maandag 23 juli 2012

In sta in Daphne's Diary...een kroontje op mijn werk...

Lieve blogmeisjes...

Ik ben zo trots en blij...
Er staat zo'n mooi artikel van mij en mijn mijmeringen
in de nieuwste Daphne's Diary nr. 3
Vivianne de giraf had de eer om mij het artikel voor te lezen..
en ohh...wat voel ik me vereerd!
Na jaren van hard werken...oefenen en werken...
dit heb ik altijd met zoveel liefde en passie gedaan.
En dan nu mijn verhaal en mijn popjes en beren
in dit geweldige magazine..
Dit mooie artikel betekent voor mij een
kroontje op mijn werk...
Toen ik vorig jaar het magazine voor de eerst keer zag,
was ik helemaal verliefd op dit geweldige magazine.
Ik droomde ervan om eens in dit mooie magazine
te mogen staan...
En een jaar later heb ik zo'n prachtig artikel ...
Dromen komen uit...
Hoe geweldig is dit niet?
Mijn mooie mijmeringen in dit mooie magazine..
Bij het zien van het artikel kreeg ik een brok in mijn keel
...wauw...wat supertof!
  
Ik wil Henk en Joke Bemboom hartelijk bedanken
voor dit prachtige stuk!

Dromen komen uit...als je maar durft te dromen ...


Liefs van jullie blogsis...
Marijke