woensdag 25 mei 2016

Work in progress...

Lieve mensen,

Er is weer een nieuw berenkind geboren,
en zowat is ze klaar!
Nog even en ze kan op haar berenpootjes staan,
en de wereld ingaan...
Ik vind haar brede berenkopje nu al zo lief,
ik kon het niet laten om hier nu al
wat kiekjes van te nemen...
Nog even lief berenkind en je ik laat je gaan,
jij kunt de wereld een stukje mooier maken...
Ook berenkindjes hebben een ziel..
Je moet nog even wachten...maar je krijgt snel
een mooi lijfje hoor...
En natuurlijk zal ze een mooi mutsje krijgen...
Hier zit het berenkopje al op het lichaam,
alles is opgevuld alleen haar buikje nog niet...
Arm berenkind...ik zal vlug je buikje vullen,
zodat je recht kunt zitten...

De volgende keer zal berenkind trots
en fier de camera inkijken met een mooi
gevuld lijfje en een prachtig jurkje aan...
Nog even....

26 opmerkingen:

Lydia zei

Goedemorgen lieverd ,ik zie zo juist je nieuwe mooie berenkindje wat een liefje is dit beertje ook weer de zachte kleur uitstraling zo teer zo zacht ,is ze al geadopteerd door iemand ,ik hoop van niet kan zien dat ze heel mooi word mocht ze nog niet zijn gereserveerd dan wil ik haar met heel veel liefde in m,n armen sluiten ik vind haar nu al heel lief .Graag hoor ik het van je zodat ik weet of ik haar mag gaan ontvangen.
liefs knufjes en XXX Lydia

Pink Veen zei

Lieve Marijke, wat een prachtige beer!!!! Zo'n mooi koppie!!! Prachtig lijf!! Mooi die foto's, beer komt helemaal tot leven!!! Ben benieuwd naar het eind-resultaat!!!

Mooi gedichtje...nou ja, geen gedichtje, maar je weet wat ik bedoel!

Lieve groet van Pink! xxx

Anoniem zei

Lieve barones ,

Awww zo lief is ze ,wat heeft ze stralende oogjes .
Lieve Marijke wat heb je dit weer prachtig gemaakt, je bent echt een kunstenares .Ze is nog geen eens af ,en ik ben nu al zoooo verliefd op dit berenkind .
Dit kleine beertje heb jij een ziel gegeven ,kan niet wachten tot ze strakjes op reis gaat ....,en ik haar samen met de andere berenkinderen van jou zal verwelkomen :)).
Lieve Barones alvast een dikke knuffel van mij je weet waarom ....ik koester dit in mijn hart .

veel liefs van mij xxxx

Marijke van Ooijen zei

Lieve Lydia,

Meisje wat een lieve woorden over mijn berenkind...dank je wel!
Vind het zo super dat je haar zo mooi vind...
Ik zal je even een email sturen, en dan praten we verder..

Liefs en knufjes terug
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Pink,

Dank je wel voor je compliment over mijn berenkind in wording!
Jaaaa....ik ben zelf ook heel benieuwd naar het eindresultaat...
We zullen het snel zien!

Lieve groetjes,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Caroline,

Nog even en ze is klaar...nog even maar...
En dan komt ze naar je toe, wat fijn dat ze bij jou
mag komen wonen..

Liefs van mij terugXXX

"Création" zei

Lieve Marijke,

Schitterend is dit berenkind in wording, Zo mooi
inderdaad haar brede kopje en haar geweldige
oogopslag. Het is een schoonheid!!!

Zo grappig deze foto's nu haar buikje nog niet
is gevuld, je kunt haar op deze manier allerlei
speciale houdingen geven, zo mooi.

Ben benieuwd naar het eindresultaat.....

Veel liefs,
Josephine
XXX

Anja Van den Meerssche zei

Hallo Marijke,
Het wordt vast een schitterende beer, wat een schattig kopje heeft ze en die oogjes,hoe je dat voor elkaar krijgt is mij toch een raadsel.
Ben super benieuwd hoe ze er gaat uit zien eens ze eenmaal klaar is .
Lieve groetjes xxx Anja Van den Meerssche

Marijke van Ooijen zei

Lieve Anja,

Dank je wel voor je compliment over dit berenmeisje..
En ik ben ook benieuwd naar het eindresultaat...

Fijne dag meisXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Josephine,

Ja ze is leuk he dit berenkind met haar brede koppie.
Ja ik vind het zo leuk als het buikje nog niet is opgevuld,
dan kan je ze neerzetten zoals jij het wil...

Fijne dag meis,
MarijkeXXX

sirkkis zei

Voi miten suloinen karhu sinulla on tekeillä. Ihana tosi suloinen ♥

Marijke van Ooijen zei

Dank je wel SirkkisXXX

vintageandart zei

Your little bear is adorable with the cutest little face.....and easy to see he has a soul.

Marijke van Ooijen zei

Thank you so much for your sweet words Vintageandart...

LoveXXX

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Marijke..♡
Wat leuk lief verhaal♡..het moment dat je een beertje♡ maakt ga je in een wereld van fantasie en nog meer....ik weet wat je voelt..het is ook een beetje die leegte op te vullen met een nieuw schepseltje♡ zo voel ik dat bij mij als ik wat maak ..Misschien betekent het voor jou anders..maar het word altijd mooi ♡wat uit jou handen komt..ben benieuwd als het af is ..fijne creatieve dag♡ en hopelijk snel wat zon♡ want het regent hier erg hard bahbah. .liefs♡ Gaby knuf XX♡XX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Gaby,

Meis wat een lieg berichtje stuur je mij,dank je wel.
Het beren maken is voor iedereen weer een ander verhaal,
maar dat het mensen gelukkig maakt is volgens mij bij
iedereen hetzelfde...We boffen maar met zo'n geweldige hobby..

Hele fijne week, met hopelijk een zonnetje..liefs,
MarijkeXXX

Evelyne zei

Lieve Marijke, wat een plaatje van een berekind! Hoe ze de camera in kijkt dan wordt je gewoon nu al verliefd op dit berekind. Grappig ook met dat slappe buikje!
Ben zo benieuwd naar het eind resultaat! Ik lees dat er zich al een beremoeder heeft aangemeld!
Wat een geluk!
Ik ben zo blij dat ik weer gewoon een reactie kan plaatsen.
Laat je eigenlijk wel eens een blogboek maken, ik doe dat ieder jaar! Zo leuk voor als ik straks oud ben om door te bladeren en te zien wat ik toen heb gemaakt! Hoop wel dat dat nog heel lang duurt, vooralsnog ben ik nog lekker bezig.

Liefs,
Evelyne

Simonne's fantasiestudio zei

Dag Marijke, we boffen zeker allemaal met onze hobby's, uw beertje ziet er nu al zo schattig uit, het wordt weer een juweeltje als die afgewerkt is !
groetjes van Simonne

Marijke van Ooijen zei

Lieve Evelyne,

Dank voor je lieve woorden.
Leuk dat ik weer een beetje kan meedoen zo met bloggen.
Vind haar met haar slappe buikje hihi...ook schattig...
En wat een gaaf idee van zo'n blogboek, ik moet even kijken hoe
ik dat kan doen...

Liefs,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Simone,

Ja wat boffen we met onze hobby's he meis?
En dank voor je lieve compliment over mijn berenkind..

Groetjes,
MarijkeXXX

teddy bears Marin to Venice zei


Sempre bellissimi lavori ! Brava !

Marijke van Ooijen zei

Thank you very much Teddy bears Marin to Venice
LoveXXX

Floor zei

Ben nu al verliefd op dit beeldige berenkind. Wat een uitstraling heeft zij of hij. Ben benieuwd als ie helemaal klaar is, is vast een plaatje.

Marijke van Ooijen zei

Hay Floor,

Het is een zij geworden mijn nieuwe berenkind, en haar zusje
is ook zowat klaar...ze zijn alle twee lieffff geworden..

Groetjes,
Marijke

Ans zei

He Marijke,

Ik probeer het nog een keer, haha.. Ben zooooo benieuwt naar het resultaat, 2 berenkindjes lees ik..? Deze is zo geweldig, die uitdrukking en de vorm, prachtig!

Lieve groet,
Ans

Marijke van Ooijen zei

Hay Ans,

Dank je wel voor je compliment meis...

Liefs,
Marijke