maandag 27 juni 2011

Little sweet Robbie...












Lieve sisters....met grote blijdschap wil ik jullie vertellen dat Little sweet Robbie is geboren...wat een snoezige Jack Russel met zijn oude pakje en prachtige kraagje in oudblauwe poederpastel..
Deze Robbie zit op een prachtige oude weegschaal deze weegshaal heb ik pas gekocht in het leuke webwinkeltje van Marga..jullie moeten ook eens bij haar geweldige oude spulletjes kijken www.huismuz.blogspot.com
...Ik wilde deze lieve schat  nog even wegen... hij weegt 500 gram...
en is in blakende gezondheid...Deze kleine lieverd kijkt nog een beetje onwennig de wereld in..maar zal over een tijd wel wat ondeugende streken gaan uithalen...
Meisjes ik wens jullie een geweldige week met een prachtige warme zon, die ons allen verwarmt...

Toedelsssssssssssssssssssssssssssss....MarijkeXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

29 opmerkingen:

Collie-Collie zei

Wat een doddel!! Wat schattig dat 'ie gewogen is op zo'n pracht van een weegschaal. Wat een zonnetje hè!

Een hele fijne zonnige dag verder, groetjes Collie

Elly zei

OOh Marijke, wat een sweetie!!!! Zo'n schatje, en wat leuk dat je hem vernoemd heb naar mijn mannetje hihihihi!!

liefs, El

maddyrose zei

What a lovely post. Robbie is so sweet and the photos are beautiful. Have a wonderful week.

Created by Essie zei

Robbie is echt een cute manneke om te zien.

en jij ook eveneens een fijne week

Groetjes
Esther

Cupcakebears zei

Dag lieve Marijke,
Wat een dotje...! En de handjes zijn ook zo lekker mollig..dat past er helemaal bij!
Echt zoals kleine baby..zo koddig..!

Ook de accesoires zijn weer helemaal in stijl,
heel mooi!

Lieve groetjes,
Jacqueline

tachterhuisje zei

Hoi Marijke,

Hoe doe je het he, Robbie lijkt precies echt!
Ik heb de indruk als ik er naar blijf kijken dan hij ineens tot leven ga komen ...stel je voor! Hij kijkt nog een beetje verwonderd he de lieverd maar hij zal gauw wennen ;-))

Lieve groetjes
Carine

angel zei

:):):)
Cudo!

an-mumla zei

Robbie it is fine! It is simply inimitable! At it such eyes.....))))

Chrissie zei

Had ik nou geweten dat je zwanger was, dan............
Een perfect mannetje met alles der op en der an, Marijke je kan er wat van!!!
Ik zag zijn ondeugd al meteen, zoals Robbie is, is er geen een.
Gelukkig is het nog niet zover dat hij de wereld gaat verkennen, dus mag je nog even aan zijn aanwezigheid wennen.
Dank je voor ons te verblijden met je nieuwe kind, je weet dat ik je werk FABULEUS vind.
Wat een heerlijkheid die zon, ik wou dat het de hele zomer zo blijven kon.
Dag lieve Marijke,lots of love for you XXXX
Chrissie

"Création" zei

GEWELDIG Marijke, "Little sweet Robbie" is een SUPER sweety. Zo schattig zoals hij parmantig op het weegschaaltje zit. Het weegschaaltje is trouwens ook HEEL leuk.

Echt weer een wonderschone creatie van jou hand, en zo lieflijk gekleed, en dat kraagje vind ik ook zo schattig. In één woord weer een TOP resultaat!!!

Volgens mij, als ik zo naar zijn oogjes kijkt wordt het donderstraaltje.

Geniet van een heerlijke week sweety.

Veel liefs Josephine xxx

marina spada zei

How do you do such beautiful work?
It 'beautiful!
Many kisses,
Marina

Michelle May (Shell) zei

Such a sweetie pie! Oh my!
xx, shell

marga zei

Wat een dotje die Robbie........je zou bijna verwachten dat ie zo van de weegschaal gaat springen! Leuk zo op die weegschaal.
Liefsssssss Marga
Ps. wat is het héét hé

Milly Me® Teddybears zei

Je laat ons ook wel iedere keer weer paf staan Marijke!!! Ik kan niet anders zeggen dan dat ik je hondje super mooi vind. Ben zelf een enorme hondenliefhebber. Gewelige foto's om naar te kijken, leuke setting met die oude weegschaal en zo leuk afgewisseld met kaarten. Top. Fijne week too, Thea

FrauHummel zei

Oohhh, Marijke- he looks so alive! Unbelievable....And i am always astonished about this eyes- they are soooo deep and like velvet! Lovely....A lot of kind regard from
FrauHummel

PS: A little question: Do you speak German also? ;o))))

Anoniem zei

Wat een lief schattig honde kind:-),zooo mooi lieve barones in mijn favoriete kleurtje poeder blauw...Oh en die oogjes dan ,ik vind hem heel schattig en lief!!Dikke kussss caroline xxx

Mina zei

He is adorable! How lucky the world is that he was born into it. Wishing you a beautiful week!

Astridbears zei

what an adorable dog!! Robbie is very very beautiful, I love him!!!
fijn week
warmest hugs
Astrid

Angie, zei

Hola,

Aunque no creas soy admiradora de tu blog hace tiempo, paso a menudo a visitarte, me encanta el estilo, muy bellas las fotografias, todo lo que publicas, gracias por tu visita.. cariños desde Chile

vrouw Hommel zei

Robbie is inderdaad zo herkenbaar als hondje van "vroeger". Wat heb je hem prachtig aangekleed en gefotografeerd , en wat is hij klein!
lieve groet

Miki zei

I thank you for following my blog, your creations are very beautiful
Michela
http://coccole-m.blogspot.com/

Fia zei

Ohhh die Robby toch hij pakt je in hoor met zijn ondeugende blik in zijn lieve oogjes dat word een hartenbreker!!
Marijke hoe doe je dat toch die sprekende blik in de oogjes dat vind ik zo knap van je, en de poederachtige kleur van de kleertjes zo mooi op de foto gezet zo aaibaar om te zien en bijna te voelen.
Ik vind het weer een schatje het was weer een leuke post van je met alle mooie plaatjes er bij ik heb genoten en vind je blog prachtig!!!

Dank voor je lieve reactie op mijn blog....liefs Fia

Eliane Accioly zei

Demorei a descobrir como postar um comentário aqui em seu blog, adorei, é lindo e especial.
Que bom que seguimos uma à outra!
Abraço

biancamargherita zei

Mi stupisci sempre! sei così brava...
baci
donata

Vintage Girl zei

Dear Marijke....Robbie is sooo cute, he looks a bit melancholic....love him, and his clothes are so beautiful.

Love, Birgit

Mireille Begijn zei

Goedemorgen Marijke,
Met enige vertraging ;o-) wat is Robbie een schatje geworden weet zeker dat hij snel een nieuwe thuis zal vinden.

Lieve groetjes en een fijn weekend gewenst !
Mireille

Celeste Azulada zei

Goodnight Marijke,
thanks for your invitation, your blog is really a place full of art and beauty.
Nice to meet you and your creations!

Hug
Celeste


(Forgive my English translator :/ .... I only speak Spanish or little German)

svetamikhailova zei

Marijke, Спасибо за настроение!! Волшебные работы! Чудесная подборка винтажных фотографий и музыка- всё создаёт удивительно трогательную атмосферу! Счастье!!!!!
Marika, Thanks for the mood! Magical work! A wonderful collection of vintage photos, and music-all creates a surprisingly touching air! Happiness !!!!!

anita01 zei

Smelt van je mooi's....Marijke,

Mijn paps van nu bijna 89 lentes...had ook een Robbie, een buurt vriendje op 4 kleine pootjes. Hij doet me denken aan de verhalen van toen...en mijn paps praat nog graag over Robbie...weet je nog...ja paps ik weet het nog...en nu helemaal, want hij lijkt als 3 druppeltjes regen op die schat van jou!

Lieve warme groetjes ...
Anita