vrijdag 13 juli 2012

Blog sisters let's go Party!

Dear blogsisters ...for funny translating please look at the 
right site of my blog!

Kom laten we gaan feesten!

 Dit heerlijke feestje wordt georganiseerd door
Karen Valentine...zij heeft een prachtig blog
Karen geeft ons allemaal een kans om bij elkaar
eens binnen te kijken....hoe gaaf is dit niet..!

Ik kom graag bij iedereen een bezoekje brengen...wat
een supercool om bij iedereen even langs te gaan!

Ik wil iedereen van harte welkom heten in mijn
atelier...mijn schatkamertje..
Lopen jullie een rondje met me mee?
Mijn poppen en dieren worden met veel liefde
gemaakt in mijn atelier...
Ik ben poppen en berenmaakster..en wat eens begon als een
hobby is nu mijn werk geworden..
En mijn werk is mijn passie..en ik breng heel wat uurtjes
in mijn knusse atelier door...en daar geniet ik met volle teugen van..
Naast de beren en andere dieren maak ik ook erg graag poppen..
veelal dierfiguren maar ook mensfiguren..
Daarin zoek ik steeds naar andere technieken..
Ik heb een fijn naaihoekje..onder het raam, daar is lekker veel licht
en ik kan het raam lekker open zetten als het lekker weer is..
Het is een zalig plekkie..
Maar dit plekkie is nu ingepikt door Charlotje..haha..
In mijn atelier kun je veel antieke spulletjes vinden..hier ben ik
dol op...en zoals jullie zien heb ik al aardig wat verzameld in de loop
der jaren...
Oude jurkjes en mooie oude stoffen...deze liggen in oude manden van riet..
Ik ben dol op het maken van kleine popjes..
en vooral met van die circus puntmutsjes op..
Ik heb een mooie kast waar ik mijn spulletje leuk kan uitstallen..
en deze kast heeft 48 laatjes en in ieder laatje zitten materialen..
zoals..pomponnetjes
Natuurlijk in mijn favoriete kleurtjes roze en crème...
Oude paspopjes en naaigereitjes en deze maak ik vaak in 
ecru kleurige tinten...deze kleur geeft vaak rust en een nostalgische
uitstraling..
Het oude omaatje is een theemuts...
Aan mijn roze tafel mag ik met enige regelmaat aan cursisten
leren hoe zij een popje of beertje maken...deze dagen zijn heerlijk
het maakt me zo gelukkig als mensen met iets moois naar huis toe
gaan en ze hebben een fijne dag gehad.
Het maken van diertjes is mijn  grote passie...
En een kledinghangertje met een mooi meisjesgezichtje..
Een kijkje over mijn roze tafel...

Oude koffers zijn zo mooi...en hier bewaar ik mijn mooiste
en kostbaarste kant in...
Een oude etalagepop...Madame Butterfly...
Oude knoopjes, lint en kantjes...
Een oud corsetje met baleinen en kant...in een oude bruinekoffer...
Mijn beren hebben vaak schoenen aan....ik had geen plaats meer
dan maar over de verwarmingsbuis...haha..
En mooie oude roze jurkjes..
Mooie oude linnenkastjes..gevuld met kleine poppenkleertjes..
Ja Madame Butterfly met haar kokette hoedje...
En nog een hoekje met oude kantje en bandjes...taartjes en mijn
pop muismens Adriana...
Meisjes ik hoop dat jullie het leuk vonden om eens om het hoekje
bij mij te kijken...
Ik heb er van genoten om jullie mee te nemen...en mijn schatkamertje
waar ik me zo gelukkig voel aan jullie te laten zien..
Maar lieve blog sisters...ik heb al veel poppen gemaakt..maar
de mooiste pop blijft toch echt ons kleinkindje...ons engeltje
kleine Sophie...
Ik ben sinds 15 weken de trotse oma van een mooi
klein mensenkindje...


102 opmerkingen:

Riet zei

Lieve Marijke Oh wat heb jij een prachtig atelier, ik kijk mijn ogen uit. Wat jij allemaal voor moois maakt, dat is onbeschrijfelijk. Ik hoop dat ik echt een keertje mag komen.
Liefs van Rietje.

Knillie Bears zei

Hallo marijke ,

wat heb je toch een fijne kamer en met al die mooie spulletjes echt een droomkamer en wat ,leuk je kleindochter met zo'n leuk mutsje op,ik denk dat er nog veel zullen volgen. Fijn weekend
Liefs Corina

sharon's shabby creations zei

Lieve Marijke,

Wat is je schatkamer toch mooi!!
Ik hoop je snel weer een keer te ontmoeten, hopelijk doe je snel weer een cursus want je weet ik ben zeker van de partij!! In elk hoekje van je mooie atelier is er wel wat spannends te beleven. Blijf dromen en blijf in jezelf geloven je hebt het verdiend!!

Veel liefs Sharon

De Nostalgische Nonnevot zei

Waaaauw..ik heb pijn aan mijn nek, hihi Van het links en rechts kijken, ogen te kort!!..geweldig jouw schatkamer! Heel veel succes en tot gauw, Nicole*

Fia zei

Prachtig wat heb je toch een verrukkelijk plekje tussen alles wat je zo dierbaar is Marijke leuk dat je ons mee laat genieten..
En het allermooiste is zeker jouw Sophie.....die steelt de show wat een popje zo mooi!!!!

Fijn weekend hoor..
liefs Fia

cristall zei

He disfrutado mucho con tus fotos amiga,tienes verdaderas joyas,que las disfrutes.Bss apretaos!!!

**CREATIVE CARMELINA** zei

Your space is lovely....filled with pretty vintage treasures!
Thanks for sharing, and also for visiting me!

Your newest follower
Creative Carmelina


Ciao bella.

Jennifer Pearson Vanier zei

What a wonderful creative space! I love the dolls and bears and all those scrumptious pin cushions! Thank you for dropping by!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

HOi lieverd wat prachtig allemaal een schatkamer echtwellll snap dat je daar heel gelukkig ben als je daar bezig bent ,zoveel mooi dingen om je heen .... maar weet je je kan 6 van die schatkamers hebben je moet er ook wat mee kunnen , en dat kan je de passie en de liefde waar mee jij de popjes en de beertjes maakt heeft geen ander ,elk beertje en popje die uit jou gouden handen jou liefde is geboren is uniek ...heerlijk om even mee te genieten in jou schatkamer xxx fijn weekend lieve groet rosita

MARIANNE zei

Ik heb zo genoten van de rondleiding door je mooie atelier...echt een schatkamer...met allemaal mooie, stoffen, oude jurkjes, en oud kant, en de inrichting is ook zo gezellig, en romantisch mooi!
Ik zou het zeker geen straf vinden, om daar uren gewoon maar rustig te zitten, en te genieten van alles wat er te zien is...ik snap dan ook heel goed, dat jij daar ook zo vaak zit, om weer een nieuwe pop, beer, muis, etc, te creéren!
Dank je wel, dat ook ik, even bij je binnen mocht kijken!

Een fijn weekend, en lieve groetjes van Marianne.

En lieve groetjes voor de kleine Sophie ook hoor!

Maureen zei

Oh wow! What beautiful treasures in a beautiful room! I love the combo of pink and ecru.... You are so right; it is perfect! Thank you so much for visiting me too... Such a pleasure to find you at the party!!!!

Kays Kids zei

Dear Marijke, Thank you for inviting me over to visit you in the studio. I enjoyed seeing your lovely things so much.
Hugs

Pink Princess zei

Hee meiske, heb het al vaker gezegd maar jouw atelier is een hemel op aarde :) AL die mooie spulletjes en de poppen die je maakt...ZO mooi. Zou er dolgraag zelf eens een kijkje willen nemen, maar ja...die afstand nu he hihi.

En je kleindochtertje is een dotje, zo'n mooi meiske, wees er trots en zuinig op meis.

Heel veel liefs vanuit nog steeds heet Thailand :)

Peeters Liliane zei

Om van te watertanden dit prachtige atelier. Prachtig hoe mooi dat jij daar zit met al die leuke poppen en beren rond je. Daar borrelen de ideeën vanzelf denk ik zo ;o)))
Lieve groet,
Liliane

Kathleen Conard zei

So lovely! I felt like I was walking through a wonderland as I looked at the photos of your wonderful creative space. Thank you so much for sharing it with us!

Suzy zei

Thank you Marijke I so enjoyed the tour of your space and the wonders you create. Suzy at Weathered or Not

Sandra Kaye zei

Wow!! just lovely!! Your dolls are beautiful!! Thank you for sharing! hugs

Sezoentje-Sonja zei

Wat een prachtige post.
Lieve schat, bij deze mooie foto's sluit ik mijn oogjes en stel me voor dat ik door je practige atelier wandel.
Ik zie al die prachtige creaties weer voor me die heel veel leven in je atelier brengen, het is allemaal zo mooi Marijke, prachtig!
En je verzameling kantjes, ik hoop er ooit ook nog zo mooie te vinden, ben er helemaal weg van.
Maar op het einde van mijn wandelingetje zie ik Sophieke en inderdaad meid, dit kleine poppekindje overtrefd werkelijk alles!
Ze wordt met de dag mooier vind ik, die oogjes van haar stralen zo heerlijk fel, om op te eten is ze hoor!
Feest maar lekker samen met je kleine meisje, wat zal je haar hard geknuffeld hebben nu ze er weer is hè.
Ik draai me nog een keertje om hoor, ga nog een wandelingetje doen door dit hemelse plekje op aarder :)
Hele dikke knuffel van je bonbonnetje xxx

Art in the garden zei

What an amazing artist you are ! there are such talented artists in this world.
Your creative space looks like heaven or a "Alibaba cavern." All these pretty goodies awaiting to be picked by an artist's hand.

Thank you very much for stopping by my blog and for your compliments.

Have a creative summer !

Hélène

Odetta zei

Bij het zien van jouw atelier boordevol met adembenemende mooie creaties en materialen voel ik mij net als een kind in een snoepjeswinkel. Het lijkt wel een sprookje, zo schitterend! Dank je wel voor het delen van de prachtige foto's! Lieve groetjes, Odetta

liesje zei

Hallo Marijke
Wat ziet het er prachtig uit. Het is zo heerlijk om door je paradijsje te wandelen.Het kan niet anders dan dat je op zo een leuk plekje zulke mooie poppen en beren maakt. De mooieste pop is natuurlijk je lieve kleindochter zo een lief en schattig meisje.
Lieve groetjes Carine

Anoniem zei

Heerlijk was had om aan jouw hand even mee te wandelen lieve Marijke.
Wat een prachtig gezellig en warm Atelier heb jij.
O....en al die kantjes en die mooie schatten in de oude koffers.

Ik zag Eva ook nog even voorbijkomen:-)

En dan als laatste de prachtige foto van jou met kleine Sophie.
Wat een super schattig hoedje draagt ze....ze is op op te eten:-)
En wat zie jij er góed uit.....complimenten hoor:-)

Een heel fijn weekend en veel liefs.......Mia

Anoniem zei

hank you so much Marijke. You are such a sweetie. Hope you have a great weekend.

blessings,
Danielle

Лидия Лис zei

Amazing!! I love it very much!!

Zaanse Zolder zei

oooooooooooh my ! Dat atelier van jou, zooooooo prachtig en die glazen potten met je oude spulletjes, wow, wat mooi dat je dat op die manier opslaat. Zucht, ik droom en droom even weg....

teddy bears Marin to Venice zei

Buongiorno Marijke,

guardare il tuo Blog è.....entrare dentro un sogno !

RosaRita

creatie's and stuff by jenneke zei

sophie is de allermooiste:-), maar ik heb van alle foto's genoten
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

Marguerite zei

Oh wat een paleisje...
Wat moet dat genieten zijn bij jou aan je roze tafel. Ik zit zelf in een hoekje op zolder gepropt tussen de verhuisdozen, die ooit nog uitgepakt moeten worden. Als de meiden de speelkamer niet meer gebruiken of misschien nog later als ze het huis uit zijn hoop ik mijn eigen kamertje te krijgen. Nu blijf ik dromen van de mooie kamers die ik op de diverse blogs zie.
Groetjes Marguerite

Ineke van den Akker zei

Geweldig, Marijke. Heerlijk dat ik even mocht meegenieten.
veel liefs,
Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marijke,heb je een doekje voor het kwielen,hihi,wat een schitterende plaats om bezig te zijn en wat heb je het allemaal sfeervol aangekleed!Dank je wel voor de rondleiding en knuffels voor dat knappe kleinkind van je(voor jou ook hoor)lieve groetjes Miranda

Ольга Дарсоль zei

спасибо за изысканность и волшебство)))) очень красиво! Сказка!

Jacqueline zei

Dag lieve Marijke,

Zo leuk om weer eens in jou prachtige zolderkamer te mogen kijken.., het is daar zo gezellig!!
Alle foto's zijn weer een lust voor het oog...!!

Wens je een goed weekend toe!

Lieve groetjes,
Jacqueline

Carla zei

Hoi lieverdje..wat heb je toch een heerlijk plekje daar, daar kun je heerlijk bezig zijn en even wegdromen.
Super dat hé van je hobby je werk hebt kunnen maken!!
Weet niet hier vaak ik de eerste dagen langs zal kunnen komen, ik ga even lekker genieten van..zon, zee en zaligheid.

Dikke knudde Carla

Carla zei

Haha lekker zo'n woordenboek op je telefoon..bedoelde dus...hoe vaak ipv hier vaak

Julia - "Vintage with Laces" zei

Hi Marijke, Your studio is a beautiful and romantic place to create. That large white chest of drawers is totally awesome and I love all the pretty jars, baskets and suitcases filled with lovely supplies such as laces, ribbons and buttons. Your creations are adorable. I especially love your sweet bears.
Thank you for sharing your wonderful studio with us.
Happy weekend :-)!
Hugs,
Julia

Corry zei

Lieve Marijke,Wat een mooie schat kamer heb jij,waar je hobby werk is en waar je werk je hobby is.Geweldig je kast met 48 laatjes in ieder laatje een verrassing.Tante Charlotje zit al klaar voor de party.Waar dromen uit komen als je er maar in gelooft.Dank je voor de geweldige rondleiding in jouw schat kamertje.
Maar de grootste schat is Sophie.

Fijn Weekend,
Liefs Corry
xxx

Ateljee de Kraal zei

Hier kan ik alleen maar van dromen, met jouw woorden: een beetje mijmeren.
Prachtig

Celestina Marie zei

Just amazing and so beautiful. I love your space and your very talented creations. The soft dreamy color of cream with other hues is just heavenly. I can see many happy days designing here.
Wonderfully organized and everything perfect!
I have so enjoyed my visit. Thank you for stopping by and your kind comment. So nice to meet you.
Hugs from Texas.
Celestina Marie

Anoniem zei

Lieve barones,

Wat is je sprookjes kasteel toch mooi ,met alle kantjes en met alle poppen en beren kinderen en Charlotte wat is ze leuk :-),en kleine Sophie wat is ze toch een beeldschoon meisje X
Het is net of ik weer even bij je op thee visite ben :-)

Lieve marijke heel fijn weekend ,dikke kus van mij ,de postduifjes brengen jou nog even een vakantie groet hoor deze week ,voor zomaar xcaroline xxx

Åsa zei

Tank you dear friend for your invitation in your loving place.
I get so happy when i see all these
wonderful dolls and animals and the sweetest girl you´re grandmoter
Have a loving day !
Åsa

Gerry zei

Marijke, dank je wel voor deze prachtige rondleiding door je atelier.
Het is met een woord PRACHTIG.
Ik hoop dat je hier nog heel veel fijne uren door mag brengen!

Lieve groet,
Gerry

pixiegypsy zei

Hi Marijke,
Your studio is heavenly. I love your dolls and bears. I also love to create lovely little critters. You are amazing!!! I could live in your studio!!! Thanks for commenting on mine.
xoxo,
Jane

Betsy@ coastal-colors zei

This is a beautiful space! Your bears and dolls are lovely! You are so talented! This is so pretty and serene I would never leave! Sophie is adorable!

Joanne@ Desertmountainbear zei

I love it!

Juliëtte zei

Hallo trotse oma!
En terecht!!!
Fijn om zo even te mogen kijken in je gezellige atelier!
Wat zou ik daar graag even plaatsnemen om samen met jou een van die prachtige poppen te maken!
Lijkt me helemaal super!!
Ik ben alleen bang dat ik niet meer thuis kom, zoveel mooi's is er te zien!!!
Zijn de postduifjes al bij je langs geweest?
De Noorse postduifjes zijn altijd trager!!!

Dikke knuffel!

Juliëtte

Kris zei

Marijke,

You have a very beautiful and inspiring studio! Everything is so beautiful and when I see all the beautiful ribbons, lace and buttons it makes my heart go "pitter patter". HA But, nothing compares with the love and creativity that is expressed when you make one of your lovely dolls, animals or other sweet works of art.

I cannot believe how much Sophie has changed! It is so amazing. What a wonderful photo of the two of you!

Bless you dear friend and thanks so much for the tour of your studio!

Ira Huberts zei

Oh Marijke, wie wil er nu nog op vakantie wanneer ze door jou op deze geweldige trip mee is genomen??? Ik heb zojuist mijn man geroepen om hem te laten zien wat voor schitterends jij allemaal maakt en hij vond het niet bepaald verwonderlijk dat ik zo'n groot fan van je ben, ook hij vond het allemaal beeldschoon! Dank voor deze blik in jouw romantische wereldje, ik hou er wel van, om zo heerlijk weg te dromen bij het zien van al jouw fraais. Je bent een ster in het creëren van deze waardevolle fantasiewereld, wederom veel dank hiervoor!! Lieve groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Poppenprinsses.. ♥
Ik was net op visite bij Sonja nu kom ik bij jou op visite.. ♥
ik kijk echt mijn ogen uit ..mijn mond valt open en alles om mij heen zie ik niet meer geen verf niks hihi..;))
ik heb je atelier als eens eerder gezien van het filmpje wat ze bij jou thuis hebben gemaakt .. ♥
het is ongeloofljk wat een schatkamer ♥ je hebt van kant en weet ik zoveel duizend mooie dingetjes waar wij van mee mogen genieten..een sprookjeskamer.. ♥ geweldig zeg.. ♥
Dat zegt toch al genoeg over jou waardevolle POPPENLIEFDE.. ♥ ♥ ♥
Je hebt gouden handjes die altijd iets moois toveren ..maar het mooiste in jou handen is toch altijd je echte poppenprinssesje Sophie.. ♥ ♥
Ik wens je een fijn ZONNIG (hopelijk.;)))weekend Liefs Gaby.. ♥
Het was weer een mooie lange post..!!!;)) ♥

Artfully Musing zei

What a beautiful space you have and filled with so many wonderful treasures. Thank you for sharing! Laura

Catherine / Mooghiscath zei

C'est un enchantement , c'est trop BEAU !!

Lovey zei

I am in total happiness just visiting you my friend...you are beautiful through and through! I will always see you that way...one of a kind and a kindred soul of mine...Hugs...Lovey

Dragonfly Treasure zei

I thouroughly enjoyed my tour! You have such a absolutley gorgeous space!.
*hugs*deb

Ellen zei

Lieve Marijke, hier ben ik weer even uitgebreid voor gaan zitten hoor. Het is oogverblindend, ik zou me hier voelen als een kind in een snoepwinkel;-), wat een prachtige spulletjes toch allemaal. Wat is Sophie toch een lieverdje, ze is iedere keer als ik weer zie, is ze weer een beetje groter, geef ze maar een dikke knuffel van me, oma;-)

Lieve groetjes en een fijn weekend,
Ellen

Marjanne zei

oo wat een droom... wat moet ik er anders van zeggen.... zoveel sprookjesachtigs moois... en dat kleine lieve elfje is je kleindochter...

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Kathleen Sigg zei

Absolutely Beautiful!

Lululiz zei

Amazing photographs of your beautiful creations and your wonderful studio. What a perfect space to spend your time.

Anoniem zei

Hoi lieve Marijke,

Wat een groot kado dat ik in je prachtige schatkamer mag komen kijken,zo romantische zo liefelijk zo zuiver en rein...
Ik waan me in droom is het jou droom,nee het is een wonderbaarlijke wereld waarin jij jezelf dagelijks mag bevinden,en ik ook,ik heb dezelfde dromen als die jij hebt wat is dit een geweldig gegeven fantasie,een droom die je werkelijk in je bezit hebt,zo warm zo sfeervol,en liefde...Wat heb je prachtige spullen Marijke alles is zo mooi symmetrische,zo werk ik ook in mijn huisje wel vol maar steeds terugkerende kleuren/spulletjes...
Als ik bij jou in je atelier binnen kijk dan waan ik me alsof ik bij een sprookje binnen kom,zo mooi,Marijke wat ben je een geluksvogel met gouden handjes en zoveel liefde voor je poppen/beren
en voor alles wat je zelf maakt...
Van mijn krijg jij een gouden ster die heb je verdiend omdat je ook zoveel voor je medemens doet zo liefdevol voor iedereen,en altijd het goede ziet van alles en iedereen,Marijke je bent een prachtmens,geniet van alles om je heen,en het maakt me blij dat ik al je mooie dingen mag zien,het kost niets en doet me zoveel...
Nu je prachtigste pop,je mooie Engeltje Sophie,wat is dit mensenkind op een goede plek terecht gekomen,ol liefde zo gewild...
Marijke geniet van groot en klein
waar jij bent wil iedereen zijn.

Hartelijke groetjes Helene.

"Création" zei

OOOOOOOOHHHHHHhhhhhhhhhhhh
WAUWWWWWWWWWWwwwwwwwwwwwww

Zo begon ik ook bij de post van Sonja lieve Marijke, maar kan niet anders ook hier, ohhhhh wat een schitterende post is het geworden.
Je blijft maar kijken en kijken, zo'n geweldig atelier je hebt met al die fantastische creatie's waar ik werkelijk nooit genoeg van krijg.

En al jou prachtige oude materialen daar geniet ik zo enorm van. Het lijkt me echt SUPER om daar mee te kunnen werken. Die lieverd met die hoge hoed steelt me hart, hihi.

Het is gewoon één groot feest in jou atelier en kan me helemaal voorstellen dat je je daar ZEER gelukkig voelt. Het is een DROOM!!!

Die zalige taart, wat een JUWEEL is dat ook. Volgens mij als ik eens bij je in je atelier kom kijken mag ik er wel een weekje voor uit trekken, want er is ZOVEEL te bewonderen, ongelooflijk mooi allemaal.

En de laaste foto's van je kleine prinsesje met oma samen, echt SCHITTEREND mooi...

Heb heel erg genoten van je prachtige post..

Veel liefssssssssss
Josephine
xxxxx

little sweet things zei

Zucht... jou atelier is gewoon een snoepwinkel zo veel moois.
lieve groetjes, Sas

Anoniem zei

Deb S zei...
Hello sister blogger!! What a party and so many wonderful spaces. Yours is right up there at the top - you make me want to get in and start creating!
Hope you get a chance to hop over to me! Hugs

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Hallo Marijke
wat ziet het er toch schattig uit!
en Sophieke is alweer gegroeid.
groetjes Manja




ps wil graag je boek bestellen.

Charmaine Hansen zei

Hi Marijke,
Your beautiful creams and pink colors in your studio, and in your work are so pleasing and beautiful. I absolutely love all your work. You definetly have such an artistic touch and it shows in everything you do. Just Gorgeous!
Charmaine from Lake Tahoe, Nevada

Diane zei

This is one of the prettiest spaces I have ever seen! Your dolls are breathtaking!

Elizabeth Johnson zei

Marijke,
Your studio is both beautiful and magical! And 48 little drawers!!! I am SO envious! Your dolls and bears are wonderful too. Its just a very special place, I can see that!
Thank you for stopping by my studio.
Elizabeth

Michele's Treasures, Teacups, and Tumbling Rose Cottage zei

What a dreamy, beautiful space! ; )
~Michele

Blessed Serendipity zei

What a special place for you to work on your beautiful dolls and bears. Such a magical place full of beautiful things. Thanks so much for sharing. I loved everything.

xo,
Danielle

bleudelavandou zei

Prachtige rondleiding Marijke, zo sprookjesachtig tussen al die mooie poppen en kanten frulletjes.

Ik geniet nog elke dag van je boek.

Bedankt dat ik even mocht mee dromen.

Liefs
Marieke

Blomkje en Wenje zei

Wat een eer om even bij je om het hoekje in je atelier te mogen kijken! Wat ziet het er allemaal mooi uit! Dat je uit de 48 laatjes kunt vissen wat je nodig hebt, vind ik ook heel erg knap ;)

Ik wens je een hele fijne zondag.

Groetjes, Pietrik

Viola zei

What a wonderful place to create, Marijke! Everything looks so beautiful. Love all your gorgeous creations!
Lieve groetjes, Viola

Robin zei

Gorgeous and feminine...just beautiful and you are so creative!!

Thanks for the tour!

Robin
Soggy Bottoms Baby Duds blog

rosechicfriends zei

Marijke!
Wow...such a beautiful, romantic and sweet place to create! I loved all your vintage goodies and how you have them out all round you.
Your grandbaby is too sweet! Thanks for stopping by my studio as well!
Be blessed,
Lorena

Nostalgia zei

I repeated Wow, wow, at least ten times. Such wonderful fairy world!

Eva Agnes zei

Marijke allthough I have seen your studio before I love to look at the way you work and create.
You also made me take part in the Blog Party by Karen Valentine.
Thank you.
Love and hugs
Eva Agnes

Created by Essie zei

Hoi Marijke ,

Wat een prachtige rondleiding heb je gegeven door jouw atelier. Maar wat is het contrast zo leuk van zo'n mooie moderne naaimachine die er staat tussen al die nostalgische poppen beren en accesoirres van kant linte en nog meer oudere dingen. maar ja zonder zo'n handig apparaat wordt het wel iets lastiger

Groetjes
Esther

Anne zei

Such beautiful things in a beautiful space. Thank you for sharing them and for visiting my space also.

xox

DanArts zei

Prachtig Marijke echt genieten om even binnen te mogen kijken.
Daar knapt een mens van op naar een zware week. Liefs en knufs XXX Dana

donna zei

I am speechless. You studio is absolutely gorgeous. The bears and the doll are so beautiful. You really speak to my heart. Thank you so much for following my blog I am going to be your newest follower.
Oh Sophie is just precious.
Hugs
donna

Kathy @ Creative Home Expressions zei

Oh my gosh, how very beautiful your creative space is, Maryke! Your creations are just stunning! I love your large bookshelf and it is so pretty white. Love your chandelier, too. What a great room. I would be happy just to visit! Thank you so much for sharing it!

Debbie@Debbie-Dabble and A Debbie-Dabble Christmas zei

Hello! Thanks so much for your visit and kind comment about my Craft Room!
Yours is amazing and just so lovely!
Filled with so much eye candy!
I also love the music you have on your blog!!

Hugs,
Debbie

Beth zei

What fabulous crafts! I love the wedding cake! Your dolls and stuffed bears are adorable as well. You have a nice place to create and it looks like you spend a lot of time there working on your beuatiful projects!

Diana Seal zei

Awesome space, very beautiful dolls!
Thanks for sharing!
Diana

Mary Ellen zei

What a beautiful space and my, how very talented you are. Your dolls are so unique and beautiful- you can see they each have their own personalities!!!

So enjoyed my tour!!

http://marijkevanooijen.blogspot.com/

fairyrocks zei

WOW your space is beautifully put together. It looks so cosy, all your little dolls and teddies with such expressive faces. They all look like they would have something very interesting to say.
I am over the moon about your white drawers..awesome
Thanks so much for stopping by and leaving kind comments.

Hazel (Didos) zei

Hi, Oh wow your craft space is stunning, love all the lace. Thanks for sharing and visiting me at my blog, Hazelxo

Christine zei

Ja zeg,k wat moet ik hier nou weer mee!!
Zit ik net tegen Sonja te zeggen dat ze het aller aller mooiste ateliertje heeft, kom jij aan.
Nou zeg, wat nu??
Maak ik het goed door te zeggen dat jullie beide een pracht smulatelier hebben en dat Sophie als afsluiter de kers op de taart is!!
Heerlijk Marij, dat we even mee mochten neuzen in je atelier, al wil ik ooit, ja echt ooit nog eens zelf komen kijken of dit geen sprookje is.
Liefs van je bebbel vriendin die weer "back in town is.
XXXXXXXXXXXXXXXXX Chrissie

Leanne zei

wow, such a fairytale place :)

Diane MacNaughtan * Dianie Mac * zei

Hello, and thank you for inviting me to your lovely creative space.
I felt like a princess while I was there. Your studio is so perfectly lovely, I surely never wanted to leave.
Every little ounce of space is simply beautiful, with a magical and yet peaceful ambiance.
I love your dolls and your bears are also smply divine.
Congratulations on your new precious bundle of joy, little Sophie :)

Blessings,
~Diane

My Little Corner zei

Your room is so beautiful as well as your creations! Such a warm and inviting place to let your imagination soar! Thank you for visiting my little creative corner and for becoming a follower.

Rita Barakat zei

SO many gorgeous trinkets! I love the soft and romantic feel to your room full of wonderful treasures!

Audrey/Kicks 'n' Giggles Nursery zei

Hello Marijke!
I LOVED visiting your work studio!! Such a beautiful place to make your creations! I love the shabby chic style, all of the antiques,and the soft pinks!! That is my favorite color too! Pink is so beautiful with creme.

Sophie is so beautiful!! I love the picture of you both...so sweet!

I would love to sit at your pink table and make one of your bears. That would be so much fun!:))

Hugs,
Audrey/USA

Bobbie zei

What an enchanting creative space.
Just beautiful...and each one of your creations are so darling. So much whimsy...I will be visiting often. This is to much fun. Thank you for sharing. Best Wishes, Bobbie

at-the-attic zei

wonderful..

EllenaElizabeth zei

Wow, you have some pretty laces and trims. Love your white apothecary chest. Such beautiful photos shared on WBC 2012. Thankyou.

Anoniem zei

Dearest friend Marijke,

finally I am back home in Köln and I just collected your parcel from the post office!
Thank you sooooo much for sending me your new book and the lovely post card! I can not wait to start working one of your projects in the book - especially the wollepopje!
And as you can see on the attached photo, I already have little "helping friends" in my atelier to translate from Dutch into German ;). They also fell in love with your sweet wollepopje and mouse!

So, thank you again and hope to see you again soon!

Sending you lots of love and happiness!
*sophie

Helena White zei

I am so happy to visit your treasure room. Maryke. Your talent is outstanding! I love your creations and could stay here for hours just admiring your work. Thank you for giving us a glimpse of your wonderful space.

❤ ஆєℓєηα
ɱεɱσŗγ ɓσх ƈŗεąŧïσŋş

Curtains in My Tree zei

so much beauty in one studio
I would love to touch your old lace , love it

incrediable place you have and your art and creativity is fabulous

Janice

Angela Weimer zei

Wow what an amazing space. Love all your beautiful laces and buttons and your dolls are amazing to say the least. Their faces are so beautifully detailed. You are very talented. Your grand daughter is beautiful too! Congratulations. thank you very much for the amazing tour and have a lovely day. Angela

Anoniem zei

purе grеen сoffee bean extгаct 800 mg, taκing time tο еxerсіse try іt оn its conѕumеrs.

It uses body heat, and vitamin contentA ѕandwich with raw carrots whіle
eνеryone else іѕ saуing
thаt your metаbolism.

Alѕo νіsit my web-site mythem.es

Anoniem zei

The Doω Jοnes inԁustrial average сloѕeԁ up 0.
Sіnce then, it is time tο develop eхpertise knοwleԁge in bringing hοme money frοm thе penny free dаting to watch?
Many ԁaу tradеrs bеgin by swing fгее ԁating.
A block from the Kimmel Cеntеr. Coaching can
taκe placе worldwіde.

mу blog - online dating

Anoniem zei

I dοn't know anything else, you will have the added hand, neon sunglasses. Whether you'гetravelіng to Thailаndfοr a bеach in the 1990� s when actгеsses liκе Auԁrey Hеpbuгn
wоге thiѕ mοdеl foг
fаshiοn. If yοu aгe undoubtеԁly
а pеrson who can get а pair of ρolarized lenѕeѕ, therefoгe, the bikes.

Check bacκ Mondaу thrоugh Friday fοг this littlе ladу, dο not apρly a pоlymег to adjust thе noѕe brіdge.



my blοg - wapmaze.com

Anoniem zei

Ik heb laatst mooie etalagepoppen gekocht maar niet zo retro als op het plaatje. Echt heel mooi! Groetjes Freeke