zondag 10 februari 2013

Ik wil iedereen van harte beterschap wensen...

Deze post is speciaal voor Christa
en alle mensen die ik van harte Beterschap wil wensen...!

Christa vertelde mij op mijn vorige post te zijn aangereden
door een bestelbusje op het parkeer terrein bij de Albert Hein..
Deze lieve meis, heeft een gebroken sleutelbeen, ribben gekneusd,
en ze kan niet lopen door een dikke knie..ze vertelde mij veel pijn te hebben.
Meis ik hoop dat je heel snel pijnvrij bent, en weer een beetje opknapt.
Christa vertelde mij dat ze door het lezen van mijn blog, een beetje
vrolijk werd...en het haar zo oppepte..!
Dit bracht me op het volgende idee, om speciaal voor
Christa en alle andere mensen die dit hard nodig hebben
 Een paar clowntjes uit
het Circus Poupon te gaan ontwerpen en een post te maken
voor iedereen die een oppeppertje kan gebruiken..

Dit Zijn Mimie en Matrous Poupon...
en zij bieden een ieder van jullie een bloemetje aan..
Om een ieder dit dit zo hard nodig heeft een 
dikke knuffel te geven...en te zeggen..
Kop op meid, voor jou gaat het zonnetje ook weer 
schijnen hoor..

Een bloemetje om mensen een beetje Happy te maken...
zodat het leven er weer wat vrolijker gaat uitzien..
Met pijn en verdriet leven valt niet altijd mee..
Een arm om een schouder en luisteren naar haar of
zijn verhaal..en hopen dat het morgen beter zal gaan.
Hoop is de pilaar
die de wereld overeind houdt en beter maakt...

Een bloemetje van Matrous en hij geeft jou een dikke
knuffel en verteld je van je te houden..
Hierbij wil ik een ieder die dit nodig heeft heel
veel beterschap wensen...dit doe ik samen met Mimie en Matrous
Wij hopen dat er een prachtige zon voor iedereen gaat schijnen..
Blijf zoeken naar de heldere lucht.
Blijf hopen dat de zon zal opgaan..
Blijf zingen ook als je denkt dat het niet meer zal gaan,
om zo door de dag heen te slaan..
Ik wens iedereen
Van Harte Beterschap!
En alle liefs en goeds,
Marijke