zondag 10 februari 2013

Ik wil iedereen van harte beterschap wensen...

Deze post is speciaal voor Christa
en alle mensen die ik van harte Beterschap wil wensen...!

Christa vertelde mij op mijn vorige post te zijn aangereden
door een bestelbusje op het parkeer terrein bij de Albert Hein..
Deze lieve meis, heeft een gebroken sleutelbeen, ribben gekneusd,
en ze kan niet lopen door een dikke knie..ze vertelde mij veel pijn te hebben.
Meis ik hoop dat je heel snel pijnvrij bent, en weer een beetje opknapt.
Christa vertelde mij dat ze door het lezen van mijn blog, een beetje
vrolijk werd...en het haar zo oppepte..!
Dit bracht me op het volgende idee, om speciaal voor
Christa en alle andere mensen die dit hard nodig hebben
 Een paar clowntjes uit
het Circus Poupon te gaan ontwerpen en een post te maken
voor iedereen die een oppeppertje kan gebruiken..

Dit Zijn Mimie en Matrous Poupon...
en zij bieden een ieder van jullie een bloemetje aan..
Om een ieder dit dit zo hard nodig heeft een 
dikke knuffel te geven...en te zeggen..
Kop op meid, voor jou gaat het zonnetje ook weer 
schijnen hoor..

Een bloemetje om mensen een beetje Happy te maken...
zodat het leven er weer wat vrolijker gaat uitzien..
Met pijn en verdriet leven valt niet altijd mee..
Een arm om een schouder en luisteren naar haar of
zijn verhaal..en hopen dat het morgen beter zal gaan.
Hoop is de pilaar
die de wereld overeind houdt en beter maakt...

Een bloemetje van Matrous en hij geeft jou een dikke
knuffel en verteld je van je te houden..
Hierbij wil ik een ieder die dit nodig heeft heel
veel beterschap wensen...dit doe ik samen met Mimie en Matrous
Wij hopen dat er een prachtige zon voor iedereen gaat schijnen..
Blijf zoeken naar de heldere lucht.
Blijf hopen dat de zon zal opgaan..
Blijf zingen ook als je denkt dat het niet meer zal gaan,
om zo door de dag heen te slaan..
Ik wens iedereen
Van Harte Beterschap!
En alle liefs en goeds,
Marijke

42 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Marijke,

Wat heb je een mooie post gemaakt en wat een schattige clowntjes!!! Dank je wel voor je bemoedigende woorden! Iedere dag gaat het een beetje beter, alleen vandaag heb ik ook nog eens een stijve nek..... :( Soms is het lastig om positief te blijven en dan ben ik weer dankbaar dat ik nog leef! Uireindelijk zal het wel naar de achtergrond verdwijnen dat ik onder die bestelauto heb gelegen....bizar.....
Dank je nogmaals voor deze oppepper!
Heel veel liefs,
Christa ;-))

Hanny zei

Lieve Marijke

Wat is dit lief en wat een mooie creaties weer. En ja, als je op joouw blog terechtkomt vergeet je even alles om je heen en droom je lekker weg. Ik kan me indenken dat als je ziek bent dit je heel erg goed doet daarom vind ik dit ook zo leuk om te lezen.
Fijne zondag, hier schijnt het zonnetje gelukkig al de hele dag, zalig!
liefs Hanny♥

Marijke van Ooijen zei

Lieve lieve Christa,

Meisje ik begrijp helemaal dat het ontzettend
moeilijk is om positief te blijven..
Ja het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt!
En een stijve nek..is hartstikke rot natuurlijk..
Lieverd ik hoop dat het snel wat beter met je zal
gaan, en weet dat ik aan je zal denken hoor.
Fijn dat mijn oppeppertje je goed heeft gedaan.

Nogmaals heel veel liefs en beterschap..
Marijke

Coby zei

Hoi hoi Marijke wat vind ik dit lief en attent van je en wat een heerlijke wezentjes maak je toch meis...

Fijne zondag,

lieve groetjes Coby

Patri Bears zei

Ciao Marijke,
oggi scrivo in italiano, perchè così è più facile dire tutto ciò che penso. Io spero che tutte le persone che sono state così sfortunate da avere un incidente possano guarire in fretta e dimenticare la tristezza.
Le tue meravigliose creazioni aiuteranno loro a ritrovare ancora una volta il sorriso. Amo molto il mondo del Circo, anche per i miei Teddy Bear e devo dire che ancora una volta ciò che fai è stupendo.
Un abbraccio
Patri

Fia zei

Zo lief en mooi van je marijke dit zal veel mensen goed doen...al jouw mooie woorden en foto's maken iedereen blij...incl me..
ben ook weer blij dat ik een reactie geven kan....zonder is niet leuk je heb het zo verdiend om een leuke reactie te krijgen al dat moois wat je ons laat zien...dankjewel je bent een echte lieverd..

liefs Fia

Juliëtte zei

Wat een lieve ,warme post!!
Zo echt.... Marijke!
Lieverd, ik heb het wel niet nodig,maar jou blog
maakt me altijd blij!
Wat een heerlijke clowntjes!
En van harte beterschap voor Christa!

Knuffel, Juliëtte

Zaanse Zolder zei

Allemachtig, Christa heeft nog best veel geluk gehad als ik zo lees dat ze ónder een auto heeft gelegen, maar wel akelig die pijn. Ik weet zeker dat jouw post haar een mooie oppepper geeft. Wat heb jij een mooie lieve post gemaakt! x Syl

Marina Spada zei

Dear Marijke,
congratulations on your beautiful clown, it is so much fun and very sweet. Best wishes for speedy recovery to the sick lady and all those in need.
Big hug,
Marina

Anita Meijer zei

Nou bij Aniet heb je ook een glimlach op haar gezicht gekregen hoor Marijke, wat heb je dit weer schitterend gedaan, helemaal super weer. Wat lief dat je dit voor Christa en iedereen die je beterschap wil wensen hebt gedaan. Je bent een toppertje.
Liefs van Anita

morkaren zei

Skønne, skønne billeder, cirkuspigen er flot. knus morkaren.

Knillie Bears zei

Hoi Marijke wat een geweldig stel en je clown is fantatisch
Wat lief om zo iedereen die het nodig heeft zo een hard onder de riem te steken.Dus hierbij iedereen sterkte die het hard nodig heeft.

Liefs Corina

sirkkis zei

Ihana nukke ja niin söpö ilmeinen. Sinulle iso hali myös.

Wateringen zei

hi marijke
wat een mooi blog weer
wordt er ook blij van
hiihihih
wat een mooie clowntjes zeg
zo schattig weer

el

Brie Binnendijk zei

Wat een lieve post heb je weer geplaatst Marijke. En wat een prachtige clown en zijn berenclowntje. Hier schijnt vandaag het zonnetje volop. En ik ben er ook lekker van gaan genieten met m,n hondjes. Nog een hele fijne zondag! En bedankt voor je lieve post weer!
Lieve groetjes Brie

Marapuama zei

Oh, I almost passed out in front of my computer!
Wonderfully, candy, circus.
Your interpretation of the circus really, really like.
A good week, my favorite artist :)

danacrea zei

Bellissimo il tuo pagliaccio e anche l'orsetto, faccio i miei migliori auguri a Christa per una rapida guarigione. Un caro saluto a te Giordana.

Debby zei

Wonderful doll and teddy bear ^_^ Hugs,Debby

Nurdan Kanber zei

Amazing dolls, wonderful pictures and an absolutely enchanting blog!
I want to hide in this magical world for a while!
Have a great week!

Riet zei

LIeve Marijke. Wat lief van je en ik wens het van harte met je mee. Je circus poppen zijn zo prachtig en ze laten me van harte lachen. Mijn hoop is dat voor iedereen de zon weer gauw gaat schijnen.
Veel liefs van Rietje

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Wat een super lieve post daar word je gewoon blij van als je er naar kijk ....wat zijn ze toch mooi je circus poppen doet je dromen over leuke dingen ....Geloof me jou mooie posten met al die prachtige poppen die je maakt tover je zo en zo een glimlach op ieder zijn gezicht ...blijven geloven in mooie dingen dan komt het allemaal goed ...wens Christa heel veel sterkte en hoop dat het snel weer beter met haar gaat ...voor iedereen die het nodig heeft veel kracht toe ...dikke knuffel lieve groet rosita

Bente zei

So fantastic beautiful. LOVE the clown.

Hugs and happy new week

Maia zei

Oooo, Marijke, wat is de clown een prachtexemplaar!
Lief dat je zo iedereen vrolijk wil maken hoor!
Je wordt zeker altijd blij als je jouw mooie blog posten leest en bekijkt.
Fijne week
Liefs Maia

Anoniem zei

Hallo Marijke,

Wat heb je een ontzettende hartverwarmde post geopend,speciaal voor Crista en iedereen die het nodig heeft,hoe mooi is dit dat je altijd aan de andere denkt ik vindt dit zo mooi gebaar,vooral ook voor mensen die het nodig hebben of die heel eenzaam zijn...
Ik wens Crista ook heel veel beterschap en veel zonnestraaltjes...

Wat zijn ze leukkkk Mimie en Matrous Poupon ohw wat leuk zeh en lekker klein,en dan dat bloemetje zo schattig je brengt me op een ideeeeeeeee whahaha...
Het bloemetje van de schattige beertjes is goed aangekomen Marijke hij staat te stralen in een prachtig kristallen vaasje waas mooi fonkelingen vanaf komen,het is een soort van energie...
En ik wil jou ook graag z'n prachtige sprankelend bloempje zenden speciaal voor al je goede dingen die je over hebt voor de medemens dit is niet vanzelfsprekend Marijke dat iemand dat doet,dit zijn mensen met een speciale gave die dat ook kunnen maar het ook graag willen doen...
Maar jij kan dat ook gebruiken iedereen wordt daar vrolijk van vooral als ik dan op je Blog kom en alles wat ik zie is al vrolijk/kleurrijk/hardverwarmend,en vol liefde gemaakt en overgedragen aan de ander die er ook positief van mag worden...
Je bent een pracht menske dit kan niet genoeg gezegt worden...

Wens je een hele fijne wk,
geniet van alles om je heen hopend op flink wat zonnestraaltjes deze
week...

Warme groetjes Helene.

Ook voor Roosje...

Anoniem zei

MARIANNE10 februari 2013 16:12
Hallo Marijke! Ik ben weer een beetje aan het bloggen, om met mijn gedachten even ergens anders bezig te zijn, in deze moeilijke tijd voor ons.
Ik ben even in sneltrein vaart door verschillende oudere posten van je heen gegaan...ja ik heb heel wat gemist, maar het is me helaas teveel om alles terug te lezen! maar ik heb beeldige foto's gezien van de kleine Sophie op haar sleetje in de sneeuw, met haar papa en mama! ik zag een schetig lief klein Mopshondje wat je "zo bijna levens echt" gemaakt hebt...en nog meer prachtige nieuwe creaties...en je bent ook onlangs jarig geweest...en heel erg verwend, heb ik begrepen...inmiddels veel te laat, maar alsnog ook nog van mij...van Harte Gefeliciteerd...en dat dit nieuwe levensjaar...je heel veel goeds mag brengen!
En dan natuurlijk niet te vergeten...jullie nieuwe lieve kleine huis vriendinnetje...de snoezige aandoenlijk lieve kleine Roosje...wat een dotje!!! begrijp helemaal dat zij onmiddelijk jullie hart ook heeft gestolen, en dat je meteen verliefd op haar bent geworden hoor!
Hier gaat het naar omstandigheden redelijk, wij wachten in spanning af hoe het allemaal zal gaan a.s. donderdag in het Antonie van Leeuwenhoek ziekenhuis, en hoe snel mijn man daar geopereerd gaat worden...het valt allemaal niet mee, maar we houden goede moed!
Ik ga proberen om ook weer langs te gaan op de blogs,kan niet beloven of dat steeds zal gaan lukken...maar ik doe mijn best!

Lieve groetjes, en geniet van elke dag! Marianne.

Kays Kids zei

I'm sure this post will make Christa smile. It made me smile? I hope you get better very soon Christa.
Hugs

Anoniem zei

Hee, Lief Marijke,

Aha...volgens mij weet ik nu wat ik fout deed en kan ik nu wél reageren op je mooie woorden.
Wat lief van jou om zoveel liefde te sturen naar degene die het even nodig hebben!

Nou....wat zal Christa zijn geschrokken zeg, zomaar ineens te worden aangereden...heel veel beterschap gewenst Christa!

Wat een leuke poppen staan er op je blog Marijke...je wordt er zowaar vrolijk van:-)

Hier was ik net in de winkels en daar draait uiteraard de carnavalsmuziek volop......nou...ik ben toch blij als het weer wat rustiger wordt hier in het zuiden:-)

Heb zin om lekker met Paasfreubeltjes aan de slag te gaan....wat voorjaarsachtig,s te gaan maken:-)
Brrr....het is koud buiten hoor...het sneeuwt en ik denk dat hier wel veel mensen ziek zijn ná morgen.

Vrijdag lekker in België naar een mooie voorjaars/paasmarkt in een heel groot en prachtig tuincentrum.
Daar lekker wat ideetjes opdoen en mij al verheugen op de lente.
Dat straalt deze post van jou al een beetje uit, wat bloemetjes en ballonnetjes.

Zo...en nu even een lekker warm kopje thee....want het is toch nog even wachten op die lente:-)

Dag dag lieve Marijke......

Liefs......Mia

Monique Leonhart zei

Hoi Marijke,
WAt een schrik voor Christa,Ik wil haar heel veel sterkte en Beterschap toewensen. Wat een prachtige post heb je weer gemaakt. Ik ben helemaal weg van Matrous.Wat een prachtige kop heeft die en de kleding in die zachte kleurtjes zo mooi op elkaar afgestemd. Heel mooi gedaan!!
Veel liefs van Monique

iris zei

HELLO
JE NE SUIS PAS SURPRISE QUE VOTRE BLOG
EST AMENÉ LE SOURIRE à CHRISTA
ce clown est bien drôle
bon rétablissement
un coeur réchauffé vos tous les remèdes du monde
tendresse
edith ( iris )

Star zei

Thank you. What nice thoughts. I return them to you and the lady who suffered in the car crash. What bad luck. Bad luck will go eventually and good luck return.

beata zei

Twój blog jest piękny,czytając Twoje posty wraca wiara w ludzi.Miś i klaun są słodkie... Pozdrawiam serdecznie,Beata :)

"Création" zei

Wat een geweldige lieve post is dit lieverd,
je bent een mens uit duizenden, met het hart
zeer beslist op de goede plek.

Wat een verschrikking dat Christa is aangereden
door een bestelbusje, mijn hemel, gelukkig is het
toch nog goed afgelopen, je moet er toch niet
aan denken dat.....Brrrrr. Hoop dat ze snel weer
wat op zal knappen, maar ook geestelijk is dit
zo moeilijk allemaal.....
VEEL STERKTE CHRISTA!!!

En hoe lief toch weer van jou om deze twee
schoonheden, Mimie en Matrous Poupon...
speciaal te maken voor een ieder die dat zo
nodig heeft. Ze brengen ZEKER grote vreugde,
ik zit hier ook met een dikke glimlach alles
te bekijken, deze wezentjes zitten vol hoop
en liefde, en stralen vooral veel blijdschap uit.

Geniet van een fijne nieuwe week meis,

Veel liefs,
Josephine
XXXXX

Anna zei

hi lief
wat is je clowntje mooi geworden!!!
echt WAUW!
maar daar bestond al nooit geen twijfel over...hihihih
Lieve groetjes uit een koud limburg
maar jij maakt het ietsjes warmer;o)
kus kus

Janet zei

Halloooo Marijke

Oh wat zijn Mimi en Matrous geweldig geworden.
Hier moet Christa toch zeker vrolijk van worden.
Ik wens haar via deze weg natuurlijk ook heel veel beterschap
en hoop dat ze zich gauw een beetje beter voeld

Liefs Janet

Achter de schermen bij de Sprookjesboom zei

Altijd als ik denk dat het niet mooier kan dan doe je het gewoon weer... Echt Marijke wat zijn ze weer prachtig geworden! Super, wordt er gewoon vrolijk van! Bedankt voor dit zonnestraaltje voor vandaag :)

Blomkje en Wenje zei

Wat lief!!! Wat een lieve clowntjes...

Fijne avond

Groetjes, Pietrik

Corry zei

Hallo Lieve Marijke,

Wat Heb je een mooie post gemaakt over Mimie en Matrous Poupon met die vrolijke kleurtjes en z'n guitige lach en zijn bloemetjes parasol.
Jij met je hartje van goud dat je dit speciaal voor Christa en voor al die mensen die het zo hard nodig hebben een beetje vrolijkheid en aandacht geeft.
Wat heb Christa een engeltje op haar schouder gehad wens haar maar veel beterschap als ze jou vrolijke Mimie en Matrous ziet/gezien heb dan wordt de pijn al en beetje minder.

Alle goeds en dat je veel zonnen straaltjes uitdeelt.
Liefs Corry,
xxx

Rianne-Laurina Bartmann-Lucius zei

Wat is ze mooi geworden Marijke, heerlijke frisse kleurtjes heb je gebruikt.Lieve groetjes Rianne

Wateringen zei

Lieve Corry,

Ik wens jou ook heel veel warme zonnestraaltjes Corry!
Bedankt voor je lieve woorden!
Dikke kus van mij...hier komt tie XXXXXXX
Marijke

Ira Huberts zei

Wat geweldig lief van je om Christa zo'n oppepper te geven lieve Marijke, dat zal ze enorm weten te waarderen! En wat heb je toch weer prachtstukken gemaakt... ik ben er altijd stil van en moet m'n mond regelmatig van de grond oprapen ;-) Zulke prachtige zachte pasteltintjes en die uitdrukkingen... Echte Marijkes zijn het! Lieve groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Funny Squirrel zei

Dear Marijke, you have a big heart, you give us so much love and caring...
Every time I'm reading your post and looking at your gorgeous dolls, it's like a breath of fresh air, full of the scent of flowers and childhood memories... Life is worth of living... Thank you for cheering us up
Tanja

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Marijke..♥
OOOhhh wat loop ik toch achter nu mja er zijn minder en leuke redenen dat het soms niet gaat..Sorry..♥
Ik heb dus een paar keer gekeken wat een mooie posten♥ met je al je nieuwe♥ mooie♥ poppetjes♥ alleen de laatste post dat is wat minder dus ook van mij krijgt Christa♥ veel Beteschap♥ toegewenst♥ die arme meid moet wel veel pijn hebben nu poehhhh..:(
Marijke♥ ik wens jou een Mooie♥ Valenstijsdag♥ toe morgen knuffel en veel Liefs♥ Gaby..♥