donderdag 14 februari 2013

Ik ben nog even langer in het circus gebleven...


 Lieve schattepoezen,

Ik ben nog even wat langer in het
circus gebleven hoor..ik wilde nog zo graag
even van alles genieten...
Waarom trekt mij het oude circus leven zo aan..?
Misschien omdat het een wereldje op zich is..
waar hard wordt gewerkt...
Het lijkt allemaal zo mooi..maar achter de glitters
en mooie opgemaakte gezichtjes schuilt er soms ook 
verdriet...achter al deze glitter en glamour..
De melancholie in het gezicht van een clown trekt
me zo ontzettend aan..en raakt mijn hart!
Ogen zijn de spiegel van de ziel...
In het circus zag ik nog een spetterend optreden van
Luna en Louella
 Een konijnen tweeling..met speelse pakjes aan..
 Luna heeft haar dansrokje aan en 
zij heeft een sterretje in haar konijnen pootje
 Louella houd een baby dollie in haar arm...
 Luna heeft voor haar optreden een sterretje meegenomen..
 Kijk eens hoe lenig Louella is..
 En na het optreden samen op de foto...
Dit sterretje is voor jou...alleen voor jou pluk ik
de sterren en de maan...
 Louella met haar kleine hoedje op..
 Baby dollie en Louella...
  Baby dollie poppies...
 Samen stelen ze de show...iedereen klapt voor
de konijnen tweeling...
Ze maken nog een extra dansje...
 Luna met haar grote ogen en lange wimpers..
Ik besteed altijd veel tijd aan de ogen van ieder schepseltje
wat ik maak...zo komt er een zieltje in.
 Kleine Luna met haar mooie oogjes..
 En een heel baby dollie in haar blote niksie..

 En zo'n schattig dollie poppie...


En het laatste kiekje van Luna en louella...
Dit was het weer...
Bedankt voor het kijken en tot 
de volgende keer!

31 opmerkingen:

Nursun's Insights zei

Very lovely post with such amazing characters.

Thanks for the beauties. Happy valentine Day.

Anoniem zei

Dag lief Marijke!

Aaaach, wat een lieve konijntjes zeg.
Snoepjes zijn het en met van die prachtige ogen die ik zó mooi vind:-

En dan die oude clown,prachtig.....

je hebt weer een heel mooi blog geschreven Marijke.
Het is weer genieten van je verhaaltje en de prachtige romantische plaatjes!

Dag dag lieve Marijke,
tot de volgende keer.
Liefs....Mia

danacrea zei

Bellissimi anche in stoffa.Ciao Gio.

Coby zei

Hoi hoi Marijke, meis wat een schattekes zijn er weer uit je handen geboren zow lief stel...

lieve groetjes Coby

Juliëtte zei

Lieve schat, dit is weer genieten met een grote G!!
Wat zijn je konijntjes lief!
Heerlijk om even op bezoek te komen in het oude circus!
Wat een warme traktatie op een koude dag als vandaag!
Met heel veel sneeuw!
Ik wens je een hele fijne Valentijnsdag!

♥♥♥

Veel liefs, Juliëtte

Kays Kids zei

My beautiful Marijke, your circus bunny's are so delightful. Their faces are so soulful which is like real clowns.
Happy Valentine's Day, I hope you celebrate in a romantic way.
Hugs
Kay

Debby zei

Hi,marijke!! Your bunny twins are sooo sweet,love them! Happy Valentine's day Hugs,Debby ^_^

Hanny zei

Lieve Marijke

Wat heb ik weer genoten van je verhaal waarin je ons meeneemt en in dromenland laat belanden. Heerlijk, en wat is die konijnentweeling mooi, de ogen zijn prachtig, perfect gemaakt.
fijne Valentijnsdag, liefs Hanny♥

Brie Binnendijk zei

Ach wat een lieve snoetjes heeft de tweeling konijntjes. En die oogjes, zucht hoe krijg je dat toch steeds weer zo mooi voor elkaar? Ik heb weer genoten van je mooie verhaaltje er bij. Vind de kleine dolliepopjes ook lief. Nog een fijne valentijnsdag meis.
Lieve groetjes Brie

bella lullo zei

Sei magica, infondi la vita alle tue creazioni!
Bellalullo

Zaanse Zolder zei

oh my.... dat zijn schatten, kijk die lieve piepkleine hoedjes nou toch! Zo mooi weer meis!

IS Interieur Styling zei

Lieve Marijke, wat zijn ze moooooooooooooooooi en die ogen.
Je hebt gelijk je maakt ze met een ziel, wat ben je toch een kunstenares.
Lieve groet Ingrid

Nurdan Kanber zei

Bunnies as well as cute children are looking just great!
A happy and romantic Valentine to you!
Hugs

Star zei

Beautiful work Marijke.

Sezoentje-Sonja zei

Wat een heerlijke tweeling, ik zit zo midden in de mooie voorstelling:))
Prachtig zijn ze en die oogjes, ze lijken je echt sprekend aan te kijken, heerlijk genieten is dit!
Fijne valentijnavond lieverd, dikke knuf van mij xxx

Corry zei

Lieve Marijke,

Wat laat je ons weer mee genieten van de circus voorstelling,
Luna en Louella hebben een spetterend op treden gegeven het applaus hoor ik hier helemaal.

Fijne Valentijnavond
Liefs Corry,
xxx

antonella zei

Ciao piacere di conoscerti..anche il tuo blog è interessante..ma questi pupazzi li fai tu???sei bravissima...A presto!!!!

Anoniem zei

Hallo Lieve Marijke,

Nou ik vindt het helemaal geweldig dat je nog even in het Circus verbleef,wat een superleuk verhaal...
Ik moet zeggen dat je Luna en Louella weer prachtig gemaakt hebt die hoedjes zo schattig en de oogjes van ieder Schepseltje spreekt boekdelen Marijke ik vindt die altijd zo mooi ze kijken je ook echt aan
en die wimpers ik ben er jaloers op helemaal geweldig...
De sterretjes wat leuk gemaakt en alles eromheen ik heb er geen woorden voor,hoe liefdevol zijn deze 2 Konijntjes het is zo leuk om te mogen zien hoe jij iedere x weer zulke mooie wondertjes uit je handen gemaakt krijgt ik vindt het helemaal geweldig...
Ook de Dolls ik zie zoveel iedere x weer als je een nieuwe post hebt geopend,en als ik terug kijk dan zie ik steeds weer nieuwe spulletjes...

Marijke ik wil je bedanken dat je zoveel tijd besteed aan je Blog zodat wij iedere x weer mogen genieten van de wonderen wereld geboren uit jou handen...

Wens je nog een Liefdevolle Valentine Avond,
Warme groetjes Helene.

sirkkis zei

Ihanaa ystävänpäivää sinulle ♥

"Création" zei

Lief zonnestraaltje,

Wat een snoeperige tweeling zijn Luna en Louella
geworden, en zo lieffff de stofjes contra gebruikt.
Echt een tweeling dus.

De uitdrukkingen die jij in de gezichtjes van
jou schepseltjes weet te toveren is HEEL erg
knap. Ze komen werkelijk onder jou handen
tot leven, ze vertellen mij een verhaal.

Zo lief ook de sterretjes die je maakte en
de parmantige balletrokjes.

Lieverd, ik wens je alvast een heel
fijn weekend toe,

Veel liefs,
Josephine
XXXXX

Magnolia 57 zei

Welkom Marijke, het creëren van mooie poppen, mooi en warme groeten, Magnolia57 van PoolseUndo editsAlpha

vrouw Hommel zei

Lieve Marijke, zoals jij het altijd beschrijft! Het hele verhaal gaat voor mij dan "leven" en als ik mijn ogen dan dicht doe zie ik alles voor mij.
Dankje wel nog voor die lieve woorden op mijn blog, je bent een schat!!!lieve groet

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Marijke ..♥
Wat een PRACHTIGE♥ voorstelling♥ klap♫ klap♫..;))
Het is hier ook altijd Genieten♥ van je mooie posten♥ en vooral jezelf♥ gemaakte lieverdjes♥ met hun schattigge♥ oogjes die je zo aankijken♥ dat je hart♥ ervan smelt..;))
Het Circus♥ is een emotionele♥ ontlading♥ ze dansen♫ soms de sterren♥ van de hemel met hun optredens♥..;))
Lieve Marijke♥ ik wens je alvast een héél Fijn♥ CREATIEF♥ Weekend♥ veel Liefs♥ en knuffel Gaby..x♥x

Magnolia 57 zei

Marijke Welkom!
Hartelijk dank voor uw prachtige bezoek aan mijn blog en de leuke comment :)
jammer dat er zo ver uit elkaar dat we leven. Je hebt ook een mooie blog en mooie doen poppen, mooi en warme groeten, Magnolia57 van Poolse

Ira Huberts zei

Heerlijk om samen met jou het circus in te duiken Marijke! Die prachtige danskonijntjes hebben een prachtige voorstelling op het strakke koord afgeleverd en ik heb er ademloos naar zitten kijken. Het ruisen van hun rokjes en sierlijke bewegingen... Een voortreffelijk optreden, maar ja, hun circusdirecteur Marijke zorgt dan ook zo goed voor hen, dan kan je niet anders dan een perfecte show afleveren! Liefs en een diepe buiging, Ira xox
irascreacorner.blogspot.nl

Wateringen zei

Lieve lieve Ira,

Meisje bedankt voor je lieve woorden, over
mijn danskonijntjes hahaha...zo lief zoals jij dat zegt..

En ik wil je heel hartelijk bedanken voor jou diepe buiging,
wat een eer!

Dikke kus...XXXXX
Marijke

Maia zei

Wat een knap stelletje heb je weer gemaakt Marijke!
Een prachtig optreden hebben die twee voor alle lezers verzorgd.
Ze zien er zo lief, schattig en snoezelzacht uit met dat mooie sterretje!
Fijn weekend
Lieve groet Maia

beata zei

Króliczki bliźniaki są słodkie. Marijke, podziwiam Twój talent i gratuluję przepięknych prac. Pozdrawiam serdecznie Beata :)

Simonne's fantasiestudio zei

Deze mooie konijntjes kondigen zeker de lente aan ?
Samen naar het circus is altijd genieten.
groetjes,
Simonne

Annalisa Cecilia zei

ciao meravigliose creature!siete bellissime!

Eli Bichita zei

They look very sad.... But they are so lovely!!!! I would like to hug them!!! Mmmmmmm..... So tender....