dinsdag 5 juni 2012

Atelier Laura gaat mijn boek verkopen...en een stukje in Daphne's Diary...


Hoe blij ben ik ...super blij!!!!
En waarom ben ik zo blij?
Omdat (Klik) www.atelierlaura.com mijn 
boek ook gaat verkopen...dit is toch super?
Naast de drie winkels van boekhandel
Vingerling gaat nu ook de webshop van
Laura mijn boek verkopen...en ik ben hier zeer
blij mee..
In de webshop van Laura kun je prachtige spulletjes kopen..
waaronder bandjes, knoopjes....en nog veel meer.
Je komt werkelijk ogen tekort...
En alles over borduurwerken..tijdschriften...eigenlijk teveel om op
te noemen..
Laura heeft ook een blog...en als je hier een kijkje gaat nemen 
dan ben je helemaal verkocht aan haar zeer verfijnde borduurwerken
En nu is mijn boek daar ook te koop...geweldig he?
Ook ben ik er zo trots op dat het prachtige magazine
Daphne's Diary 
aandacht zal gaan besteden aan mijn boek, en dat zal al
heel snel zijn, ik denk in het eerstvolgende nummer...maar daar
zal ik jullie later meer over vertellen hoor..
Maar ik ben super blij daar ik dit magazine helemaal
geweldig vindt...super he?
In magazine nr. 2 staat er een foute vermelding van mijn boek,
in deze vermelding staat dat mijn boek 19,50 zou kosten, maar
dit is niet goed.
Mijn boek kost 25,00 euro!
En in het magazine Hobby Handig staat er op dit moment een
artikel over mijn muizentaartjes..en er is ook aandacht besteed aan
mijn boek...zo gaaf!
En misschien weten jullie al wel dat ik al zo'n 7 jaar voor dit 
magazine mooie dingen mag ontwerpen en beschrijven...
en dit doe ik zo graag en vol passie...het is iedere keer wee
een heel avontuur als het magazine op mijn deurmat valt met
een artikel van mij in het magazine...
Er staan in dit magazine leuke dingen om zelf te maken
neem maar eens een kijkje...
En mij wordt veel gevraagd naar de binnenkant van mijn boek..
Ik kan jullie verwijzen naar het filmpje op de zijbalk van mijn 
blog,helemaal bovenaan...hier blader ik een beetje door mijn boek..
Voordat je het filmpje wil bekijken, kun je het beste de muziek van mijn
blog eerst uitzetten, anders wordt het net kermis met verschillende
soorten muziek hahaha..


Ik wil ook wel wat foto's aan jullie laten zien, die ik gemaakt
heb van het hoofdstuk High tea met de beren..
Er zijn zoveel foto's gemaakt, maar deze konden natuurlijk niet
allemaal in mijn boek...
Alessia in Marijke's taartenoase op een zonovergoten 
dag in augustus vorig jaar...wat is ze lief he?
Dit vindt ik zo'n geweldige foto...drie kleine snoepbekkies...
Sterre schenkt voorzichtig een kopje thee in...de antieke pot
is al zo oud....
Dit waren zomaar wat foto's die ik voor de High tea heb geschoten..
Een kleine indruk naar de binnenkant van mijn boek...
Het zijn natuurlijke niet alleen foto's die er in het boek staan, 
maar er staan ook een twintig tal patronen en beschrijvingen in..
Romantiek en nostalgie spelen een belangrijke rol in mijn boek..
zoals je ook op deze foto's kunt zien...
Natuurlijk kun je mijn boek ook bij mij bestellen...
je mag me gerust mailen
marijkevanooijen1@gmail.com

Even een vermelding ...
In Daphne's Diary nr. 2 staat een vermelding van
mijn boek, maar er is een fout gemaakt helaas...
Mijn boek kost geen 19,50 maar 25 euro!

Het is wel een lange post geworden...hahhaha...
Ik hoop dat jullie het leuk vonden...
En voor al mijn sissies....

LOVE and HAPPINES..
Marijke
XXXX

52 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Oh my... die foto's, zo zoet, het lijkt wel een sprookje met al die lieve meisjes (inclusief jijzelf natuurlijk jaja).
Wat tof dat je boek nu ook bij Laura verkocht wordt!
Ik moet echt nog heel even wachten, 18 juli ben ik jarig en het boek staat op mijn wensenlijstje, ik wil het heeeeeel graag hebben!
x Syl

Christine zei

Oh Marijke, wat gaaf dat je boek bij Laura te koop zal zijn.
Ik ben al op pad geweest vanmorgen voor de oude Daphne's Diary's en die is besteld.
Ik ga die Donderdag ophalen en misschien neem ik wel een abo.
Heel erg gefeliciteerd met dit leuke nieuws.
Oh meissie, wat sta je mooi te pronken op de foto met je kanten stola om.
Geniet jij maar van je boeksucces, het is je zo gegund.
Dag lieve schat, ik ga ffies een beertje oppimpen.
Hij had een nieuwe outfit nodig hahaha.
Doei schat, XXXXXXXXXX Chrissie

Thuis bij Tjits zei

wat superleuk lieve Marijke!! en ik ben ook helemaal weg van Daphne's Diary's, ik ga het exemplaar waar jouw reportage in komt te staan dan ook zeker kopen!
en wat een ontzettend lieve foto's van de high tea, ik geniet ervan, net als van jouw mooie foto, werkelijk een plaatje!
geniet van het goede nieuws!!!

liefs, Tjits

Juliëtte zei

Altijd gezellig een grote blog van jou! Mooie foto's!
Je boek is gearriveerd! Marcel gaat hem vanmiddag ophalen van het postkantoor!
Ben zo benieuwd!!
Ik heb gelijk even op het blog van Laura gekeken en ik ben volger geworden! Leuk blog,dank je voor de tip!

Veel liefs, Juliëtte

Atelier Valerie zei

Ik ga zeker en vast eens op visite bij Laura haar atelier en de foto's
kan ik zelf bewonderen in je boek,
want ik heb het gisteren gekregen.
Super!!!!!! en hopelijk ben je al
wat uitgerust.

Nog een fijne dag;
Liefs, Valerie

vrouw Hommel zei

Ik ga zeker even om de hoek kijken bij Laura, want wat je laat zien ziet er heel mooi uit. Gefeliciteerd met al je reportages in de verschillende bladen. En het blijft een romantische wereld om te zien waar jij in leeft. Zo'n beren high tea, wat een plaatjes.
Lieve Marijke, dank je wel weer voor deze mooie foto's
lieve groet

Anoniem zei

Hee...hoi Marijke!

Wat heerlijk voor je dat het boek nu al op verschillende adressen wordt verkocht!
.En wat leuk dat je in dat mooie tijdschrift komt te staan....ze hebben het hier in het winkelcentrum dus ik ga vast en zeker het volgende nummer ook kopen...echt geweldig!

Prachtige foto's weer:-)

Liefs....Mia

Anoniem zei

hee lieve barones,
Wat een super goed nieuws voor jou!!!Ik ben ontzettend blij voor jou:-)
Wat een mooie lieve ,en schattige fotootjes van de high tea ,om er bij weg te dromen.....wat een leuk bericht heb je geschreven ,lieve marijke xx!!

Veel liefs van mij ,caroline xxx

Gerry zei

Wat een mooie post. Wat fijn dat je zoveel aandacht voor je boek krijgt. Je hebt ook zoveel handvaardigheden-gaven.
En dan die laatste foto's met die lieve meisjes, het is bijna een sprookje!
Geniet van de aandacht!

Lieve groet,
Gerry

Wateringen zei

Dit is een antwoordje voor Valerie en misschien ook andere lezers van dit blog..

Dank voor je lieve berichtje meis en je vraagje of ik al uitgerust ben.. Ik ben stukje bij beetje een beetje rustiger aan het worden.

Je moet het denk ik zo zien...als je een stuk hebt moeten rennen en keihard hebt moeten fietsen, dan moet je daarna bijkomen en uitrusten..

En ik wil mezelf die rust zo graag gunnen..anders komt er niks meer uit mijn handen..

Ja ik blijf zeker posten maken voor op mijn blog, dit vindt ik zo gaaf en leuk..maar ik heb nog even geen energie om veel andere blogs weer te bezoeken..
Het maakt mijn hoofd zo onrustig...dus de bezoekjes worden wat minder en daar is niks mis mee denk ik..

Ik snap ook helemaal dat de reacties van mijn blogsisters daarom zeker minder zullen worden op
mijn posten en dat vindt ik wel jammer om eerlijk te zijn..maar ik kan dat helemaal begrijpen hoor..

Ik hoop zo een beetje beter uitgelegd te hebben hoe ik me voel...

Liefs jullie blogsis..Marijke

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige foto's lieverd en wat heerlijk voor je dat het zo lekker loopt met je boek je verdient het je hebt er hard aan gewerkt , doe rustig aan en geniet lekker van alles begrijp dat je niet iedereen af kan gaan maak niet uit heb ook niet zoveel tijd om iedereen te bezoeken,lees nog wel waarom ....denk aan je dikke kus aan iedereen en rust goed uit en geniet vooral van alles ...lieve groet Rosita

Marguerite zei

Jou boek staat bij mij op mijn verlanglijstje, dus ik moet nog even wachten. Wat een super foto's heb je gemaakt. En Laura die heb ik een tijdje terug ontdekt en de eerste bestelling heb ik binnen en er volgen er zeker meer. Wat een mooie spulletjes verkoopt ze.
En doe maar lekker rustig aan hoor!! Geniet maar van het mooie weer, de zon doet vandaag gelukkig weer eens zijn best.
Groetjes Marguerite

Thuis Thuis zei

Ik kwam je steeds tegen op verschillende (veel) blog's dus ;-)
Het is er zo leuk!.
En wat er allemaal gebeurt in je leventje nu is fantastisch,wat moet dat genieten zijn.
Ik ga nu even verder kijken en meld me aan als volger.
Nog een fijne dag.
Groetjes, Annette

Rozenboetiek zei

Leuk Marijke dat je boek zoveel aandacht krijgt! En Daphne's Diary ziet er heel erg leuk uit! Ook op het blog zien de foto's van jouw high tea er mooi uit, zo zie ik ook mijn rozen voorbij komen, het zijn mooie foto's! En 3 schattige meisjes.

Groetjes Janny

Sezoentje-Sonja zei

Hey lieve kaaskopje ;)
Wat heb je weer een prachtige post gemaakt, het atelier van Laura is zéker een bezoekje waard, ze heeft prachtige spulletjes en jouw mooie boek erbij is een heel grote aanwinst!
Wat is het genieten van je foto's van de high-tea, ze geven helemaal het sfeertje weer wat er ook in je boek staat, ik ga dadelijk nog een keertje lekker zitten met een kopje thee en genietend nog een keertje bladeren door het hoofdstuk met deze prachtige kindjes!
Wat sta je mooi op de laatste foto, met fonkelende oogjes, heerlijk!
Dag lieverd, dikke knuffel van je bonbonnetje xxx

Riet zei

LIeve Marijke.
Wat zijn die kleine poppetjes toch lief zo bij elkaar, ze hebben zo'n plezier en jij ook natuurlijk.
Wat een geweldig nieuws heb je, je schitterende boek nu op meer adressen te koop en er wordt steeds meer reclame voor je gemaakt. Dat is toch heerlijk en zo verdiend , ik doe er ook aan mee hoor want het boek is zo fantastisch. En natuurlijk ga ik gewoon commentaar blijven geven op je blog. Toch heel normaal dat je nu eerst eens tot rust moet komen.
Lieve Marijke, rust goed uit dan kan je straks weer alles aan.
Liefs van Riet

Kris zei

Congratulations Marijke on the articles about your new book in the magazines. You have many shops and bookstores selling your book how happy I am for you!

The three little angel's enjoying the tea are adorable!

I hope you are resting and taking good care of yourself! Give Sophie a kiss from me and tell your daughter hello!

MARIANNE zei

Wat een prachtige romantische foto's van de Beren afternoon Tea, met de drie mooie kleine meisjes, je mooie dochter...en ook je mooie zelf ha,ha!!
En wat super leuk dat je in de Daphne's Diary komt...ik ga hem zeker kopen, en ook gaaf dat je boek nu ook bij Atelier Laura wordt verkocht...en wat leuk ook dat je al zo'n 7 jaar regelmatig in Hobby Handig staat!!
Ik vind het zo fijn voor je dat het allemaal zo goed gaat, en ja...helemaal een beetje in de wolken...ben je er zeker ook wel weer mee hé!
Hou je goed vast, zodat je er niet van af valt...en blijf je rustige, mooie half uur's momentjes...wel vasthouden hoor!

Lieve groetjes van Marianne.

Jacqueline zei

Lieve Marijke,

Wat een goed nieuws allemaal.. geweldig!! Ja , met zulke prachtige creaties wordt je vast veel gevraagd!! o, en Daphne's dairy is een heel leuk blad met prachtige foto's.., daar pas jij helemaal tussen meis, super goed!!

Heel veel liefs,
Jacqueline

@nne zei

wat een prachtige foto's ... ben helemaal benieuwd naar het artikel in Daphnes Diary! groetjes, @nne

Blomkje en Wenje zei

Gefeliciteerd! Het is je gegund! Ik wilde eigenlijk de Daphne's Diary niet weer kopen, maar als jij er in staat, ga ik hem nog eens halen. Binnenkort wil ik even je tutorial van het boekje gaan doen...ik laat je weten hoe het afloopt....

Groetjes, Pietrik

Anoniem zei

Lieve Marijke,

Wat ontzettend leuk nieuws,het is je ook zo gegunt gefeliciteerd hoor...
En wat een geweldige foto's van de High Tea wat schattig die meisjes en zo mooi gekleed en alles eromheen het is een sprookje.
Leuk dat er ook aandacht wordt besteed in de Daphnes Diary...
Alweer een Blog om bij weg te dromen,heb er weer volop van genoten.
Heel veel liefs Helene.

Laura zei

Hey Lieverd,
Wat mooi het postje over mezelf, vind het prachtig.Dank je wel.
Je hightea ziet er super uit, net als jij trouwens en de meisjes zijn net kleine (b)engeltjes....ook de Daphne's Diary is onderweg naar mij... spannend.

tot gauw,
dikke knuffel, liefs Laura

"Création" zei

Ohhhh lieverd, wat een FANTASTISCH nieuws is dit. Nog even en dan komt volgens mij de tweede druk uit.
Echt geweldig dat er nu in allerlei bijzonder fraaie bladen en de webshop van Laura er aandacht aan besteed wordt en je boek te koop is.

Je verdiend het ook echt, je hebt met zoveel liefde, passie en energie dit prachtige boek tot stand gebracht, en nu werp het zijn vruchten af, GEFELICITEERD!!!

Het is ook zo fijn de gedachten dat je met jou boek zovelen intens gelukkig maakt.Je hoort en ziet alleen maar zeer enthousiaste reactie's, HEERLIJK lieve meis.

Geniet intens van al deze prachtige ontwikkelingen......

Veel liefs,
Josephine
XXX

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marijke,wat fijn dat je boek zo aanslaat en wat goed dat jij toch probeert om je rust te bewaren en terug naar jezelf gaat.Dit was ook weer een mooie post en inmiddels heb je zoveel fans dat we je vanzelf wel vinden,hihi.Liefs Miranda

Marjanne zei

dat gaat goed zeg! als een trein!! fantastisch voor je

Danoesja zei

Hoi Marijke

Wat gaaf voor je dat het bij Laura nu te koop is, ik ga zo even bij haar kijken. Het magazine van Daphne is idd supermooi, de eerste heb ik al en het is helemaal mijn stijl.
Wat zijn het toch drie prachtige engeltjes die heerlijk in de snoeppot graaien.
Goed dat je je rust neemt hoor, zou ik ook wat vaker moeten doen.

Liefs Danoesja

Thuis Thuis zei

Hoi Marijke. Je staat onder het kopje 'Waar nostalgie en romantiek elkaar ontmoeten' bij mijn volgers lijst.
En bij je reactie stond 'Wateringen' en hier boven 'Marijke van Ooijen'.
Hoe dan ook ik volg je. En ik vind je blog super leuk.
Groetjes, Annette

gerrie zei

Hallo Marijke wat leuk dat je in verschillende bladen komt te staan!
En wat een prachtige foto,s met de meisjes!!
groetjes gerrie.

Anneke zei

hoi marijke.
wat leuk dat je weer in verschillende bladen komt en wat een prachtige meisjes op de foto,s.
en je blog ziet er ook al zo mooi uit.
fijne week meisje en liefs

Pink Princess zei

Gefeliciteerd meiske, wat geweldig voor je dat je boek zo goed gaat en dan ook nog een artikel in dat andere blad :D OH die nieuwe HH...die wil ik hihi, maar helaas :( Het boek staat nog steeds op mn lijstje maar moet nog even wachten, you know........maar komt wel.......

Heel veel liefs, doe lekker rustig aan en geniet van je kleindochter.

Kus van Marian

Claudia zei

Was für wunderbare Stickbilder!
Aber auch die anderen Bilder mit den kleinen Engeln , einfach sooo schön anzuschauen!
Ich wünsch Dir einen wunderschönen Tag!
♥ Allerliebste Grüße Claudia ♥

Anoniem zei

hoi lieve
ik heb vanmorgen je boek ontvangen,
heel hartelijk dank ;o))
de eerste indruk is fantastisch
ik ga straks even met de benen op de bank en kopje thee erbij
je boek goed doorkijken en lezen....

en dank je wel voor je lieve kaartje erbij!
xxx Anna xxx

Anoniem zei

Lieve Marijke,
Zaterdag je prachtige boek ontvangen. Wat een beauty. Ik kan me er helemaal in verliezen. Ben een oma van 69 met leuke kleinkinderen, waaronder 5 kleindochters. Je begrijpt dus wel dat ik het de komende tijd erg druk zal krijgen. Ze willen als eerste graag zo’n lief kussen.
Heel erg bedankt voor zo veel inspiratie.
Veel liefs, Elly Smit

Anoniem zei

Hallo Marijke
Vandaag je boek ontvangen. Ik heb het al een beetje doorgebladerd en het ziet er ontzettend leuk uit.
Ik ga het op mijn gemak doorlezen. Echt heel mooi.
groetjes Hanny

Anoniem zei

Lieve Marijke,


Wat een lieve reactie op mijn blog!
En lieve schat wat heb ik genoten van je prachtige boek!
Echt heel mooi!
Alleen al de sfeer in je boek !
Geweldig!
Ook hele leuke patronen erbij!
Ik heb weer veel inspiratie opgedaan!
Je poppen, beren en dieren vind ik fabelachtig mooi, maar dat wist je al.
Kunstenares met een grote K, want dat ben je hoor!
Je boek heeft mijn hart in ieder geval geraakt!

En als je gehaakte poppenjurkjes wil voor je poppen dan zeg je het maar.
We blijven schrijven hoor, dat vind ik heel erg leuk!

Veel liefs, Juliëtte

Anoniem zei

Hellooooooooooo Marijke,

Vanmiddag scheen het zonnetje in huis, terwijl de regen met bakken uit de hemel viel, je raadt het al, JOUW BOEK VIEL IN DE BUS!!!!!!!!!!
Enne,,,,,,,dat was genieten zeg, ik ben de gehele middag, geloof ik, de bank niet meer uitgeweest, haha.
Ik die, met als jij heb ik gelezen, nooit stil zit, zat aan m'n zitplaats genageld van verwondering.

Marijke, wat een juweeltje, grote complimenten voor jouw werk, alles is zo verfijnd weergegeven, zo mooi afgewerkt, het is bijna (behalve in 't echt dan) nog mooier dan op het blog.
Ik heb de gehele week hier naar uitgekeken en niet voor niks; heel kort had ik het boek van Sonja, op de boekpresentatie, al ingekeken, maar dat was natuurlijk veel te kort.

Je heb je voetstappen hier op de Randweg al gedrukt, en de plaatjes staan in m'n netvlies geprojecteerd, maar bovenal de liefde die dit boek uitstraald staan in m'n hart gegrift, dus het is gelukt wat jij met je boek hebt beoogd: het heeft het hart geraakt!!!!!!
Ik ben voorzichtig begonnen aan de geurkussentjes, die vond ik heel mooi, en een gokje om te maken waard.
Het gekke is dat alles wat ik nu van jouw gemaakt heb, is gelukt en dat is dankzij jouw heldere beschrijvingen en uitleg, je bent een natuurtalent, Marijke, een cadeautje voor iedereen die jou mocht leren kennen.

Ik vind het boek een grote inspiratie-bron dankzij jouw geweldige werk, dank je wel, lieve Marijke, ik hoop nog vele uurtjes in jouw boek te mijneren en aan de je hand mee te lopen door jouw wereldje!
Want die roze wereld is toch mooier dan de haat en nijd die je buiiten tegenkomt, Marijke!
Geniet van de warme deken om je heen van al die mensen die het je gunnen en je vast overladen met complimenten, want dat heb je verdiend hoor meiss!!!!!!!!!!!!!

Een hélé lieve groet van mij en nog veel creativiteit toegewenst!

Elly

boomgaard zei

Via Josephine, op je prachtige blog gekomen. Wat een geweldige muizen , een prachtig blog, ik kom vaker langs.

Groet,

Marieke.

busana muslim trendy zei

Thank you for posting this. It’s exactly what I was looking for!

Peeters Liliane zei

Hallo Marijke,
Geweldig compliment van jouw ik krijg er nog rode wangen van;o)) Maar ik vraag mij ook steeds af hoe jij al die mooie spulletjes kan maken!!!
Ik doe het stukje voor stukje hahaha, en jij?
Geweldig die muziek van Andre ik kan echt genieten van zijn liedjes, en zeker dit liedje vooral met dit rare weer en elke keer zing ik het luidkeels mee :o)))
Meid dat is toch geweldig dat anderen ook jouw mooie boek gaan verkopen een dikke proficiat het is je van harte gegund !!!
Liefs,
Liliane

Anoniem zei

Dag lieve Marijke

Wat ben ik blij dat je zo veel succes hebt met je boek
je verdiend het ,het is een heel mooi boek
geniet van al de aandacht die je krijgt
ik wens voor jou het aller beste

lieve groetjes

Marleen

Pour l'amour du Vintage Blue zei

Hallo lieverd,

Ik ben zo blij voor jou dat het zo goed loopt met je boek, ik krijg er tranen van in de ogen. Wat sta je mooi op die laatste foto zeg, jij laat me echt dromen hoor met je mooie foto's. Ik heb je boek ontvangen en kan er uren in kijken, ik heb hem trouwens open gelegd op de kast zodat iedereen die hier komt een kijkje in kan nemen ;-) Het is echt een succes en ik hoop dat het bij Atelier Laura ook goed zal lopen, maar ja wie twijfelt daar nog aan hahaha het is een prachtboek!

Lieve groetjes
Carine

Maia zei

Heerlijk toch dat er zoveel aandacht aan je mooie boek wordt besteed!
Dat heb je ook dubbel en dwars aan jezelf te danken en verdiend!
Wat mooi is dat tijdschrift Daphne's diary he, ik heb het op moederdag gekregen en toevallig ook op mijn blog staan.
De hobby handig leen ik regelmatig in de bieb want anders kom ik om in de tijdschriften die ik nooit weg kan doen!
Schitterend die foto's ....wat zal Sterre voorzichtig zijn geweest met die mooie oude theepot!
Geniet van het weekend!
Lieve groet Maia

Atelier de Charo zei

So sweet and beautiful blog. I'm so happy to meet you!

Hugs
Charo

Anoniem zei

jacqueline09-06-12 08:06:13
Lieve Marijke,

Ten eerste wil ik je zeggen dat ik het superleuk vond dat ik je weer eens tegen kwam, wat ben jij toch een spontaan lief mens! Ik heb enkele keren je blog willen kijken, maar er kwam steeds iets tussen. Maaar.......ik ben er nu voor gaan zitten en ik wist niet wat ik zag. Wat ben jij een talent!! En wat ben je uitgebreid in je werk. Dat filmpje van WOS, geweldig! Ik vind de poppen en beren allemaal zo levensecht, super knap! En sofietje...wat een schatje, en dat zwarte haar! Dat had Bren van ons ook zo erg. Ik hoop sofietje gauw eens te zien. Ik wens je nog heel veel jaren geluk met veel creatieve momenten! Tot gauw, liefs Jacqueline

Anoniem zei

Hi Marijke
Love to make new friends!

What a wonderful hands you have, love your cute little friends! They look so special.

Have a great day!
Big hugs from Perú

Charo

Anoniem zei

Josee09-06-12 16:22:28
Hoi Marijke.

Wat leuk dat je mijn volger bent geworden en natuurlijk kom ik op de thee
Wat een mooi blog heb, helemaal in "brocante" sfeer,en kleine Sophie Ann is een geweldig meisje, prachtige foto's
Ik ga je zeker volgen hoor

Groetjes Josee

Fia zei

Wat ontzettend leuk voor je en een grote eer Marijke ik vind Daphne zo'n leuk tijdschrift heb het gelijk gekocht..
Wat een schattige foto's jullie staan er zo mooi en vrolijk op....en de leuke kleren ik kijk mijn ogen uit...
De hobbyhandig heb ik in de bieb gezien wat leuk dat jouw muizentaartjes er in staan...
Zo heb je weer veel leuke spannende tijden tegemoet meis...geniet er van hoor..

fijne Zondag liefs Fia

Anoniem zei

jolanda de brabander09-06-12 17:48:56
Lieve Marijke,

Ik heb net je nieuwe boek ontvangen,wat een mooi liefdevol boek wat ga ik hier van genieten .
dank je wel dat je je Mijneringen met ons wil delen.

een lieve groet van Jolanda de Brabander

Anoniem zei

ieve Marijke,

Bedankt voor het mooie boek,ik had er zo naar uitgekeken ,en daar was hij dan het is een prachtig boek,ik ga er zoveel mogelijk dingen uit maken en dan laat ik je zien wat het geworden is ,ik dank je nogmaals want ik ben er heel blij mee vele groetjes
Andréa.

MARIA DEL CARMEN zei

Hi Marijke
Love to make new friends!

Your works are fantastic
What a wonderful hands you have,

Thank you for posting this.
Congratulations Marijke on the articles about your new book

I follow you and add your blog to my directory of blogs

Sorry for my English
Greetings from your new friend in Spain

my main blog:
http://manualidadesmariadelcarmen.blogspot.com.es/

………………………….~*(ಌ)*~.
……………………….(( *+* *+* ))
…………………..((_,»*¯*«*»*¯*«,_))
…….((_,»*¯*«*»*¯*«,_))ಌ((_,»*¯*«*»*¯*«,_))
…»*¯*«*»*¯*«,_)) ((_,»*¯*«*»*¯*«,_)) ((_,»*¯*«*»*¯*«
˜*•. ˜”*°•.˜”*°•ಌ ʚϊɞ BEAUTIFUL ʚϊɞ ಌ•°*”˜.•°*”˜ .•*˜
»*¯*«*»*¯*«,_)) ((_,»*¯*«*»*¯*«,_)) ((_,»*¯*«*»*¯*«
…….((_,»*¯*«*»*¯*«,_))ಌ((_,»*¯*«*»*¯*«,_))
…………………..((_,»*¯*«*»*¯*«,_))
………………………(( *+* *+* ))
………………………….~*(ಌ)*~.

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat prachtig ik ben helemaal weg van de foto's met die lieve kleine meisjes erop. Wat een heerlijke dromerige sfeer. Wat fijn en verdiend is het dat je in het tijdschrift bent opgenomen. Geniet er van!

Liefs,
Esther