maandag 25 juni 2012

De uitslag van boekjes bekleden...

Lieve sisters...

Ik heb erg veel post gekregen de laatste tijd...
En dit waren niet alleen brieven, maar ook post met
foto's van boekjes...
Het filmpje wat we hebben gemaakt, om een boekje 
te bekleden heeft aardig wat sisters enorm gestimuleert
om lekker aan de slag te gaan...
En het mooiste boekje zou een prijsje kunnen winnen..
En dan zal ik jullie het prijsje laten zien, dat is een roze naaigereiaardbei
op een zilveren voetje...
Hier kun je zo lekker je speldjes inprikken..een echt hulpje om je te 
helpen tijdens het naaien....
En meisjes wat heb ik een reactie's gehad...super!
Hier wil ik jullie hartelijk voor bedanken, het was echt geweldig om
jullie creatie's te mogen bewonderen..
Ik zal de boekjes laten zien, en hopelijk ben ik niemand vergeten..
Is dit wel het geval, wil je me dit even mailen, ik wil natuurlijk
alle boekjes wel laten zien, daar ze allemaal zo supercool waren!
Maar de mooiste en schattigste vond ik toch echt van 
Mia
En zij heeft de aardbei op het zilveren voetje gewonnen..
Mia van harte gefeliciteerd met je prijsje...
Kun je mij je adres even mailen, zodat de naaigereiaardbei naar je
toe kan komen?
Mooi die roeseltjes van kant aan haar mouwtjes en het plaatje
is zo mooi.....
Zo schattig is dit boekje bekleed...en kijk eens naar de binnenkant..
En de binnenkant is ook zo prachtig!
Mooi gemaakt hoor Mia...
De andere boekjes waren ook erg mooi...eigenlijk heeft iedereen
een prijsje verdiend...kijk maar eens naar de volgende boekje...
Deze is van Gerrie
En deze van Lia Vogel
En Thea maakte er een trouwboekje van...mooi he?
En deze beeldige boekjes maakte Saskia en haar dochter..
Dit boekje maakte Chrissie...leuk met postzegeltjes...
Yvonne maakte deze boekjes...die vogelhuisje zijn te leuk!
Een grijs polkaatje..zo lief...dit boekje maakt Miranda..
Leuk he met dat kaartje voorop...deze maakte Valerie...
En Sonja maakte dit snoezige boekje....
Een beetje Pipachtig...zo lief met dat vogeltje...Helene maakte dit
leuke boekje
Dit boekje maakte Fia...wat apart met dat mooie hart
en die stenen...heel erg mooi!
En het boekje van mijn lieve vriendin Josephine is zo mooi,
het stofje en de grote bloem...
En Sharon heeft een antiek look gegeven aan haar boekje...
en wat een decoratie!
Sandra maakte een aantal bloemen en een vlindertje
ja meis dit is natuurlijk ook te leuk voor woorden..
Linda dit boekje is zo geweldig ...met dat paspopje..
Anna haakte een boekomslagje...zo apart met die pompommetjes...
die kleurtjes zijn lief!!!!
En als laatste het boekje van Elly ...ook zo ontzettend leuk met
een vrouw in badpak...
En gisteren kreeg ik deze opgepimpte agenda van
Antje uit Urk...wat tof gedaan met die mooie stof!

Wat zijn wij blogsisters toch enorm creatief, en ieder op zijn
eigen manier..hoe mooi kan dit niet zijn?

Ik wens iedereen een toffe week...

27 opmerkingen:

Blomkje en Wenje zei

Wow! Ik vind ze allemaal te gek! Dit staat nog steeds op mijn to-do lijstje...

Fijne avond!

Groetjes, Pietrik

Åsa zei

What a wonderful creative people !
Understand that you inspire many.
Much love to you all!
Åsa

Zaanse Zolder zei

ik vind ze allemaal leuk haha, ik was er nog niet aan begonnen, ik wil nog zoveel.......

MARIANNE zei

Wat een mooie boekjes creaties van iedereen!
Het was vast wel heel moeilijk om een keus te maken he!
Mijn boekjes voor m'n dochters zijn nog steeds niet af...maar als het me uiteindelijk gelukt is, laat ik ze in een post, echt nog wel even zien hoor!

Een fijne avond,en groetjes va Marianne.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat een prachtige boekjes allemaal ...jajaja je boek maakt wat bij de mensen los lieverd het is geslaagd hahahaha ...fijne week lieve groet rosita

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Ik vind ze allemaal zo mooi gemaakt!

Volgens mij was het een moeilijke keuze om er één winnaar uit te halen.

Mia van harte gefeliciteerd!

Fijne week en lieve groet,

Loes

Anna zei

Mia van harte gefeliciteerd!! De boekjes van Saskia en Miranda vind ik ook erg mooi.
Lieve groeten van Anna.

Sezoentje-Sonja zei

Hey lieve kaaskopje,
wat mooi om al die verschillende boekjes op een rij zien te staan, het ene nog mooier dan het andere.
Wat zal je vaak genoten hebben van al de inkomende posten :))
Hopelijk mogen we nog vaker meedoen aan zo prachtige online workshop-filmpjes van jouw hand.
Ik wens Mia van harte veel plezier met de zeer mooie prijs die ze terecht gewonnen heeft, het label in haar boekje is zooooo mooi!!!
Dikke knuffel van je bonbonnetje xxx

angel zei

Piękne prace:)

Marjanne zei

wat leuk om te zen wat een ieder er van gemaakt heeft!

Marjanne zei

wat leuk om te zen wat een ieder er van gemaakt heeft!

Ateljee de Kraal zei

ze zijn erg leuk geworden, maar ze zijn ook errug leuk om te maken.
groetjes Hanneke

Atelier Valerie zei

Van harte aan de winnares, haar boekje is mooi gemaakt en de andere boekjes ook. Ieder heeft zijn eigen fantasie gebruikt.
Het cadeau dat je geeft is trouwens prachtig!!
Nog een fijne avond, groetjes Valerie.

"Création" zei

Als eerste wil ik Mia van harte feliciteren met het winnen van dit werkelijk PRACHTIGE cadeau. Jou boekje is fantastisch mooi geworden Mia, en ook zo lief verzorgd aan de binnenkant, SUPER!!!

Wat ontzettend leuk om hier al die mooie en creatieve boekjes voorbij te zien komen. De één nog mooier dan de ander. Ieder in zijn eigen stijl heerlijk bezig geweest om er iets heel moois van te maken.

Wat enig hé lieverd dat jou mooie workshop via je blog zoveel enthousiasme heeft opgeleverd, en net als Sonja ook al schrijft lijkt het mij ook heel erg leuk als we nogmaals zo'n online workshop van jou hand zouden kunnen volgen.

En voor jou was het ook zo leuk om al die post binnen te krijgen van al deze creatieve boekwerkjes en het enthousiasme te kunnen voelen van een ieder die er mee bezig was.

Je hebt weer een heleboel mensen intens gelukkig gemaakt met dit heerlijke initiatief.

Wens je een mooie week meis,

Kusss
Josephine

Anoniem zei

Dag Lieve Marijke

O een verrassing...mijn boekje werd door jou het mooiste gevonden.
Ik ben daar heel trots op!
En wat een lieve reacties van de dames die ook op je blog schrijven...dat vind ik erg fijn.
Ik zie trouwens meer hele mooie boekjes op je blog...heel leuk om zo samen bezig te zijn naar een idee van jou:-)

En dan de prijs die ik heb gewonnen....daar ben ik toch wel heel erg blij mee Marijke lief...een heus naaigereidje in de vorm van een mooie roze zachte aarbei...helemaal super!
Een echte verrassing en het geeft mijn dag een roze randje:-)

Dag dag..liefs, Mia

Antonia zei

Wat is het weer genieten bij je Marijke, je stapt echt een sprookjeswereld binnen. En heel hartelijk gefeliciteerd met Sophie, heb zitten genieten van de prachtige reportage! Dankjewel voor je lieve felicitatie, lieve groetjes Anja

little sweet things zei

Wat leuk dat zoveel dames je workshop zijn gaan volgens. Allemaal mooie persoonlijke boekjes. Mijn persoonlijke favoriet is die van Sharon.
Ik wil natuurlijk ook Mia nog van harte feliciteren met het mooie cadeau dat ze van je mag ontvangen.
Dank je wel dat je ook het boekje van mijn dochter en mij hebt geplaatst.
Groetjes, Sas

Fia zei

Gefeliciteerd met je prachtige prijs Mia..
En Marijke wat leuk dat je alle boekjes laat zien vind ze allemaal erg mooi..
Vond het ook heel leuk om hier aan mee te doen...zo leuk bedacht van je..

Heb een fijne week..
liefs Fia

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Lieve Marijke...♥
Ten eerste ven Harte Gefeliciteerd voor Mia..met het mooiste boekje geweldig romantisch .. ook hoe ze de foto bewerkt hebt wow super..♥
En Marijke zo te zien heb je een goede keuze gemaakt lijkt me ook moeilijk vooral ze allemaal iets hebben je ziet hoe iedereen zijn eigen smaak heeft ..echt leuk om te zien ..♥
Zou ook wel een workshop van jou meemaken jammer dat je zo ver weg woont ..;)
Had ook mee willen doen maar wist niet waar je het slotje moest kopen en zo ..ander keertje doe ik wel eens mee ..;))
Fijne week Marijke hopelijk word het warmer en komt het zonnetje bij iedereen langs ...Liefs Gaby..♥

Antje uit Urk zei

Mia, van harte gefeliciteerd, Je boekje is prachtig! En het was genieten Marijke, wat een prachtige boekjes! Je hebt mensen geinspireerd en dat is toch wel het leukste van bloggen!
lieve groet uit Urk,

gerrie zei

Mia van harte gefeliciteerd!
Terecht gewonnen hoor,je hebt de binnenkant ook zo mooi bewerkt!!
groetjes gerrie.

Kris zei

Marijke,

I would be hard pressed to choose just one of these books, they are all very creative and made with a lot of love. You can see by all the little details.

Congratulations to the winner, Mia!

:)♥♥ Give Sophie a big hug and kiss for me!

Claudia zei

Dear Marijke,

wonderful books you shown us! They are all georgeous and it would be hard for me to choose one.....every single one is wonderful and made with so much love!

have a happy day,
hugs,
Claudia

ByVonneThuis zei

Wat een leuke post.
Allemaal gemaakt nav jouw leuke filmpje maar toch allemaal zoooo verschillend, geweldig.
Dat je er daar 1 uit hebt kunnen kiezen.

Mia Gefelicteerd, wat een romantisch boekje heb je gemaakt, prachtig.

Groetjes Yvonne

Jacqueline zei

Hoi Marijke,

Deze damens hebben allemaal erg hun best gedaan, het is te zien!!

Wat een leuke wedstrijd..!

Lieve groetjes,
Jacqueline

Anoniem zei

Hoi Marijke,

Wat zijn het toch leuke boekjes geworden,stuk voor stuk hebben ze er hun eigen draai aangegeven...
Mia van harte gefeliciteerd heel leuk is je boekje geworden,en ik kan er ook weer inspiratie uit halen....
Jij ook een hele fijne week.

Hartelijke groetjes Helene

sharon's shabby creations zei

Van harte gefeliciteerd Mia, je boft met zo'n super deluxe naaigereitje!! Veel plezier ermee!!

Groetjes Sharon