donderdag 22 september 2016

Kleine update...

Goedemorgen lieve mensen,

Even een korte update over ons breiclubje...
en de gebreide aap..

Dit is dus mijn breivriendin Anita..
we zijn al 32 jaar bevriend...onze kinderen
speelden zo fijn samen in de speeltuin...
en sindsdien zijn we dus vriendinnen...

En...echte breivriendinnen...ik leer dus
heel veel van Anita, zij kan prachtig breien...
Maar gisteravond snapte ik dus niks van het
breien met maar liefst 4 breinaalden, ik kon
er niks van, mijn breinaalden zaten constant in
de war...!
Anita kreeg het voor elkaar, maar ik bakte er
niks van...een diepe buiging voor mensen
die zo snel en goed met 4 breinaalden kunnen breien..

En toen...onderbroekenlol...!
er kwam niks meer uit onze handen en hebben
zo gelachen tot ons buik er zeer van deed..
heerlijk lachen...

Maar ik ga nu rondbreinaalden halen,
en dan gaan we volgende week verder aan 
de aap...

Dikke kus...en tot snelXXX