zondag 5 juni 2011

Mooie creaties van lieve curcisten..en Marleentje en Johanna...














Gisteren was de worshop van Marleentje minimuis...Het was me daar toch een heerlijke en gezellige dag...en ook een ontzettend warme dag voor een workshop.Tjeetje het was me daar dan toch ontzettend warm, en dan ook nog eens hard werken om Marleentje af te krijgen..Het zweet stond op onze rug en voorhoofd, maar het is toch ondanks de hitte goed gelukt om deze minimuis af te krijgen...Kijk eens wat een snoezige dotje het zijn geworden! En we hebben deze dag zo ontzettend veel gepraat en gelachen..mooi is dat altijd, dat mensen elkaar vaak niet kennen, als ze een workshop komen volgen...Vaak ontstaan er prachtige gesprekken, en is er een mooie klik met mensen zo rondom mijn grote roze tafel, gevuld met lekkernijtjes, want laten we eerlijk zijn de inwendige mens moet op zo'n heerlijke dag ook goed verzorgt worden hihihi..Voorlopig is dit mijn laatste workshop, en in oktober ga ik weer verder met nieuwe workshops... o.a van Lotus het roze konijn met haar kanten onderrokjes..en oude schoentjes met pompoentjes..maar voorlopig nog even wachten, en ga ik me verder bezig houden met mijn hondjes en mijn nieuwe boek, wat prachtig beloofd te worden, maar hierover later meer.

Sisters...geniet nog lekker van jullie zondagavond...en morgen fris en fruitig aan een nieuwe week beginnen..


24 opmerkingen:

Elly zei

Zier er weer hartstikke gezellig uit, en zo leuk om te zien dat al die smoeltjes van die theemutsen een andere uitdrukking hebben. Super!

liefs, Elly

Anoniem zei

Dag lieverd!

Dankjewel voor deze leuke dag..! Het was weer heel gezellig bij jou in je ateliertje, meis!
Jij en je gezin zijn ook zo gastvrij, heel lief..!

Alle muisjes zijn erg mooi geworden, ik ben echt blij met mijn Marleentje!!

Nomy is heel blij met haar mooie taart, deze staat te pronken in haar kamertje...leuk hé!!
Nogmaals veel dank hiervoor ook namens ons kleine meisje!

Fijn weekend nog!

Liefs,
Jacqueline

TheCrankyCrow zei

Marijke -

You - and your creations - are just BEAUTIFUL!! I so enjoy looking at your photos and your posts. I want to thank you also for stopping by my blog and for your sweet comments. Please do not worry about your English - it is perfectly good!! (Much, much better than my Dutch - as I only know a few words!) Have a wonderful week ahead! Smiles & Hugs ~ Robin

rosarod zei

Hallo Marijke, die zijn geluk al je landgenoten! die wonen in de buurt en kunnen worden gezegend met uw kennis! Zijn werken ziet er mooi uit! en uw muis "droom", zou ik graag uw boeken te kopen, als ik kan doen? hugs, Rose Marie

maddyrose zei

Hi Marijke,

Your posts are always lovely. Your creations and your beautiful old photographs are always put together so charmingly. I would love to be in one of your work shops. I imagine those who are lucky enough to attend one are very inspired to make one of these lovely creations.

Hugs,
Maddyrose

Anoniem zei

Jolanda van Nunen05-06-11 21:56:53
Hallo Marijke

Gisteren een mooie workshop bij je gehad,
het muizenmeissie staat hier mooi te pronken.
Heel bijzonder vond ik het. Dat was een keigoede tip van Jacqueline om ons te attenderen op deze workshop.
lieve groetjes van die van het bruine draadje...

Tanya69 zei

Замечательно!!!Великолепно!!!

Chrissie zei

Wouwwwwwwwwwwwwwwwwwww Marijke en de andere dames die Marleentje zo perfect hebben gemaakt.
Wat een prachtig werk hebben jullie daar afgeleverd, petje af.
Wat heb je foto's ook nog eens in stijl bewerkt, zodat het geheel er super romantisch uit ziet.
Ik ben super jaloers, wat had ik er graag bij willen zijn.
Misschien ooit, als deze muts toch zover durft te rijden Marijke, maar beloven kan ik dat niet.
Vandaag is het slecht weer, dus je zult je vast heerlijk op de hondjes kunnen gaan storten en het boek.
Veel succes Marijke en een hele fijne dag.
Love you XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Chrissie

marga zei

Ziet er hartstikke gezellig uit meis en wat zijn al die muizenmeisie's mooi geworden!!!Wauwwwww
Liefssssss en een fijne dag, Marga

Anoniem zei

Violetta Medvedeva06-06-11 09:48:38
Lieve Marijke!

Ik was zo blij om jou bericht te ontvangen via mijn blog,heel erg bedankt voor alle jou warme,hartelijk worden))*

Ik ben net vanuit vakantie uit Rusland,ben nog steeds onder de indruk ervan...ZOooooooooo diep en lieve gerinneringen!
Ik kijk regelmatig alle jou posts via blogger,alleen schrijf mijn reacties niet altijd,sorry!
Ik hou van jou stijl te werken en alle jou creaties maken op mijn gezicht lieve glimlach!

Nogmaals bedankt en veel liefs,
***Violetta***

Anoniem zei

Sandra Meijers-Geerts06-06-11 10:29:41
Ik ben nu twee keer op cursus geweest bij Marijke. En we hebben echt prachtige poppen gemaakt. De theemuts pop heeft veel succes en de wollenpop roept veel vertedering op. Bij Marijke is het altijd feest. Het geeft veel plezier en heel veel energie. Het was heel jammer dat de dagen om vlogen. Marijke bedankt voor al je inspiratie en al je wijze woorden. Je bent een hartelijk en lief mens en ik ben heel blij je te mogen kennen. Bij een volgende workshop ben ik zeker aanwezig en ik maak veel reclame voor je want deze warme en inspirerende ervaring mag je niet missen. We hebben veel gelachen en kijken terug op heerlijke dagen in het meer dan prachtige atelier. Warme groet en knuffels, Sandra, een trouwe fan

Wateringen zei

Lieve Sandra,

Meis wat een mooi berichtje..mooie woorden.
Ik wordt er zowaar hartstikke verlegen van.

Wat leuk om te horen dat ook jij bent besmet met het poppen en berenvirus hihihi..
En dat je de workshops ook zo leuk hebt gevonden, wat doet me goed om dit zo van jou te horen.

Hoop je daarom weer in het najaar te mogen ontmoeten in mjn schatkamertje vol schepseltjes, en andere diertjes, waar jij en de andere curcisten weer inspiratie van krijgen.

Voel me een gezegend mens dat ik zulke lieve mensen ontmoet in mijn schatkametje..!

Wil alle curcisten en andere mensen bedanken voor de mooie en lieve woordjes op mijn blog.

Toedels en snoezelssssssssssssss..
Marijke

Trolineke zei

Dat ziet er weer leuk en gezellig uit.
Mooie creaties.
Marijke proficiat met je Dabida lidmaatschap.
Jou stijl was er nog niet te vinden, dus je hoort er prima bij.
Groetjes Ineke

Carla zei

ja daar sta ik ook altijd versteld van hoe een band zoiets schept!!

Gezellig hoor het ziet er allemaal geweldig uit.

Enne...leuk dat we een zelfde passie gaan delen!!

ben benieud naar het jouwe hoor!!

liefs Carla.

Amalia zei

Have visited your blog and must say that are very good and your creations are really particular! I realize me that the imagination and the creativeness are expressed in so many ways!
I also follow you Amalia

www.ricominciodallecrocette.blogspot.com

♥The digital bakery♥ zei

Leuk Marijke, om deze kiekjes van je cursisten te zien.
Heerlijk lijkt me dat , zovéél Fans!
Want eenmaal echt verslaafd aan het Marijke van Ooijen virus en je komt er nooit meer vanaf!

En ga je die workshop Marleentje nog eens doen?
Zo niet hoop ik dat je de beschrijving van hoe je haar moet maken ooit nog eens in een boek zet. Was onlangs ook aan een muis begonnen.
[Zal hem je nog even mailen voor de lol ].Kreeg echter ruzie met de naaimachine en heb er het bijltje bij neergegooid.
Maar niet getreurd, ieder zn ding toch?
Ik hou het maar bij digitale knutsels.

een dikke knuf uit het Zeeuwse
Marianne

Anneke zei

hoi marijke
het ziet er allemaal gezellig weer uit, en wat een prachtige creaties weer.
ook je blog ziet er weer toppie uit.
fijne week en liefs van an

Anoniem zei

Lieve Marijke,
Fijn je gesproken te hebben, zoals altijd wat is Marleentje mooi en lief, je bent toch de beste
poppenmaakster op deze aarde, fantastisch.
Kom in het najaar na een workshop van je, en wacht
natuurlijk op je nieuwe boek.
Tot hoors en mails.
Knuffel
Ineke

Marbos zei

Wow! Beautiful blog and beautiful photos.

Teresa en "Casa Tere" zei

Hola!!! muchas gracias por tu visita, tienes un blog precioso, me gusta mucho lo que tienes, vendre a visitarte cada vez que pueda.
Un saludo

Exchange Hosting Service zei

Wow! Wonderful blog!

Anoniem zei

Yutaro 雄太郎08-06-11 11:13:31
マレイカさん、こんにちは!
今日は、ありがとうございました。人形がとても可愛かったです!
紅茶ありがとうございました (^o^/)

Hallo, ik ben Yutaro!
Dank je wel!

Les Trois Jardins zei

Hallo Marijke,
Nu heb ik je eindelijk gevonden op het web. Wat een uitdrukkingen hebben de muizen! Mooie dingen maak je, en je cursisten ook. Heerlijk om zo creatief te zijn!
Groeten,
Jacoba

Annemieke zei

Wat een mooie nostalgische blog heb je...daar hou ik wel van. Mooie dingen maak je ook.
Ik zal de volgende keer even wat uitgebreider bij je rondkijken.

Bedankt ook voor je leuke reactie en complimenten en ik volg je ;-)

groeten
Annemieke