maandag 20 juni 2011

Mijn aankomende boek...en giraffe Vivanne...










Lieve blogsisters...zoals jullie al een tijdje weten,zijn Nelleke en ik afelopen december aan een schitterend boek gaan werken...dit was een ontzettend leuke tijd...maar helaas heeft Nelleke mij laten weten dat zij niet meer verder wilde gaan met ons boek. Dit is natuurlijk erg jammer, maar ik moet de keuze die Nelleke heeft gemaakt respecteren. Er komt een boek, maar ik ga alleen verder met dit boek,..het boek wordt anders als ik in het begin in gedachten had...maar het wordt niet minder mooi en leuk! Ik kan jullie alvast een tipje van de sluier geven...In augustus worden de foto's van de gemaakte creaties gefotografeerd in een prachtige oude boerenhoeve..met oude stallen..met oude muurtjes en stalramen, en een prachtige tuin met een prieeltje...het fotograferen beloofd een feestje te worden. Waar ik superblij mee ben is dat ik voor mijn boek een aantal dames heb uitgenodigd en ik mag hun werk aan jullie laten zien...en geloof me sisters, het werk van deze dames is ongelooflijk mooi.Ik zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen van mijn boek...

Ook wil ik jullie mijn laatst gemaakt schepseltje laten zien..giraffe Vivanne..Zij is zangeres en werkt in Circus Poupon...Iedere avond doft Vivanne zich zo prachtig op, daar zij de circusartiesten tijdens hun optreden mag begeleiden met haar zachte zwoele stemgeluid. Als Vivanne zingt brengt ze ieder in betovering met haar giraffestem...zij zit op haar kanten kussen tussen de beeldschone rozen van Janny..ook tussen haar giraffeoren heeft zij een roos...en ook deze heeft zij gekocht bij Janny, tijdens haar uitstapje naar Frankrijk...deze rozen zijn de allermooiste volgens Vivanne...als jullie meer van deze rozen willen zien, moet je maar eens naar Janny's rozenboetiekje gaan  www.rozenvanpapier.blogspot.com


Sisters...wens jullie een prachtige week!

Om je dromen waar te maken...moet je wel eerst wakker worden..

49 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Marijke,
Gefeliciteerd met je plekje binnen de DABIDA groep.
Je hebt het verdiend en ik snap dat dit een super grote eer voor je is.
Wat zal je neusje gekruld hebben toen je het fantastische nieuws te horen kreeg.
Dit pakken ze je nooit meer af.
Er breken nu nog mooiere tijden voor je aan, en ik hoop dat je straks nog tijd over houd om ook wat rust te nemen met een lekkere vakantie.
Hoop dat ik veel over je nieuwe groep te horen krijg,en misschien dat we verblijd worden met foto's op je weblogje van de DABIDA dag.
Dag dag lieve vriendin,
Chrissie

Jen.Ant zei

I love it!!!!!!какой классный)) и Вам спасибо за комментарий в моем блоге, thank you!:)))

Collie-Collie zei

Wat een prachtige giraffe... beeldig ik zie haar al helemaal voor me als zangeres in het circus!

Fijn dat je toch verder gaat met je boek... Ik kan me voorstellen dat je even moet schakelen, maar dat gaat, zeker met al die leuke vooruitzichten van een fotoshoot, vast héél goed lukken!! Het wordt vast een prachtboek!

Hahaha, inderdaad eerst wakker worden, anders blijft het bij dromen!!

Lieve groetjes, Collie

Janny zei

Zo Marijke, wat grappig circus Poupon, hoe kom je er bij?! Leuk en je giraffe is erg mooi geworden, wat een fantasie heb jij? Mooi ook de entourage met het kant en de romantische rozen!Ben heel erg benieuwd naar je boek en ook de mooie foto's!Een bekroning extra op je werk!

Fijne dag!

Liefs Janny.

les Lily'z bears zei

She's very pretty !

Svetla zei

Your giraffe is a very romantic lady. All accessories are chosen with great taste. Especially I like her shoes:)))

Audrey/ Kicks 'n' Giggles Nursery zei

Congratulations on your beautiful book! I love the cover! Your giraffe is absolutely darling!! I can picture her singing to me. :)
Hugs,
Audrey/USA

Yvonne zei

Goh, wat een mooi verhaal met een mooie afsluitzin...

Jouw boek zal een bestseller worden.
De fotosessie sprookjesachtig.
En je giraf is een plaatje !

Gr Yvonne

maddyrose zei

Vivanne is beautiful and so tastefully dressed. I'll bet the book will be beautiful as well since it seems that everything connected to you is.
Have a wonderful week.
Hugs,
Maddyrose

Lenka zei

Прекрасная работа!

Peeters Liliane zei

Ik wil zeker al een boek reserveren maar zonder twijfel zal dit met jouw kunnen fantastisch worden!!!
En die rozen van Janny zijn de max ik kan het weten heb afgelopen mei een workshop gevolgd bij haar.
Jouw giraffe is toch wel heel mooi geworden!!!
Groetjes,
Liliane

Tanya69 zei

Чудесно!!!Восхищена!!!!

Anoniem zei

Nouwwww lieve barones :-),wat zie ik hier een mooi giraffe kind hi,hi ,ze is werkelijk beeldschoon !!!
Ik vind haar mooi, in haar zoete suiker ballet jurkje, veel liefs dikke kussss van mij ,caroline

Elly zei

OOH my.... how cute is she ;-)

liefs, El

Chrissie zei

Wat een bofkont is de circus directeur van Poupon om Vivanne in zijn circus te hebben, Ze is een statige dame met veel pit, dat zie je zo.
Je hebt deze creatie weer perfect weten te maken, zo veel romantiek straalt de giraffe uit, en wat heb je haar weer sjiek weten te kleden.
Mooie materialen heb je uitgekozen Marijke, een giraffe om meteen verliefd op te worden.
Dus je gaat al in Augustus de foto's maken van je nieuwe boek, spannende locatie, nu te hopen dat je schitterend weer zult hebben en dat je foto's perfect zullen worden, maar dat zal helemaal goed gaan komen.
Jammer dat je alleen verder moest met je boek lieverd, maar je bent wel op tijd wakker geworden, en mag nu deze droom alleen verder waarmaken.
Dat gaat je lukken, je bent een sterke vrouw met een enorme passie in alles waar je je zinnen op hebt gezet.
Dat boek wordt nu zelfs mooier misschien, je kunt het helemaal naar JOU hand zetten.
Ik ben zo nieuwsgierig naar het eindresultaat. Reserveer je alvast een boek voor mij lieve blogsis.
Bedankt om mijn avond op te vrolijken met zo een mooie foto's van Vivanne.
Hugs for you my dear friend.
Chrissie

TheCrankyCrow zei

Vivianne is such an elegant creature!! I would love to be able to hear her sing....I bet she is the belle of the circus!! Lovely work as always, Marijke! I wish you the best of luck with your book....As they say, when God closes a door, he opens a window. Somehow, I believe there is a purpose in the change of plans that will be beautiful! Smiles & Hugs ~ Robin

Гаврикова Лариса zei

Оййй.... Какая очаровательная!!!! Просто прелесть!

puur wit zei

hoi dat is toch geweldig een eigen boek
en je verdient het met al het moois dat je maakt
en die giraf is ook alweer een schatje
en jammer dat het boek met nelleke niet doorgaat
maar dit komt helemaal goed ben zeer benieuwd
gefeliciteerd
gr sandra

Vintage Girl zei

Sweet Marijke,

Vivanne is absolutely stunning...love her flirty look and the delicate laces and roses!!

Hugs & Kisses,
Birgit

FrauHummel zei

Dear Marijke,
oohhh, i love Vivanne!! She has so much "Grandezza"!! She's a lady, a vamp....AND HER EYES- boahhhh!! And all this wonderful roses...everything is perfect (but not my english, tztztz....sorry!! If i just could find the words....for say, what i feel, if i see your lovely dolls and bears...!!)
A lot of kind regards,
ANDREA

So Dark So Cute zei

Wat is je giraffe moooooi! En ik zag gister een berichtje van Saskia Hoeboer dat JIJ het nieuwe DABIDA lid bent! Gefeliciteerd Marijke!

tachterhuisje zei

Wat een mooie creatie weeral Marijke! So romantic ! Je boek is nog niet uit maar ik denk dat er al veel exemplaren gereserveerd zijn ;-) voor mij ook een hoor hahaha en liefst getekend.
Het kan niet anders dan prachtig zijn.

Lieve groetjes
Carine

Madame Luna zei

Schade, dass du das Buch nun allein weiterschreiben musst, aber schön, dass du es machst. Ich würde mich freuen, wenn du es auch nach Deutschland versenden würdest. Deine Giraffe ist traumhaft, wunderschön!!!
Hartelijke groeten!
Isabella

"Création" zei

Hay lieve Marijke,

Wat een FANTASTISCHE creatie is Vivanne geworden, ik kan bijna haar zwoele stem horen en ze kijkt ook zeer ondeugend en zelfverzekerd. Circus Poupon zal erg blij zijn met deze zangeres die alle gasten betoverd.
Wat ziet ze er schitterend uit met al die mooie stofjes en kantjes en lieve pluimpjes op haar oortjes......ja hoor ik droom even heerlijk weg bij dit schepseltje.

Wat een prachtige lokatie zoals je het omschrijft, waar binnenkort de creatie's gefotografeerd gaan worden voor jou boek, ben zo benieuwd naar al jou schoonheden die daar in komen te staan.
Nu Nelleke ervan afziet kun je het helemaal naar eigen idee inrichten en dat lijkt me eigenlijk wel zo leuk...

Veel succes met de vorderingen,

Liefs Josephine

~THEA~ zei

Weer een dame van stand, al werkt ze dan in een circus!!!
Die rozen zijn werkelijk prachtig. Ik heb me aangemeld voor de workshop bij Janny.In de herfst, hier in Limburg!

Dat was natuurlijk even slikken toen Nelleke afhaakte!
maar wel goed van je dat je het projekt alleen door zet! Het word vast weer super mooi. Tenslotte heb je al meer met dit bijltje gehakt. Ik ben nu al benieuwd naar de foto's!!

Veel succes met het maken!!

Liefs Thea♥

Sezoentje zei

Wat is Viviane een statige giraffe zeg, en wat draagt ze prachtige kleding, het is echt wel een heel erg luxe-circus waar ze perfekt in thuishoort ! Je hebt weer prachtige materialen gebruikt!
Persoonlijk vond ik het een enorme teleurstelling dat de samenwerking met Nelleke niet doorging maar ik lees hier dat je wél goed weet hoe je nu verder moet.
Het klinkt allemaal heel erg spannend, ik ben zo benieuwd naar het 'sfeertje' wat je gaat neerzetten!

Je laatste zin is op dit moment ook voor mij heel hard van toepassing, ik ben 'eindelijk 'begonnen met verven aan mijn hobbykamertje want tja, met dromen alleen kom ik er niet ;))
Liefs, Sonja

my day zei

Hoi lieve Marijke,
allereerst wil ik je nog van harte feliciteren met je plekje binnen de DABIDA groep. Helemaal verdiend want je weet ik vind je geweldig en jou creaties verdienen zeker een plekje binnen deze groep. Vind je girafje ook weer helemaal te gek en oooh wat ben ik nieuwsgierig naar je nieuwe boek!! Zit nu zelf een beetje in een (lichamelijk) dipje maar als mijn energie weer een beetje terugkomt kruip ik weer lekker achter de naaimachine, ik mis mijn eigen maakseltjes ook enorm. Door jou mooie post krijg ik weer helemaal de kriebels en word het tijd om weer wakker te worden....
Liefs en een dikke knuf, Ingrid.

Cupcakebears zei

Dag lieve Marijke,

Sorry voor mijn ietswat laate reactie... helaas deed de computer het weer eens niet.., en zie ik nu pas je prachtige creatie..!! Wat eem mooie giraf,.. een plaatje! Vind het zo leuk om te zien dat je iedere keer weer zulke mooie schepseltjes maakt, allemaal verschillend en toch weer echt iets wat alleen van jou kan komen meis...prachtig!!

Ben zo blij voor je dat je verder gaat met je boek, ik hoop dat we gauw je prachtige boek kunnen gaan bewonderen..

Hele fijne dag gewenst!

Warme groet,
Jacqueline

teddy bears Marin to Venice zei

Hi Marijke,

Congratulations, fantastica....semplicemente spettacolare !!!!

Romy

Kenig-artdoll zei

Vivanne прекрасна! Мои комплименты!

Anoniem zei

Dear marijke,
I am so looking forward to your book. I am happy that you decided to do it anyway.
I am sure it is going to be wonderful since everything you do is-
The settings for the photos seems very romantic.
All my love
Eva Agnes

Anoniem zei

Moedertje!

Hoe gaat het nou met je??
Wat heb je toch weer een mooie giraffe gemaakt!
Ben weer trots op je:) Maarja dat ben ik altijd hihi.
Ik ga nu zo lekker op vakantie en als ik terug ben gaan we saampjes gezellig het proefboek maken........spannnend...heb er echt zin in!

Nou dames van het blog...het gaat mooi worden oelala en ik ben zo nuchter als wat maar dit is echt heel mooi!

Tipje van de sluier....Als je het boek ziet en leest....dan lijkt heb wel of je in een sprookje leeft:) Leuk toch.

En mam bedankt dat ik ook mijn ideeen ook lekker kan delen met je...vind het echt leuk om te doen!

Maar ik ga nu eerst met mijn kont in het zand zitten en genieten van het lekkere weer hihi

I loveeeeeee Youuu....Jij bent en blijft mijn allerliefste mia Madree

kuss

Astridbears zei

Vivianne is soo wonderful, beautiful dress!!
lovely greetings
Astrid

rosarod zei

Hallo Marijke, Ik weet zeker dat je boek een succes wordt. Ik hoop dat ik het te koop hebben in uw blog! Viviane I liefde is mooi! en ik weet zeker dat hun jongen ook! Elk detail in de bouw maakt het een groot stuk! Marijke bedankt voor het delen van je talent met je fans, Rose Marie

Gustaviana zei

nou meid ... goed voor jou ik ben blij dat je verder gaat met het boek... heel veel plezier en geluk ermee !!!! Je bent een meester in je creatie's helemaal geweldig....
groetjes Viana

Anneke zei

wat een prachtige giraffe Marijke.
weer een knap stukje werk zoals altijd, en fijn dat we ervan kunnen genieten.
ook is het goed dat je lekker verder gaat met je boek en ben er heel benieuwd naar.
fijne week en liefs van an

Created by Essie zei

Vivianne ziet er prachtig uit. Ze mag er zeker zijn.

En naar het boek ben ik zeker nieuwsgierig dus we moeten nog maar even afwachten dang

Groetjes
en een fijne dag
Esther

anita01 zei

Ha Marijke,

Och wat is dit weer beeldig en fijntjes gemaakt, je kan haar bijna horen zingen...met een harp op de achtergrond...fantastisch.

Heel veel boeiende momentjes met je boek, eindeloos toch.....

Warme groetjes,
Anita xxx

marga zei

Ikbenfliefd!!!!
Wat is Vivianne mooooooi.......geweldig hoor meid! Enne.....good for you, dat je doorgaat met het boek. Word vast héél mooi zoniet nog mooier!
Liefssssssssss

Das Büh und die Lillypookze zei

Hi dear Marijke! Thank you for you lovely email! Oh I am such a fan of your art! Vivianne is so enchanting and stunning, but above all she is so sweet!
I read the post from Birgit and I was soooo jealous, I wanted to come with you, too :O)

I just grabbed your link :O)
Have a shiny and lovely day, bear hugs, Biene

V-eva zei

It is amazing! I am in silent delight!

Evgeniya.

Марта zei

Hi!
What are your wonderful works of art! I delighted!!

Anoniem zei

Wish you a lovely Midsummer. I don't know if you celebrate it as we do in Sweden...but I still wish you happy holidays.
Love Eva Agnes

Аля zei

Omg!! She... is so beautiful. Gentle medieval lady)

Lucia zei

All my love for your creations. With best regards Lucia Rosca

Milly Me® Teddybears zei

Wat is Vivanne prachtig Marijke. Ik vind haar echt een plaatje en het zijn weer hele mooie foto's. Ik ben benieuwd naar je nieuwe boek. En ik weet zeker dat het heel mooi gaat worden. Lieve groetjes, Thea

Loesje zei

Lieve Marijke,

Een beetje late reactie,maar ik was op vakantie en nu ik terug ben,en dit lees,wil ik nog eventjes reageren.

Ik heb je al eerder succes gewenst met het maken van een boek op jezelf.
En zoals hier al eerder is gezegd: Het word waarschijnlijk nog een veel mooier boek..dan wanneer we het samen hadden gedaan.

Ik twijfel totaal niet aan je ongelooflijke creativiteir en kunstwerken.

Bij deze: Heel veel succes en plezier met het maken ervan,

En je stelling: Eerst wakker worden...je hebt gelijk!

Heel veel liefs,

Nelleke

Inge Vivianne Galli zei

Lieve Marijke,

Elke keer een feest jouw even aan de telefoon te mogen spreken! wat hebben we gelachen de laatste keer! Heerlijk om zo de ochtend te mogen beginnen!!

Ik vind ''Vivanne'' werkelijk geweldig!! wat heb je hier een werk aan gehad, kan me goed voorstellen dat zowel het stoppen als het afwerken wel even z'n tijd heeft genomen!

En je boek? dat komt wel goed hoor, dat kan je best, ook alleen!! Alleen al die schitterende foto's zijn de moeite van het bekijken waard.

Liefs & hoop je gauw weer een keertje te mogen spreken :-)
Vivianne

Ilona zei

... Like a fairy tale from here ... from all to tears....nuostabu