zondag 3 juli 2011

Hebben jullie zin om mee te gaan naar het circus?



















Lieve blogsissies..gaan jullie mee naar het Circus...kom ga mee  naar de droomwereld van Circus Poupon..we gaan een kijkje nemen bij Jimmy Joy..de arcordeonist van dit wereldberoemde cirus.
Jimmy is opgegroeid in het circus, zijn ouders waren acrobaten.Acrobatiek zag Jimmy niet zo zitten, nee hij heeft voor muziek gekozen..Jimmy vertelde mij dat hij zo vrolijk van muziek wordt...alhoewel je nu aan zijn ogen wel een beetje kan zien dat hij een beetje verdrietig is op dit moment.En dit heeft een reden daar zijn alle beste vriend Jolly de aap, naar een ander circus is gegaan...hij heeft namelijk de zak gekregen, het circus had geen plaats meer voor circusapen zoals Jolly.En nu mist Jimmy zijn vriend...Jolly woonde zelfs een tijdje bij hem in zijn circuscaravan...en daar hebben ze samen fijne tijden beleefd..Ach...ik ben er van overtuigd dat Jimmy er wel weer overheen komt...
Vindt het leuk om jullie aan de andere circusartiesten voor te stellen...de Pierots zijn in grote getale aanwezig zoals jullie zien... vooal de kleine Chico met zijn hond Rico...zij hebben een geweldige act in het cicus, daar Rico de circushond prachtig kan dansen...
De wereld van het circus is een wereld van uitersten...zowel vrolijk als verdrietig...maar zo is het hele leven toch?Zolang we er zelf maar een feest van maken en genieten van de mooie dingen in het leven..


45 opmerkingen:

Elly zei

Wat heb je toch een heerlijke fantasie :-) . Jij bent er echt één uit duizenden ;-)

xxxEl

puur wit zei

hoi wat schattig is dit weer
goh wat gewldig zoals jij dat allemaal maakt
heel erg mooi
gr sandra

Astridbears zei

wunderschöner Zirkusbär!! Einmalig!!
fijn week lieve Marijke
lieve groetjes
Astrid

The Bear's Blog zei

Jimmy Joy is quite handsome. And surrounded with so many clowns....love his little monkey too.

Hugs

~THEA~ zei

Hoi Marijke,

Wat heb je weer een prachtige beer gemaakt!
Geweldig ziet hij eruit. Prachtige foto's erbij,en het verhaal is helemaal toppie!

Waar je het allemaal vandaan haalt? Ik vraag me sowieso steeds af waar jij die mooie oude foto's vandaan getoverd hebt!!

Ik wens je een heel fijne zondag verder.

Lieve groetjes vanuit Limburg!

Thea♥

Golden Fish zei

Какой очаровательный миха))) Грустный и видно талантливый))) Классный!!!Люблю Ваш сайт!

надя zei

Мишка красавец!!!!и фотографии очень интересные

maddyrose zei

Dear Marijke you have made another wonderful bear and presented him in such a beautiful way. Such lovely pictures and story. Jimmy Joy is delightful. Have a lovely week. Hugs

vrouw Hommel zei

Naar zo'n circus wil ik wel gaan, door jouw plaatjes is mijn fantasie op "hol" geslagen, wat ontzettend mooi weer!!
lieve groet en dankje wel voor je lieve berichtjes bij mijn blog

Natalia zei

another stunning creation, Marijke, so so sweet eyes ,love him so much, postcards wonderful.
hugs, Natalia

Collie-Collie zei

Wat een prachtige foto's en een schitterend verhaal. De oude foto's geven zo'n mooi sfeerplaatje van het circus en dat geeft je creatie Jimmy helemaal weer. Dat snuitje verteld inderdaad een verhaal... Ik zie het helemaal voor dat hij zijn vriendje Jolly uit moest zwaaien...

Groetjes, Collie

Chrissie zei

Ik kan het verdriet zo bijna voelen van Jimmy.
Wat erg om een maatje te moeten missen, maar giraffe Vivanne zal met haar mooie stem vast liedjes zingen om hem op te beuren.
Je moet je er maar niet teveel over inzitten, Jimmy heeft gewoon even wat tijd nodig.
Heerlijk zoals hij daar versiert is met zijn gouden blos op zijn oogjes en neusje.
Je hebt er weer een echte "Marijke" van gemaakt.
Dikke knuffels Chrissie

"Création" zei

Ohhh lieve Marijke,

Wat zit ik hier weer enorm te genieten van je wederom SCHITTERENDE creatie, "Jimmy Joy" een arcordeonist in hart en nieren dat zie je zo. Weer zo'n geweldige aanwinst voor dit wereldberoemde, geweldige cirus...

En wat vreselijk voor Jimmy Joy dat hij nu zijn betse vriend Jolly de Aap moet missen omdat die de zak heeft gekregen. Een droom gaat verloren op deze manier. Maar ook ik ben er van overtuigd dat Jimmy er weer helemaal bovenop gaat komen vanwege zijn enorme muzikaliteit en creativiteit want dat verzacht veel verdriet.

Geweldig ook weer die mooie nostalgische afbeeldingen afwisselend met jou schoonheden.

Mooi gezegd meis, "Durf te Dromen" en zo is het ook precies!!!

Heerlijke week zonnestraaltje...
Liefs Josephine

Anoniem zei

Dag lieve Marijke,

Die Jimmy toch... wat ziet hij er prachtig uit!
Je hebt hem een erg lief gezichtje gegeven en zo vertederende blik, ...super!
En zijn acordeon en trommel zijn ook erg mooi..!!
Waar vindt je toch altijd die mooie accesoires...? Prachtig!

Fijne dag nog meis!

Lieve groet,
Jacqueline

Miss Petula Pie zei

Jimmy Joy is wonderful, and the pictures are very suggestive!!! Great!

Bear Hugs
Miss Petula Pie

Antonia zei

Ben dol op het circus Marijke! Wat een mooie creatie is Jimmy Joy. Vind de nostalgische circusfoto's ook helemaal geweldig. Hele fijne nieuwe week gewenst, lieve groetjes Anja

romance-of-roses zei

Hello Marijke,
Thank you for visiting my blog. I adore your bears I love teddy bears. Enjoy hand embroidering them on child items. Your blog is beautiful. Great pictures of bears.
Hugs...Lu

marina spada zei

That's great Jimmy Joy!
In your creatures there is always a vein of sadness and melancholy that makes them tender and in need of cuddles.
Fine all of the photos you chose for this post.
kisses,
Marina

Kenig-artdoll zei

Не перестаю восхищаться Вашим талантом! Браво!

tanja zei

Wat heb je weer een prachtige beer gemaakt!
Geweldig ziet hij eruit die foto's alle
gr tanja

Maia zei

Hallo Marijke,

Wat een eer om te zien dat zo een creatief persoontje het de moeite waard vindt om volgster van mijn blog te worden...geweldig dank je en welkom!
Ik heb ook even bij je rondgeneusd en ontzettend leuke verhalen gelezen over je circuspoppen...zouden mijn kleuters in de klas ook fantastisch vinden!
Wat een schitterende poppen maak je en natuurlijk willen ze je graag bij de Dabida groep hebben wat een talent!!!
Ik vind je vintage plaatjes ook zo leuk die gebruik ik ook graag op kaarten en in boekjes.
Ik geef me nu natuurlijk ook op om je blog te volgen!
Fijne week,
Groetjes Maia

Mina zei

Visiting your blog is always such a magical enchantment! Thank you for sharing such wonder.

Audrey/ Kicks 'n' Giggles Nursery zei

Your circus bear is absolutely adorable!! You do such beautiful work!! I love to visit your blog. It makes me smile! I hope you have a wonderful day my friend!
Happiness and Hugs,
Audrey/USA

Anoniem zei

Marijke,



Thank you for Molly’s birthday wishes. We are having a fun day. And you have a wonderful blog, I love visiting.



Hugs,

Joyce

duendes zei

Hello my friend,
I loved visit your blog.It's very beautiful .
Your works reveal your sensibility.
Afetuous hug.

't Glimmenhofje zei

Hallo Marijke,
Langs deze weg wilde ik je bedanken voor je lieve reactie op mijn blog en dat je gelijk ook volger van mijn blog bent geworden. Erg leuk!
Ik vond via via, zoals dat met de blogs gaat, jouw blog en was zo verrast door de pracht van je spullen en de sfeer die het uitstraalt...net een sprookje om naar te kijken! Ik was verrukt van je mooie spullen en omdat ik ooit ook druk was met poppen van klei te maken, kon ik het niet laten ook volger te worden zodat ik je voortaan kan blijven volgen en zien wat voor moois je nog meer maakt. Ik wens je veel geluk toe en nog heel veel mooie poppen/beren en wat dan ook om ons mee te verwennen door er alleen al naar te kijken! Hartelijke groetjes, Joyce Glim.

Sezoentje zei

Wat is jouw Jimmy mooi geworden Marijke!
Hij past zo perfekt in dit circus, prachtig geheel zo samen met de nostalgische prenten, een aanwinst voor circus poupon ;)
Lieve groet, Sonja
enne....dankjewel voor het blijven proberen reageren op mijn blog, ik heb een aantal instellingen verandert dus hoop dat het probleem snel weer is opgelost :)

Bobrik zei

Очень красивые и замечательные работы!
Успехов и новых прекрасных работ!

Happy-Sonne zei

Dear Maijke
Wow... it's very beautiful your blog. Now I will follow it!
Thank you for the nice comment on my blog.
I wish you a happy week and send you a lot of greetings from Switzerland.
Hugs Yvonne

Janny zei

Ha Marijke, wat een prachtig cirsus lijkt me dat! Prachtig is Jimmy met zijn ietwat verdrietige blik, daar past de mooie muziek van de accordeon ook wel bij!Hoe heb je zo'n mooie accordeon gevonden! Wat leuk dat ze in een circuswagen woonden, daar houd ik van! Veel succes met het optreden van de artiesten,

Liefs Janny.

Conni zei

Hallo Marijke,
schön, dass du nun auch meinen 2. Blog verfolgst. Ich lese schon länger auf deinem Blog und folge dir.
Es ist immer wieder schön, in andere WElten zu tauchen und zu träumen.
Liebste Grüße
Conni

*Maristella* zei

Hi Marijke! Sei sempre bravissima! Le tue creazioni mi lasciano sempre meravigliata per la tua fantasia e capacità!! Buon lavoro, *Maristella*.

Milly Me® Teddybears zei

Dag Marijke,
Wat is Jimmy schattig geworden. De foto's met het aapje zijn mijn favoriet. Die met de trommel, die is SUPER....ha ha...echt waar: twee zielen één gedachte....je zult nog wel zien waar deze opmerking op slaat...!!! Binnenkort meer nieuws....tot dan. Lieve groetjes, Thea

Anoniem zei

Lieve Barones,

Heeft Jimmy joy nog steeds zo`n verdriet ?Morgen kom ik taartjes eten samen met zijn neefje Bertram:-),is dat niet fijn !!Prachtig snoetekind wordt vast weer heel blij als we saampjes gezellig theetje drinken morgen rond de tafel:-)met taartjes natuurlijk!

veel liefs van mij ,en tot morgen:-),dikke kusss ,caroline xxx

Anoniem zei

Lieve Caroline,

Ja natuurlijk verheugen Jimmy en ik ons op het uitje wat ons morgen te wachten staat.
Heerlijk dat je weer een dagje langs komt...en wat gaan we samen doen?
Lekker klessebessen en natuurlijk taartjes bakken van stof...ik heb mijn tante Zoetetaart natuurlijk ook uitgenodigd...hihi..
Meis..we gaan er een fijne dag van maken hé?
In ieder geval...we hebben er zin in...

Liefs en natuurlijk een dikke kusssssssssssss..
Marijkexxx

Joanne@ Desertmountainbear zei

Enchanting!

lorkam zei

Hi Marijke!
I am fascinated and impressed by your work!! Your blog wonderful!! I wish you every success and new works,
Larisa

marga zei

Hee meis..........wat is Jimmy mooi geworden!
Eeen echte acordeonist, een aanwinst voor Circus Poupon! Jammer dat ie zo verdrietig is maar ja....kan het me voorstellen als je beste vriend opeens vertrekt! Hopelijk maakt ie gauw weer een nieuw vriendje. Zo is het leven hé....een deur gaat dicht en een andere(vaak nog veel leukere) opent zich!!!
Fijn weeken lieverd......liefsssss Marga

marga zei

Jeetje...........wat een taalfouten zie ik nu.
Sorrieeeeeeee

nemacharmosa zei

Olá Marijke, aobrigada pela visita, seja sempre bem vinda, é um encanto teu blog.
Parabéns.
Beijos Nadja

MulticoloredPieces zei

Just happened upon your blog. Sorry I don't understand a work you write, but your work/play says it all. You achieve such a depth of expression and the photography is lovely, plus the costuming is exceptional. I enjoyed visiting your blog.
best, nadia

Anoniem zei

Lieve Barones,

Wat hebben wij het gisteren gezellig gehad !!
En wat is bertram mooi ,prachtig zoals hij daar nu zit in z`n mandje
Vanavond ga ik fotootjes maken ,en die mail ik dan naar je goed?
Ik heb veel geleerd van jou ,en daar ben ik jou dankbaar voor ,en al die lieve aandacht van jou ,en iedereen ,ik vond het heel fijn om bij jullie te zijn ..
Tot snel ,maar geniet eerst maar heerlijk van jou mooie plannetjes die je gaat doen de komende weken .Je krijgt ook lieve groetjes van nielsie ,en van mij een dikke knuf xxxxcaroline..je hebt een speciaal plekje in me hart

Manja, Brocante de Knotwilg zei

hallo Marijke
Wat een mooie post
over het circus
fijn week-end
vr groetjes Manja

Brocante de Knotwilg

Anoniem zei

Lovey 11-07-11 03:10:47 Hello my friend..how are you...been thinking of you lately...How's everything? Sending you hugs and warm wishes...

NataStein zei

Oh, Jimmy Joy is so cute. I find he very beautiful!