vrijdag 22 februari 2013

Teckels zijn de liefste, mooiste en ondeugendste hondjes van de hele wereld...

 Ons kleine Roosje is inmiddels 15 weken....
en ohhh...wat groeit het beesie snel!!!
En wat is ze ontzettend knap he meisjes?
Met haar lekkere lange snuitje en glanzende oogjes..
Haar dikke en korte berenpootjes hebben van
die lange zwarte nageltjes..
Ze kan zo lekker spelen en hard rennen met haar
korte pootjes...
Alles is zo nieuw voor Roosje..een blaadje wat weg waait,
een kindje wat rent...en ze ziet de wereld nog voor een doedelzak...
 Roosje weegt inmiddels ruim 4 kilo...en ze is echt de liefste, leukste
en ondeugendste teckel van de hele wereld hahahaha....
En Roosje droomt over het circus...vinden jullie haar met
haar puntmutsje en feestkraagje niet een ontzettend knappe meid?
Wat een vreugde geeft zo'n lekker jong diertje...!
En ze droomt over de maan en de sterren...en over
lekkere botjes en spelen met de buurmeid Kyra...haha..
Roos en ik wensen jullie allemaal
een tof week-end...!
Hou van elkaar en geniet van het zonnetje...
Toedeloe....

40 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Marijke,
het is echt een schattig hondje, zo'n mooi koppie en ..dat hoor er bij lekker ondeugend...Mijn kapster heeft ook een teckel met de naam Floris, als ik bij haar in de kappersstoel zit, komt hij lekker op mijn schoot liggen om te slapen..en oh wee als ik thuiskom, dan komen mijn hondjes snuffelen...en ik zie ze denken...waar ben jij geweest..
Wens je een heel fijn weekend, het is hier vreselijk koud, dus géén fietsweer voor Sophie...

Liefs en groetjes Ans

Hanny zei

Lieve Marijke,

Wat kun je toch van een diertje genieten he? Zo lief en aanhankelijk kunnen ze zijn, ondeugend en ontdekkende, zalig om dat mee te mogen maken. Alweer 15 weken, wat gaat het snel. Je hebt weer prachtige foto's gemaakt, zo leuk om te zien weer.
ik wens je een heerlijk weekend toe en hoop dat we het zonnetje mogen zien,
liefs Hanny♥

beata zei

Witaj Marijke,
masz ślicznego pieska a w tej czapeczce wygląda słodko :) Bardzo podoba mi się Twój blog, masz piękne zdjęcia i tak ładnie piszesz. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej soboty i niedzieli. Beata ;)

Joyce Mayer zei

Oh, what a sweet little girl. Just look at that face - it could melt hearts.

Hugs

Brie Binnendijk zei

Ach Marijke wat is Roosje al gegroeid zeg!! Wat grappig met haar mutsje op. Het gaat allemaal ook veels te snel heh? ze moesten langer zo puppie blijven. Zo lief en vrolijk en alles ondernemen. geniet lekker van kleine Roosje. En een heel fijn weekend! lieve groetjes Brie

Celestina Marie zei

Hi Marijke, So nice to meet you and visit your beautiful blog. I have so enjoyed my visit. Love your sweet little Rose. She is a darling and so cute in her hat.
Thank you for stopping by, your kind comment and new following. Wishing you a wonderful weekend too.
Hugs, Celestina Marie

Cathy zei

Awww...suh a beautiful baby!!!

Cathy zei

suh = such

Patri Bears zei

Hi Marijke,
Roosje is wonderful! I like so much the dogs: I have a little "yorkshire mix" ;-) she is my happiness!
Sweet kissese for Roosjie!
Patrizia

Anoniem zei

Ahhhhhhh wat een leuke foto's van Roosje! Het is toch zoon lekker schatje:-) en jij ook! Kusss van Liesje en Sophietje

Linda zei

Lieffff, dat is Roosje. Ze zal het wel heel goed hebben bij jou. En jij hebt zo'n heerlijke fantasie, je maakt er altijd wat moois van!
Een knuffel van mij, Linda

Linda zei

Die knuffel is ook voor Roosje, hè :-)
Linda

Grietje zei

Och Marijke wat een poepie....
Je kan inderdaad zo genieten van je huisdier...je hebt er zelfs vaak steun aan.....echte liefde!!!!
Je hebt Roosje prachtig op de foto gezet...geniet lekker van haar..

Prettig weekend,
Groetjes Grietje

sirkkis zei

Suloinen on sinun koira vielä vauva.

colourfullflowergirl zei

Dag mooi mens....wat een ontzettend mooie dingen maak je. Enhet heeft zo z'n eigen stijl!!!Ga je volgen, en nog bedankt voor je reactie op mijn blog! Wat heb je trouwens beauties van dochters!!! Fijn weekend!

Zaanse Zolder zei

Wat een drolletje !

Debby zei

She's so lovely !! I adore bassett-hounds ^_^ Debby

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Marijke..♥
Ja ze♥ worden al snel groot hé.. en ondeugend♥ zoals die kijkt♥ in het circus wereldje♥ so HAPPY♥..;)
Veel Liefs♥ en Fijn weekend♥ Gaby♥..♥:))
Woef woef pootje♥ van mijn Dionne..♥

Anita Meijer zei

Nou Marijke Roosje steelt helemaal de show hoor, helemaal lief de foto's weer, wat een schatje, kan me voorstellen dat je helemaal in love op Roosje bent.
Liefs van Anita

"Création" zei

Dag lief Roosjesmoedertje,

Wat is het toch een heerlijk dot hé,
zie haar nu toch zitten met haar eigenwijze
snoetje en haar puntmutsje en kraagje.

Ze kijkt je aan of ze wil zeggen.....
ben je nu eindelijk klaar met die rare
foto's hahaha.....

4 kilo al, ohhh ze groeit letterlijk als kool,
het gaat altijd zo snel het eerste half jaar.
Zo liefffffffffffffff die dikke berenpootjes en
die vlijmscherpe nageltjes in het begin, auwwwww!

Heel mooi zijn deze foto's geworden lieverd.

Geniet heerlijk van je kleine ondeugende lieverdje,
en natuurlijk vn een heel fijn weekend.....

veel liefs van je vriendinnetje,
Josephine
XXXXX

Wilma zei

Hallo Marijke,

Wat een schatje! Zal je vast ook veel inspiratie geven.
Dank je wel voor je inschrijven op mijn blog, en voor je lieve
woorden! Ben volger geworden. Je creaties zijn werkelijk
schitterend, en je blog is ook zó fantastisch!
Heel inspirerend allemaal.
En wat heb je een beeldschone kleindochter!!

Hugs en Blessings,
Wilma, Shabby Royale.

Corry zei

Wat een beauty
Groetjes corry

Kays Kids zei

I am amazed that she left her hat on. What a little darling.
Hugs

Indy_Poppy zei

I love your Daschund...so cute with the hat.

Coby zei

Hoi hoi Marijke, hahaha ze laat het ook allemaal mooi toe die mutsjes. Roosje is echt heel leuk, wij hebben vroeger ook teckels gehad dus ik weet precies wat voor karaktertje erin kan zitten ;-)...

Fijn weekend,
lieve groetjes Coby

Wateringen zei

Hay lieve Coby,

Ja en ik weet inmiddels heel goed waar jij het
over hebt hahaha...een pittig dametje met een
lekker pittig karaktertje hahaha...
Geen zorgen, dat past precies bij mij haha...

Fijn en goed week-end gewenst,
Marijke

MARIANNE zei

Hallo lieve Marijke!
Wat een dolly dotje is die Roosje van jullie, en zo lief dat ze zo even op de foto wilde gaan!
Ja Teckels hebben een pittig karaktertje hé...maar dat past idd vast goed bij jou!!
En hoe geweldig is die vreugde en liefde die je kan geven, en zeker ook ontvangt...van zo'n aandoenlijk lief klein pupper de puppertje...en de band die zo snel groeit, en maakt dat je maatjes voor het leven wordt!
Geniet er maar fijn van, want Roosje kleurt, samen met jullie lieve kleine 'prinsesje' de dagen van het leven...net dat beetje extra!!!

Lieve groetjes! Marianne.

Juliëtte zei

Als je in die oogjes kijkt dan smelt je toch!
Heerlijk diertje!
Onze Jakk is natuurlijk wel een paar maten groter.
Maar de gek is ook een schoothondje en kruipt het liefst bovenop je!
Geniet van je weekend lieverd!

Knuffels, Juliëtte

Star zei

...and a nice manageable size to look after too. You don't need to go on too many long walks. Very sweet dog. I'd like one myself.

Patricia Wanten zei

Hoi Marijke, ik ben gisteren volgster geworden en was zo onbeleefd om geen berichtje na te laten. Ik volg je blog als jaren al was dat niet officieel maar je stond in mijn favorieten en ik kwam minstens 1 maal per week langs. Ik heb heel veel zien gebeuren, je leuke spullen, de vervelenden opmerkingen die sommige proberen te maken en vooral de geboorte van je kleinkind. Ik zag nooit echt het belang in om iemands volger te worden, maar nu ligt dat allemaal anders. Bovendien ben ik van plan om de gewone google eruit te gooien en nog alleen met de chrome verder te doen en dan raak ik mijn favorieten kwijt. En omdat ik je niet wil missen ben ik dus volger geworden.

Nog een fijne zondag
Liefs
Patricia

Wateringen zei

Hay Patricia,

Wat fijn dat je me blijft volgen...!
En heerlijk dat ik nog steeds in je lijstje sta...
Super om te horen hoor meis.

Laten we gewoon lekker bloggen en van elkaar
mooie kunnen genieten, niet meer en niet minder.
En vooral...laten we lief zijn voor elkaar en elkaar
respecteren... en dat doen wij zeker..en zo hoort het ook.

Dag lieve Anita...

Lieve groet,
Mairjke

Janet zei

Hoi Marijke

Wat is het toch een scheetje hèh.
Fijn te horen dat jullie het zo leuke hebben met Roosje

Genieten van de zon,word vandaag niet,want er ligt weer een pak sneeuw,maar ik wens jou,roosje en al je dierbaren wel een hele fijne zondag.

Liefs Janet

Ira Huberts zei

Ach die lieve Roosje! Dat beestje vindt toch ook alles goed he. En dat mutsje staat ook zo enig! Heerlijk toch, zo´n extra lieverd in huis! Er gaat niets boven huiselijk geluk, en we blijven vandaag maar lekker binnenshuis, heb nog veel bij te lezen en buiten is het toch te koud, brrrr.... Lieve groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Franse Brocante zei

Dag Marijke, Wat leuk dat je mij gaat volgen. Je hebt een bijzondere smaak met prachtige vondsten. Omdat ook in de wereld van het bloggen alles snel gaat, probeer ik tijd vrij te maken om elk blog wat ik volg uitgebreid te be kijken. Jouw blog is zo de moeite waard. Ik kom zeker regelmatig terug.
Groeten van Lilian

Danoesja zei

Hoi Marijke

Door je verhaal zie ik al helemaal voor me hoe jij van Roosje geniet, en daar geniet ik dan weer van.
En wat een prachtige foto van Sophie op de fiets bij haar vader, wat gaat het toch hard hé meid, blijf lekker genieten.

Liefs Danoesja

IS Interieur Styling zei

Hoi Marijke,

Ja ze is inderdaad een snoepje van een teckel.
Ze krijgt zo te horen ook veel knuffels, dat kan ook niet anders.
Als roosje je zo met die prachtige ogen aankijkt.
fijne week, leive groet Ingrid

Anita zei

Wat een schattig beessie Marijke :-)
Mijn broer en schone zus hebben twee teckels enne ze zijn niks niet verwend hoor hihi Grappig dat mutsje ...
Zo gezellig zo'n viervoetertje om je heen. Wij hebben twee maltezers en ze horen er zo helemaal bij. Lekker kroelen op z'n tijd X
Groetjezz lfs mij

Muggensteekjes zei

Hoi lieve Marijke,
wat heeft Roosje toch een lief snoetje en jaaa ze kijkt ook wel een beetje ondeugend. Maar als je in haar grote ogen kijkt kun je toch onmogelijk boos worden als ze iets doet wat eigenlijk niet mag. Het is een dotje en ik vind het zo heerlijk voor je dat je mag genieten van dit lieve hondje om je heen. Wens je een heerlijke week met misschien een lente-achtig zonnetje op je gezicht.
Liefs, Ingridxx.

z potrzebywnetrza zei

Thank you for visiting with me. I'm very pleased to welcome you. cordially invite still. Your works are amazing. I am delighted. I cordially greet and welcome among observers. Greetings from Polish-aga

Anoniem zei

Hallo Marijke,

Ahhh wat ziet Roosje er super circus achtig uit met haar puntmutsje en haar prachtige kraagje...
Wat is ze in een korte tijd groot geworden,en haar dikke pootjes whahaha,wat kijk ze toch lief met haar mooie grote ogen kijkt ze je zo liefdevol aan...
Ik snap heel goed dat je zo gelukkig bent met dit prachtige beestje,ze straalt helemaal,je kan zien dat ze blij is om bij jullie een goude mandje te bezitten...
Ze zal zeker goed verwent worden door jullie,kijk haar koppie is hoe ze je aankijkt ik vindt het een prachtbeestje...

Wens je een prachtige week toe,
geniet van al het moois om je heen lieve groetjes Helene...