vrijdag 6 juli 2012

Nog steeds droom ik over mooie dingen...

Nog steeds droom ik over mooie dingen..
En waar ik over droom dat wil ik zo graag maken..
Zoals dit lekkere wollepopbeestje 
Pumkin Poppel
En de grote broer van Pumkin...
Pip Poppel
En altijd zal ik door blijven gaan...met een zuiver hart vul
ik mijn diertjes op met
Liefde
Hoop
en bovenal
Zoete dromen.
Ik wil geloven in het goede van iedereen..
zonder haat en nijd...en jaloezie..
Ik ben 20 jaar poppenmaakster en ohhh...wat heeft het me een
vreugde gebracht...en mooie mensen op mijn pad gebracht.
Daar wil ik aan denken, en niks maar dan ook niks weerhoud me ervan
om niet meer te blijven geloven en dromen over
mooie dingen..
Mijn mooiste dromen stop ik in een luchtballon
en ik stuur een ieder van jullie een ballon vol 
Liefde 
Hoop 
en bovenal 
Zoete dromen

51 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Lieve Marijke,
Je luchtballon is liefdevol bij mij aangekomen, bedankt dit doet een mens altijd goed!!
Je wollepopbeestje Pumkin Poppel is ook een droom!!
Nog een fijne dag en leuk weekend,
lieve groetjes Valerie ♥

Ольга Т. zei

Волшебно!!!

Peeters Liliane zei

De wererld is aan de dromers dus lieve Marijke droom gerust verder van al die mooie dingen, wat zou de wereld saai zijn zonder dromen!!!
Weeral prachtig die mooie popjes van jouw! Jouw hoofd zit vol met mooie creaties, en deze creaties mogen wij aanschouwen dus Marijke verder blijven dromen!!!
Lieve groet,
Liliane

Janny zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Het lijstje van brocante zei

Hij is met open armen ontvangen Marijke....prachtige woordjes....leef je droom na....er is niets mooiers op de wereld....dan dit te verwezenlijken ....missie geslaagd.
Ook ik heb weer zitten dagdromen....het was weer zalig....doe jij ook mee!!!!!!
Met lieve groetjes,
Silvia

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Lieve Marijke..♥
Deze ballon had ik nu ff nodig..ja het doet mij en ook iedereen goed je bent echt een heel goed Lief Warm mensje..met een hart♥ van Goud.♥
Je laat iedereen meedromen ..dat is juist een fijn gevoel ..zoals ik al dat gedicht op het kussen borduurde
"Volg de weg die je HART je wijst"..
Jou Poppen geven al jou emoties door ..dat begrijpt niet iedereen ...20 jaar al Marijke wow je verdient het om in de bloemetjes gezet te worden ..♥ steeds maak je weer zoveel indruk op iedereen ..ha ha ik kan wel blijven schrijven ...ik zeg je
Veel liefs en heel fijn weekend Knuf Gaby...en dankejewel voor de ballon !!!♥;)))))xxx

P.S. Punkin en Pip Poppel zijn echt lieve droom Knuffel beestjes !!

Zawadi-Atelier zei

Dag Lieve Marijke;

Wel, een zo'n ballon is helemaal naar Texel komen waaien hoor ... en heeft jouw mooie dromen aan mij doorgegeven opdat ik met je mee kan dromen. Wat een heerlijkheid he om mooie dingen te maken, ik geniet er ook volop van!
Nu moet ik (van mezelf) nog eventjes geduld hebben om jouw boek te bestellen maar dat is af en toe best moeilijk! Toch wil ik dat doen zodat ik straks in mijn vakantie huisje kan gaan genieten van jouw boek.

Laten we samen verder dromen ...
Lieve groet van Doortje

Kays Kids zei

Those little faces fill my heart with joy and your love. Thank you so much.
Balloons full of hugs to you too.
HUGS

Jacqueline zei

Dag lieverd,

Wat maak je toch altijd van die prachtige blogberichten meis... Zelf droom ik er lekker bij weg, en ook deze keer kreeg ik weer dat liefdevolle gevoel!

Lieve Marijke, je doet het erg goed, en al 20 jaar met dit mooie vak bezig..! En dan nog zo creatief en je hebt altijd weer liefdevolle schepseltjes waarmee je me een lach op mijn gezicht laat toveren... Lieverd ga zo door, op zijn minst voor de komende 20 jaar...!!


Geniet van al het goede..!

Lieve groet,
Jacqueline

Juliëtte zei

Lieve schat,

Zit ik hier op mijn balkon lekker in de schaduw en wat ziet mijn oog voorbij zweven, een ballon van Marijke!
Ik heb hem met veel liefde naar binnen gehaald!
Ik ben er nog steeds ervan overtuigd dat je met liefdevol denken meer bereikt in het leven als op alles te mopperen!
Blijf nog heerlijk lang poppen maken!!
Je wollepopbeestjes zijn geweldig!!
Knijp me even, ik denk dat ik droom!!!

Veel liefs!! Juliëtte

Åsa zei

I am always so happy in my heart when a look into your Website.
Many dear hugs.
Åsa

Kom Achterom zei

Ha Marijke,
Je ballon kwam net overwaaien en wordt hier met heel veel liefde ontvangen. Wat ziet deze wollepop er prachtiig uit die ogen ze kijken je vol liefde en toewijding aan!
Ik heb genoten en stuur je een ballonetje vol genieten terug!
fijne dag
Yolanda

Peets wereld zei

Goh wat mooi zeg. Je weet me niet alleen met je prachtige creaties te vangen maar ook met je geweldige woorden. Sommige mensen hebben ook wel heel bijzondere gaven! fijn weekend.

ida zei

wat is het altijd een plezier om op
jouw blog te kijken.. en wat weer een
prachtige creaties.

groetjes Ida

maddyrose zei

Dear Marijke,
This is a beautiful post. The faces of these lovely little dolls are so sweet and hopeful. I love the way you use soft colors in your work and your skillfull photography makes everything look so romantic and beautiful. Enjoy your weekend.
Greetings,
Maddyrose

Blomkje en Wenje zei

Het zijn prachtige poppen....en beddankt voor je ballon, it made my day!

Fijn weekend.

Groetjes, Pietrik

Sezoentje-Sonja zei

Hey lieve schat, wat een heerlijke dromerige wezentjes op je mooie blog.
Die oogjes kijken inderdaad dromerig de wereld in, jij weet zo goed een ziel te leggen in je prachtige creaties en dat maakt ze zo bijzonder, het is niet iedereen zomaar gegeven hoor!
Het is ook genieten van de prachtige ballonnen, een lief gebaar recht vanuit je mooie hart,
ik geef je nog een heel dikke knuffel,
je bonbonnetje xxx

Riet zei

Wat heb je weer prachtige poppen vol liefde gemaakt lieve Marijke. Je ballonnen zijn met liefde ontvangen . Dank je wel.
Lieve groet van Riet

Collie-Collie.com zei

Wat lief om iedereen een luchtballon te sturen met liefde, hoop en zoete dromen... Heerlijk...

En wat is Pumpkin prachtig en Pip Poppel heeft ook al zo'n lief snuitje...

Al die droomdetails... puntmutsjes met stipjes en een kanten randje, knoopjes met stipjes, mooi kant... Prachtig om naar te kijken... Ik geniet heel erg van al die mooie dromen die jij hebt gemaakt...

Geniet en droom over nog meer moois, fijn weekend!!

Liefs en heel veel vrolijke groetjes, Collie

Pink Princess zei

Dank je wel meissie :) Wat een schatjes heb je weer gemaakt,. kijk er iedere keer met veel plezier naar.

FIJN dat de kaart is aangekomen, en lekker snel ook nog :)

Liefs van Marian

margits bastelstube zei

dear marijke,
this is a beautiful, beautiful post!
.... an thank you very much for the "baloon"....
many greetings
margit

Kris zei

Marijke,

Thank you for such a beautiful post. The world is a better place because of people like you! :) If everyone's heart was filled with love, it would certainly drive out all the hate, envy and jealousy that fills a great many hearts.

Thanks so much for the balloon!

Love and Hugs,

Kris♥♥♥♥ Kiss Baby Sophie for me!

Gerry zei

Dank je wel, Marijke! Je ballon is goed aangekomen.
Liefde,hoop en mooie dromen.
En de twee wollepops zien er weer prachtig uit.
Fijne avond!

Lieve groet,
Gerry

creatie's and stuff by jenneke zei

via ateljee de kraal hier gekomen :-) en gelijk maar volgster geworden ik word vrolijk van je site
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

Лидия Лис zei

Спасибо за Ваш шар мечты,я тоже его получила.Ваши куклы Ангелы,в них много Веры иЛюбви.Удачи.

Zaanse Zolder zei

Ook hier op de Zaanse Zolder kwam een ballon door de nieuwe tuindeur gewaaid, dank je wel meis voor je lieve wensen. Je hebt weer prachtige moppies gemaakt, zo mooi om naar de kijken en een verhaal bij te bedenken. Blijf vooral heerlijk dromen en laat je creativiteit lekker gaan, het is werkelijk onvoorstelbaar wat er uit jouw handen komt.
x Syl

Carla zei

Lieve Marijke.

Gelijk heb je...het leven is ook veel te kort....dus genieten van elke minuut.
Tijd voor haat en nijd is er niet...da's zonde van de kostbare tijd!!

Wat een schatjes heb je weer gemaakt...te lief weer.

fijn weekend meisje...liefs Carla.

Eva Agnes zei

Sweet!

Anoniem zei

Dag lieve Marijke

Een ballonnetje met lieve wensen van een lief mens, ik heb het maar snel naar binnen gehaald en koester het.
Wat een lieve wollepopjes....bijna zo lief als mijn wollepopje Eva:-)
En je mooie woorden ga ik nu nog eens even herlezen!

Ik stuur je veel liefde .......en blaas wat van mijn elfjestoverstof naar jou toe:-)

Liefs......Mia

MARIANNE zei

Ook hier kwam een roze luchtballon aan waaien...dank je wel lieve Marijke...en als de wereld vol zou zijn met meer mensen met zulke lieve mooie dromen, als die van jou...zou het er heel anders uit zien overal!
Ga jij maar gewoon door, met je liefdevol gemaakte mooie poppen, beren, en andere dieren...en dat ze de mensen die ze kopen/krijgen...hopelijk maar net zo veel liefde mogen geven,en blij mogen maken, als door de liefde die jij erin gelegd hebt om ze te maken!

Een fijn weekend, en groetjes!

Zazoe zei

Lieve mens,

je ballon is hier met liefde ontvangen, ik stuur je een dikke klapzoen retour! XX

Wat een heerlijke creatie heb je weer gemaakt, de uitdrukking op dat mooie koppie... Droom jij maar lekker lieve Marijke, de wereld is aan de dromers...

Ik wens je een heel fijn weekend, veel liefs, Nina

Fia zei

Wat een schattige en lieve Pumpkin Pip Poppel is onder jouw handen ontstaan.....blijf het nog vele jaren doen Marijke het houd je vrolijk en lieflijk en wij mogen hier van genieten heel bijzonder..
Ik stuur je een roze ballon terug....dankjewel..

Mooi weekend..
lieve groetjes Fia

bolletjelucky.blogspot.com zei

Lieve Marijke,dank je wel voor je mooie ballon,wat heb je weer prachtige woorden geschreven en prachtige creaties gemaakt,ik heb genoten!Ik vindt je lange lijs pop een schatje en wat een mooie kleertjes heeft ze ook!Sophie ziet er ook prachtig uit,wat straalt ze al veel uit en wat is ze gegroeid!Geniet er maar met volle teugen van,Marijke en een dikke knuffel van mij voor jou(en Sophie en nog gefeliciteerd met je zoon)fijn weekend,liefs Miranda

Marguerite zei

Boven het strand van Makkum hing ineens een hele tere ballon. Heb hem gauw gepakt voordat hij in het water zou zakken.
Wat een prachtige poppen heb je weer gemaakt. Oh als ik maar een ietsie pietsie van jou talent had dan zou ik zo trots zijn als pauw. Je ziet er hing een droom aan het touwtje.
Groetjes Marguerite

"Création" zei

Hey lieve schat,

Vanmiddag zat ik [net als alle dagen trouwens] heerlijk in je prachtige boek te bladeren en bekeek aandachtig je mooie Wollepopje en de beschrijving daarvan. En nu in deze prachtige post verwen je ons weer met twee van die SCHITTERENDE Wollelpopbeestjes, Pumkin Poppel en Pip Poppel.....SUPER zijn ze geworden en je zou me hier moeten zien zitten, met een grote glimlach om mijn mijn mond, die lieve oogjes en mondjes en de hele mimiek op die snoetjes vertellen me veel, heel veel verhalen......

Je bent een PRACHT mens, de liefde is zo duidelijk voelbaar.

En wat denk je, vanmiddag zag ik een ballon, jaaa die ene die doorzichtig is achter in mijn tuin aan de Malis boom hangen, er zat een klein scheurtje in waardoor alle Liefde, Hoop en Zoete dromen die jij zo liefdevol een ieder stuurt, een weg hebben gevonden in mijn tuin, BEDANKT daarvoor lieverd.....De Ballon heb ik opnieuw gevuld met net zoveel Liefde, Hoop en Zoete dromen, zorgvuldig dicht geplakt en jou kant opgestuurd.....

Het leven is bijzonder MOOI!!!

Veel liefs zonnestraaltje,

Josephine
XXX

tanja zei

Wat een heerlijke creatie heb je weer gemaakt, wat mooie koppie om verliefd op te worden hihi doeiiiiiiiiii uit zeeland tanja

Evelyne zei

O, vandaag zag ik een luchtballon, zacht roze van kleur.
Hij bleef hangen aan een tak vlakbij mijn balkon.
Ik liep ernaartoe omdat er iets vanaf straalde. Ik pakte de ballon, maar.... hij klapte oooo, maar wat was dat, ineens een wolkje van liefde en geluk daalde over mij neer.
Dank je wel Marijke, hij belandde zomaar in Frankrijk bij mij.

Veel liefs ook voor jou,van mij en een fijn weekend!

Odetta zei

Hallo Marijke,

Van harte gefeliciteerd met jouw 20-jarige jubileum. Met al jouw adembenemende en sprookjesachtige creaties heb je de wereld een stukje mooier gemaakt en heel veel mensen blij gemaakt! Dat je dit nog heel lang mag blijven doen!

En wat ik vind ik die wollepopbeestjes onwijs lief. Zij hebben een hele hoge knuffelfactor. Ook doen zij mij een klein beetje denken aan mijn eigen chinchilla Willy.

Oh ja, volgens mij is er zojuist heel zachtjes een roze ballon met een hele mooie droom in mijn tuin geland :). Dank je wel hiervoor en ik wens jou ook de mooiste dromen toe!

Lieve groetjes, Odetta

Anoniem zei

hedenmorgen om 6 uur zag ik een ballon voorbij komen , dat kan niet anders dan van marijke zijn.Een mooie ballon van vriendschap... dank je wel heb hem een plaatsje gegeven in mijn kleine atelier. Geniet van het weekend en al de toegezonden groetjes van liefde en warmte.

liefde geven is liefde ontvangen.

lieve groetjes uit koewacht.

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Vanmorgen een witte ballon in mijn tuin!

Dank je wel, lieve Marijke!

Met een liefdevolle groet,

Loes

Ellen zei

Lieve Marijke, ook hier in onze tuin is jouw prachtige ballon liefdevol ontvangen. Dankjewel voor dit liefdevolle gebaar! Wat zijn je poppen toch weer adembenemend om naar te kijken, geweldig. Het is een beetje laat (we hebben vakantie) maar alsnog van harte gefelciteerd met de verjaardag van jullie zoon, ik hoop dat het een fijne dag is geweest. Ik ben al wat aan het oefenen uit je prachtige boek en komt binnenkort op mijn blog hoor.;-)

Lieve groetjes en een fijn weekend,
Ellen

bleudelavandou zei

Een kleurige ballon met boeiende verhalen over Pumkin en Pip Poppel kwam hier zo maar overwaaien. Ik graaide ernaar en nu bewaar ik die wonderballon...hier diep in mijn hart.

Marijke nogmaals bedankt voor je prachtig boek, het is echt genieten..

Fijn weekend

Liefs
Marieke

Ira Huberts zei

Ik was net een beetje aan het wegdromen en gezichtjes in de wolken aan het ontdekken toen ik plotsklaps jouw liefdesballon vol positieve gedachten ontwaarde Marijke. Deze maakte een hele zachte landing en is met een heel warm gevoel ontvangen. Geweldig hoe jij in het leven staat, that's the spirit! Jouw rijke gevoelsleven stelt je in staat om deze aparte wollepopjes te creeren en wij mogen hier van genieten. Heel veel dank hiervoor! Van harte met je jubileum, hoop nog lang van je prachtige creaties te mogen genieten! Liefs, Ira

Anoniem zei

Hoi Marijke,

Wat een heerlijk mens ben je toch.
Word altijd vrolijk van je.
Thanks Groetjes Francien

sharon's shabby creations zei

Lieve Marijke,

Want zijn je wollepoppies toch leuk!! Ik hoop dat je snel weer workshops gaat geven want ik kan niet wachten om te leren boetseren!! Lieve Marijke je hebt zoveel bereikt in al die tijd blijf inderdaad doorgaan met dromen, want door al dat gemijmer komen hele mooie mijmeringen wat uiteindelijk wordt omgezet in mooie creaties.

Groetjes sharon

Anoniem zei

Odetta08-07-12 14:29:06
Lieve Marijke,

Gisteren heb ik via Atelier Laura (wat een prachtige webwinkel is dit)jouw adembenemend mooie boek mogen ontvangen. Tijdens het doorbladeren van de schitterende bladzijden voelde ik mij echt welkom en werd ik deelgenote gemaakt van jouw wereld. Tijdens het dagelijkse leven is dit een heerlijke toevluchtsoord, waar het goed toeven is. Tevens is het een grote bron van inspiratie. Dank je wel hiervoor!

Lieve groetjes, Odetta

Anoniem zei

Hoi Marijke

Ik probeer al een paar keer te reageren op je laatste blogpost maar het lukt steeds niet.
Dus stuur ik je via de mail mijn reactie.

Ik vind Pumpkin en Pip poppel prachtig, je bent een echte kunstenares en ik kan zien dat je ze met heel veel liefde hebt gemaakt.

Bedankt voor de mooie gevulde ballon, ik heb er één terug gestuurd met heel veel Liefde...Hoop en Zoete dromen.
Je bent een heel warm persoon.
Geniet van alle mooie dingen om je heen.

Liefs Danoesja

Simonne's fantasiestudio zei

Marijke, je poppen zijn zo lief en prachtig.
groetjes,
Simonne

Nely zei

Ohhh dear Marijke so,so lovely..I enjoy so much in your photos:)
Have a nice day,
Nely

Anoniem zei

Lieve Marijke,

Wat heb je weer schitterende wollepopbeestjes gemaakt,geweldig die creaties alles eromheen
mag ik met je mee dromen...
kwam vanochtend buiten en er kwam een mooie Roze ballon in mijn armen terecht
Ik voelde de warmte/zaligheid/positieve energie/wat zijn we allemaal geluksvogels dat we deze geluks ballon mogen ontvangen van jou...
Heb hem gevuld met Sprankelende zilveren positive energie,gezondheid,warmte,liefde,en een droom dat jij nog heeeeeeeeeeeeel veeeeeeel mooie dromen mag hebben,dan droom ik met je mee...
Dit alles gestuurd door een vredesduifje...

Hartelijke groetjes
Helene.

Audrey/Kicks 'n' Giggles Nursery zei

Thank you for the balloon, and wonderful wishes! Pip Poppel looks like a happy little creation! You are such a sweet lady!
Wishing you love, hope and sweet dreams,
Audrey