donderdag 14 februari 2013

Ik ben nog even langer in het circus gebleven...


 Lieve schattepoezen,

Ik ben nog even wat langer in het
circus gebleven hoor..ik wilde nog zo graag
even van alles genieten...
Waarom trekt mij het oude circus leven zo aan..?
Misschien omdat het een wereldje op zich is..
waar hard wordt gewerkt...
Het lijkt allemaal zo mooi..maar achter de glitters
en mooie opgemaakte gezichtjes schuilt er soms ook 
verdriet...achter al deze glitter en glamour..
De melancholie in het gezicht van een clown trekt
me zo ontzettend aan..en raakt mijn hart!
Ogen zijn de spiegel van de ziel...
In het circus zag ik nog een spetterend optreden van
Luna en Louella
 Een konijnen tweeling..met speelse pakjes aan..
 Luna heeft haar dansrokje aan en 
zij heeft een sterretje in haar konijnen pootje
 Louella houd een baby dollie in haar arm...
 Luna heeft voor haar optreden een sterretje meegenomen..
 Kijk eens hoe lenig Louella is..
 En na het optreden samen op de foto...
Dit sterretje is voor jou...alleen voor jou pluk ik
de sterren en de maan...
 Louella met haar kleine hoedje op..
 Baby dollie en Louella...
  Baby dollie poppies...
 Samen stelen ze de show...iedereen klapt voor
de konijnen tweeling...
Ze maken nog een extra dansje...
 Luna met haar grote ogen en lange wimpers..
Ik besteed altijd veel tijd aan de ogen van ieder schepseltje
wat ik maak...zo komt er een zieltje in.
 Kleine Luna met haar mooie oogjes..
 En een heel baby dollie in haar blote niksie..

 En zo'n schattig dollie poppie...


En het laatste kiekje van Luna en louella...
Dit was het weer...
Bedankt voor het kijken en tot 
de volgende keer!