woensdag 15 juni 2011

Ik kan mezelf lid van Dabida noemen....










Lieve blogsisters..met grote trots mag ik jullie vertellen dat ik mezelf lid mag noemen van de Dabida.Een week geleden heb ik dit zeer goede bericht ontvangen van de commissie van Dabida..zo vertelde ze mij dat de acht leden van de commissie met ruime meerderheid hebben gekozen voor toetreding tot Dabida.
Het is voor mij een zeer grote eer en bevestiging voor mijn beroep als poppenmaakster/kunstenares.
Ook wil ik de leden van Dabida bedanken voor hun warme welkom...het voelt als een warm bad, en ik hoop ik een mooie tijd met jullie te beleven, en verheug me nu al op de Dabida dag!

Blogsiters ik wil jullie graag in het kort vertellen over DABIDA

Dabida is een vereniging voor Poppenkunst
Dabida is in 2006 opgericht door een kleine kern Nederlandse Poppenkunstenaars
Dabida heeft op dit moment 18 leden.

Dabida is een vereniging zonder winst oogmerk.

Onze doelstelling is:
Poppen en figuratieve kunst te stimuleren en onze leden te promoten
De weg te openen voor acceptatie van de originele poppenkunst als kunstvorm
Om dit doel te bereiken gaan we de poppen en figuratieve kunst van onze leden
hun werk tonen op beurzen,tentoonstellingen en kunstevenementen..

Willen jullie meer weten over Dabida...kijk hier maar eens..www.dabida.eu

47 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Marijke ,

Gefeliciteerd dat je bent toegelaten !
Erg leuk dat je er de volgende dabida dag ook bij zult zijn !!!!!
Liefs,

Saskia

Anoniem zei

Kamilla 15-06-11 09:16:01 Hallo Marijke,
Van harte gefeliciteerd met de toelating bij de Dabida. Het is een eer om jou als lid te kunnen welkom heten.
Ben een grote fan van jou werken, ze zijn stuk voor stuk schitterend en ik kijk naar uit om ze weer te kunnen bewonderen, Ahoy misschien?
Lieve groetjes, Kamilla

Anoniem zei

Diane 15-06-11 09:13:06 Hoi Marijke ,
Het is weer een tijdje dat we elkaar zagen , maar ik kreeg net het bericht dat je ook bij dabida bent .
Dus wil ik je hartelijk welkom wensen .
Zelf ben ik ook terug lid na een onderbreking van 5 jaar liefs Diane xxx
www.enaid.be
http://enaidsworld.blogspot.com/

Anoniem zei

Caroline van Stiphout 15-06-11 09:12:14 Hallo Marijke,

Van Harte Gefeliciteerd met je benoeming als lid van DABIDA. Je kent me niet, ik ben ook nog maar net lid van DABIDA geworden en moet nog een stuk klaarmaken voor de website van DABIDA. Ik kom ook nog maar net gekeken in het poppenwereldje.
Als je het blad poppen en teddybeer leest, daar sta ik deze keer in. Dit jaar voor het eerst ga ik samen met "trolineke" op AHOY staan. Jij staat daar meestal ook, dus wellicht ontmoeten we elkaar daar wel. Ik vind het geweldig dat je lid bent geworden, want ik vind je werk fantastisch. Je stand is ook altijd smaakvol ingericht, en ik kwijl bij het zien van de foto's van je atelier, het ziet er zo knus en gezellig uit. Wat moet het prettig zijn om in zo'n omgeving te kunnen werken. Ik wens je veel succes en hopelijk tot op AHOY.

Lieve groetjes Caroline van Stiphout

Anoniem zei

Gelske Koopmans 15-06-11 09:11:11 Hallo Marijke,

Ik vindt het heel leuk dat jij lid bent geworden van Dabida. Ik heb op jouw de website hele mooie poppen gezien, een aanwinst voor Dabida!.

Hartelijke groeten van Gelske Koopmans

Anoniem zei

Esther 15-06-11 09:09:56 Hallo Marijke,

Wat ontzettend leuk dat je ons bij Dabida komt versterken met je geweldig mooie werk en je lieve persoonlijkheid.
Ik ben ontzettend blij dat je erbij komt.
Welkom lieve Marijke.

Liefs,
Esther
--
Visit my website at http://www.vanessie.nl

Anoniem zei

Kim 15-06-11 09:08:21 Hoi Marijke

Gefeliciteerd !!!
Wat leuk dat je bij Dabida komt !!
Vind je werk erg mooi en uniek , je hoort echt thuis bij Dabida !!!

Liefs, Kim

Anoniem zei

Katleen Engelen 15-06-11 09:07:04 Hoi Marijke,

ik hoor net dat je bij dabida bent gekomen, van harte welkom!! Ik vind je werk echt prachtig en ben super blij dat je erbij bent!!

Groetjes en veel plezier bij dabida!



Kathleen Engelen
www.kathleenengelen.be
info@kathleenengelen.be

Loesje zei

Wat een fantastisch nieuws Marijke.Maar ook niet gek,met jouw kunstwerken heb je dit echt dubbel en dwars verdiend!


Van harte gefeliciteerd.

lieve groet

Marjanne zei

gefeliciteerd! en wat een prachtige creaties staan bij dit artikel!!

Mireille Begijn zei

Goedemorgen Marijke,
Van Harte Gefeliciteerd,dit is echt geweldig nieuws !
Groetjes Mireille

Raquel Lugo zei

¡¡Enhorabuena!! Desde luego te lo mereces porque tus creaciones son espectaculares, son preciosas.
Felicidades de todo corazón.

Janny zei

Een hele eer Marijke, wat leuk! En ik zie nog een chique dame (hondje) op de foto, met die prachtige hoed op!
En wat zie jij er leuk uit, je haar zit zo mooi!

Gefeliciteerd met je onderscheiding,

Liefs Janny.

Created by Essie zei

Van Hartelijk Gefeliciteerd wat een eer voor je
Het zij je van harte gegunt, maar wat wil je ook met zulke creaties

Een fijne dag
Esther

~THEA~ zei

Hoi Marijke,

Van harte gefeliciteerd meis!!
Ze hadden geen betere keus kunnen maken hoor, jij hoort daar gewoon thuis!!!

Heel erg leuk voor je!!

Liefs Thea♥

marga zei

Meis.......ik wist het natuurlijk al maar nogmaals van harte gefeliciteerd. Je verdient het!
Liefsssss Marga

Cupcakebears zei

Dag lieverd,

Van harte gefeliciteerd!!! Wat een geweldig nieuws hé....!!
Ik ben zo blij voor je...!!! Dit is echt een kroon op je werk hoor, fantastisch meis...!

Lieve groet,
Jacqueline

Natalia zei

Congratulation Marijke, your dolls are stunning, they make world smile!
Hugs
Natalia

Elly zei

Van harte hoor Marijke. Jij verdient daar zéker een plaatsje tussen. Wat een verscheidenheid aan poppen zie je daar zeg. En jouw creaties zijn echt weer een aparte toevoeging daaraan. Helemaal geweldig!!!

liefs, El

cristall zei

Me encanta pasearme por tú blog!!!Besos apretaos!!!

FrauHummel zei

Dear Marijke,
i can't find some words for this! I lose my heart....Your magical creatures are soooo cute! And you are a fairy!
A lot of kind regards,
ANDREA

Chrissie zei

Hey lieve marijke,
Ik wil je nogmaals super de super feliciteren met deze prachtige plek binnen de Dabida groep.
Wat een eer en helemaal dubbel en dwars verdiend.
Ik hoop dat je het helemaal naar je zin hebt en ik zie al dat veel Dabida dames je hebben verwelkomt.
Veel succes en keep the good work going.
Liefs Chrissie

Alexandra zei

Hoi Lieve Marijke, gefeliciteerd!!!

Wat maak je toch mooie en bijzondere poppen en beren.

Elke keer ben ik weer onder de indruk van je stijl en detail.

Ik wens je een "in je nopjes dag" vandaag.
Lieve groetjes, Alexandra.

Milly Me® Teddybears zei

Dag Marijke,

Van harte gefeliciteerd met je toetreding tot DABIDA! Dit moet voelen als een geweldige eer. Ik vind dat je daar ook echt een plaats verdiend hebt. Je nieuwe creaties zijn weer een waar genoegen om naar te kijken. Het ziet er allemaal weer geweldig uit!!! Lieve beregroetjes, Thea

Michelle May (Shell) zei

They are wonderful! I love them! Your work is so incredible my friend!
xx, shell

maddyrose zei

How wonderful for you. This is an honor that you well deserve. Your dolls are lovely and so is your beautiful site. It always makes me smile when I come to look at your latest work. Congratulations on being recognized by DABIDA.

Hugs,
Maddyrose

rosarod zei

Hallo Marijke, gefeliciteerd! is een geweldige prestatie dat zijn aanvaard en erkend door een organisatie zo belangrijk. gewoon "te gaan om een ​​kijkje te nemen" en er zijn zoveel getalenteerde kunstenaars die het uitvoeren van een prachtig werk! mooi! als de uwe! zodat Enhora goed! Ik wens u veel succes !!!!!! Groeten, Rose Marie

Sezoentje zei

Hoi Marijke,
wat een mooie erkenning is dit zeg, van harte gefeliciteerd hoor,
liefs, Sonja

Trolineke zei

Proficiat Marijke.
Heel erg leuk.
Ik hoop je volgend jaar te zien op Dabidadag.
Groetjes Ineke

marina spada zei

Hello Marijke,
deserved congratulations for your success.
You are truly an artist!
kisses,
Marina

biancamargherita zei

Complimenti!
sei una vera artista!
un abbraccio donata

TheCrankyCrow zei

Congratulations Sweet Marijke!!! A well-deserved honor, and a true asset for Dabida....Your creations are stunning.....the little dogs are something dreams are made of!!
Enjoy your success! Smiles & Hugs ~ Robin

Collie-Collie zei

Gefeliciteerd.... prachtig dat is toch een hele eer en erkenning van jouw poppenkunst! Met jou hebben ze een prachtig lid in hun midden gekregen.

Je maakt zulke prachtige poppen, ik geniet van elke foto, elk detail en de sfeer... is gewoon uniek en alles is zo schitterend gemaakt...

Geniet van deze prachtige benoeming!

Een hele fijne avond, groetjes Collie

Kiki zei

You are true artist!!! Everything you create are magnificent!!!!

Carla zei

je verdiende natuurlijk niet beter als lid te zijn !!
Maar...het is toch een hele eer en erkenning als ze je dan ook toe laten.
Meis...wat geweldig....van harte gefeliciteerd!!

dikke knuf...Carla

"Création" zei

Dit is toch fantastisch nieuws, van harte gefeliciteerd Marijke met de toetreding bij Dabida. Hoe kan het ook anders, jou creatie's zijn stuk voor stuk beautie's en tot in de kleinste detail werkelijk perfect afgewerkt.
Het bekijken va al jou schoonheden doet mij altijd even heerlijk wegdromen en waan me dan in een compleet andere wereld, heerlijk!!!

Prachtig om deze mooie poppen weer even goed te bekijken , en de laatste foto.....wat sta je er schitterend op!

Geniet er van met volle teugen,

Liefs Josephine

Vintage Girl zei

Congratulations my dear friend Marijke....what wonderful news.
Your art is just stunning....i love your creations.

XOXOXO,
Birgit

Gustaviana zei

hoi Marijke ik zie nu pas dat je weer opmerkingen kan plaatsen bij je posten.... hier wil ik dan ook gelijk gebruik van maken door je te feliciteren met dit heugelijk nieuws... je hebt het dubbel dik verdient... groetjes Viana

*Maristella* zei

Buongiorno Marijke!
Non ho parole, i tuoi post sono sempre fantastici e fiabeschi! E' come entrare in una favola antica! Buon lavoro ed un caro saluto, *Maristella*.

Anoniem zei

lieve marijke,

van harte gefeliciteerd ,wat een eer!!:-).
Ik ben echt heel blij voor jou ,tot snel, dikke kus ,en liefs caroline xxx

Anoniem zei

Sandra Meijers-Geerts 17-06-11 16:16:55 Hoi lieve Marijke. Ik heb je atelier nogmaals beken. Het is zo prachtig wat je allemaal maakt. Ik ben zo blij dat ik op cursus ben geweest vooral door de sfeer die jij bij je hebt en de gezellige schater drukte. Het is heerlijk om even in Wateringen te mogen zijn. Fijn weekend en regen niet weg!! PPff wat een perenweer. )

Mina zei

Congratulations on this honor! Your dolls are so beautiful. They place me in another time. One of pure peace and joy.

teddy bears Marin to Venice zei

Congratulations Marijke,
association: DABIDA will have the fortune to have a great artist You!!!

you are good and you deserve it.
A dear regard

Rosarita

Anoniem zei

Lieve Marijke,

Hartelijk gefeliciteerd, met je toetreding bij
DABIDA, maar jij verdient dat ook, GEWELDIG, de haute coutoure onder de Kunstenaars.
Dikke kus
Ineke

cosifan zei

My God, I never seen such lovely dolls!

Jen.Ant zei

По-настоящему сказочные персонажи!!!впечатляет!!!!))

Wateringen zei

Lieve lieve blogsisters...

Wil jullie heel erg hartelijk bedanken voor jullie ontzettend lieve felicitaties en mooie woorden!

Dit doet me heel erg goed, en maakt me heel erg blij!

Wens voor ieder van jullie alle liefs en goeds en een gezond en prachitg leven...

Toedelssssssssssssss en snoezelssssssssssssss
jullie blogsister...Marijke