woensdag 22 juni 2016

Kleine popjes...

 Lieve mensen,

Hier wat leuke sfeer kiekjes..van mijn
poppenkindjes...
Ik ben dol op poppen, en ja vooral oude
poppen vind ik helemaal geweldig...
En kleine popjes zijn zo super tof!
Deze verzamel ik in een kastje, en dat staat
zo schattig al die oude kleine snoesjes..
Een popje hoeft niet altijd oud te zijn, als ik maar
een klik met het popje heb, het maakt ook niet
uit wat het materiaal is...
Als een popje een ahhhh...uit mijn mond haalt dan
ben ik verliefd hahaha...
 Deze oude Raynal heeft mijn hart gestolen,
ik ben tot over mijn oren verliefddddddd, zoals ze
kijkt en haar rode mondje..ohh..wat vind ik haar mooi!
Zij blijft voor altijd bij mij...
 En vandaag krijgt pop een kadootje...
Het dekseltje met rozen wordt er voorzichtig
afgehaald...
 Ohhh..kijk eens wat een lief snoesje hier in
het rozendoosje zit...
 Pop en popje hebben elkaar gevonden hoor...
 Ik vind je zo lief klein popje...
 Voor dit poppenkind maakte ik een hoog pruikje...
 en ik maakte een mooi jurkje...
 Een jurkje van oud gaaskant...
 Kijk haar nu toch eens zitten met haar
roze kersenmondje...
 En dit popje dan...tjeetje wat een schatje...
 Ik ben dol op oude doosjes...en deze hele oude
geboorte doosjes vind ik zo mooi!
 Vroeger als er een kindje werd geboren,
dan weren hier geboorte suikers in gedaan...
 Wat een prachtige afbeelding op het doosje...
 Twee oude popjes in oude jurkjes...
Het witte popje is een bodemvondst zoals me is
verteld..Ik vind het net een geestje zo met haar
witte kopje hihi..
 Zelfs het papieren kant zit nog
in het doosjes...wat is het toch mooi bewaard
gebleven...super he?
 Dit popje heeft ook al zo'n kleine kersen mondje..
 Ik vind haar beeldschoon...
 Haar jurkje is van oud kant...
 Hier hebben we het klein witte popje weer,
het is toch net een klein spookje?
Ze is zo liefff...
 Nu weer een ander geboorte doosje...
 Wat schattiggggggg...
 Wat een beeldschone voorstelling
op het doosje..
 Wat werd er vroeger toch veel werk
van alles gemaakt...
 Hier het kleine popje met een mutsje op...
 Die rode wangetjes zijn zo snoezig...
 Hele oude baby schoentjes met een pompoentje..
 Kleine baby stappertjes van lang geleden..
 En als laatste de popjes met een
oude foto...
Dit was het dan weer...tot de volgende keer...XXX