donderdag 22 september 2016

Gehaakte portemonneetjes in pastel en ROOD...

Lieve mensen,

En hier zijn dan mijn gehaakte portemonneetjes...
zo lief in pastelkleurtjes...maar ook in ROOD!
En ik maakte er ook gelijk een rood mutsje bij
voor Poppenjansje...

Haken is zo super tof, ik moet oppassen anders
wil ik straks alleen nog maar haken!
En dat wil ik niet...daarom heb ik vandaag een
patroon getekend van een lieve beer...ook dit
is weer super om te doen...

Ook gaan mijn breivriendin Anita en ik
vanavond weer eens breien..lekker tuttig...he? hahaha...
Twee breimutsen die zitten te klessebessen
en ondertussen willen wij vanavond een begin
maken aan een aap..
Dit zal met 4 breipennen gebeuren...de aap zal in
1 stuk worden gebreid...klinkt nu al ingewikkeld!

Jullie horen nog van mij ...

Toedeloetjes...dikke kusXXX