woensdag 13 juni 2012

Droomwereld van Emelyne...

Lieve meisjes,

Ik ben een beetje op zoek gegaan naar iets anders...!
Ik heb constant nieuwe prikkels nodig...
Ik wil het poppen en beren maken ervaren als een avontuur
en het moet me pakken... mijn ziel in vuur en vlam zetten
En deze manier om poppen te maken heeft me werkelijk
helemaal gepakt..
Dit is Emelyne 
En Emylyne droomt met haar vriendjes over een mooie wereld
voor mensen zoals jij en ik...waar we er mogen zijn...waar
er van ons wordt gehouden!

Emelyne is een pop van porselein..
Haar ledematen heb ik gecrakeleerd, dit om een zeer oud uiterlijk
aan deze pop te geven...

Deze uitdrukking raakt mijn ziel..
Haar gezichtje heb ik beschilderd en ik heb met papier gewerkt
en met kant...
Het popje wat Emelyne vast heeft heb ik pas gekocht

op de Dabida dag bij een zeer lieve poppenmaakster Nel Groothedde..
Lieve Nel dank voor zoiets moois...

Het jurkje heb ik heel voorzichtig in elkaar genaaid...ohhh..wat een
prachtig oud kant is dit toch...en ik mag zomaar met deze prachtige oude
stoffen en kantmaterialen werken...hoe dankbaar ben ik hiervoor..
Emelyne en haar vriendin kijken dromerig de wereld in...ook een pop  en een beer hebben een ziel..
zij dromen over hoe mensen er voor elkaar kunnen zijn zonder 
bevooroordeeld te worden...op hoe je er uitziet of wat je zegt...
Samen zijn we sterk...samen kunnen we de hele wereld aan...
samen hebben we iedereen lief...
Wie je ook bent..wat je ook doet...we hebben je lief zoals je bent,
met je goede en mindere goed kanten...niemand is perfect..
Dromen over een wereld van liefde...
En kijk eens een nieuwe uitdaging...dit hoofdje is nu klaar..en nu
de rest nog...
En nu je lichaam nog lieve kind...het duurt niet lang meer hoor...
Nog deze week zal je een lichaam krijgen...
Met passie zal ik werken en ik zal je lichaam opvullen met
Liefde...Hoop...en bovenal zoete dromen...
 Emelyne is moe...een pop heeft ook haar rust nodig...
 Een leven vol zoete dromen...waarin mensen elkaar waarderen ..en
naar elkaar luisteren...
En ik droom met Emelyne en haar vriendjes mee...
Ik droom over liefde voor elkaar..en sla een arm om jullie heen..
Ik weet ik ben een dromer....dromen jullie met mij mee?