maandag 25 juni 2012

De uitslag van boekjes bekleden...

Lieve sisters...

Ik heb erg veel post gekregen de laatste tijd...
En dit waren niet alleen brieven, maar ook post met
foto's van boekjes...
Het filmpje wat we hebben gemaakt, om een boekje 
te bekleden heeft aardig wat sisters enorm gestimuleert
om lekker aan de slag te gaan...
En het mooiste boekje zou een prijsje kunnen winnen..
En dan zal ik jullie het prijsje laten zien, dat is een roze naaigereiaardbei
op een zilveren voetje...
Hier kun je zo lekker je speldjes inprikken..een echt hulpje om je te 
helpen tijdens het naaien....
En meisjes wat heb ik een reactie's gehad...super!
Hier wil ik jullie hartelijk voor bedanken, het was echt geweldig om
jullie creatie's te mogen bewonderen..
Ik zal de boekjes laten zien, en hopelijk ben ik niemand vergeten..
Is dit wel het geval, wil je me dit even mailen, ik wil natuurlijk
alle boekjes wel laten zien, daar ze allemaal zo supercool waren!
Maar de mooiste en schattigste vond ik toch echt van 
Mia
En zij heeft de aardbei op het zilveren voetje gewonnen..
Mia van harte gefeliciteerd met je prijsje...
Kun je mij je adres even mailen, zodat de naaigereiaardbei naar je
toe kan komen?
Mooi die roeseltjes van kant aan haar mouwtjes en het plaatje
is zo mooi.....
Zo schattig is dit boekje bekleed...en kijk eens naar de binnenkant..
En de binnenkant is ook zo prachtig!
Mooi gemaakt hoor Mia...
De andere boekjes waren ook erg mooi...eigenlijk heeft iedereen
een prijsje verdiend...kijk maar eens naar de volgende boekje...
Deze is van Gerrie
En deze van Lia Vogel
En Thea maakte er een trouwboekje van...mooi he?
En deze beeldige boekjes maakte Saskia en haar dochter..
Dit boekje maakte Chrissie...leuk met postzegeltjes...
Yvonne maakte deze boekjes...die vogelhuisje zijn te leuk!
Een grijs polkaatje..zo lief...dit boekje maakt Miranda..
Leuk he met dat kaartje voorop...deze maakte Valerie...
En Sonja maakte dit snoezige boekje....
Een beetje Pipachtig...zo lief met dat vogeltje...Helene maakte dit
leuke boekje
Dit boekje maakte Fia...wat apart met dat mooie hart
en die stenen...heel erg mooi!
En het boekje van mijn lieve vriendin Josephine is zo mooi,
het stofje en de grote bloem...
En Sharon heeft een antiek look gegeven aan haar boekje...
en wat een decoratie!
Sandra maakte een aantal bloemen en een vlindertje
ja meis dit is natuurlijk ook te leuk voor woorden..
Linda dit boekje is zo geweldig ...met dat paspopje..
Anna haakte een boekomslagje...zo apart met die pompommetjes...
die kleurtjes zijn lief!!!!
En als laatste het boekje van Elly ...ook zo ontzettend leuk met
een vrouw in badpak...
En gisteren kreeg ik deze opgepimpte agenda van
Antje uit Urk...wat tof gedaan met die mooie stof!

Wat zijn wij blogsisters toch enorm creatief, en ieder op zijn
eigen manier..hoe mooi kan dit niet zijn?

Ik wens iedereen een toffe week...