donderdag 15 september 2016

Zoals beloofd...fotoshoot van Iris...


Lieve mensen,

Hoe trots kan een moeder op haar
kind zijn?
Ik ben zo ontzettend trots op Lisa,
wat een mooie foto's maakt ze toch...
Het lijkt toch net een sprookje ?
Dit is volgens mij een roeping om zulke
mooie beelden te mogen vast leggen..
En ik..ik help haar zoveel als ik kan,
met mooie dekentjes en mutsjes haken
en maken...

Lisa wil veel leren, dus wil ze veel
oefenen, dus veel foto's maken...
Wie geraakt wordt door de foto stijl
van Lisa, kan haar altijd een
berichtje sturen voor informatie...

email: lisavanooijen@hotmail.com

In de post van de babymutsjes die ik voor
Lisa heb gemaakt, beloofde ik dat ik eens
wat foto's van een fotoshoot op mijn blog
zou zetten...

Met toestemming van Iris..deze mooie
aanstaande moeder van de foto's mochten
wij een paar foto's gebruiken om
 aan jullie te laten zien..
We wonen dicht bij de zee, en gisteren
was een uitgelezen dag om deze
fotoshoot op het strand te maken...

Lieve Iris, wij Lisa en ik wensen jou
nog een voorspoedige zwangerschap..
en wensen jou een mooi en gezond
lief kindje...

Kijk en geniet...

Dikke kusXXX



19 opmerkingen:

Pink Veen zei

Lieve Marijke! Een dochter om trots op te zijn! Prachtige foto's! Wat lief dat je ze hebt gedeeld!

Ik wens haar veel succes met haar fotografie (dat zit vast wel goed!) en een fijne zwangerschap verder!

Dikke knuffels! Pink xxx

Bonjade zei

Prachtige beelden heeft ze gemaakt......
Tuurlijk ben je dan trots.....met recht....

Liefs

Floor zei

Prachtige foto's Lisa! Je kunt trots zijn op je dochter Marijke.
En dan dat mooie foto-model Iris met haar kindje dat niet lang meer op zich zal laten wachten zo te zien.
Misschien zien we het nog eens terug op de volgende reportage met zo'n schattig mutsje op?
Lieve groetjes,
Floor

Marijke van Ooijen zei

Lieve Pink,

Dank je wel meis...ik vind de foto's ook
heel mooi, en het model Iris is ook zo beeldschoon.

Dikke knuffelXXX

Marijke van Ooijen zei

Hay meis, Bonjade,

Dank je wel!

Liefs terug,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Floor,

Jaaaa...ik ben supertrots op mijn dochter!
En ja het fotomodel is werkelijk beeldschoon,
nog even en mijn mutsje kan geshowd
worden door zo'n lief klein wondertje...

Lieve groetjes,
MarijkeXXX

sirkkis zei

Onnittelut tyttärellesi kauniita kuvia ja upea merenranta.
terveisin Sirkkis ♥

Marijke van Ooijen zei

Lieve Sirkkis,

Dank je wel!
Liefs,
Marijke

Marguerite zei

Prachtige foto's.
Heb er zelf maar eentje van bijna 20 jaar geleden. Hihi...
Vlak voor de bevalling gauw geschoten.
Dit is veel mooier, want een zwangere buik blijft iets bijzonders.

Thuis bij Corrie zei

Wat een mooi beroep heeft je dochter. Ze kan zich heerlijk uitleven en elke fotosessie zal weer anders zijn.

"Création" zei

Lieve Marijke,

Werkelijk GEWELDIG mooi deze zijn deze foto's,
knap werk Lisa, daar mag je trots op zijn, je hebt
het gewoon in je dat zie je zo.
En ik kan me goed voorstellen dat jij apetrots op je meissie bent.

Prachtig model is het ook, het kindje laat niet lang meer op zich
wachten als ik het zo bekijk.

De 1e en de laatste foto vind ik het allermooiste.

Liefssssssssssssss
Josephine
XXXXXXX

Evelyne zei

Lieve Marijke wat zul je trots zijn op je dochter Lisa. met recht ze heeft prachtige foto's gemaakt! Sprookjesachtig gewoon.
IK wens haar veel succes met het maken van zulke mooi reportages.
Iris wens ik een mooi en gezond kindje toe!

liefs,
Evelyne

Marijke van Ooijen zei

Lieve Marquerite,

Ja meis de tijden veranderen...tegenwoordig
laten de jonge vrouwen vol trots hun mooie buik
zien...en je hebt gelijk een zwangere vrouw
blijft iets bijzonders...

Fijne dag,
Marijke

Marijke van Ooijen zei

Lieve Corrie,

Het is helaas geen beroep van mijn dochter..
zij is verpleegkundige...
Maar.....fotografie is haar grote passie, en
ja hier leeft ze zich helemaal in uit...
En ik...ik ben zo trots op mijn meid!

Mooie dag meis,
Marijke

Marijke van Ooijen zei

Lieve Josephine,

Jaaaaa...ik zie het ook, ze heeft het in zich...
en ja ik ben zeker apetrots hihi..
En Iris is beeldschoon...!
Ik vind de eerste foto het allermooiste...

Mooie dag meis,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Evelyne,

Dank je wel voor je fijne compliment...
en jaaaa...ik wens Iris ook een heel
lief en gezond kindje..

Liefs,
MarijkeXXX

Lydia zei

Goedemorgen lieverd,

Lisa heeft haar roepingen wel gevonden denk ik want buiten de foto,s om die prachtig zijn weet ik dat ze ook nog eens heel ander liefdevol werk doet waar ze zich voor de volle 100 % voor inzet en dan nog een lieve mama is voor haar prachtige twee dochtertjes .

Dat haar mama dan weer super trots is op haar is meer dan logisch ,ik weet wel zeker dat ik haar een keer ga benaderen voor die twee heerlijke lieve kleinzoons van ons ,wens haar nog vele mooie foto,s .

Maar ook wens ik voor Iris een mooie bevalling en heel veel plezier met haar wondertje als het op de wereld word gezet .

Dank je wel voor het delen .

Liefs knufjes en XXX Lydia

Marijke van Ooijen zei

Lieve Lydia,

Ohh...wat ben je toch een enorme lieverd,
dank je wel voor je mooie woorden, en
voor jouw fijne vriendschap..

Heel veel liefs,
MarijkeXXX

Manuela zei

Liebe Marijke,
was für wunderbare Fotos. Deine Tochter ist sehr begabt.
Diese Begabung liegt in deiner Familie.
Ich wünsche ihr, für ihren weiteren Weg viel Erfolg und Glück.
So wie der werdenden Mama, der ich ein wunderbares Erlebnis wünsche.
Ganz ganz liebe Grüße,
Manuela