vrijdag 19 juli 2013

A.Z. Baira Messiah & Iris...


 Lieve meisjes,

Wat is het een heerlijk weer...en vanmorgen zijn
we naar de manege geweest...
En als ik op de manege bij Iris mijn schoondochter
ben, dan kijk ik mijn ogen uit!
Wat een prachtige paarden allemaal...
 En dit is het paard van Iris...
Baira Messiah
Een beeldschone Arabier...
We zijn een stukje gaan wandelen om in het weiland
foto's te maken...het was heerlijk om met Baira te wandelen..
En Baira is zo ontzettend liefffffff!!!!!
Maar ze heeft ook best temperament..vurig zoals dat in 
de paarden sport wordt genoemd...
 Speciaal voor de foto heeft Iris een mooi halster aan gedaan...
Kijk haar eens trots kijken...
 De liefde van mens en dier is prachtig...
Een onvoorwaardelijke liefde...
Dit vindt ik zo mooi om te zien, hoe liefdevol
Iris met haar paard om gaat...
 Iris verzorgt haar paard zo goed...
Er gaan heel wat uurtjes in de verzorging zitten...!
Wat knap dat je dit zo goed doet lieve Iris...
 Ook had ik een rozen kransje meegenomen...
 Een romantisch paardje... met een rozenkransje...
Zien jullie haar haren op haar fluweel zachte snuitje...!
En ik had ook een oma hoedje meegenomen...
Wat ben je toch een knapperd...lieve Baira...
 In de stal  aangekomen...had Iris een lekker appeltje
voor haar paard...
 En kijk Baira eens kijken....pak het appeltje maar Baira..
 In twee flinke happen was het appeltje verorberd...hahha...
Dag meisjes..

HEERLIJK WEEK-END!

34 opmerkingen:

Joyce Mayer zei

What a beautiful, majestic animal. Thank you for sharing.

FrauHummel zei

YESSSSS!! My words: Horses are the best friends ever.... You can live without, but its not the same. So i live with 3 "best friends" and a little donkey. He is sooo cute and lovely....we love them all!
Baira is a wonderful horse!
Wish you a very nice weekend,
hugs
FrauHummel

sirkkis zei

Upeita arabialaisia hevosia ja kauniit kukkaseppele ja hieno hattu. Hieno viikonloppu sinulle .

Atelier Valerie © zei

Het is een beauty ...
Lieve groetjes,
Valerie ♥

Thuis bij Corrie zei

Wat een mooie dieren zijn het toch. Op de foto waar jezelf op staat, lijkt het wel of ze lacht.

Alessandra zei

You horse is such beautiful and the wreath is very romantic. Thanks for sharing andd thank you very much for your sweet comment.
Kisses
Alessandra

"Création" zei

Ohhhhh wat een BEAUTY van een paard
lieverd, wat zal dat een fijne ervaring
geweest zo samen met Iris en Baira Messiah
op pad gaan in de velden.

Hahaha, dat oma hoedje staat d'r wel
heel pittig hoor, ze kijkt er alleen een
beetje bij alsof ze wordt uitgelachen, haha.

Het is inderdaad zoals je al omschrijft
behoorlijk veel werk de verzorging.
Een nicht van mij heeft ook een paard
en is daar vele uurtjes per dag mee bezig.
Zomers brengt ze hem naar een adres waar
meer paarden bij elkaar komen zodat ze samen
kunnen ravotten, en zij gaat er dan dagelijks
ook naar toe.

Het is echt een schoonheid van een paard.
Lief meissie, geniet van een
zonovergoten weekend, tralalalala.....

Veel liefs,
Josephine
XXX

Debby zei

Hi,Marijke!! What a wonderful horse you have !!Horses are wonderful animals, I always feel a sense of 'freedom' when I see them running!! And how sweet with the hat on its head ^_^ Hugs,Debby

Zaanse Zolder zei

Whaaaaaaa zelfs van paarden maak jij wonderlijk mooie foto's !!

Nellie zei

Hoi Marijke

Wat een pracht foto"s en wat een een prachtige paarden daar moet je van houden en dat leuke hoedje van jou en die heerlijke muziek elke keer een feestje om op jouw blog te komen

Wens je een fijn weekend
Liefs van Nellie

Antoinette zei

Wat een prachtige paarden even als de foto's die ook prachtig zijn.
Je kan het niet laten hé Marijke, alles mooi te versieren met hoedjes en kransjes :D :D

Anoniem zei

Hee...lief Marijke

Aaaach...wát een lief paard!
En zulke mooie foto's!
Zo'n paard zou ik ook wel durven aaien hoor...meestal vind ik ze toch maar erg groot:-)
Maar ze kijkt zó lief uit haar ogen.
Of is het geen háár...daar heb ik eigenlijk niet op gelet:-)

Als ik Huub de foto's laat zien is hij meteen verkocht...hij is gék op paarden.

Jij staat trouwens ook prachtig op de foto Marijke.!
Heel lief zo samen met het paard!

Liefs......Mia

Anoniem zei

Lieve Marijke,

Wauww wat zijn de foto's mooi geworden zeg. Ben er super blij mee.
Mooie tekst, baira betekent inderdaad heeel veel voor me. Ze staat er super op en jij ook!

Liefs,
Iris

Simonne's fantasiestudio zei

Marijke, je hebt gelijk , paarden zijn prachtige dieren !
Prachtige foto's toon je ons !
Nog een fijn en zonnig weekend,
groetjes,
Simonne

Marijke zei

Prachtig je foto's en zo leuk versierd met krans en hoed!
groetjes van Marijke

Mäsywi-Bären zei

ein wunderschönes Pferd, wunderschöne Bilder. Ich bin immer wieder aufs Neue entzückt von deinem blog, ich liebe ihn

Liebste grüsse von sylvia

beata zei

Piękne zdjęcia koni, a w tym kapeluszu i wianku na głowie prezentują się rewelacyjnie :) Serdecznie pozdrawiam :)




Musje zei

Prachtig paard en goed verzorg,dat zie je zo,ik vind het halster zo gaaf,ik wens je een fijne zondag,lieve groet Musje.

Hanny zei

OO Ik dacht toch echt dat ik een berichtje achtergelaten heb, weet het zeker maar heb iets niet goed gedaan blijkbaar. Kwam nog eens naar de mooie foto's kijken en zag mijn berichtje niet dus bij deze nog een keer dan;)
Geweldige dieren zijn het en je foto's zijn echt heel erg mooi. Mijn 3 dochters waren ook dagelijks met paarden in de weer toen ze nog thuis woonden, ze reden ook alle drie paard en omdat we het geluk hebben landelijk te wonen waren ze ook dagelijks in de wei te vinden. Al hun geheimpjes en verdrietjes konden ze bij de paarden kwijt en er werd natuurlijk ook gewandeld. zo ook een keer met Kerstmis, uiteraard moesten de paarden Kerstmutsen op, zo leuk, ze laten ook zo lekker met hun sollen soms maar ze kunnen inderdaad heel temperamentvol zijn, zeker Arabiertjes hihi. Je foto's zijn geweldig mooi, wat zijn het toch een schitterende dieren.
Fijne zondag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Ira Huberts zei

Wat een prachtige foto's zijn het geworden Marijke en je hebt ze ook zo geweldig fraai bewerkt en mooi omrand! Wat een vrolijk gezicht zeg! Die mooie hoofddeksels op hun elegante hoofden, staat werkelijk beeldschoon! Wat zullen jullie een plezier hebben gehad en wat mooi dat Baira dit zo goed toeliet! Mooi hè, dat samenspel tussen mens en dier? Dat vertrouwen? Maak er een mooie zondag van meis, veel liefs, Ira xox
irascreacorner.blogspot.nl

Anoniem zei

Wilma21 juli 2013 04:51
Hallo lieve Marijke,
Het is heel lang geleden dat ik heb gereageerd. Ik had iets onder handen waar ik al mijn aandacht aan moest geven. Dat is nu klaar.
Wat een prachtige en interessante posts heb je de laatste tijd gemaakt. En al je creawerk. Wat ontzettend mooi !!! Ik ben er echt weg van !!
Je poppen zijn zo bijzonder, zo lief, sfeervol en romantisch. Hoe krijg je het voor elkaar. Wat een liefde ligt er in en wat een fantasie !!
Echt prachtig. En wat een adembenemende cruise hebben jullie gemaakt.

Dank je wel dat je het met ons deelt. Erg inspirerend allemaal.Ik hoop je weer wat vaker te bezoeken.

Veel liefs, Wilma.

My name is Riet zei

Hallo lieve Marijke. Wat een prachtig paard en zo leuk dat dat van je schoondochter is. Leuk het kransje en het hoedje dat staat zo lief.
Wat is het nu warm hè, van de week in Londen was het ook al over de dertig graden. Is meteen wel erg warm he. Nou, we blijven maar rustig binnen nou dan gaat het wel.
Liefs van Rietje.

Evelyne zei

Wat een mooi paard en helemaal mooi met je rozen kransje en het hoedje!
prachtige foto's.

Lieve groetjes, Evelyne

Vermeersch Linda zei

Lieve Marijke,

Prachtig paard! Ze is zo mooi verzorgd! Dat paard staat vol zelfvertrouwen voor de camera,een echt fotomodel.
Dit paard heeft veel geluk met zijn baas.
Ik vind het hoedje en de krans zeer mooi passend.
Je kan er postkaarten van drukken!
Vele lieve groetjes,
Linda

morkaren zei

Hej er lige kommet hjem fra sommerhuset, der er køligere her i lejligheden, hesten er utrolig smuk sikken en skøn farve den har, og man kan se den har et roligt og venligt sind. forsat god sommer. knus morkaren.

smutaskowe krzyżyki zei

Marijke ,You have a big, good heart . Iris is great.
Elżbieta

ida zei

Wat heb je er prachtige foto's van gemaakt, zo sfeervol en paard +
hoed vind ik geweldig!

lieve groet Ida

ebru zei

Dear Marijke, thank you for visiting my blog. I am very glad to have the opportunity to meet you and your lovely blog. I will definitely be a follower. Hugs, Ebru

Gina zei

Υπέροχο ζώο.Τα μάτια του έχουν τόσα να πουν!

Anoniem zei

Haiiiiiiiiiii Lieve Marijke,

Wat een prachtig paard is Baira,kijk eens hoe goed ze verzorgt wordt door Iris,ik vindt dit zo superleuk om te zien...
Ze is zo mooi van kleur prachtig paard is Baira,en kijk haar eens staan te poseren met je prachtige krans en hoedje whoehahahah wat leuk...
Hoe mooi is het om te zien Marijke dat andere zo goed voor de dieren zijn,zelf ben ik ook een dierenvriend en ben heel blij om te mogen zien hoe goed Baira het heeft en hoe goed de verzorging van dit prachtige paard is...

Wens je een heel fijn weekeinde toe Marijke...

Liefs Helene...

Marijke van Ooijen zei

Lieve Helene,

Wat is het toch altijd een feestje om jouw
mooie woorden te mogen lezen...
Wat welgemeend en hartelijk!
Ik wil je hiervoor heel hartelijk bedanken.

Lieve groetjes en een dikke kus,
Marijke

kucing persia zei

nice page for me a newbie

pengobatan hipertensi zei

nice horse, i like the horse

biography musician zei

good blog, nice write and nice pict