vrijdag 3 juni 2016

Mooi artikel in de nieuwste Poppen&Teddy-beer....


Lieve mensen,

Vind het super dat er een artikel van mij en mijn poppen
in de nieuwste
Poppen&Teddy-beer nr.112 staat.
 Het artikel is hartstikke mooi geworden, en 
hier ben ik zo blij mee!

In het interview vertel ik hoe lang ik al boetseer, 
en waarom ik boetseer, mijn voorliefde om dieren
te maken, en hoe fijn ik het vind om mensen blij
te mogen maken met mijn dieren en poppen...

Ook geef ik een tip aan het einde van het artikel
 voor iedereen die poppen en beren maakt...

Volg altijd je hart, 
probeer je eigen stijl te vinden
en volg hierin je eigen pad.
Zie dit als een creatieve reis, 
dan zullen de mooiste creatie's geboren worden..

Verder staan in de 
Poppen&Teddy-beer o.a 
staan er een artikel van 10 jaar Dabida
de beren van Elina Oplakansky
en een patroon van haasje Fluffy

Dus alle reden om dit tijdschrift te kopen...
Je kunt bij Nico Heins het tijdschrift bestellen
ga dan naar:


Wens jullie een heerlijk weekend,
Marijke
XXX

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Barones ,

Wat een prachtig artikel is er over jou geschreven in het blad iets om in een gouden lijstje te doen .
Ik ga het blad zeker kopen wat ik eigenlijk altijd al doe maar nu zeker ook omdat ik het heel graag wil bewaren met het mooie geschreven stukje over jou .
Weer een mooi groot compliment voor jou lieve marijke en een kroontje op je werk .
Ga door met prachtige creaties maken ,maar daar twijfel ik niet aan,want je hebt zoveel mooie creatieve ideetjes .
Ik weet je komt soms tijd te kort ;))

Geniet maar van dit mooie stukje en de aandacht en de prachtige reacties die je hier op zult krijgen hoor .
Ik gun het jou met heel mijn hart .
Heel veel liefs en een dikke kus van mij xxxx

Anja Van den Meerssche zei

Hallo Marijke,
Proficiat met je artikel in het poppen en beren magazine .
Ik wens je ook een prettig weekend toe
Xxx Anja Van den Meerssche

Marijke van Ooijen zei

Lieve Caroline,

Meis wat een lieve woorden..dank je wel!
Ik ben erg blij met dit artikel..
En je zult snel jouw berenkind zien hoor...nog eventjes..!

Liefs terugXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Anja,

Dank je wel meis...
Voor jou ook een heel fijn weekend..

Liefs,
MarijkeXXX

"Création" zei

Lieve Marijke,

Meis wat een prachtig artikel in het blad Poppen & Teddy-beer,
kan me voorstellen dat je daar erg blij mee bent.
Het is ook zo leuk te lezen hoe kunstenaars ooit zijn
begonnen met deze prachtige in eerste instantie hobby.

Het ziet er allemaal erg mooi uit op de foto's.
Geniet maar met volle teugen van deze eer die je toekomt.

Heel fijn weekend wens ik je.....

Liefsssss
Josephine
XXX



Marijke van Ooijen zei

Lieve Josephine,

Ja ik vind het ook een prachtig artikel meis, en ik
geniet er met volle teugen van...
Dank je wel voor je lieve compliment!

Voor jou ook een heerlijk weekend,
liefs MarijkeXXX

Pink Veen zei

Ha lieve Marijke, wat LEUK zeg en wat ben ik blij voor je! Ik heb wat moeite om het artikel hier te lezen (over 2 weken komt mijn nieuwe bril haha!) dus ik ga even kijken of ik het op de kop kan tikken!

Het is je van harte gegund en al je creaties zijn prachtig en het is fijn dat anderen er ook van kunnen genieten!

Ja...volg je hart!!!

Ik wens je een heel fijne week!!! Liefs van Pink xxx

Marijke van Ooijen zei

Lieve Pink,

Het artikel is heel slecht te lezen...maar...met je nieuwe bril
zal het waarschijnlijk wat beter gaan...
Dank je wel voor je lieve woorden Pink.

En ja altijd je hart volgen!

Liefs MarijkeXXX

Lydia zei

Hallo lieverd ,wat mooi dit als iemand het verdiend ben jij het op zeker je maakt zoveel moois en alles wat je maakt krijgt een zieltje en een stukje van je hart mee .Wat een plezier geef je aan zoveel mensen die een wondertje bij je mogen adopteren .Eigenlijk geef je iemand daarmee ook een beetje energie .
Wens jou nog veel meer mooie eren plaatsjes in welk boek of tijdschrift dan ook wat zou dat leuk zijn .
Hoop dat er nog vele jaren van mooie wondertjes blijven ontstaan .
Geniet van een mooi zonnig weekend liefs knufjes en XXX Lydia

Marijke van Ooijen zei

Lieve Lydia,

Meisje wat kun jij mij toch lieve woorden geven,
deze raken mijn hart!

Dank je wel voor al het liefs jij mij altijd wenst!

Voor jou en Cor een hele mooie zondag gewenst..
liefs,
MarijkeXXX

vintageandart zei

Congratulations on the magazine article Marijke, the published pages are so beautiful.Your work is amazing and so many more people will now discover your talents and be inspired by it....l love your words that each of us should follow our own hearts and vision when creating and this is so true. Thank you for sharing your YOUR vision and have a lovely, lovely week.

Marijke van Ooijen zei

Dear Vintageandart,

Thank you so much for your kind words...
Wishing you also a very lovely week..

Love and hugs,
Marijke
XXX

sirkkis zei

Onnea kun olet päässyt lehteen. Upeita kuvia , Olet arvostettu osaaja.

Marijke van Ooijen zei

Lieve Sirkkis,

Dank voor je lieve compliment!

Liefs,
MarijkeXXX