vrijdag 27 mei 2011

Bruidjes van lang geleden...







































Een bruiloft van lang geleden...en kijk eens hoe mooi die jurken met strikken en kant....Wat zijn ze allemaal mooi aangekleed,en dan die hoeden en boeketten...wat zijn die foto's van vroeger toch ontzettend romantisch! Kon het niet laten om ook de bruidjes van heel lang gelden eens aan jullie te laten zien, dit omdat ik natuurlijk geinspireerd ben door de bruiloft van mijn nichtje..Sisters dit is toch het toppunt van romantiek en nostalgie? Kijk en geniet van al het moois uit lang vervlogen tijden...

25 opmerkingen:

CASA SHABBY CHIC zei

ik ben gek op brocante en shabby chic enz. maar deze mode van toen is niet echt mijn smaak!
Fijne weekend, liefs Barbara

Chrissie zei

Prachtig,ik zou haast willen in die tijd geleefd te hebben.
We zouden er niet in hebben mis staan he Marijke.
Fijn weekend en bedankt voor de foto's.
Liefs Chrissie

Cupcakebears zei

Zucht....! Als ik ooit het geluk heb dat ik toch ten huwelijk gevragen word door mijn vriend...nou dan wist ik het wel!! Dan trouw ik in een van die jurken zoals de meisjes op de laatste foto!! Kom jij dan ook zo mooi verkleed op mijn feestje? Wie weet als dromen toch eens uitkwamen......

Liefs,
Jacqueline

Carla zei

de trouwfoto van mijn overgrootouders had er zeker tussen gekund.
Wat geweldig al die mooie plaatjes.

ik wens je een héél fijn weekend...liefs Carla.

Collie-Collie zei

Inderdaad wat een prachtig brocante sfeer... heel mooi die foto's en jurken van toen!!

Geweldig... mijn oma's foto zou er zo tussen passen...

Een heel fijn weekend en groetjes, Collie

Pink Princess zei

Ja echt zo mooi. Ik ben nooit getrouwd maar heb EEN keer in mn leven een trouwjapon aangehad, toen vriendin A de hare ging uitzoeken ben ik meegeweest. IK had een.....roze aan hihi. Leuk hoor. Ach wie weet....kom ik (op mn ouwe dag hihi) nog eens de ware tegen. Maar of ik dan echt in het roze ga?? Betwijfel het ♥ Hou het dan toch maar bij iets anders (denk ik :D )

Liefs van Marian

Pink Princess zei

Leuk trouwens dat je je comments weer aan hebt staan, heb het gemist een reaktie bij je achter te laten ♥

So Dark So Cute zei

Prachtig he! Ik verzamel dit soort oude foto's :-) Nee, ik hou niet alleen van creepy stuff,hahaha! Ik zal ze een keer scannen en op mijn blog plaatsen. Het zijn vooral van kleine kinderen met poppen in hun armen.

Janny zei

Wist niet dat je weer aanwezig was! Gezellig!
Nou fantastische muziek!! Raak dat melodietje niet meer kwijt!Is volgens mij niet die franse jongen?

Fijn weekend,

Janny.

TheCrankyCrow zei

What amazingly BEAUTIFUL photos - those dresses are gorgeous - and the ladies equally so!!! And the flowers!!! Just like in a fairy tale!!! Thank you so very much for sharing these , Marijke! Smiles & Hugs, Robin

lia zei

de goede oude tijd.......maar die corsetten amai

smile zei

mi piace da morire questa tovaglia e mi piacciono le meravigliose fotografie......bellissimo tutto!!!!

Mina zei

Such beautiful wedding images! I love the romantic feel of everything vintage.

marina spada zei

Hello Marijke,
you can always make some very impressive post!
Kisses and good weekend,
Marina
P.S.
I like your background music!

"Création" zei

Heee Marijkje, gisteren heb ik al uitgebreid je post bekeken maar het zag er toen heel anders uit denk ik, klopt dat??? of begi ik een beetje gek te worden, hihihi. Maar opeens zie ik dat we weer kunnen reageren....???

Werekelijk prachtig al die nostalgische kleding en met zoveel liefde en venuft gemaakt ook. Daar raak je niet op uit gekeken.

Lieve groetjesssssss

♥The digital bakery♥ zei

Hey Lieve Marijke,

Fijn weer effekes reacties te kunnen achterlaten meis.Geweldig die kiekjes uit de oude doos/ En bedankt voor het nieuwe linkje van die site met allemaal oud spul. Heb er al heerlijk rond gezworven.
Kan van al die nostalgische kiekjes maar een genoeg krijgen.
Heerlijk.....

Nou lieve Marijke
hoop dat je gezellig en fun weekend hebt.

dikke knuf uit het Zeeuwse
Marianne

anna zei

Hi Marijka.What a beautiful photos!!!
Thanks for your visit.I was pleased that you want to follow me.I really like the romanticism in your blog
Talk to you soon .Hugs from Anna

A modo mio... zei

Entrare in questo blog è come entrare in favola antica.......
La cosa difficile è uscirne!
Complimenti un abbraccio Vanna

Monica Avelli zei

Bellissimo il tuo blog.... le foto dei matrimoni sono romantiche e incantevoli. Ciao Monica

Carine zei

Prachtig he die mooie bruiden en vooral die mooie kleedjes ! Heb je weer prachtig gedaan hoor, na dat huwelijk was je waarschijnlijk helemaal in de ban van romantiek, mooie kleedjes en nostalgie ;-) Zaaalig he ..

Lieve groetjes
Carine

rosarod zei

Hallo Marijke, als je staat? Ik hoop goed, hoewel dat "druk." Volg altijd je twee blogs. Ik ben me bewust van wat je hen opvoeden. Geniet altijd van je goede smaak en gevoeligheid bij het maken van je mooie stukken. Deze laatste vermelding is fantastisch! met uw cake "leugen, en al die oude foto's die ons vertellen aan andere tijden, in feite ik geniet ervan, bedankt voor onthouden bij u langs, bij een gelegenheid heel recent om te praten over je werk en laat in plaats van uit te voeren ter ere van uw stijl. Wanneer het gebeurt zal ik u op de hoogte!, knuffels, Rose Marie

marga zei

Hoi Lieve Marijke
Mooie foto's van lang vervlogen tijden.
Wat een mooie jurken hadden ze toen hé met al dat mooie kant en die hoeden......super toch.
Dag lieverd, liefs Marga

marga zei

Enne..........de weegschaal staat gereserveerd voor je!
Toedelsssssssss

Yvonne zei

Goh wat leuk om te zien al die mooie chique bruiden van TOEN...

Zijn het Nederlandse bruiden?
gr yvonne

cristall zei

Realmente precioso!!!!Gracias por compartir.Bss apretaos!!!