maandag 18 februari 2013

Sophie voor het eerst op de fiets...en over 5 weken is het LENTE!!!

 Goedemorgen lieve schattepoezen...

Kleine Sophie had gisteren voor het eerst een ritje
op de fiets...!
Ze keek haar oogjes uit..en kraaide van plezier...
 En dit was na een half uurtje op de terug weg..hahaha...
Ze was in slaap gevallen...
Schattepoezen...nog maar 5 weekjes en dan is het
LENTE!
Ik wens jullie allemaal een heerlijke week,
geniet van de kleine dingen, deze maken het 
het leven zo groots en mooi!

34 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Kijk 'r nou toch zitten dat poppeke, zo lief. En van al die indrukken word je hartstikke moe!

Brie Binnendijk zei

Ach kijk ze nou lekker zitten op de fiets. Lekker in het zonnetje en van alles zien! Ja dan word je moe en val je veilig bij pappa in slaap. Wat een lieve foto,s Marijke. Wat groeien die kleintjes toch snel heh? Verleden week zat de kleinzoon van me zusje ook voor het eerst voor op de fiets, die zat ook te kraaien van plezier. Hier schijnt het zonnetje nu weer! En ik wens jou ook een fijne en zonnige week toe.
Lieve groetjes Brie

creatie's and stuff by jenneke zei

whaaaaaa wat een inspanning voor de kleine meis ♥

heerlijk dit soort foto's

lieve groet jenneke

sirkkis zei

Suloinen Sophie hauska ajeluretki ja pieni lapsi väsyi ja tuli päiväunet samalla otettua. Voi kyllä sitä kevättä aurinkoa jo kaipaakin ♥

Debby zei

Hi,marijke!! How sweet Sophie is .... ^_^ Debby

beata zei

Marijke masz śliczną córeczkę Sophie :) Pozdrawiam serdecznie.

Ans Gilbert zei

Hoi Marijke,

ooooh wat schattig en dat in slaap vallen..dat herken ik meteen van mijn eigen dochters, ze krijgen zoveel indrukken en..worden dan zó moe..wat lieff... Liefs van Ans

Grietje zei

Och wat schattig ziet ze eruit zo op e fiets...kan me voorstellen dat ze flink om haar heen heeft gekeken, zoveel te zien!!!
Tja, eindelijk kunnen we beginnen met aftellen....pffff....ik verlang er ook zo naar...DE LENTE....JIPPIE

Prettige dag verder,
Groetjes Grietje

iris zei

on attends ce printemps avec impatience
et la première pousse de quelques fleurs
Jonquilles , violettes , primevères
bonne journée
tendresse
edith ( France )

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Goedemorgen Lieve♥ Marijke..♥
Ooohh wat zal je Genieten van haar echt een Lief♥ Snoetje hé zo te zien ..♥
Ja een pret♥ dat ze hebben op de fiets bij Papa♥ die zo trots is op zijn kleine♥ meid♥..!!
Mijn oudste zoon♥ fietst ook heel wat af en de oudste kleindochter(5) fiets al heel zelfstandig naar mij nog wel.. alle bij met de helmpjes op voor de veiligheid♥..;)!!
En ja kijk een buiten♥ het voor jaars zonnetje♥♫ schijnt volop hier dus GENIETEN♥ en heerlijk de binnenkort de LENTE..;))
Fijne week en veel Liefs♥ Gaby ..X♥X

Fia zei

Wat gaat het toch hard....de kleine meid word al groot leuk het eerste ritje bij papa op de fiets..
Ze vind het wel leuk....straks bij Oma op de fiets....dat word genieten en bijna lente wat willen we nog meer..

fijne week marijke..
liefs Fia

Anoniem zei

Ha lief Marijke

Wat heerlijk...samen met papa op de fiets,,jaja...en dan word je moe van al die eerste indrukken.
Schattige foto's weer...geniet er maar van met volle teugen!

Heerlijk weer is het hier vandaag, we waren al even buiten aan de wandel.
De vogeltjes beginnen nestjes te bouwen en in de ochtend heel vroeg hoor ik de merels al zingen...want ja...in de morgen ben ik óók heel vroeg.
haha...niet dat ik dan al loop te zingen hoor:-)
Maar ik vind het heerlijk om te horen.
Ik denk dat intussen iedereen wel naar de lente verlangt!

Hier schijnt het zonnetje lekker naar binnen in de woonkamer.
Maar helaas moet ik nu naar boven om een strijk weg te gaan werken:-)

Zaterdag naar de grote poppen en beren beurs in het Mecc en wie weet...zondag ook nog een keertje:-)
Ben benieuwd wat ze allemaal laten zien en of hij inderdaad groot is zoals wordt aangekondigd:-)

Ik wens jou een heerlijke week toe met veel zonneschijn!
Liefs.....Mia

Muggensteekjes zei

Hoi lieve Marijke,
ooh kijk ze nou toch zitten die lieve schat, met haar mooie mutsje op want het is nog best koud hè. Ik begrijp helemaal dat je intens geniet van deze kleine meid.En jaaaa, nog even en dan is het lente!!! Mmmmh heerlijk! Het zonnetje schijnt nu ook al zo lekker en achter het glas voel je de warmte al. Vanmiddag ga ik er weer lekker van genieten. Wens je een heerlijke week,liefs Ingridxxx.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hahahaha heerlijk al was het nog wel een beetje fris maar als jullie het zonnetje hadden en goed ingepakt zag ik al moet het kunnen lekker gezond zou me oma zeggen hahahaha heerlijk doet me denken aan vroeger met me eigen kids voorop achterop en fietsen heerlijkkkk ...laat de lente maar komen hoor zijn we nu wel aan toe he als ik al die sneeuwklokjes de grond uit zie komen krijgt ik de kriebels mmmm lekker ...wens je een fijne week lieverd geniet lekker van alles wat je lief is ...lieve groet Rosita

Linda zei

Heerlijk hoor, zo'n mini-kindje voorop de fiets. Dan moet ik even
terugdenken aan de tijd, toen ik zo met mijn dochters rond reed. Tjee, wat is dit alweer langgeleden...Dat is dus bij jou ook zo, maar nu kan je weer fijn genieten van je kleindochtertje!
Liefs Linda

Coby zei

Hoi hoi Marijke, wat gaat de tijd toch snel meis en wat word ze al groot.

Ik kan ook niet wachten hoor totdat de Lente begint als het zonnetje maar even schijnt dan begint het bij mij al helemaal te kriebelen en wil naar buiten, toch heb ik van de winter ook genoten...

lieve groetjes Coby

Ira Huberts zei

Oh wat heerlijk aandoenlijk, die foto's van de kleine Sophie! Geweldig toch, dat ze met een frisse blos op haar wangetjes terugkeert en zo geniet van haar eerste fietstochtje? Dat er nog maar vele mogen volgen! En ja, ook ik kan enorm uitkijken naar de lente, kan eerlijk gezegd niet wachten, ben de winter allang beu (maar dat ben ik al in de herfst, ha ha ha!!) Lieve groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Rianne-Laurina Bartmann-Lucius zei

Leuk,de eerste keer op de fiets. Ik heb de foto´s ook nog van onze dochter waar ze de eerste keer op de fiets mee mocht. Samen met Opa was dat.Dat was zo een 18 jaar geleden hihi. Dat zijn altijd die kleine mooie momenten. Geniet ervan. En ik kijk ook al weer uit naar de Lente, vandaag sinds lange tijd scheen hier het zonnetje weer eens, is heerlijk je voelt je meteen beter.Ik ben de Winter ook al lang beu.
Lieve Groetjes Rianne

Carla zei

Oh...wat een schatteke!!
Ja...ze zien zoveel onderweg, daar word je toch ok moe van.

Lief hoor!!

liefs Carla.

"Création" zei

Ohhhhh kijk nu toch, zooooooooooo
schattig, heerlijk samen op de fiets
met papa. Wat een heerlijke ervaring
voor kleine Sophietje.

ENIG zijn de foto's lieverd, en zo
lief hoe Sopietje in slaap viel in
haar fietsstoeltje,.......

Bij jullie was het heerlijk zonnig hé,
al echt een voorjaars gevoel.
Jammer genoeg in het noorden grijs en grauw,
maar aan alle vogelgeluidjes die je al hoort
is het duidelijk dat de LENTE eraan komt,
JOEPIE!!!

Zie ook al de winterakonietjes hun kopjes
boven de grond steken, en de sneeuwklokjes,
heerlijk, op naar de LENTE!!!

Veel liefs,
Josephine
XXXXX

Anita zei

Aagh gossie wat een schatje is het toch! om op te vreten hihi
Zo'n eerste fietstochtje is ook wel erg vermoeiend.
Dit is GENIETEN voor de papa maar zeker voor d'r oma!:-)
Groetjezz lfs mij

Zazoe zei

Hey lief mens,

Wat een heerlijke blog over je mooie prinsesje! Wat groeit ze toch hard, het wordt al een écht klein dametje. En dan papa, die glimt van trots, mooi om te zien. Lieve Marijke, geniet er maar lekker van!!!

Heel veel liefs, dikke klapzoen op je neus XX Nina

Hanny zei

OO Hoe lief is dit!! Ik kan me nog herinneren dat onze kinderen ook regelmatig in slaap vielen als ze op de fiets meegingen. Wat een vertederend gezicht, samen met papa op de fiets. Leuk om dat mee te maken en er leuke foto's van te hebben.
Jaa...........nog even en het is lente. Gisteren was het hier schitterend weer, o wat word ik daar blij van, zo lekker om naar buiten toe te gaan. Je hoort steeds meer vogels fluiten, het blijft langer licht........vbijna voorjaar............YEAAHH.
Liefs Hanny♥

Juliëtte zei

Wat is het toch een heerlijk poppetje!
Heerlijk op de fiets, allerlei nieuwe indrukken opdoen!
En tot slot van moe-en tevredenheid in slaap vallen!
Hoe heerlijk is dit!
Hier laten de vogeltjes ook al hun gezang horen.
We genieten er van!

Veel liefs, Juliëtte

MARIANNE zei

Hallo Marijke!

Ja dat is weer iets helemaal nieuw...en moet zeker op de foto...je eerste fietstocht(je) samen met papa...helemaal geweldig met je neusje in de wind!
En ja dat is ook best heel vermoeiend hoor...alles wat je onderweg ook allemaal ziet...zoveel...pff...nou daar word je best heel erg moe van hoor!...geeuw...zzzzzz!
Gelukkig maar dat het op de foto's staat...kan je het later zelf ook allemaal nog eens terug zien!!!

Lieve groetjes van Marianne!

Anoniem zei

Cabri van der Meulen19-02-13 13:28:58
Betse Marijke.

Heb veel van je gehoord, maar nooit gezien!!
Ik heb genoten van je mooie, liefdevolle website, jeetje wat een passie zeg!!


Liefs Cabri

Musje zei

Hoi Marijke,
ik kom voor het eerst op je blog,als 1e zie ik een prachtig klein meisje,ik snap dat je heel trots bent en dan ga ik verder kijken op je blog,prachtig wat je maakt,dit is echt heel knap,mijn mond viel steeds verder open,ik kom zeker vaker bij je kijken,fijne avond,lieve groet Musje.

Contrastes-Rosa Mª zei

Se ven felices , tanto el padre como la niña, como dices esos momentos son los que hay que disfrutar:)

Magnolia 57 zei

Marijke Welcome!
I am so glad you like my heart, :)
Such a heart is given to all who sent food for animals from the shelter in my city, in this way, I show gratitude for it on behalf of needy animals. Yours very nice and warm, Magnolia57 of Polish

Anoniem zei

Hoi Marijke,

Wat leukkkkkkkkkkkk omdat kleine Engeltje te zien zitten voorop de fiets
hoe leuk is het om al haar eerste momentjes mee te mogen maken als Oma
dat is werkelijk genieten...

Hoe groot is ze al gegroeit wat gaat het snel he,nu op de fiets over een poosje loopt ze los allemaal prachtige momenten die je moet koesteren...

lente heerlijk ik ruik de geur al van die frisse geur die lekker door je huisje waait,met wat geluk kun je dan smorgens ook lekker een bakje koffie/thee drinken in het vroeger zonnetje uit de wind,ik kan niet wachten...

Maar buiten dat ook alles wat weer uit gaat schieten de bolletjes nieuwe knoppen in de vaste planten,een nieuw leven een nieuw begin,we zijn er allemaal zo aan toe Marijke we willen die vrolijke kleurtjes de lekkere geurtjes weer in kunnen ademen...

Wens je een hele fijne week toe,vanaf morgen gaat het zonnetje weer
schijnen dus lekker genieten...

Lieve groetjes Helene.

Patri Bears zei

Great Sophie!
She is a wonderful ray of sunshine!!!

Bear Hugs
Patrizia

Anoniem zei

Jolande Steentjes20-02-13 18:00:53
Beste Marijke,
Vanmiddag had ik een hele rol plakband nodig om mijn mond dicht te tapen. Ik ontdekte namelijk op je onbeschrijflijk geweldige site
wat je allemaal bedenkt en maakt. Mijn mond bleef open vallen. Vandaar die plakband. Haha.
Tot mijn grote vreugde zag ik ook je boek Marijke's Mooie Mijmeringen. Die zou ik heeeeeel graag willen bestellen. Dus bij deze.
Ik hoop dat je er nog één voor me hebt.
Ik hoor graag wat het totaalbedrag inclusief verzendkosten is met de betalingsgegevens.
Mijn dag kan niet meer stuk en vannacht ga ik vast van al dat moois dromen. Dank je wel !
Groeten,
Jolande Steentjes

Sezoentje-Sonja zei

Oh oh, wat is Sophie toch een schatje, wat wordt ze al groot hè!
Wat zal het een avontuur geweest zijn voor haar, zo vooraan op de fiets, zo spannend dat de oogjes van vermoeidheid dichtvielen, zoooo lief hè!
Dikke knuffel van je Belgische bonbonnetje xxx

Amira zei

Wat vliegt de tijd! Hoe mooi Sophie groeit. In Moskou, grote afwijkingen van sneeuw en vorst))))) Je hebt zo veel nieuwe en prachtige werken, veel geluk!