woensdag 1 juni 2011

Een beeldschoon schepseltje speciaal gemaakt voor mij...










Blogsisies...ben toch zo in de gloria en in mijn knollentuintje..Ik kreeg van mijn lieve vriendin en collega Mireille Begijn een hele lieve mail en prachige foto's. Deze foto's zijn van het beertje Anais deze naam betekent in het Hebreeuws "bevallig" en sissies zeg nu zelf ze is echt bevallig om te zien. Dit schepseltje is met heel veel liefde en geduld speciaal voor mij gemaakt..wat bijzonder is dat toch.Mireille heeft in de bloemen op het mutsje vier en half meter aan pareltjes verwerkt.. In het jurkje heeft zij 600 Swarovski steentjes verwerkt...wat een tijdrovende klus is geweest. Dit is dus een echte bling bling dame geworden.Het is wel jammer dat het nog even duurt voordat ik dit lieve schepseltje in mijn bezit zal hebben, daar we pas in oktober een tweede ruil hebben...Mireille wilde heel graag een hondje van mij hebben..een hondje uit het circus Poupon...Ik heb zaterdag mijn laatste workshop van Marleentje de minimuis...en daarna heb ik alle tijd om me op mijn serie nieuwe hondjes te concentreren.En dan zal er zeker wel een hondje geboren worden in mijn atelier...de mooiste zal ik voor Mireille bewaren, en haar deze in oktober overhandigen..en dan zal ik dus Anais in mijn bezit krijgen. De rest van de serie hondjes zal naar een museum/gallerie in Londen gaan...iets waar ik supertrots op ben, later zal ik jullie daar meer van vertellen en foto's laten zien.

Lieve Mireille...wil je bedanken voor je prachtige schepseltje..en voor je vriendschap.

Lieve blogsissies voor nu wil ik jullie alle liefs wensen en heel veel toedellllllllllllllllllllllllllssssssssssssssss

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit...!

36 opmerkingen:

Raquel Lugo zei

Absolutamente maravilloso. Me encanta. Eres una auténtica artista. Enhorabuena.
Besitos

Pink Princess zei

Ja zag het moppie gisteren al op haar blog staan. ZO lief......en wat een werk met al die pareltjes en Swarovski steentjes ! Engelengeduld heb je daarvoor nodig :) EN JOH!! Supertrots MAG je zijn, je werk in Londen......geweldig toch ♥

Heel veel liefs van Marian

Ludmila zei

Oh my god! a marvelous creature!

an-mumla zei

She is beautiful !!!

marga zei

Wauwieeeeeeee..........wat is ze mooooooooooi!
Ik vind het een gave als je zoiets moois kunt creëeren. Jij hebt die gave ook Marijke. En wat lief dat ze die speciaal voor jou heeft gemaakt. Kijk.....dat is nou een échte vriendin lieverd!
Liefsssss Marga

Natalia zei

She so so stunning, Marijke, love your sweeties.
Baie mooi!

Anoniem zei

Hallo Marijke,
Bedankt voor je mailtje en de link op je blog,hartstikke leuk !
Het lukt mij de laatste tijd niet om reacties te schrijven op blogger weet ook niet goed wat er aan de hand is maar er zijn meerdere mensen die problemen hebben.
Doe het rustig aan hoor en nog bedankt voor de fimo tip in je mail deze morgen !
Ben heel erg benieuwd naar het hondje en wens je nog een fijne avond.

Lieve groetjes Mireille

biancamargherita zei

è stupenda...
una dolcissima creatura!
baci
donata

Wateringen zei

Goeienavond Marijke,


Wat is Anais super mooi geworden, echt een plaatje! Ik kan best geloven dat je in de wolken bent met zo'n mooie wissel. Jammer dat je nog tot in oktober moet wachten om haar in je armen te sluiten. Het hondje dat jij voor Mireille gaat maken zal zonder twijfel een prachtexemplaar worden. Ja, die hondjes van jou zijn ook zo schattig en Mireille is wel een echt hondenmens dus dat zit wel goed.
En Liselotje is dan ook nog eens genomineerd. Ik ben benieuwd naar het resultaat, maar daarop wordt het nog wel even wachten. Wat zullen die twee prachtig staan in jouw gezellige huis. Ik wens je alvast heel veel plezier met deze beeldige dametjes.
Is het bij jullie morgen ook feestdag? Wij gaan een sneukeltoer doen met de fiets van 35 km. Hopelijk is er niet te veel wind want anders gaat het puffen worden.
Nog een fijne avond, slaapwel,

Karolien

Created by Essie zei

Wat een plaatje , kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent. Het is een dotje. en het werkt dat er in zit. Een waar kunstwerk maar dat vindt ik van jouw creaties ook.

Ben benieuwd naar de Hond of hondjes

groetjes
Esther

at-the-attic zei

so cute!

"Création" zei

Wat een prachtig schepseltje heeft Mireille speciaal voor jou gemaakt Marijke. Ongelooflijk hoeveel steentjes daarin verwerkt zijn, werkelijk fantastisch knap gemaakt.

En de laatste zin van je post, SUPER en zo waar!!!

Lieve groetjes, Josephine

TheCrankyCrow zei

What a beautiful treasure Anais is!! Lucky, lucky you ~ but I understand you will have to wait to get her? Oh, how can you tolerate that?! Can't wait to see the doggie you come up with! And congratulations on having your work in London - such an honor!! Smiles & Hugs ~ Robin

elis zei

Linda!!! E um fato maravilhoso com acessórios a condizer.
Parabéns !
Elis

marina spada zei

Hello Marijke,
How sweet!
She seems to wait many cuddles!
Kisses to all (you and Anais),
Marina

puur wit zei

hallo marijke wat een schatje wat mooi
en wat lief
maar ja alles is op je blog zo prachtig zelfs mijn kinderen vinden het geweldig
en zeggen dan ooh mag ik die
fijne dag gr sandra

♥The digital bakery♥ zei

Ze is prachtig he Marijke!
Een echt lieverdje, net als Mireille.
Geweldig om van zulke blog vriendinnen te hebben Marijke!
Geniet er maar lekker van, je hebt dr verdiend.

dikke knuf uit het Zeeuwse
Marianne

Galadriel zei

Ciao, grazie per aver partecipato al mio candy! Complimenti, il tuo blog è meraviglioso!
Buona fortuna
Roberta

serena zei

hay, your blog is very very beautiful.
nice to meet you.
thank you for your visit.
bye bye.

Janny zei

Wat een lief beestje! En zeker heel erg mooi en fantasierijk al die pareltjes en steentjes en ik zie ook nog roosjes.Hoop dat je hem gauw krijgt.

Fijn weekend,

Janny.

Jody zei

Wat een schatje en ik heb jouw blog gevonden, ben dus meteen volger geworden!

Groetjes Jody

Anoniem zei

Marijke, what a sweet little darling.
Love
Eva Agnes

Anoniem zei

Lovey03-06-11 03:19:36
Hello my sweets...I visited your blog today too! Your work continues to blow me away! I wish we lived near each other so we could hang out at all the craft fairs! I know we'd have a great time shopping and laughing our way through the day! Thinking of you from the US...Smiles and Hugs my friend

Anoniem zei

Wat een SCHATJE echt geweldig zeg ben er helemaal weg van,stinkend jaloers natuurlijk haha
Wat een lieve vriendin dat zij zoveel tijd in een kado steekt!!Vast een Hartsvriendin ^_^"

Lieve groetjes
Sonja
ik doe maar weer eens annoniem
anders lukt het weer niet.

Kiki zei

Your blog is absolutely perfect!!!! You are fantastic creator!!!!

romance-of-roses zei

Hello Marijke,
Your work is fabulous. Love your blog, it's beautiful and so is the gift you received.
Hugs...Lu

Ric Rac and Polka Dots zei

Hi,
Marijke, your blog is wonderful. I love your bears and all your beautiful photos. Thank you for inviting me to visit your world. I love it here! Thank you for following my blog too. I hope to get to know you better. You have a new friend in the United States!
Julie

Alicia zei

Thank you very much for visiting my blog and comenting in it !
You have a beautiful place hier.
The bear is just gorgeous, wonderful eyes!!!

Lot of love,
Alicia

Astridbears zei

what a wonderful and fantastic bear!! It´s a great gift, fantastic!!
have a sunny and nice weekend
hugs
Astrid

Anoniem zei

Hallo lieve Marijke ,

Wat een heerlijke muziek bij je blog.
Wie is dit..Andrea Bocelli??

Je hebt weer prachtige poppen en beren ...zulke romantische creaties gemaakt.

Liefs Elisabeth

~THEA~ zei

Hoi Marijke,

Ik kom er nu pas achter dat er bij jou weer reacties geplaatst kunnen worden!!

Je beertje is prachtig! Maar je zult nog even geduld moeten oefenen!!

Die rose bruiloft vond ik ook al zo geweldig!!
Dat was zeker een prachtige dag, lijkt me.
Ik zag dat logje al eerder, maar toen kon ik geen reactie achter laten!!

Fijne zondag, liefs Thea♥

Debbie Goode zei

You do lovely work and thanks for following my blog.

Melisa Nichols zei

Your blog is so romantically beautiful! A real treat for the eyes :o) Thank you for inviting me to take a look!

Mina zei

What a precious little girl!

Anna zei

Oh .... she eyes are so sweet!!
I love her!!

Milly Me® Teddybears zei

Dag Marijke,
Ik heb het beertje net ontdekt op het blog van Mireille. Wauw wat is ze mooi!! Je bent vast en zeker in je nopjes.
Jouw blog is trouwens ook leuk om te lezen. Leuke foto's heb je erop staan. Ze stralen één en al gezelligheid en sfeer uit. Mijn complimenten. En jouw creaties zijn al even mooi om te zien. Je bent echt een top-kunstenaar. En een inspiratiebron voor anderen. Geweldig!!! Ga me daarom nu ook maar aanmelden voor je blog......
Groetjes Thea