maandag 5 september 2016

Pastel haken en breien voor newborn photoshoot...

Lieve mensen,

De afgelopen tijd ben ik aan het haken en breien
geweest...Dit om mijn dochter Lisa te helpen...
Zij fotografeert nu ook pasgeboren baby's, en hier
heeft ze dan mutsjes en kleine dekentjes voor nodig...

En zeg nu zelf, dit is toch ontzettend leuk, om
straks die kleine snoesjes met mijn mutsje op de foto
te zien, en onder mijn dekentjes te zien liggen...

Ik ben zo ontzettend trots op mijn dochter, ze fotografeert
zo mooi...ze legt een emotie in haar foto's, en deze raken
me iedere keer...
Ik zal jullie volgende keer een paar mooie foto shoots
laten zien...

Maar goed nu nog even over mijn mutsjes en
dekentjes...deze worden geshowd door babybeer Feline...
Zij was zo lief en ze vond het geweldig om alle mutsjes
op te hebben...maar na een tijdje viel het kleine ding
gewoon in slaap, ze was zo moe...
Wij hebben haar lekker laten slapen...

Heel veel liefs,
MarijkeXXX
Dit zijn zo'n beetje alle mutsjes...
Eerst de blauwe mutsjes...


Toen de roze mutsjes...


Toen de zandkleurige mutsjes...



 Toen de crèmekleurige mutsjes...
Wat zijn ze leuk om te maken deze
babydekentjes...
 Kijk haar nu toch eens zitten die kleine snoes...
 Ik maakte ook diadeempjes met bloemetjes en pareltjes...

 Ik stopte het kleine schatje heerlijk in een dekentje...lekker warm...
Ach...haar zieltje slaapt al...nog eventjes en haar
oogjes vallen dicht...
Slaap lekker kleine Feline...

17 opmerkingen:

Anja Van den Meerssche zei

Hallo Marijke,
Leuke mutsjes en dekentjes heb je gemaakt, Lisa is er vast heel blij mee.
Feline heeft zich toch wel heel flink gehouden ,allemaal die mutsjes moeten passen is toch wel vermoeiend he voor die kleine meid .
Fijne avond nog en lieve groeten x x x Anja

Marguerite zei

Wat een lieve mutsjes.
En zo leuk op de foto gezet.
Zal zo met echte babytjes helemaal super staan.

Thuis bij Corrie zei

Wat is dit leuk om te doen. Wat zal dat schattig staan. Ik ben benieuwd naar de foto's. Jouw beertje wil zijn dekentje vast niet meer afstaan.

Rozen en vlinders zei

Oh, wat snoepig ! en in het echt zijn ze vast super klein en is weer een feestje om te zien.Fijne dag,Joan

Floor zei

Ooooo Feline, wat ben je lief om al die mutsjes op te passen!
Je oogjes vallen bijna dicht maar je gaat dapper door.
Als ik naar je foto's kijk ben ik weer eens helemaal verliefd, dat heb ik altijd als ik op dit blog kom.....
Zo lief, zo schattig, zo mooi, zo vreedzaam, zo liefdevol en gelukkig....
Daar word ik dus ook heel gelukkig van.
Slaap maar lekker door Feline....
Liefs,
Floor

Pink Veen zei

PRACHTIG!!!! Eerst even de complimenten voor je lieve dochter die deze prachtige foto's heeft gemaakt!
Voor jou ook complimenten voor de prachtige mutsjes en dekentjes en ook voor het super schattige beertje. Zo schattig de foto's waar ze de voetjes naar elkaar toe heeft (de andere foto's ook hoor!).
Haar oogjes lijken echt dicht te vallen; hoe kan het ook anders in zo'n lekker warm en mooi dekentje!
Mooi gedaan meissies!

Liefs van Pink! xxx

Marijke van Ooijen zei

Lieve Anja, Marguerite,Corrie, Joan, Floor en
Pink Veen,

Wat een ontzettend lieve woorden...zo warm
en welgemeend...dank jullie hartelijk...

Heel veel liefs van mij...MarijkeXXX

"Création" zei

Lieve Marijke,

Meis wat een heerlijke lieflijke en zoete post is dit,
geweldig jullie samenwerking, enig dat Lisa dit
werk gaat doen, het lijkt me heel dankbaar werk ook.
En wat heb jij schattige mutsjes en dekentjes gehaakt.
Zo mooi dei lieve kleurtjes.

Ben heel benieuwd naar de foto-shoots met deze lieve
mutsjes en dekentjes, en uiteraard een klein hummeltje,haha
Beer Feline zal ook heel mooi op de foto's uitkomen.

Liefsssssssssssss
Josephine
XXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Josephine,

Ja ik ben ook reuze benieuwd naar de
foto shoots...ik vind het zo leuk dat
Lisa dit werk doet...ik ben super trots
op haar..!

Liefffffs,
Marijke

sirkkis zei

Suloisia hattuja ja peittoja ja sopivat sinun lapsille ja vauvoille hyvin. Suloisia värejä ja pehmoisia lankoja ♥

Marijke van Ooijen zei

Lieve Sirkkis,

Dank je wel voor je bezoekje aan mijn blog,
en jouw berichtje...

Liefs,
Marijke

Simonne's fantasiestudio zei

Hey Marijke, wat leuke spulletjes heb je weer gemaakt, veel succes met jullie foto's hoor !
Zonnige groeten van Simonne

Marijke van Ooijen zei

Hay Simonne,

Dank je wel meis...en hele zonnig groetjes terug...

Liefs,
MarijkeXXX

Manuela zei

Liebe Marijke,
wie lieb dieses Bärenbaby mich anschaut. So bezaubernd und süß sind auch deine Käppchen geworden.
Mir vermitteln deine wunderschönen Posts immer soviel Geborgenhei,Romantik und soooo viel Liebe . Danke dafür!
Ganz liebe Drücker,
Manuela

Marijke van Ooijen zei

Lieve Manuela,

Dank je wel voor je lieve compliment...

Lieve groetjes,
MarijkeXXX

Lydia zei

O ik ben weer verliefd ,wat een droppie het beertje helemaal leuk is dit een lappenbeertje wat een snoetje geweldig huppa ze zit alweer in m,n hart wat erg he hahaha.en je mooie haak werkjes wat veel jeempie en zo mooi allemaal ik vraag het maar gelijk hoor je weet het denk al is het beertje nog vrij en het roze dekentje en het diadeempje met de bloemetjes of was het ook een mutsje ?.Is dat ook te koop na de shoot van Lisa ?Wat zal ze trots zijn op haar mama je heb er weer iets heel moois van gemaakt echt absoluut .
Hoop dat er niets geks staat hahaha .je begrijpt me wel denk.

Liefs knufjes en XXXX en knuffelse nog met de lieve ALPACA,S

Marijke van Ooijen zei

Lieve Lydia,

Wat een lieve woorden, dank je wel!

Ja lieverd ik begrijp precies wat je bedoelt hahahaha...
Ik mail je nog eventjes...dus..je hoort nog van mij...

Enne...het was geweldig bij de Apacas..wat een snoesjes
zijn dat toch, hun gezichtjes zijn allemaal zo vol uitdrukking...
en allemaal verschillend...

Dikke kusXXX