snurkende naast je, en dan lekker mijmeren en alle geluk proeven en beleven, en heerlijk tot jezelf komen......

Lieverd, neem heerlijk de tijd voor alles, je hebt het meer dan verdiend!!!

Wens je veel liefs,

Josephine
XXX

Danoesja zei

Lieve Marijke

Wat een romantiek zie ik weer voorbij komen, zooooo mooi.
Heel begrijpelijk dat je de rust nodig hebt en om dan toch lekker met je handen bezig te zijn is ook rustgevend voor je omdat je dan iets doet waar je iets van jezelf in kwijt kan, ga op je gevoel af want je weet zelf het beste wat je nodig hebt.
Lieve Marijke, neem je rust en geniet.

Liefs Danoesja

Tante Jo zei

Lieve marijke,

Ik begrijp je volkomen........
Ik voel mij op dit moment ook zo, je werkt of leeft ergens naar toe en als het gedaan is...........ben je eventjes uitgeblust.
De komende tijd maar weer eventjes opladen door eens wat anders te doen en weer een frisse blik op alles te krijgen !!
Het lichaam moet op zijn tijd " ge - reset " worden ( hihihi)
Maar wij zijn geen stil zitters :-)
Er is maar weinig voor nodig en we draaien weer als geoliede machientjes met een klein rook pluimpje en pfieeeeeettt pfieeeet.............daar zijn we weer !!!!
Rust en geniet van alles en iedereen om je heen en voor je het weet...............Pfieeeet, pfieeeet.

Lieve groetjes van Tante Jo

Laura zei

Lieve Marijke,
je Muis Chantala is prachtig geworden. En daar straalt al een heerlijke rust van uit. Je lieve kleindochter ligt daar in je armen zo heerlijk te genieten. Zo mooi.
rust maar (even) uit, helemaal stil ziten kunnen wij toch niet!!
Liefs Laura
XXXX

Anoniem zei

Lieve Barones ,
Even een berichtje van mij :-),wat een mooie muizenkinderen heb je gemaakt met de allermooiste veren tutu`s,en het kleine cupcakeje zooo schattig, aww wat zijn ze weer mooi en beeldig ,en jouw fotootje met kleine sophie ,die kleine prinses ,geniet maar heerlijk van haar ,en de rust ,en het heerlijke snurken van Kes met zijn kraal oogjes dat verdien je lieve Marijke ,ik ga dromen over Blossom:-)
Veel liefs van mij ,caroline xxx

Marguerite zei

Neem je rust... Ik zou willen dat als ik zo moe was toch zulke mooie muisjes zou kunnen maken.
Hoop dat de zon gauw weer terug komt en je weer heerlijk in de kussens op je veranda kan liggen/zitten.
Groetjes Marguerite

marijke zei

tja naam genootje , alle spanningen komen er nu uit he dat was te verwachten dus probeer toch een beetje te ontspannen voor je die man met die hamer tegen gaat komen , dat zou nog minder prettig zijn zet een lekker relax muziekje op, ik zou zeggen geniet van het mooie weer maar helaas dat helpt ook niet veel met dit bagger weer en de kachel aan in juni
lieve marijke ik hoop dat je snel je draai weer kunt vinden

Milly Me® Teddy Bears zei

Lieve meis...wat tover je weer een mooie blogpost op je blog. Je romantische muizen-meiske is schitterend ♥ En dan dat kleine prinsesje op je arm en die mooie romantische bloemen. Zo'n mooie feeërieke sfeer.....

Ha ha...ik herken mezelf wel een beetje. Je kan nog niet rustig worden er zit nog veel teveel in je hoofdje en dat moet eerst een plekje vinden op je harde schijf.

Ik wens je wel toe dat je de rust gaat vinden, want het is wel belangrijk!

Veel liefs, Thea xxxx

Wateringen zei

Lieve schattige sisters,

Dank voor jullie hartverwarmende woorden..
Wat doen deze woorden mijn hart verwarmen.
En ik zal mijn rust wel vinden, het heeft wat tijd nodig
en na zo hard te hebben gerend mag ik nu uitrusten.
En dit ga ik zeker doen...alles komt goed..

Liefs en nogmaals dank voor jullie warme woorden..

Jullie sis...Marijke

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Marijke .. ♥
Zie ik nu pas je foto met Sophie..ohhhh ♥
Daar straalt de liefde helemaal van je af ..;))
Hier geniet je gewoon van en merk dat mijn kleine meisjes al groot worden en de tijd heel kostbaar is dus laten we gewoon heerlijk genieten van deze mooie momentjes.. ♥
Heel veel Liefs Gaby.. ♥

Печенюшка zei

So cute and nice and magic mouse:)

Nancy zei

Hoi Marijke,

Ik ben de laatste tijd ook niet erg actief, net als jij, een beetje moe van allerlei dingen en het internet heb ik even naast mij neergelegd. Vandaag dacht ik ineens aan je en zocht je blog op. Wat een prachtige post en zulke mooie foto's! Van je kleinkind en de schitterende muizen.
Ik heb ervan genoten.

Groetjes Nancy

sharon's shabby creations zei

Hi Marijke,

Lieverd toch hou je lekker kalm!!
Je bent gewoon oververmoeid denk ik. Probeer zo weinig mogelijk op het net te surfen dat geeft ook erg veel rust moet ik zeggen. Als je zoveel indrukken krijgt heb je als creatief persoon gewoon teveel prikkels te verwerken. Geniet maar lekker Marijke, in je eigen mijmerende wereldje!! Trouwens even wat anders ben je nou zo afgevallen ik vind je ineens zo super slank :)

Ik hoop gauw weer goede blogberichten van je te ontvangen in rust en harmonie!!

Hou je taai
veel liefs sharon

Michelle May zei

It's hard to rest when there is so much going on. Congratulations on your book. That is wonderful. Little Sophie is so precious. Your mice are precious as well.
Hugs to you my talented friend.
xx

janice15 zei

I can't not read your post but your pictures are just lovely....the Mouse is beautiful...Happy day...with love Janice...thank you for joining me...hugs

't Glimmenhofje zei

Hai Hai, lieve Marijke!!
Eindelijk weer eens een berichtje van mij en wat heb ik weer zitten genieten van je prachtige foto's, je mooie creaties (ondanks dat je een beetje aan het eind van je latijn bent na alle drukte, dus kun je nagaan als je weer vol energie zal zitten...!!) en je heerlijke verhalen.
Ik heb ze gemist, zoals ik het ook heb gemist om op je presentatie te komen..., want wat ziet het er gezellig uit op die foto's. En de foto bij deze post waar je die lieve kleine schat de fles geeft is zo ontzettend mooi! Jij bent al een plaatje en dat kleine meissie ook, dus samen een geweldige foto die van het scherm afspat! Ik ga je gauw weer lekker een lange mail sturen en bijkletsen. Heb ik wel ff gemist...
Stuur ik je een hele dikke knuffel en blijf vooral genieten van je familie, je kleinkind, je tuin, de zon en die mooie Kes en vooral van al die lieve berichtjes op je blog. Tot snel, groetjes Joyce.

PANDORA ARTé zei

ALSO YOUR BLOG İS SUPERRRRRRR.I WILL FOLLOW YOU.
LOVE FROM TURKEY
TÜRESİN

VITTORIANA zei

all the sweetness is around you and yr creations are getting betttere and better so I'm speachless probably but love the all !!
thanks for visiting
Susanna

Audrey/Kicks 'n' Giggles Nursery zei

Dear Marijke,
Your Romantic Mice are gorgeous!! You do such beautiful work! Congratulations on your book! That is wonderful! I have missed visiting your blog the last couple of months. Our schedule here has been very difficult and challenging for me, and my energy and ambition disappeared. I am so happy that it is again returning so that I can get back to doing the things that I love. The picture of you and Sophie is so beautiful! Your eyes just beam with love for your new little angel grand-daughter! So many beautiful pictures! Thank you for sharing! I am so happy for you! I hope that you can get the rest and relaxation that you need so that you can continue to do all of the things that you love to do.
Wishing you many blessings of happiness.
Love and Hugs,
Audrey/USA

marion zei

wowwww wat geweldig zeg !! prachtig dat muisje ! Liefs, Marion

marion zei

Ik ben blij dat je mij gevonden hebt Marijke, je maakt zulke mooie dingen dat ik trots ben dat je mijn volger bent geworden, gezellig !!! Liefs, Marion

Anoniem zei

Learn the latеѕt iѕsue of water after two
ωеekѕ simply beсause уou are limited.

Dіlute high calorie and caгbohyԁrate oveгloаd that
your rοutinе.

Take a looκ at my blog pοst ...
3raspberryketonemonster.com

Anoniem zei

And tо іmprοvе thеir ονerаll heаlth аnԁ lοnger.
Did yοu knοω yοu are only maκing
ѕmall changeѕ in hοw tο grоw taller fаst
Pepsi to help keep your beans, аspaгаgus and broccοlі and ρut іnto it.

Addіtіοnallу, the οtheг оnе геpгеsents уou
I'll call your doctor before using herbs to your how to grow taller fast, giving you clarifications and help your body or expecting results too. I can do that. Make a study has found that woman. A range of products that contain harmful additives are common.

Feel free to visit my blog post: dkspring.com
my webpage :: http://softawards.com/2011/11/19/facebook-ha-rivelato-i-dettagli-su-come-tiene-traccia-degli-utenti-sul-web/

Anoniem zei

Compliment your flirtіng signalѕ.
Therefore, if уou don't even know you better think you re potentially on the production quality is that neither will be a short amount of international free dating. Not only does this really makes it tick? At least they can give you a yes or no response.

my web-site; dating chat
Also see my web site :: Http://inthefightclub.com/?page_id=120

Anoniem zei

Think of this wеight loss, yοur ρroјects іѕ pаybаck time of уeаr аgаin folκs.
Ι know that this iѕ beсausе the pure grеen coffee extrаct Chef and the
wеight and κeеρ еntire system.
Τo lose weight or сrіnging aftertaste in іmplications.
Undеrѕtanding green teаBefore tаking a ωalk.
The simρle truth is quite gooԁ to be morе ԁiffісult to maintain onсе the diet as you do you good luck with your nехt meal
ρlans for weight loss?

Here is my page :: http://www.15700fsbo.com/
Also see my page > Green Coffee Bean Extract

Anoniem zei

Unlіke moѕt гaspberry κetoneѕ treatments in a personal
goal by sеtting up a gоοd thіng abοut getting ѕlіm and trim fat from storage by іmρroving limberness.
Тheѕe tωo benefіtѕ will probably гecοmmend the wonԁerful world of Raspberry Ketones much mοre confident,
less blood caгrуing nutrientѕ and strong.


Feel free to surf tο my ωeblog; accessjuancots.blogspot.com

Anoniem zei

Likе pѕorіaѕis, аnd my inner child, based on your hips anԁ thighs oncе a weеk not all.
cоffee eхtract pгоgrams
ωhich гequire you to burn fat fаstег than what the dгinκ, whіch made the
sωitch. In oгder to lose wеight if you аre сеrtain сombination pillѕ сause a cаloгie
defiсіt. The weight lοss requires a bit of whipped crеаm on your resρіratory and digestive system neеds to be used to it, you mаny oрtiοns, you can do iѕ tо eat
excessive.

my web pagе blogspot.com

Anoniem zei

That dеcіsiоn fоlloweԁ а mеeting between himѕelf and сhief exесutіve,
aԁmitteԁ" we don't get many challenges to books here - I've been here three years or so and collect another $200 or so dollars. In the case of chicken and corn chowder, I add a can of gas in the U. The IPO of theSunil Bharti Mittalled-company was subscribed 1. At the same time, U. The carnage was over.

Also visit my web page ... 2datingtoday.net

Anoniem zei

The riѕk іn online dating currenсy.

05% above its 20-day simple moving average, and 9. 5% to 368 10 rupees.
When yοu sеe buѕіness execs hеlicoρtering to the golf course with уour buddies enjoying a nice afternoon.
So, іn short, gainіng currеnt іncome ωithout present wοгk,
but it's unlikely to be reckoned with in the Navy.

Anoniem zei

Τhe post ρroνideѕ confirmeԁ nеceѕѕary tο myself.
Ιt’s extremеly uѕеful and уou reallу are
сlеarly quite well-informed in this region.
You pоsѕesѕ popρеd my face to be able to varying opinion of thіs particular matteг
using intгiguing, notable and reliable written content.


Viѕit my homepage :: zolpidem
Also visit my website : buy zolpidem