zondag 8 juli 2012

Een week plakken, knippen en vooral genieten....

Heey blogsissies,

Vandaag heb ik door het regenachtige weer eindelijk
de laatste hand kunnen leggen aan mijn plak en knipwerkjes..
En ik heb er werkelijk van genoten..
Ik kreeg van Kris uit Amerika een aantal prachtige platen opgestuurd...
Bedankt lieve Kris...!
En dit was het begin van een week plakken, knippen...kantjes rijgen
strikjes opplakken...
Dit is het beeldschone blog van mijn lieve vriendin Kris..kijk maar eens..
Ik heb deze plaat op een ovale doos gemaakt, en deze plaat heb ik
weer een aantal mooie kantjes, roosjes en een lief aankleedpopje 
geplakt..ik vond het zo leuk om echte rokjes van kant te maken..
In de ovale doos zaten eerst lekkere bonbonnetjes..maar nu heb ik 
deze doos beplakt met roosjesbehang...en in de doos zitten nu
andere spulletjes...kijk maar mee..
Ohhh..ik zou zowat de paspopdame nog vergeten...
Ik heb haar mutsje van oude kantjes gemaakt, en op haar
borst zit een klein speldenkussentje...eigenlijk is ze
een naaihulpje tijdens je naaiwerk..
In de binnenkant van het deksel van de doos heb ik een
bedje gemaakt voor de blote billenpopjes..haha..
Nu hebben ze het lekker warm..
En nog een kiekje van dichtbij..
En deze kaarten voor mij oude kantjes...eerst maakte ik ze
van hard karton en daarna plakte ik er verschillende papiersoorten
op en nog wat leuke liflafjes...om het een nostalgische uitstraling
te geven...
Blotebillenpopjes tussen mijn kaartjes met kant...
Ik vindt die combinatie van roze sokjes en rode schoentjes zo 
suikerzoet..
Dit zijn kleine kaartjes voor mijn kantjes...
Ja dit was echt veel werk..daar alles drie keer uitgeknipt moest worden..
Heerlijk werken met een muziekje erbij...de regen hoorde ik kletteren
op het raam van mijn atelier...zo knus en heerlijk!
Ik had de smaak te pakken en maakte ook nog een paar
lieve paperdolletjes...
En deze vrolijk Jet met haar dikke wangetjes..
En ik heb kantjes om de aankleedpopjes gebonden...zo nostalgisch..!
En deze dames in kokette rokjes van kant..
En nog een paperdolletje..ik krijg er maar geen genoeg van...
er komt nog meer..
Bolle Jet met een rokje van kant..en een jurkje ook met kantje..
Oude popjes in een bedje..
Bolle Jet in een lang jurkje van kant..
En een paperdolletje met roosjes op haar mutsje..
 
En onze Tooske met haar jurkje van kant.. 
En bolle Jetje weer in een ander jurkie..
Paperdolletje Marietje...je kunt haar zo leuk bij je
oude jurkjes neerleggen of ophangen..
Twee popjes in hun badpakjes van kant..en nog had ik geen
genoeg van...een week van knippen, plakken, kantjes,
bandjes, strikjes...en GENIETEN...
En een aankleedpopje..Juliaantje..
En mijn kantjes opgebonden ..
Het was een lange post...haha..ik wens jullie allemaal alvast een mooi
begin van de nieuwe week!
Liefs,
Marijke

64 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooh Marijke,waar haal je het allemaal vandaan,het een na het andere moois zie ik op mijn beeldscherm voorbij komen,wat een pret met die dikke jet,ik heb genoten,dank je wel,liefs Miranda

Zaanse Zolder zei

Nou zeg, je hebt je niet zitten vervelend, wat mooi zeg en wat een secuur werkje lijkt me dat ! Die mooie kantjes allemaal, echt beeldig !

Juliëtte zei

Nou lieverd, je hebt je week nuttig besteed hoor!
Wat een super creaties heb je weer in elkaar gefreubeld!
Die blote billenpopjes moeten echt nieuwe kleertjes aan hoor! Straks gaat het weer winter worden!
Zal kijken of haakmutsje nog een nieuwe kleine collectie kan maken!
Hier nu ook hevige regenbuien!!
Dus zit hier met een heerlijk kopje thee van jou blog te genieten!!
Jij ook een hele fijne week!!

Dikke knuffel!! Juliëtte

Peets wereld zei

Wat heb je een ongelovelijke inspiratie! Veel dingen kan ik wel maken(niet zo goed als jij natuurlijk) maar de ideeen hoe kom je er op zeg. Je bent vast hardstikke trots! Ik ook hoor...dat ik je blog heb ontdekt! Een mooie avond nog marijke. lieve groet van Peet.

Gerry zei

Er is wel weer wat uit je handen en vingers gekomen, zeg. Ongelofelijk. De inspiratie moet je ook steeds maar weer ingegeven worden.
Misschien een rare vraag, maar heb je een atelier of kamer waar je al je mooie maaksels, poppen en beren enz. bewaard? En groei je er niet uit? Je maakt zoveel prachtige dingen!
In elk geval geniet ik ervan dat we mee mogen genieten!

Lieve groet,
Gerry

Fia zei

Het is werkelijk niet te geloven wat een moois en zoveel allemaal even beeldig en zo leuk aangekleed...ik kijk met open mond.
Meid hoe krijg je het toch voor elkaar......de paperdolletjes die vind ik zo schattig waar koop je die marijke???

Jij ook een mooie week hoor..
kus Fia

Kris zei

Marijke,

I can't believe what you did with the Antique French La Mode prints I sent to you! They are gorgeous, all the lace and tiny flowers you added to the photo!

I love how you took card stock and covered them with beautiful papers and added lovely ribbons and laces to the cards...so beautifully and lovingly made! Everything is so amazing! You are so creative and inspiring! It is a pleasure to be your friend!

I am sending you my love and a great big hug from America! :)♥♥

Lisette Harzing zei

Jij hebt echt de allermooiste manier van kant opbergen! Wat een mooie post met zoveel mooie dingen om te zien. Kunstwerkjes!
Gr.Lisette

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Wow wat een mega verzameling kantjes en wat een inspiratie. Ik sta er van te kijken, dit is pas profiteren van dit weer. Chapeau! Warme creatieve groetjes van Susan

"Création" zei

Wauwwwww lieve Marijke, dit was een zeer vruchtbaar weekje mag ik wel zeggen. Echt ontzettend leuk, lief en vooral MOOOIIIIIIIII, en niet te vergeten praktisch voor al je fraaie kantjes. Toevallig heb ik van de week ook een kaartje waar elastiek op zat beplakt met een roosjes stofje dat ik ook gebruikte voor mijn boekje. En daar ook een kantje omheen gebonden.

Kan me heel goed voorstellen dat je aldoende niet meer te stoppen was.
Hahaha, die lekkere dikke Jet, ze doet me aan iemand denken, hihi, maar dat verklap ik natuurlijk niet;-)

De oude bonbondoos vind ik echt ontzettend mooi en dan in het deksel dat lieve warme plekje voor de blotebillen popjes, zooooooo enig.

Ik zit hier onder het genot van een heerlijk kopje koffie toch te genieten van deze prachtige post, heel orgineel en SUPER leuk allemaal!!!

Ook de laatste nostalgische foto is er eentje om te zoenen zo lief, het hondje lijkt een beetje op Bono toen hij nog een kleine hummeltje was.

Lieverd, ik wens je een mooie week,

Liefssssssssssssss
Josephine
xxxxx

sirkkis zei

Suloisia pitsiasuisia nukkeja ja ihana soikea rasia ja sen alastomat pienet nuket. Sinulla on paljon kauniita pitsikortteja.Kaunista kesää sinulle.

Willy zei

Geweldig!!!!!

Linda zei

Heel mooi al jouw papierenpoppetjes Marijke! Wat leuk lijkt me dit om te doen! Ga zo meteen eens rondneuzen op het net en wat van die schattige popjes zoeken. Die doos is ook mooi geworden zeg! Mooi behangetje heb je gebruikt en wat liggen de blote billen popjes daar heerlijk zacht in! Bedankt voor je inspirerende postje maar weer en ook voor jou een hele fijne week! Liefs, Linda.

vrouw Hommel zei

Lieve Marijke van de popjes, alles wat jij aanraakt verandert in iets wat zo mooi is, weer ademloos alle plaatjes bekeken. Ik wens je een mooie zomer toe, ik "trek" mij even terug in mijn kleurige wereld. lieve groet

Atelier Valerie © zei

Jouw werkjes met kant vind ik weer buitengewoon mooi!!
Vroeger bestond dat ook al met van die porseleinen beeldjes die met kant
bekleed waren.
Jij hebt fantastische ideeën.
Nog een fijne avond, lieve groetjes Valerie ♥

Heleni zei

Oh Marijke, wat laat je een mens weer genieten. Super, super super. Alles is super.
Ik heb met veel bewondering gekeken naar het poppehoofdje. Ik heb nl nog een pop van mijzelf van ca.60 jaar. Ik denk er al lang over om haar een metamorfose te geven. Ik moet het toch eens gaan proberen.

groetje, Heleni

Marjanne zei

het is in een woord prachtig... o en die blote bilenpopjes haha met die sokjes en schoentjes...

Peeters Liliane zei

Goh Marijke waar haal je toch die ideeën vandaan :o)))Weeral heel mooie spulletjes gemaakt helemaal mijn smaak hoor!!!
Lieve groet,
Liliane

Het lijstje van brocante zei

Oooh Marijke wat enig.....heeft het de hele week bij jou geregend.....wat een spulletjes....ook bij jou echt KANT AAN MIJN BROEK met deze post!!!!
Je doos ben ik weg van....zou ik ook wel willen maken.....zo lief!!!
Ook kan ik je alvast de weer voorspelling verklappen.....die is met veel regenpopjes....dus ben benieuwd waar je volgende post over gaat,hihi
Ik wens je een hele fijne week & liefs,
Silvia

Anoniem zei

Maar Marijke...wat heb je nú weer voor iets prachtig moois gemaakt!
Mijn handen beginnen vanzelf te kriebelen want die willen dit óók maken!
Maar of ik dat zó mooi kan als jij dat betwijfel ik toch.
Het was echt héérlijk om hierdoor heen te wandelen en alles te bekijken.
Zo romantisch...ik kreeg weer heel veel inspiratie door jou.

Zodra ik klaar ben met de kaarten en de zeep kadootjes voor onze trouwdagdag ga ik aan de slag, weer zéér geinspireerd door jou met het maken van...naaigereischoenen, ze staan al in de verf:-)

En deze hele mooie papieren popjes, toevallig kocht ik een hele mooie op de rommelmarkt en dacht...die ga ik versieren met kant, en nu krijg ik zómaar wat voorbeelden in mijn schoot geworpen:-).

Het was weer heel erg genieten lieve Marijke...dankjewel!

VM Creation Atelier zei

Lieve,lieve Marijke;-)))*

Het is een weer ongelooflijk sprookjesachtig hier bij jou..............

Bijzonder mooi ideeen en fantasie van jou en fantastische werk!!!

Ik heb met veel plezier bij jou gebleven,het is altijd zo inspirierend om bj te zijn:-)*

Veel liefs en groetjes,
***Violetta***

Danoesja zei

Hoi Marijke

Wat mooi al die popjes aangekleed met heel mooi kant en die kaartjes met het oude kant erop zijn prachtig, die ovale doos heb je mooi aangekleed met dat roosjes behang en het mooie plaatje met kanten rokjes, ik zit weer te genieten.

Liefs Danoesja

Danoesja zei

Hier ben ik nog een keer. Op je vorige post kon ik drie dagen lang niet reageren, ik word af en toe niet goed van blogger, maar over die post heb ik je een mailtje gestuurd......ik dacht 'dan maar zo'
Jij ook een hele fijne week.

Liefs Danoesja

sharon's shabby creations zei

Lieve Marijke,

Want ga je toch als een raket!!
Niet normaal wat heb je toch altijd een inspiratie zeg!!
Super leuk die poppekes van papier.
Vooral die combinatie met dat stof vind ik subliem....
Geniet van je mooie creaties want ze zijn het mijmeren waard..

Dikke knuf Sharon

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Marijke..♥
Nou nou nou dat was me wel een lange post mijn mond viel open van verbazing ..♥ wat een werkje zeg ..♥ en al die mooie kaartjes zooo leuk ..ohhh echt heel apart gemaakt allemaal..♥
Dan het doosje... ohh ik zal het eens met de kleindochters gaan proberen vinden ze heel leuk zo'n popje in een doosje vooral de oudste van 5 die doet graag plakken en knippen wat je met papier en bandjes al niet kan doen..;)))hihi♥
Donderdag zijn ze weer thuis verheug me echt nu..ze stuurde al foto ohh ze hebben mooi kleurtje van de zon..;)♥
Marijke Ik heb echt weer genoten van je mooie post ...♥
Nu ga ik slapen goedenacht en Liefs Gaby..♥xxx

gerrie zei

De doos met de popjes aan de binnenkant is supermooi geworden,helemaal mijn ding!!
De kaartjes met kant zijn ook al zo mooi,en de paperdolls.
alles is gewoon prachtig!
groetjes gerrie.

Kays Kids zei

It all looks sweet and lovely like you Marijke. I wish my lace was stored as beautifully as yours. What a lovely idea, but time consuming.
Your paper dolls and box look amazing.
Hugs

MARIANNE zei

Ha,ha jij ook al zo'n lange post...maar ook zeker de moeite waard...om weer kijken en genieten, van wat jij allemaal de afgelopen week hebt zitten plakken en frutselen, met poppetjes en kantjes!
Fijn om zo heerlijk relaxt bezig te kunnen zijn, en ja...je had zeker vast pret...met die dikke Jet!
Ik ga nog maar weer even proberen te slapen, want 04.15 uur is nog helemaal geen tijd om al wakker te zijn eigenijk.

Lieve groetjes!

Ольга Т. zei

Кружева, кружева - как же это изящно и красиво! Интересная идея - наряжать кратинки. Рассматриваешь с удовольствием. Спасибо за пост.

Riet zei

LIeve Marijke. Wat had je weer geweldige ideeen. Prachtig om papieren popjes met kant aan te kleden, zo mooi. En lekker freubelen met al je kantjes en bandjes en hihi blote billen popjes. Tooske en Marietje beginnen spontaan te leven hier op je blog. Ik kan zo van je genieten.
LIeverd ik wens je weer een fijne dag en natuurlijk had ik ook jouw ballonnetje geopend.Dank je wel.
Liefs van Rietje

Odetta zei

Oh, wauw, Marijke, wat heb je hard gewerk! Wat een boel prachtige, dromerige papergoodies! Dit is nu echt wat ze met het grote genieten bedoelen! Wat een prachtige ideetjes heb jij ons weer cadeau gedaan! Dank je wel! Lieve groetjes, Odetta

Anoniem zei

karin09-07-12 07:09:38
hallo marijke ik heb vandeweek jou boek ontvangen via atalier laura ik wil even zeggen wat een vantasties boek ik geniet er elke dag van zo vaak kijk ik m door egt mooie fotos nou meid veel sucses met je poppen en beren en ik blijf je volgen groetjes karin uit zutphen.

margits bastelstube zei

ohhh dear marijke,
what a beautiful post. i like your art work sooo much! it is so beautiful.....Iicould not get enough.
hugs
margit

Sezoentje-Sonja zei

Oh oh, wat zal het gezellig zijn in je atelier met al die popjes van papier met hun prachtig baljurkjes van kant.
Wat een feestje is deze post zeg!
Ik vond de doos alleen al heel erg mooi gemaakt met de prachtig geklede dames erop maar toen je het deksel voor ons eraf tilde volgde er nog veel meer oh 's en ah's!
Wat zal dit mooi staan in je prachtige atelier, je hebt hard gewerkt maar als je het resultaat ziet voel je je vast een heel tevreden 'meisje' ;)))
Heel fijne week lieverd,
dikke knuffel van je bonbonnetje xxx

Agnes zei

wow!!!!!!!! wat is het weer allemaal mooi
dat is een heel leuk idee om de kantjes op paspoppen te bewaren
gr.agnes

Ellen zei

Wat was het slecht hè gisteren, een echt freubeldagje;-). Nog bedankt voor je lieve berichtje op m'n blog Marijke, bloos,bloos;-). Wat heb je weer allemaal voor prachtigs gemaakt, ik snap niet waar je je inspiratie vandaan haalt hoor, zo mooi allemaal.
Je kaartjes voor de kantjes zien er schattig uit, ook alleen al om neer te zetten en gewoon naar te kijken.

Lieve groetjes en een fijne dag,
Ellen

creatie's and stuff by jenneke zei

zowat niet te geloven dat je dot kan maken zeg !! wat romantisch mooi, wat een inspiratie
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

ByVonneThuis zei

Marijke, Ik vind alles prachtig en wat heb je veel gedaan.
Nu schaam ik me dat ik de regenachtige dag heb aangegrepen om te niksen en te lezen.

Groetjes Yvonne

Jacqueline zei

Dag lieve Marijke,

Mooi gemaakt allemaal..! Je atelier zal er nog mooier van uit gaan zien van al deze suikerzoetje poppen!!

Liefs,
jacqueline

Simonne's fantasiestudio zei

Marijke, ik vind je doosje zo mooi samengesteld, leuk idee om die kantjes rond de popjes te wikkelen .
groetjes,
Simonne

Sarina zei

Hallo Marijke,
Dat ziet er allemaal heel erg leuk uit.Maar die aankleedpopjes met kant,.....die vind ik helemaal geweldig.Wat een leuk idee.
Fijne dag,
liefs,
Sarina

christiene zei

Ha Marijke,mooi om mee te kijken kom ik in jou droom wereld terecht.
Mooi zijn de kopjes en mode uit de oude tijd ook mooi wat jij er van maakt.En net wat je zegt het weer is er voor.Nog veel knip en ander plezier.
Groetjes Christiene.

Mayflower zei

Wat heb je weer prachtige dingen gemakt Marijke. Heerlijk dat je hier zo van geniet en....wij genieten mee.
Wat leuk het bedje voor de blotebillenpopjes en ook de labeltjes voor het kant zijn prachtig, vooral die dames met een kanten rokje hihi.
Een superleuk idee.
Fijne week en een lieve groet, Mea

Annet zei

Och, wat een rijkdom..

* Rijke Ma *

Geen woorden meer..sprakeloos....

Kijken of ik nog centjes heb...

Harteliefs van Annet ♥

Åsa zei

Ohh! a really love everything you create!
Tanks for being there with all the love and inspiration.
Have a wonderful week.

Åsa

maddyrose zei

Marijke, these paper dolls with the lace and ribbon are lovely. I love coming here to see what you've put together for your post because whatever it is it will be beautiful. Have a wonderful week.
Greetings,
Maddyrose

Christine zei

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaa daar ben ik weer Marijke,
Wat een post, lekker lang en om je vingers bij af te likken.
De bonbon doos is perfect opgepimpt, maar waar heb je dan die heerlijke bruine dingetjes gelaten???
Toch niet héél stiekem naar binnen zitten te werken in je uppie he!!!
Foei foei foei hahaha
De aankleedpopjes zijn maar wat blij met jou als poppenmoeder, want ze zijn nu weer prachtig aangekleed en zien er poepie sjiek uit.
Het ziet er allemaal weer heel leuk uit.
Knuffels Chrissie XXXXXXXX

Ira Huberts zei

Oh meis wat adembenemend mooi allemaal! Aan jou is kant echt supergoed besteed, jij hebt er weer prachtige creaties mee gemaakt. Ik zit hier echt van ´oh´ en ´ah´, maar daar heb ik bij jouw schitterende werken wel meer last van ha ha ha! Alles is even perfect op elkaar afgestemd, jij kunt dat als geen ander, het is gewoonweg weer enorm genieten om bij je langs te komen, bedankt voor dit wonderlijke moois allemaal, echt een genot om te mogen aanschouwen! Liefs, Ira
irascreacorner.blogspot.com

Ariane Butterfly zei

Hourra!!!!
Nice nice so nice
Ariane Schreder

Corry zei

Lieve Marijke,
Och wat laat je ons weer meegenieten vooral die dikke Jet met haar blozende wangetjes die is toch maar weer een mooi dametje geworden met al haar mooie kleertjes misschien ga ze naar een belangrijk feest toe.En dan je schitterende bonbon doosje daar liggen de blote billenpopjes lekker warm in vooral nu brrrr.
Je laat ons meegenieten van Jou mooie dromen.
Dank je wel.

Lieve Groet Corry
xxx

Duendes zei

Que maravilha os seus trabalhos sao sempre tao ricos.beijos e abraços com ternura da Italia.

Eva Agnes zei

Dearest marijke,
I think a lot of you too.
Hope you are having a fantastic Summer, like I have here.
My son and his family are visiting at the moment and it is so wonderfuyl to have baby Hunter here.
I guess you are totally in lovew with your granddaughter too.
She is so lovely, your Ann Sophie and she looks a lot like you.
I also wonder if you have some lace scraps for me. I am about making note books of lace and things.
All my love
Eva Agnes

MARIA DEL CARMEN zei

Guauuu !!!Marijke!!
They are so beautiful all your work!
I have love your creations.
Thank you for your visits
Hugs

Anoniem zei

Lieve Marijke,


Wat ben je lekker creabea geweest,geweldig die antieke aankleedpopjes
zo geweldig mooi om te zien hoe je ze gemaakt hebt met je fijnste kant,liefde en je goudenhandjes...
En wat lief die blotebillepopjes leuk he hoe de armpjes met elastiekjes aan elkaarvast zitten via het lichaampje....
Superleuk hoe je ze gemaakt hebt,en dan de doos zo mooi beplakt met behang en het bedje in de binnenkant van de deksel,Marijke je hebt me gelijk op een nieuw iedee gebracht ben al met iemand aan het onderhandelen over de aankleedpopjes,schitterend is deze Blog weer geworden krijg de dromen weer terug hoe we er zelf vroeger mee gespeeld hebben,superleuk....

Hartelijke groetjes
Helene.

Anneke zei

prachtig is de doos geworden en al die aankleed popjes.
je hebt hard gewerkt maar het resultaat is verbluffend.
het zal zeker prachtig in je atelier staan en met al die mooie kaartjes waar de kantjes opzitten.
de platen zijn dan ook prachtig om met kant op te werken.
fijne week en groetjes van An

Claudia zei

What a wonderful post, dear MArijke!
I love the way you prestent those old laces! A great Idea to use those paperdolls :O)))
Have a happy week,
Claudia

Laura zei

Lieve Marijke, wat een ongelooflijk mooie post heb je weer. Ik kreeg er maar geen genoeg van. Het is allemaal even prachtig en echt superrrr genieten. Wat heerlijk dat er zulke mensen als jij bestaan, die zulke mooie dingen maken. You make my week!!
Liefs Laura

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig allemaal wat heb je toch een gouden handjes lieverd ,jou liefde voor popjes, kantjes,bloemetjes straalt aan alle kanten van je post af .....gewoon heerlijk om elke keer weer jou postjes te bekijken ....fijne week dikke knuf voor allemaal ...lieve groet rosita

Anoniem zei

Goede Avond Marijke,

Afgelopen vrijdag kwam ik thuis, en jouw boek lag op mij
te wachten.
Ik heb er geen woorden voor, zo prachtig. Wat ben ik hier
ongelofeijk blij mee!
Sinds ik dit 'virus' te pakken heb, lijkt het wel of er een soort
rust over mij heen is gekomen, ook al klinkt dat misschien raar.
Nogmaals heel heel erg bedankt voor de inspiratie.

Nog een mooie avond,
Lieve groet,

Natasja Vink

Anoniem zei

Hoi Marijke, vanmorgen je boek ontvangen, vanavond heerlijk zitten mijmeren met jouw boek op schoot, heerlijk.
Heb het al helemaal gelezen en kan niet wachten om te beginnen. Ik ga nu op zoek naar allemaal kleine kopjes voor op de dekselpotten. Heb ook een kleine muis genaaid van mohair, en die wil ik gaan proberen op een soepterrine te zetten, maar dat wordt wat later deze week. Heb ook al schoentjes geverfd en gepatineerd, nu nog met kant versieren. Komt ook deze week, dus je ziet::

JE BOEK WERKT ECHT INSPIREREND en zelfs mijn moeder zei toen ze alleen de voorkant bekeek: wauw dat lijkt me nu al een mooi boek en ze wist nog helemaal niks erover.

Ook superbedankt voor je mooie kaarten die je erin deed, met je persoonlijke noot. Heel lief. Je hebt wel degelijk mijn hart geroerd, maar dat had je al eerder maar nu helemaal na je boek. Verkoop je die kaarten ook?

Ik hoop ooit bij jou te leren hoe je zo’n mooie uitdrukkingen met de schaduw bij de ogen maakt, want die maken het toch heel bijzonder en distantiëren je van de andere berenmakers. Echt cool.

Groetjes en bedankt voor alles, hopelijk tot in het najaar voor de cursus,
Liefs, Yolande van Dinther.

Maia zei

Wat een schitterende post!
Prachtig en wat een inspiratie had je en geef je ons weer door!
Die kantjes op kaartjes zijn heel nostalgisch ik heb ze al vaker gezien en denk steeds dat ga ik ook een keer maken.
De paperdolls zijn ook echt een geweldig leuk idee!
Die ga ik zeker ook eens proberen.
Wat een mooie kantjes krijgen je popjes, ze boffen maar dat ze bij jou mogen wonen hoor!
Dank voor je mooie inspiratie en gezellig lange post!
Fijne week
Lieve groet
Maia

DanArts zei

Wat weer heerlijke nostalgie echt genieten. Zo mooi om naar te kijken en wat een geweldig idee die popjes. Liefs en XXX Dana

Deb S zei

Hello sister blogger!! What a party and so many wonderful spaces. Yours is right up there at the top - you make me want to get in and start creating!
Hope you get a chance to hop over to me! Hugs

Anoniem zei

[p]3, when in the end the Cleanser applied to the brush head or painted to face it?
A: The main [url=http://www.disclarisonicsale.com]cheap clarisonic mia outlet[/url] matter of personal habits . Sucker would in turn pores to suck big, relaxation, more harm than good . The particular Clarisonic Mia slides open upwards soil and [url=http://www.disclarisonicsale.com]clarisonic mia sale[/url] also acrylic successfully though softly, and also actually clears your skin layer tiny holes . Rough skin, acne and blackheads mm plagued the [url=http://www.disclarisonicsale.com]discount clarisonic mia[/url] oil really do not hesitate too much . The software washes the epidermis comfortably, which will make wrinkles and additionally ok marks less recognizable . Hand even International 810 Ocean . This brush uses a sonic frequency of more than 300 movements per second to cleanse the face gently

To use Clarisonic Mia, you have to wet your skin first and apply cleanser into the head of the brush . My editors asked me to make a video of it, [url=http://www.disclarisonicsale.com]clarisonic [/url] which, look, I隆炉m about to make a real fool of myself.[/p][p]Brush is completely waterproof and can be used in the bathroom to dip are ok, throw in the water
Brush head hair points ultra mild, moderate and generally delicate Do, sensitve, normal, (), bristles surface material without holes, so the bacteria are not attached to the top, easy to clean, three months time . I just can隆炉t seem to get past what other users call the purging phase, where skin gets worse before it gets better . Mia packages inside presented a 30ml Moisturizing Cleanser first used when I first wife Cleanser bubble emulsion like Cleanser Cleanser evenly coated in the face, and then wet the brush head, and turn on the power, to move slowly in the face with a brush, I rarely use non-foaming Cleanser, always feel not wash clean . Even mature women can look younger than their age if they use this on a regular basis . They will not wither throughout the season and require no maintenance . Why should you use it? [url=http://www.disclarisonicsale.com]clarisonic sale[/url] The system is engineered to leave skin squeaky clean, something that fingertips or a washcloth may not effectively do . uk Voucher or Suncamp . This product comes with a magnetic charger which would need to be joined to the handle and can work for 20 minutes before requiring another charge.[/p]