dinsdag 3 juli 2012

Lange Lijs pop Vlinder komt op verjaardag van David...

Heey blogissies...

Ik heb voor de eerste keer een Lange Lijs pop gemaakt..
Het was best moeilijk, daar ik nog nooit zo'n pop had gemaakt.
En ik zal nog veel moeten leren.!
Maar hier is ze dan...kleine Vlinder...ze zit in het wiegje van 
Sophie...
Ik weet ik heb een paar foutjes gemaakt met het maken van deze 
Lange Lijs pop, want de rimpels horen niet in haar nekje...
Maar zoals Sonja zo lief zegt..misschien heeft ze wel rimpeltjes
gekregen van het te lang in badje zitten hahaha..
Maar ik vindt haar toch wel lief hoor..
Kijk hier zit Vlinder in haar blootje in bad..ik heb haar een naveltje
gegeven...grappig he?
En dit is het hemdje en onderbroekie voor Vlinder...
Deze pop heb ik voor Sophie gemaakt, ze kan deze pop aan en
uitkleden..en lekker met haar spelen...
Uit badje en dan wordt Vlindertje afgedroogd...
En zal ze haar pyjamaatje en slofjes aankrijgen...
Straks gaat vlindertje lekker dromen..ze heeft al een
droomsterretje in haar handjes..
Voordat vlinder naar bedje gaat mag ze nog even met haar clownpopje 
spelen..met Poppie..
Nu moet je naar bedje hoor lief Vlinderkindje..
Ohhh...Poppie ik hou zoveel van je...
Slaap lekker....droom maar fijn...
Dit is het jurkje, mutsje en schoentjes die Vlinder morgen
aan krijgt..
En hier heeft Vlindertje haar feestpakje aan...
Vandaag is onze jongste zoon jarig...hij is 24 jaar geworden..
dus let's go Party...we hebben met z'n allen lekker gegeten.
En hier heb ik nog een ander jurkje aangedaan...
en beer is ook op het feestje gekomen...
Beer en Poppie...
En natuurlijk was kleine Sophie ook op het feestje van
David...ohhh wat kan ze toch lachen..

Dit was niet de laatste Lang Lijs pop die ik heb gemaakt...ik ben al
met de volgende pop bezig..Ik hoop dat ik deze pop wat mooier kan maken,
zonder nekrimpeltjes...ik vindt deze manier van popjes maken erg leuk.
En ik denk dat Sophie heel wat popjes kan uitkleden en lekker mee
knuffelen..ik kijk zo uit om samen met mijn kleindochtertje te gaan
spelen...
Zo en nu gaan we nog even een wijntje drinken en proosten op
het goede leven vol liefde en mooie dromen...

67 opmerkingen:

Juliëtte zei

Lieve poppenmoeder!
Allereerst van harte met de verjaardag van je zoon!!
Je Vlinder is zo leuk geworden!
En Poppie een schatje!!
Maar Sophie blijft toch de mooiste van allemaal!
Wat een lieve foto's!!
Geniet lekker samen!!

Dikke knuffel!!

Juliëtte


O, ja, het witte gehaakte setje is inderdaad een iets groter maatje.

Ineke van den Akker zei

Marijke wat maak je toch een prachtige dingen maar....om eerlijk te zijn. Die ECHTE pop vind ik het mooist!!!

sharon's shabby creations zei

Lieve Marijke,

Wat is Sophietje toch een kadootje, en wat een schattig popke zeg!! Ik had vroeger ook zo'n soort popje alleen waren de haren van wol. Dat het nekje rimpelig is geeft toch helemaal niet!! Ik vind het wel lollig.
Ik vond je foto reportage weer fantastisch en zeker sophietje moet je vast in je beren en poppenblogpost houden. Het is de mooiste figurant die je maar kan hebben!!

Veel liefs Sharon

Carla zei

Allereerst...gefeliciteerd met je zoon!
Wat een schatje dat popje...te lief.
Had je het patroon zelf gemaakt, of is het een bestaand patroon....zo ja...waar heb je die vandaan en waar kan ik die kopen...lijkt me gewelidg voor kleine Lois!!

En...wat een popje is kleine Sophie toch...dat guitige koppie...té lief!!

Ik kan me ook zo verheugen dat ze straks wat groter is, en lekker kan kletsen.
Ongeduldige oma's zij we hahaha

Nou meissie....liefs Carla.

sharon's shabby creations zei

trouwens nog gefeliciflapstaart met je zoon!! Dat meneer de fysiotherapeut maar een fijne avond zal hebben met familie en friend!!

liefs sharon

Elly zei

Hee meis,
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!!

Je lange lijspop is super leuk, zo'n leuk bekkie!! Maar het kleine lijsje op de onderste foto spant toch de kroon hoor :-)

liefs, El

Thea zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon! En wat heb je weer een heerlijke blogpost geschreven. Ik was op slag verliefd toen ik Vlinder zag, wat een lieve uitstraling heb je haar gegeven. Hier zal Sophie heel wat uurtjes zoet mee zijn als ze straks wat groter is.

Liefs Thea

Riet zei

Lieve Marijke. Hartelijk gefeliciteerd met je zoon en ik zie dat je het gezellig hebt gehad. Wat een geweldige lange lijspop heb je nou weer gemaakt, ik vind vlinder perfect en die plooitjes in haar nek, och daar doe je gewoon een mooi kraagje op. En dat kleine beeldige moppie Sophie , wat is het toch een schatje.
Liefs van Rietje

Gerry zei

Oh, wat is Vlinder lief. Werkelijk, ze is prachtig geworden. Wat zal Sophie veel plezier met haar genieten. En de plooitjes in haar halsje, ach niemand is perfect.
En Sophie zelf is ook een heerlijk meisje!

Lieve groet,
Gerry

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Marijke ..♥.
Ja je bent een echt LIEF poppenmoedertje..♥.
Dat poppetje heb ik al heel lang in mijn gedachtens en jij maakt het ooooohhhhhhhhhhhh ..lijkt wel of we soms hetzelfde denken..ik was op zoek naar goede elastische stof maar ook veilige stof het is moeilijk te krijgen ..alleen te bestellen merk ik ..ik heb al mijn poppetjes van mijn dochter nog laat ze nog wel eens zien op mijn blog ..;))
Jou post is weer zo vol LIEFDE ..voel het tot hier hihi..
Prachtig gewoon ook je verhaaltje van mooie Vlinder..wow..!!;)))♥.
en dan op het eind je mooie echte poppekindje Sophie♥. met haar mooie lach ..♥.
ja je zal haar echt missen als ze straks op vacantie is pff voel hier al wat traantjes...;(
Marijke ik heb weer genoten van jou Lieve post ..♥.
Liefs Gaby..♥.

Peeters Liliane zei

Leuk die lange lijst pop, ik dacht eerst dat er een drukfout stond ik kende die benaming voor dit soort poppen niet. Maar ik vind ze geweldig ook haar haartjes zijn zo leuk!!! Jij kan ook alles maken meid, ik vind dat geweldig!
Lieve groet,
Liliane

Peeters Liliane zei

Leuk die lange lijst pop, ik dacht eerst dat er een drukfout stond ik kende die benaming voor dit soort poppen niet. Maar ik vind ze geweldig ook haar haartjes zijn zo leuk!!! Jij kan ook alles maken meid, ik vind dat geweldig!
Lieve groet,
Liliane

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

P.S nog Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon..♥.;))

't Glimmenhofje zei

Hoi Marijke,
wat een prachtige posten heb je weer geplaatst en ik heb ze met veel plezier weer zitten lezen! Wat een heerlijke oma ben jij nu al voor je prachtige kleindochter. En wat is ze al groot aan het worden?! En al zo heerlijk vrolijk en echt een plaatje om te zien, ik zou er ook geen genoeg van kunnen krijgen en steeds maar willen knuffelen.
En wat een prachtige pop heb je voor haar gemaakt. Die lange lijs (nooit eerder van gehoord, trouwens...) is gewoon een beetje een "look a like" van je kleindochter! En die rimpels in dat nekje horen er misschien niet, maar ze misstaan ook niet als je niet beter weet. Je vorige post met die mooie meid is ook een heerlijke post en wat een bos haar, hihiii...
Van harte gefeliciteerd ook nog met je jongste zoon en het zal hem vast aan niks ontbroken hebben op deze dag. Liefde en aandacht van zijn lieve familie! Ik stuur je heel veel groetjes en bedankt dat ik weer even met je mee mocht genieten van je kleine meid en je mooie poppen. Je bent echt niet te stuiten met poppen maken. Elke keer weer nieuwe mooie creaties van je hand.... prachtig!!
Dikke knuffel, Joyce.

Annet zei

Beeldschoon Marijke...
Ik heb heel veel zonnekindpoppen gemaakt met heel veel plezier..

Ik ontdekte je bij het 'koekelen' en je blog op m'n Hyves gezet...

Als je dat goed vindt...

Hartegroet, Annet

blauwruitje zei

Wat een cadeautje is die kleindochter toch van je. Je eerste lijsbrouwsel is toch super gelukt? Enig met al die kleertjes. Groetjes Sandra

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Nog van harte gefeliciteerd met je zoon en oh oh wat heb je er weer een leuke pop van gemaakt zeg wat zou ze daar veel plezier van hebben .... ze zou net zo poppen liefde ervoor krijgen als dat jij hebt maar dat kan niet anders he.... prachtige foto's lieverd jullie zien er super uit geniet er lekker van ...fijne week lieve groet en een dikke knuffel voor alle....Rosita

Kays Kids zei

Dear Marijke, Your post is absolutely delightful. I love your doll, that has black hair like Sophie. Your little baby is so beautiful and happy. I love the dolls belly button.
Keep enjoying that precious little girl.
Hugs

MARIANNE zei

Nog van Harte Gefeliciteerd met je zoon...zo te zien was het een hele gezellige boel, met hoedjes, en wijntjes...ha,ha...en veel genieten met elkaar!
Je lange lijs pop Vlinder, ziet er weer heel leuk uit hoor...daar zal de kleine Sophie, zeker heel lang, met veel plezier mee kunnen spelen!

Groetjes van mij...en welterusten hoor!

Simonne's fantasiestudio zei

Marijke, je kleindochter heeft er een leuke speelkameraad bij...
Ik kende ook die benaming niet voor zulke poppen.
Bedankt voor het bezoek aan mijn blog.
groetjes,
Simonne

Evelyne zei

Ha Marijke, gefeliciteerd met je zoon!
Wat een toeval zeg ik ben ook net zo'n lange lijs pop aan het maken voor mijn kleine prinsesje Juliette.
Jouw vlinder heeft een mooie uitdrukking van het gezichtje.
Wat een prachtige foto van jou en Sophie, wat is het een prachtig kindje, daar moet je wel verliefd op worden.
Ik ben benieuwd naar je volgende pop.

Lieve groetjes,Evelyne

Kris zei

Marijke,

Happy Birthday to your son! I'm sure that Sophie will drag the doll you made for her all over the place. Butterfly is soft and not heavy and will be easy for her to carry! So sweet, and would you look at the smile on Sophie's face! You look so happy and radiant, Marijke! Enjoy the cake and the wine.

XOXO

Kris

Ольга Дарсоль zei

такие трогательные фотографии!!!)))
Софи очаровательная малышка!

Ольга Т. zei

Кукла - пупс - отличная и добрая игрушка!А Софи - прекрасная малышка! Фото замечательные.

Anoniem zei

Dag lieve Marijke

Wat een lieve pop zeg...die rimpeltjes....ach..ik vind ze wel grappig:-)
En dan die schattige kleertjes!

Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoon!

Wát een lieve foto van jou met Sophie....twee schattige meisjes:-)

En nu wil ik je meteen even bedanken voor de prijs die ik won in de boekjes wedstrijd en die, heel mooi ingepakt bij mij aankwam.

Wát een schattig aardbeitje en wát ben ik er blij mee! Laat het nu nét datgene zijn dat ik het mooiste vond op de foto!
Het staat geweldig mooi bij de andere spulletjes die ik al van je heb en ze is al hevig bewonderd door zusje en vriendinnen:-)

Lieve Marijke...nogmaals heel veel dank en liefs vanuit Maastricht.
Mia

Sezoentje-Sonja zei

Gho, wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt lieve schat!
Vlinder is een prachtige pop geworden, wat zal Sophietje hier veel plezier aan beleven.

Ik vind de rimpeltjes in haar nekje net mooi (misschien heeft ze wat te lang in haar badje gezeten, dan krijg je zulke rimpeltjes hoor;))))

En wat een leuk speelmaatje heeft ze , samen met het sterretje zullen ze jullie kleine schat heel veel nachtjes gezelschap houden.

Wat heeft ze toch geluk met zo een lieve prachtige oma,
ik ben helemaal weg van de foto van jullie twee samen,
wat een schatten zeg!

Ik geef jullie van hieruit allebei een heel dikke knuffel hoor,
liefs, je bonbonnetje xxx

Sezoentje-Sonja zei

Ooh, vergeet ik in al mijn enthousiasme je nog te feliciteren met je knappe zoon,
gefeliciteerd hoor xxx

gerrie zei

Hoi Marijke,Wat een leuke pop heb je gemaakt!
Je kleindochter is ook al zo,n mooi popje,wat een mooi kindje!
Ik zag net ook de foto,s in je vorige post,geweldig!
Ik ben weer druk bezig geweest met dingetjes maken uit je mooie boek,zo leuk om te doen!
groetjes Gerrie.

gerrie zei

Ik heb hetzelfde als Sonja
Nog van harte gefeliciteerd met je zoon natuurlijk!!
groetjes Gerrie.

Sarina zei

Hallo Marijke,

Alsnog gefeliciteerd met je zoon.Wat een doddekop van een pop heb je gemaakt en weet je wat? Ik vind die rimpeltjes allerliefst staan!!En dan die kleertjes, ben er weg van.

Sophie is een aanbiddelijk meiske.
Fijne dag,

Liefs,
Sarina

Het lijstje van brocante zei

Lieve Marijke....van harte gefeliciteerd met David......wat een leuk feestje....zoals we van je kunnen verwachten.
Je hebt een super pop gemaakt voor Sophie....compleet met een prachtige garderobe......een geweldig stel samen!!!!!
Met lieve groetjes,
Silvia

Zazoe zei

Hallo lieve Marijke,

Allereerst dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog. Ik ben er nog wel hoor! ;-)
Maar zo ontzettend druk met van alles en nog wat, dat het bloggen er even bij in schiet....

Maar wat heb jij weer een mooi bericht hier geplaatst. Ik vind de Lange Lijs prachtig!! En Sophie is maar een bofkontje met zo'n creatieve en lieve Oma. Ze is straks een echte poppenprinses, kan ze thee'tje drinken met al haar mooie poppenkinderen.

Maar de allermooiste plaatjes zijn de foto's van Oma en Sophie... wat een pláátjes, wat is ze mooi. En de stralende glimlach... die is ook van JOU!!!

Dikke klapzoen op je neus lieve Marijke XX

Atelier Valerie © zei

Je pop 'Vlinder' is gewoon fantastisch, hoe jij het iedere keer doet is gewoon niet te beschrijven.
Je kleed je poppen ook altijd zo speciaal ... Sophie heeft een oma uit de duizend!
Nog een fijne dag, groetjes Valerie

sirkkis zei

Hei ja suloisia onnen toivotuksia juhlaan. Hurmaavan nuken olet tehnyt ja kauniita vaatteita. Pelle on myös söpö ja tietysti hurmaava vauva Sophia kanssasi kuvassa ♥

ByVonneThuis zei

Gefeliciteerd met je zoon en wat wordt sophie al weer groot, ze kijkt zo lekker wijs.

Groetjes Yvonne
ps Vlinder is een schatje, goeg gelukt hoor.

Anoniem zei

Marijke Hello,
I received the doll and the book (my customers admire your creations)! is it possible to order a copy of a teddy or a doll??
thank you very much.
Sophie Ann is so pretty, like a little angel!
Much happiness to you and your family.

nathalie
Annuler les modifications

Anoniem zei

Lieve Barones,

als eerste gefeliciteerd met Davidx
Wat stralen Sophietje en jij op de foto`s wat mooi om te zien ,je ziet er zo gelukkig uitX!:-)
Wat een lief popje krijgt kleine Sophie ,vlinder wat een leuke naam en mooi ,en past ook precies bij Sophie, en jij bent dol op vlinders :-) ,ik vind dat je het heel knap heb gemaakt ,het is echt heel schattig lieve marijke,en ook het hele kleine popje.

Fijne dag vandaag veel liefs van mij ,caroline xxx

Zaanse Zolder zei

Gefeliciteerd meis ! Heerlijk een feestje en Sophie doet zo lekker mee, wat een scheetje toch.

Ik vind vooral het naveltje van je pop zo grappig en die rimpeltjes ach daar zie je niks van als ze een mooi jurkje aan heeft ;-)
Leuk dat je ook eens wat anders maakt, heel verrassend en ook weer erg mooi, zoveel talent heb jij! Liefs van Syl

lief handwerk zei

Je pop Vlinder is werkelijk prachtig geworden. En dat voor de eerste keer.... Ze ziet er ontzettend mooi uit. Mijn complimenten!!
Lieve groetjes, ieke

oma leentje zei

Wat een lief lijsje....... ik heb heel veel zonnekind poppen gemaakt Heerlijk om te doen.. Die rimpeltjes komen waarschijnlijk omdat het nekje op te strak is afgebonden of het nekje is te dun. Hoor mij nou jou verbeteren ...iemand die zulke mooie dingen maakt. Veel plezier met alles wat je lief is In het bijzonder dat lieve kleine mensen kind.... Lieve groet Leni

Jacqueline zei

Dag lieverd,

Proficiat met je zoon! Wat een mooie dag heeft hij gehad voor zijn verjaardag..fijn zeg!

Nou en die lange Lijs, ik vindt haar echt een hele mooie pop, echt een lekkere knuffelpop voor die kleine Sophie..wat een lief cadeau van jou zeg!

Fijne dag nog,
Jacqueline

Peets wereld zei

O Marijke wat heb je een geweldig mooie blog en wat heb je een Gouden handen. Daar kan je vast alles mee. Heel bijzonder hoor ik raak niet uitgekeken. Ik ga je volgen. lieve groet van Petra

Blomkje en Wenje zei

Wat een prachtige pop, ik kan me voorstellen dat je niet kan wachten om samen met je kleindochter hier mee te spelen...Nog van harte gefeliciteerd met je zoon, ik hoop dat jullie een leuk feest hebben gehad. Ik vind de foto van jou samen met Sophie wel heel erg mooi hoor! Wat een trotse oma!!

Dikke knuffel, Pietrik

Kom Achterom zei

ooh wat een schatje! je bent toch ook een kunstenares zeg! en jou kleine meiske wat groeit ze hard zeg en wat een heerlijk koppie! Nog gefeliciteerd met je zoon en nog een heerlijk dag
Yolanda

Anne zei

Gefeliciteerd met de jarige zoon!!
Volgens mij is Sophie erg blij met haar nieuwe popje! ze ziet er zo vrolijk uit. Dat kan ook bijna niet anders, met zulke mooie poppen die ze cadeau krijgt!!

Milly Me® Teddy Bears zei

Ohhhhhhhh gosssiemijne wat liefffffff!!!!
Meid wat een toverkunsten tover je elke keer weer op je blog.
Sophie krijgt zulke mooie lieve kadootjes. Wat zal ze later nog terugkijken op haar mooie lange lijs. Dat worden van die dierbare herinneringen: zo'n lekker verslofte oude vintage pop uit de oude doos, door oma gemaakt. Helemaal te gek!!

Mooie foto van jou met haar ♥

Fijne verjaardag hoor.

Knuffel, Thea

ps: rimpeltjes of niet, de charme wordt er alleen maar groter van.

Nostalgia zei

How wonderful this fairy world is... It is so nice to see the little girl growing up!!!

Created by Essie zei

NOg van harte met je zoon en wat een mooie pop ook zo mooi voor je klein dochter wat groeit ze hard. ben benieuwd naar de volgende.

Een hele fijne dag

Lieve groet
Esther

Created by Essie zei

NOg van harte met je zoon en wat een mooie pop ook zo mooi voor je klein dochter wat groeit ze hard. ben benieuwd naar de volgende.

Een hele fijne dag

Lieve groet
Esther

Ira Huberts zei

Ik weet niet waar ik meer verliefd op ben Marijke, op je mooie pop of op die lieve kleine Sophie! Wat is het toch een prácht van een kind! Ik zit hier echt helemaal van oh en ah ;-) (maar ja, dat zal jou al hélemaal niet vreemd zijn, ha ha ha!). Je hebt een SUPERmooie pop gemaakt, gewoonweg adembenemend!! Liefs, Ira x

Linda zei

Wat een mooie pop heb je gemaakt Marijke! Erg lief, zo mooi dat gezichtje en die haartjes! Helemaal te gek hoor. De rimpeltjes in het nekje zijn echt niet storend! Wat zal klein Sophietje hier straks een plezier mee gaan beleven! Zo te zien heeft ze dat nu al. Gefeliciteerd met je zoon en een hele fijne avond samen! Het is heerlijk buiten toeven met een wijntje erbij en allemaal lieve mensen om je heen, genieten hoor. Liefs, Linda.

"Création" zei

Lieve lieve Poppenjans,

Ohhhh, wat is je Lange Lijs pop Vlinder fantastisch mooi geworden lieverd. Wat een heerlijke knuffelpop voor Sophie en je ziet op de foto dat ze er helemaal dol op is, zo lief!!! Zo leuk om daar mee te spelen en aan en uit te kleden met al die schattige kleertjes, daar zal Ze heel lang heel veel plezier van hebben.

Vlinder is zo heerlijk zacht, en haar clownpopje Poppie.....super.....zit hier echt te genieten en zou er zo zelf mee gaan spelen.....

Wat ben je toch een kunstenares, jij kan echt ALLES maken, heb daar echt GROTE bewondering voor.

Nog van harte meis, met je zoon David, ongetwijfeld zal het een heel mooi en gezellig verjaardagsfeestje geweest zijn. En al helemaal met kleine Sophie erbij ....PRACHTIGE foto's van jullie samen, zo liefdevol en gelukkig als jullie beide kijken, heerlijk om te zien!!!

Ben heel benieuwd naar de Lange Lijs poppen die nog gaan volgen want ik kan me goed voorstellen dat het heel erg leuk is om daar mee bezig te zijn.


Liefsssssssssssssss
Josephine
XXX

Anoniem zei

hoi marijke,
wat een geweldige leuke pop heb je gemaakt!en wat is sophietje toch een lief mooi poppie!prachtig als ze gaan lachen he?het mooiste wat er is.groetjes elke.

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Hallo Marijke
weer met veel plezier je
blogbericht gelezen !
ik vind de pop geweldig
zo schattig, Sophie mag blij
zijn met een oma als jij,
altijd iets leuks te beleven

ps mijn kat heet ook poppy,

nog een fijne avond
vr groetjes xxx Manja

Brocante de Knotwilg

liesje zei

Wat heb je een mooie pop gemaakt zo lief Marijke.Wat zal dat kleine meisje graag naar haar oma komen met zoveel poppen.
Lieve groetjes Carine

Danoesja zei

Hoi Marijke

Van harte gefeliciteerd met je zoon.
Ik zit weer te genieten van je mooie post, wat is Vlinder mooi geworden en zo leuk dat je haar kan verkleden in al die mooie kleertjes.
En wat leuk dat je ons telkens mee laat genieten van de mooie foto's van die lieve kleine Sophie met haar prachtige lach, net als haar oma.

Liefs Danoesja

Christine zei

Hey lieve Marijke.
Vanuit Amerika even snel een berichtje voor jou.
Hartelijk gefeliciteerd met je kind.
Wat een mooie post en wat een heerlijke pop heb je weer gemaakt.
Ik geniet van de romantische foto´s en vooral die van jou met Sophie Ann.
Ik zit nu ook aan een roseetje, het is de 4 of Juli hier en we hebben volop vuurwerk hier.
Ik ga je snel bellen hoor, al zal ik wel even bij moeten komen van deze intensieve vakantie.
Het is heerlijk, maar veel en veel veel te warm.
Ruim 40/43 graden elke dag, das puffen!!!
Dag lieverd, en tot snel XXXXXXXXXXXXXXX Chrissie

Ateljee de Kraal zei

SUPER LEUK.............
Prachtig gemaakt, ik ben jaloers op je, geweldig.

ART-lynx zei

I congratulate you happy birthday son! I wish you happiness and smiles!)))

anita zei

Wat een mooie kindje daar kan je wijs mee zijn.
En wat een leuke pop heb je gemaakt.
gr. Anita

Janny zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Mam wat een mooi stukje weer van mijn kleine meisje!
Wat een lekker meisje is het toch he!
Nou mam je bent wel populair he hihihihihihihi nou lekker hoor!!
Het is pas erg als er niemand meer over je lult hihihihihihi!!!
Zo blijven we lekker belangrijk!!

Ik hou van jou

kusje je dochter

Odetta zei

Wat een schattige pop! Heel erg mooi en knap gemaakt! En nog van harte gefeliciteerd met je zoon! En wat een prachtige foto's van Sophie samen met haar oma! Oh ja, ik heb je schitterende boek besteld, zodat ik binnenkort heel lekker kan mijmeren en zwijmelen van alle mooie creaties en de dromerige foto's!

Lieve groetjes, Odetta

Wateringen zei

Ohwja iedereen bedankt voor de leuke reacties op mijn kleine meid!
Vind het super om al die reacties te lezen!

Dikke kus Liesje

Anoniem zei

Hallo Lieve Marijke,

Ik wil je nog snel even feliciteren met de verjaardag van David....
Wat heb je een lief vlindertje gemaakt,en wat heeft ze geweldige mooie kleertjes aan...
Zo liefelijk met je mooie foto's erbij dat ze samen met de andere beertjes op het feestje zijn,super.
En dan niet vergeten de foto van Vlindertje met Sophie,ze is er gewoon opgewonden van,een superleuke foto,en ook die van jullie 2tjes samen met het feesthoedje op,er is liefde in de lucht.

Liefs Helene.

Raminhos de Pano zei

Maravilhosas fotos ;0)

Vovó e neta lindas,lindasssssss.

Um abraço de Fernanda.

Audrey/Kicks 'n' Giggles Nursery zei

Oh Marijke...those pictures of Sophie and Butterfly in her crib are adorable!! The pictures of you and Sophie and Butterfly are just precious! Time goes so quickly. I know you are enjoying each and every minute with your sweet angel.
Hugs,
Audrey