woensdag 8 juni 2011

Een bezoekje van Birgit en Andreas .....




Vanmorgen voelde ik het al...het wordt een mooie dag..!Eerst heb ik een lange wandeling gemaakt met mijn hond Kes..het was een wandeling waar zowel Kes als ik van genoten...wie laat wie nu uit?Weer thuis gekomen heb ik een muziekje op gezet van Sarah Brightman en heb met volle borst meegegalmd en onder het stofzuigen heb ik de muziek zelfs nog een tikkeltje harder gezet.Vervolgens ging de rit door naar boven...hup mijn schatkamertje in om het daar nog wat op te ruimen voordat er een heel leuk bezoekje zou komen. Namelijk van de Vintagegirl Birgit en haar man Andreas...Sisters voelde me zeer vereerd met het bezoekje ...en wat is het toch altijd bijzonder als je een tijdje met iemand mailt om deze dan in het echt te ontmoeten....en ook zo spannend! Wat een bijzonder lieve mensen zijn deze Birgit en Andreas....en ook helemaal gek van kantjes, bandjes en de old shabby stijl. Eénmaal in mijn schatkamertje gekomen na een kopje koffie met wat lekkers zijn we naar mijn schatkametje vol kantjes, en oude schatten uit het verleden en nieuw geboren schepseltjes te bekijken. Birgit was verliefd op de berenkindjes Constance en Eva...en op een oud memorykastje met een muis bovenop, waar je kleine herrineringen in kan opbergen...De berenkindjes gaan een lange reis maken en krijgen een nieuwe vader en moeder..ik zal ze wel missen, geef het eerlijk toe..Birgit heeft een prachtige blog en maakt hele mooie en aparte tassen en nog veel meer mooie spulletjes..ga maar eens op haar blog kijken...dit is namelijk echt de moeite waard...  www.vintagegirl-birgit.blogspot.com
Sisters wat was het een heerlijke dag...met mooie en lieve mensen...!

Birgit en Andreas bedankt voor jullie bezoekje...en misschien tot heel snel!

38 opmerkingen:

Natalia zei

Lovely story, Marijke, great pictures

Your studio looks amazing, so much can give you inspiration. Wishing one day have one too.
Your bears looks gorgeous, love them, hope one day trade with you.
Hugs
Natalia

marga zei

Hee meis..............dit soort bezoekjes van lieve mensen zijn toch vitamientjes voor je ziel, niet dan?
Liefssss Marga

Chrissie zei

Beetje jaloers ben ik zeker, maar wie zou dat niet zijn .
Ik denk dat je een super de super dag hebt gehad en ben meteen ook naar Andrea haar blog gehopt.
Jeetje we hebben Magnolia Pearl samen gemeen, da's echt leuk!!!
Wat een prachtige blog heeft ze.
Lieve sis, heerlijk hoe jullie stralen op de foto's, ik zie jullie gewoon genieten.
Dikke knuffels van mij, de tandenfee XXXXXXXXXXXXXXXX

Raquel Lugo zei

Me resulta muy difícil comprender el texto porque el traductor de google es un poco escaso, pero creo entender que has tenido un día maravillo por la visita de una persona querida. Me alegro por las dos. Feliz día.

Ludmila zei

"Oh .. God! You are beautiful! Bears simply fabulous!"

Carla zei

Heerlijk zulke bezoekjes...dat maakt zo'n dag toch héél bijzonder hè!!

Ik zie je huis staan op één van de foto's...da's al net zo'n gaaf huis!!
ben benieuwd wat jij ervan gaat maken.
Daar komen vast wel foto's van??

liefs Carla.

Peeters Liliane zei

Heerlijk is dit toch. Je hebt weer heel mooie creaties gemaakt ik kan er elke keer weer van genieten als ik je blog bezoek.
En bedankt voor je aardig berichtje op mijn blog, ik kreeg er notabene rode wangen van :))
Lieve groetjes,
Liliane

TheCrankyCrow zei

It sounds like a wonderful day, Marijke! So glad you could meet with friends. Again, I say - you are SO beautiful! There is such a light in your eyes!! And your bears are adorable!! They must get their beauty, light and warmth from you!! Smiles & Hugs ~ Robin

Vintage Girl zei

Hi dear Marijke,

just want to say Thank you again for the warm welcome....it has been such a wonderful afternoon, it was a great pleasure to meet you in person and we really enjoyed the visit at your lovely home.

Take care my sweet soulmate,
Birgit

Nelly zei

Que boitas tus fotos y el entorno.Besos apretaos!!!

Elly zei

Hartstikke gezellig dat je weer zulk fijn bezoek hebt gehad. Ik heb op haar blog gekeken, en ze maakt ook harstikke leuke, mooie dingen!Je kunstwerkjes zullen daar best een mooi plekkie krijgen.

Ik verheug me ook al op ons dagje.Lekker gezellig. Het schiet al op ;-)

liefs, Elly

maddyrose zei

Hello Marijke,

It was a wonderful day for you. First a lovely walk with your dog and then a lovely visit with friends. I must say you and your shop photograph very well. I am such an old lady I could be jealous of you if you were not so nice and sweet. Many good wishes for a wonderful week.

Hugs,
Maddyrose

Tachterhuisje zei

Hey lieve Marijke,

Dit is zeker genieten he en ik zou ook echt wel in hun plaats willen zijn. Zoals je zegt dreams come true dus we komen eraan ;-)

Groetjes
Carine

marina spada zei

Hello Marijke,
visits from friends fill the heart of joy!
Kisses,
Marina

~THEA~ zei

Hallo Marijke,

Altijd spannend he,om elkaar dan in het echt te ontmoeten! Maar het klikte vast goed! het ziet er gezellig uit.
Moeilijk om afscheid te nemen van je creaties? Je hebt er toch je ziel en zaligheid ingestoken!En een beetje je kindjes!
Ik ga eens even op haar blog kijken.

Liefs Thea♥

Tanya69 zei

Мне очень нравится!!!Изумительно!!!

rosarod zei

Hallo Marijke, die draagt ​​mooie !!!!!!!!!!!! mijn droom sinds ik ontdekt uw kunst is om er een kopen! en dat een van deze dagen maak ik het! voor nu, ik heb net te bewonderen vanuit de verte comfort met uw buitengewone kunst die is zonder twijfel de beste die ik gezien heb in jaren !!!!! hugs, Rose Marie

Monica Johansson zei

Your bears are so beautiful! Totally irresistable! Regards from Monica

Janny zei

Hallo Marijke,

Wat ene prachtige beer heeft die mevrouw in haar hand! Ziet er werkelijk romantisch uit. Lijkt me een heel werk om dat te maken, zelfs met jurkje en al. Originele ideeën heb je Marijke, en je blog vind ik ook altijd zo mooi!Sommigen mensen hebben het gewoon in hun vingers, écht mooi hoor!

Fijne dag en leifs van Janny.

Cupcakebears zei

Dag lieverd,

Wat leuk om zo twee beren te kunnen verkopen als je weet dat ze na deze lieve mensen gaan...! Het blijft een gemis van je schepseltjes,... maar ze gaan vast naar een warm nestje toe dat zie je zo!!
Zoals ik afgelopen Zaterdag zelf heb mogen zien ziet je atelier er ook weer prachtig uit...met zijn wonderschone bewoners...!

Dag meis, fijne dag nog..genietse van dit prachtige weer!

Liefs,
Jacqueline

Marjanne zei

hoi! bedankt voor je bezoekje en lieve berichtje! Wat een mooi blog heb jij, en wat maak je prachitge beren!!! Ik zal hier zeker terug komen

missbmckay zei

Amazing work! They are so beautiful! I'm happy to follow you.

Mechi zei

Thanks for your message! That place is beautiful! I follow u two!

pretha zei

hello, thanks for the kind words, I'm glad you liked my blog.
Your blog is very nice too, since I'm following you.
good weekend.
kiss.

Sugar Pink Boutique zei

Oh my goodness I just love your gorgeous blog!! The photos are amazing and the bears are absolutely adorable! Thank you so much for following my blog it pales in comparison to yours! I am now a follower of yours and thank you so much for your sweet comments on my blog! God bless you and yours, Jennifer

Mireille Begijn zei

Hallo Marijke,
Go fijn zeg al die bezoekjes aan je schatkamertje, het te gek om nieuwe mensen te ontmoeten en over je werk te mogen praten.
Oooooo en voor ik het vergeet......je ziet er weer fantastisch uit op de foto's :o-)
Groetjes en berenknuffel
Mireille

Anoniem zei

Monalisadolls09-06-11 20:32:39
ciao a tutti i miei lettori!!!
una borsa per me ....il mio ultimo post!!!grazie delle visite

Anoniem zei

ana maria brox aan mij
details weergeven 20:20 (1 uur geleden)
Many thanks for your comment and for following. I will definitely see your blog, and become a fan of yours. A big hug for you!!!

Audrey/ Kicks 'n' Giggles Nursery zei

Your bears are darling, and your blog is beautiful! I love to visit!
Hugs, Audrey/USA

duendes zei

hello friend,
your work is wonderful!!!
big hugs

Anoniem zei

Carmen10-06-11 15:30:14
Hola Marijke!
Muchas gracias por tu visita y por quedarte conmigo,me alegra que te guste mi blog
He visitado el tuyo y me ha gustado mucho tus muñecos,son muy originales,te felicito!
Yo también tengo un pequeño shop donde vendo mis creaciones,a mi también me gusta las cosas antiguas y me encanta el estilo shaby,rustico y country.
Te deseo un feliz fin de semana!
Besitos
Carmen
Mis blogs: www.eltallerdelositodetrapo.blogspot.com

Laurina Bartmann-Lucius zei

Hallo lieve Marijke, ik heb het op het moment vrij druk. Maar ik kijk tussendoor altijd weer op je blog en website naar alle leuke dingetjes die je maakt. Ik geniet er elke keer weer van. Ik ben er ook een tijdje tussenuit geweest, ik ben heel erg ziek geweest waar ik helemaal niets kon doen.
Maar nu gaat het gelukkig weer heel goed met me.
Proficiat dat je bent toegelaten tot dabida. Op het moment zijn we mijn winkeltje en atelier aan het renoveren. Ik hoop dat het me dit jaar lukt dat ik naar de poppenbeurs kom. Ik hoop je gauw eens een keer te kunnen ontmoeten en alles eens een keer in het echt te kunnen zien.
Hele lieve groetjes Rianne ( Laurina )

✪♜I.B.G.♜✪ zei

Helloooo. Your blog is very nice. I liked it and I became your newest follower. I have very interesting blog. You should visit and follow my blog. Thanks.

http://antalya-magnificent-city.blogspot.com/

Anoniem zei

Marijke,
Your dolls and bears are so beautiful. My friend, Jo Packham, has a magazine here in the U.S.A. -- " Where Women Create" and I'm going to tell her about you and your amazing art --- I feel certain she would like to do a story about you. I have never seen such cool dolls!!!!
Thank you so much for your kind compliments!!!!!!
Much LOVE to you,
Robin Brown

Bohemian zei

What enchanting creations you make... truly Magical in their whimsical facial expressions! They look so alive!

I'm so glad you became a new supporter of my Blog so that I could discover yours, it is now added to my favorites!

Blessings from the Arizona Desert... Dawn... The Bohemian

FrauHummel zei

Hello, dear Marijke!
First, i have to tell you, that my english is really bad- excuse me! But i try....;o))))
I found your blog today, and .....whow!!!!! Your dolls and bears are sooooooo sweet, i love them! This cute faces...this eyes....lovely!! I will come back to your blog, because i am hooked about your "babys" , soo cute and so charming!! (and you a very nice women!!)
See you, with a lot of kind regards,
ANDREA from Switzerland about

Conni zei

Your bears are so cute! The story is wonderful!
Have a nice day
Conni

Bonnie zei

Very nice my friend. I always love checking out your wonderful photos and creations!!!
Sorry I have not checked in for awhile I have been dealing with family problems. :(
Big Hugs,
Bonnie