woensdag 9 mei 2012

Mijn boekpresentatie komt nu wel heel dichtbij!!!







Lieve meisies,

Mijn boekpresentatie komt nu toch wel heel dichtbij...
Ja voor mij is het nu allemaal zo spannend..!
En natuurlijk ben ik hypernerveus...
Boodschappen doen, labeltjes aan linten knopen, mijn
popjes en beren inpakken, en veel mailtjes beantwoorden...
met de vraag wat het nu dan toch precies is een
Boekpresentatie...

Ik zal het proberen uit te leggen wat er zaterdag op mijn boekpresentatie
nu precies de bedoeling is...
Ten eerste is iedereen van harte welkom, en kunnen jullie zien hoe
mij het eerste boek wordt overhandigd..
En ik zal dan weer mijn boek overhandigen aan de lieve mensen
die aan mijn boek hebben meegewerkt.

Op deze zeer vreugdevolle en tevens spannende dag,
is iedereen welkom voor een kopje koffie/thee met iets lekkers
en kunnen jullie mijn boek bekijken en is dan ook te koop.

Er is deze dag een kleine leuke expositie van mijn spulletjes
en schepseltjes die ook in mijn boek voorkomen..

De harten die jullie op de foto's van deze post kun je dan bekijken
en mijn taartjes, popjes beren en naaigereitjes..en dit allemaal
in het snoezige winkeltje van Annemiek
't Brocantehuisje

Mijn boekpresentatie zal om 11.00 uur beginnen en zal eindigen om 
16.00 uur. In die tijd heb je dus alle tijd om  gezellig alles eens
te bekijken...en even een praatje te maken.
Het adres is:
"t Brocantehuisje
Endeldijk 37
Honselersdijk

De harten hierboven heb ik in de kleuren van mijn boek
gemaakt...kijk maar eens..
De voorkant van mijn boek..en zien jullie het lint met
een labeltje eraan..zo schattig.
Het lint met labeltje kun je als boekenlegger gebruiken..

Voor wie niet kan komen en toch heel graag een boek
zou willen hebben, dan kun je me altijd mailen, want ik kan
het boek ook naar je toe sturen.
Het boek kost 25,00 euro..
Ik heb in ieder geval mijn pink laarsjes uit de kast gehaald
voor mijn boekenbal en mijn...
 jurkje met roeseltjes hangt aan de kast..en ...ik wil 
van deze dag gaan GENIETEN!!!!
En ik zal als alles geweest is jullie natuurlijk een uitgebreid
verslag doen van en kiekjes laten zien..
Ohhh...wat verheug ik me toch op deze dag!
Na een jaar keihard werken, mag ik eindelijk mijn werk 
aan iedereen laten zien...
En mag ik vurig hopen dat mijn boek jullie mag
raken en inspireren!
De taartjes staan klaar..!!!!!
Het boekenbal kan beginnen....
Dus voel je welkom op mijn boekpresentatie..
Ik hoop jullie te mogen ontmoeten op deze bijzondere
vreugdevolle dag!

Liefs en misschien tot snel!
Marijke
XXX

50 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat ziet het er toch prachtig uit. Zo jammer dat ik niet in de buurt woon. Had graag jou creaties in het echt willen zien. Het is zo genieten van alles wat jij maak. Ga sparen voor jou boek, want ik wil graag wegdromen bij al dat moois.
Groetjes Marguerite

Kris zei

Marijke,

Congratulations on your book launch. I know it will be a great success! You will probably be very busy with lots of people who will come to visit and purchase your book!

You are a dear friend and even though I am unable to participate in your "special day", I hope you will know that I will be thinking about you throughout the day hoping for a fantastic book launch!

Much love to you and your family,

XOXO :) Kris

Carine zei

Goh Marijke waar ligt Honselersdijk ;-) nooit van gehoord zelfs mijn vriend die Nederlander is heeft er nooit van gehoord. Ik zal het moeten opzoeken hoor hahaha maar je boek wil ik zeker. Het ziet er allemaal prachtig uit en die hartjes woaw. Je zal waarschijnlijk veel werk hebben maar geniet er toch volop van hoor. Ik mail nog wel voor het boek te bestellen.

Lieve groetjes
Carine

Carla zei

Het is een beetje uit de buurt helaas.
En heb al andere dingen op het programma staan.
Maar ik ga je even een mailtje sturen, want jouw boek wil ik natuurlijk héél graag!!
Heel veel plezier zaterdag..het word vast een groot succes.

Dikke knuf...Carla.

Atelier Valerie zei

Marijke, ik wens je veel succes op
je boekendag.
Het zal een heugelijke dag worden voor je... geniet ervan.

Liefs Valerie.

Sezoentje-Sonja zei

Hey lieverd, schrijf mijn naam maar al in je balboekje hoor!
Wat is dat labeltje aan je boek prachtig met dat mooie lint, alles is zo heerlijk in jouw prachtige stijl, ik ben er helemaal verliefd op!
Volgens mij gaan we ogen te kort komen hoor als we al dat moois in het echt gaan kunnen bewonderen.
Nu nog proberen ook nog drie keer te slapen tussendoor ;)))))))
Ik tel al in uren ipv in dagen hoor, als ik je prachtige post van vandaag zie met die mooie harten voel ik gewoon kriebeltjes van vreugde!
Dikke knuffel van je bonbonnetje xxx

Heleni zei

Dag Marijke,
Alvast gefeliciteerd met je prachtige boek.
Ik wens je heel veel plezier zaterdag met de presentatie en ik hoop dat 't een onvergetelijke dag voor je wordt.

liefs Heleni

Fia zei

Ohhhh spannend meid....jouw boek ziet er zo prachtig en verzorgd uit zou alles graag van dichtbij willen zien maar toch wel een beetje ver weg...
Ik wens je een hele mooie en gezellige dag toe wat zal je er schitterend uit zien ik hoop dat er veel foto,s en misschien een filmpje gemaakt word zodat de thuis blijvers mee mogen genieten.

Veel.... heel veel plezier...
liefs Fia

The Bear's Blog zei

Congratulations. I wish you much joy and success.

Hugs

House of Seasons zei

Oh marijke wat spannend allemaal! Helaas zaterdag moet er gewerkt worden, ik was anders heel graag gekomen.
Ik wens je een hele fijne dag, geniet ervan, met volle teugen!!!!en ik wil absoluut jou boek op mijn tafel, dus bij deze wil ik er een reserveren.
Liefs
Lia

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

♥ Hi Marijke.. ♥
Ik heb vanmiddag zeker 2 uurtjes je blog gesnuffelt..
en was er zo in verdiept zo moooiiii...
ik had zoiets van dat kon ik ook wel zijn ..
zo creatief zoveel mooie spulletjes die beertjes ohhhhhhhh ... ♥
ik droomde zowat weg...
en vergat alles om mij heen ha ha..;))
Ben heel blij dat ik jou blog tegen kwam...;))
Zou echt naar het het boekenbal willen komen ...maar helaas..:(
een ding weet ik zeker ik ga je boek kopen ♥ en hoop dat je er iets in schrijft ...;))
Een hele fijne dag zaterdag ;))

Liefs Gaby.. ♥..xxx

Kijk echt uit naar je nieuwtje en foto's van het boekenbal!!

Simonne's fantasiestudio zei

Marijke, veel succes met je mooie boek !
groetjes,
Simonne

Elly zei

OOH ja hè Marijke, nu komt het echt heeeel dichtbij. Wat een feestelijke dag zal dat worden....zoooo gaaf!!!Kijk er zo naar uit je weer te zien meis, want dat is al were zooo lang geleden. Nog drie nachtjes en dan is het zover. Tot dan hoor!!

XXX Elly

"Création" zei

Hey Liefie,

Ohhh ik ben op slag verliefd op je PRACHTIGE harten, SUPER zo precies in de kleuren van je boek. Dat prachtige oude kant en de schattige nostalgische afbeeldingen, werkelijk smullen.
En niet te vergeten alle liefde die je er in gestopt hebt.

Spannend hé nu het bijna zover is, heel veel werk nog wel voor je maar we zijn er bijna, JIPPIE!!!

Mmmmm heerlijke taartjes zie ik, en voor mij als zoetbekje beslist geen straf om daar mijn tanden inte zetten, hihi.

Wat ziet je boek nu het daadwerkelijk een PRACHTIG BOEK is er geweldig uit. En het labeltje met met lint er omheen, zo liefffff.

Kan bijna niet wachten om het in mijn handen te nemen.

Liefie, tot zaterdag,

Veel liefs,
Josephine ♥♥♥

Het lijstje van brocante zei

Lieve ...lieve....Marijke!!!!
Ik kan niet komen.....dochter lief moet onverwachts toch werken....man lief had al een afspraak staan.....en Silvia lief heeft geen rijbewijs.....ik zit met mijn handen in het haar!!!!!
Ik had het zo leuk gevonden.....om je dan eindelijk in het eggie te ontmoeten.
Ik wens daarom een onvergetelijke mooie dag toe....en zie je post tegemoet.....zodat ik toch een beetje mee kan genieten!!!!
Veel liefs,
Silvia

Gerry zei

Marijke, mijn complimenten, je laat ook echt niets aan het toeval over. Tot in detail ben je bezig om alles heel mooi te krijgen. Ik kan me dat ook heel goed voorstellen. Je eerste boek, je eerste boekpresentatie, oh wat zou ik je daar graag zien staan. Maar het is voor mij te ver weg. Maar misschien mooie foto's op je blog nadien?
Een hele fijne dag gewenst!!

Lieve groet,
Gerry

Knillie Bears zei

Hoi Marijke,

Spannend nu het zo dicht bij komt,alvast gefeliciteerd met je boek.
Ben heel nieuwsgierig ,ik had graag willen komen maar het lukt helaas niet,ik wens je een fijne dag en heel veel lieve reacties toe,maar dat zal wel lukken.Ik had je al eerder een meiltje gestuurd om het boek te bestellen,kijk erna uit.
Groetjes corina

Peeters Liliane zei

O Marijke wat spannend voor je, ik kan goed geloven dat je nu met honderd en één dingen bezig bent!!!
Marijke stuur je mij je betaalgegevens door voor dit mooie boek, want ik zit te popelen om dit boek te kunnen inzien. Maak er een mooie dag van en vergeet niet te genieten van dit moment!!!
Lieve groet,
Liliane

Anoniem zei

Hee...lieve Marijke

Wat een prachtige harten!
Vooral die met het kleine meisje zo tussen het roze in:-)

Het ziet er allemaal weer prachtig mooi en romantisch uit.

En wat heb je mooie kleren klaargelegd!
Je zult wel staan stralen zaterdag, ik zal mijn fototoestel maar alvast klaar leggen want dat wil ik toch wel allemaal op foto's hebben hoor :-)

Ik verheug me om je te zien zaterdag.
Het zal wel zo rond een uur of half 12 zijn..haha..als we niet verdwalen want het is toch een hele reis vanuit Maastricht:-)
Hmmm...de taartjes zag ik ook al en samen met een kopje thee gaan die er wel in:-)
Ik verheug me uiteraard ook erg op je prachtige boek...wat zal dat een genieten worden!

Heel veel liefs en tot zaterdag,
Mia

Rozen van Papier zei

Het zijn beeldige hartjes Marijke met dat prachtige kant! Zo mooi!Die hebben mijn hart gestolen en ook die roze laarsjes zou ze zo aantrekken. Neem maar veel foto's zaterdag!
Is het vlakbij jouw woonplaats in Zuid-Holland?

Groetjes Janny

Wish You Were Here zei

How wonderful! Your book looks very beautiful and the bookmark on the ribbon is such a lovely touch. I wish you lots of luck on your book launch! Hugs & Blessings, Janice

Marianne zei

Ik wens je "zo" van Harte...een mooie, waardevolle dag, zaterdag!

Je boek ziet er schitterend uit...daar gaan vast heel veel mensen door geinspireerd raken...om niet alleen zelf ook mooie dingen te gaan maken...maar ook om er veel mooie momenten, en gedachten bij te beleven...want jouw passie en liefde voor alles wat je maakt, en wat je doet...kunnen we in "al" je post al zien,en zelfs bijna voelen!

Welterusten!
Groetjes,Marianne.

Oh ja...ik ben ook begonnen aan mijn eerste boekje (voor m'n oudste dochter) ben er nog niet zo handig in...maar denk toch dat het wel wat gaat worden, want het is zeker wel erg leuk om te doen!!
Ik laat het resultaat zeker zien op mijn Blog hoor!
Ik vraag me alleen af of ik wel de goede lijm gebruik (alleslijm van Collall)...hoop dat je me misschien wilt laten weten, of dat goed is, of dat ik iets anders moet gebruiken.

Kays Kids zei

Hi Marijke, Congratulations on your launch of such a special book. I will be thinking of you, and I do hope some one takes lots of photos to share with us.
Hugs

Anoniem zei

Hallo lieve Marijke,

Wat spannend, nog even en je krijgt je mooie boek overhandigd! Ik vind het erg jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar het is écht een beetje ver uit de richting...
Ik zou wel heel graag een exemplaar van je prachtige boek willen reserveren en van je horen hoe ik geld naar je kan overmaken.

Ik wens je zaterdag een supermooie dag met lieve blogsisters om je heen en alle lieve mensen die hebben meegewerkt aan je boek.
Geniet lief mens, van je kruin tot aan je grote teen... Het gaat vast geweldig worden!

Nou lieverd, een dikke zoen van mij en wie weet ontmoeten we elkaar nog eens op een andere dag...


Liefs, Nina XX

Jacqueline zei

Dag lieverd,

Kun je er nog van slapen...? Oooo, het is spannend, en zo leuk...!
Het word vast heel gezellig en heel drukke dag, ..dat word genieten Marijke!!!

Hier in Brabant kijken we er weer erg naar uit om jou te zien en natuurlijk bij dit mooie moment aanwezig te mogen zijn!! De feestkleding hangt al klaar hoor ik..? Hier ook, hihi...!

Nou meis wens je veel sterkte tegen alle kriebeltjes in je buik!!!

Tot Zaterdag.. veel liefs,
Jacqueline

Danoesja zei

Hoi Marijke

Wat een SUPERMOOIE harten.
Ik wens je een hele fijn dag zaterdag met al die lieve mensen om je heen, jammer dat ik er niet bij kan zijn maar ik kijk al uit naar de foto's die er gemaakt worden op die dag.
Ik ga je een mail sturen, want ik wil natuurlijk heel graag je boek hebben.
Lieve Marijke, GENIET ervan.

Liefs Danoesja

sirkkis zei

Suloinen on sivusi kuvat tänään ja kirjasi kansi ihana. Kirjanmerkki on tosi upea. Toivotan sinulle paljon vieraita kirjanjulkaisu päivään.♥

Yitte zei

Ohh je hartjes zijn zo schattig en je boek ziet er ook prachtig uit. Veel succes bij de presentatie en ik hoop dat het een heel mooie dag mag worden
Groetjes Yvonne

Ingrids muggensteekjes zei

Hoi lieverd,
wens je heel veel plezier en succes met je boekpresentatie, het gaat vast een fantastische dag worden! Geniet ervan!
Liefs, Ingridx.

@nne zei

succes! lieve groet, @nne

Sarina zei

Heel veel plezier, Marijke,
Geniet van de presentatie.
Je maakt zulke prachtige dingen, het wordt allemaal vast een heel groot succes,

Lieve groetjes,
Sarina

Thea zei

Hoi Marijke,

Ook ik wens je alvast voor zaterdag een hele fijne en gezellige dag. Geniet er van. Prachtige harten heb je gemaakt, lief!

Groetjes Thea

Christine zei

Jahaaaaaaaaaaaa, ik denk dat je de uurtjes al aan het tellen ben he!!!
Wat een feestje.
Zitten de krullers al in je haar?
Je mooie schoentjes staan al klaar en je mooie jurkje.
Ik denk alleen niet dat je zo ten tonele zal komen, ze lijken me niet goed om 5 uur op te staan LOL.
De labeltjes zijn zo romantisch en passen bij het boek, dat is toch niet te geloven hoe je daar op zich alweer een magnefiek werkstukje van hebt weten te maken.
Ik tets lekker met je mee, nog 2 ritjes tandjes weg brengen en de tandenfee haast zich naar Honselersdijk.
I will be there on the right time.
Lets party my friend!!!
Tot heel snel en probeer te relaxen ondertussen hahaha.
Knuffels je feestmutsje Chrissie

Anoniem zei

Lieve Barones ,
Wat een prachtige zoete harten heb je gemaakt ,ik vind ze super mooi ,wat is het spannend he ,lieve marijke zaterdag komt nu wel heel dichtbij,ik ben een beetje verdrietig dat ik niet kan komen ,maar in mijn hart ben ik bij jou ,en denk ik ,en wens ik dat je een sprookjes achtige dag zult beleven met heel veel liefde om je heen en mooie complimenten ,want als er èèn iemand dat verdiend ben jij dat met je lieve suikerzoete hart .
Lieve barones wij zien elkaar snel ,en dan klessebessen we weer gezellig.

veel liefs en een dikke kus van mij ,caroline xxx

Riet zei

Lieve Marijke. Ik kom je feliciteren hoor en natuurlijk je boek en je spulletjes bekijken. Ik kijk er echt naar uit. Ik kan er niet zo vroeg zijn en kan ook niet lang blijven maar ik zal er zijn. :)))
Lieve groet van Riet

Kom Achterom zei

He Marijke,
Nou dat is raar! Ik dacht al ik krijg helemaal geen berichten meer van jou!
Kom ik er achter dat ik niet meer in jou volgers lijst sta heel vreemd maar ben blij dat ik er achter kwam zeg! zomaar weg???
Blij weer hier te zijn hoor!
fijne dag
Yolanda

Anoniem zei

Hallo Marijke,

Wat heb je weer schitterende liefdevolle harten gemaakt,iets wat jou kleurt en speciaal maakt!
Wat ben je een lief,hartelijk en warm mens,geweldig dat ik op jou blog terecht ben gekomen sinds kort.Ik weet zeker Marijke dat jij een geweldige romantiesche dag krijgt 12 Mei.
Je straalt het gewoon uit,en iets wat je uitstraalt krijg je ook terug.
Je hebt het verdient en ik hoop ook jou boek binnenkort te mogen ontvangen,ik kijk er nu al na uit.
Zodat ik weer inspiratie op kan doen van jou geweldige mooi freubels.
Ik wens je Zaterdag 12 Mei een geweldige mooie dag die je niet gauw zult vergeten.

Warme groet Helene.

maddyrose zei

Hi Marijke,
You and your wonderful book will be a great success. I only wish I lived near enough to attend the book launch and be one of the many people who will be there to wish you continued sucess. Can't wait to see pictures of the event. Love the pink boots.
Hugs,
Maddy

Zaanse Zolder zei

oh wat is dit toch mooi !
Jammer genoeg woon je niet om de hoek, ik had je toch graag in het echie gezien met je roze jurk en laarsjes.
Ik snap dat je nerveus bent maar volgens mij is dat niet nodig, dit gaat vast helemaal gezellig worden.
Knuf, Syl

Anoniem zei

Heey mamsie

Ik heb er toch zoon zin in zaterdag!!
We gaan er een feest van maken want het is een super prestatie wat je afgeleverd heb!
Ik heb een kindje gebaard en jij een boek Hihi!
Weet zeker dat het een succes gaat worden, dat kan niet anders :-)
Ben zo trots op je, mijn voorbeeld, mijn steun en toeverlaat! Was weer gezellig vandaag hè! Wat is Sophie Ann toch een plaatje!
Ik hou van je en tot zaterdagggggggg

Kussssss je dochter

little sweet things zei

Oe marijke wat spannend allemaal!
Zo te zien ben je er helemaal klaar voor.
Maar je hoeft je nergens druk om te maken hoor, mensen komen speciaal voor jou en bewonderen je werk.
Ik heb net al even in google maps gekeken waar Honselersdijk ligt, het is ongeveer 1 uur en 20 minuten vanaf ons huis. Als het regenachtig weer is maak ik een kansje dat we ook kunnen komen. Bij mooi weer gaat mijn namelijk zaterdag werken.
Heel veel succes alvast!

Lieve groeten, Sas

Corry zei

Hallo Marijke,
Wat een mooie creatieve harten heb je weer gemaakt zo liefdevol.
Je heb je schoentjes en je kleding al klaar liggen wat zal jij uit kijken naar deze mooie feestdag.Ik kom zeker op je boek presentatie om te genieten, en om al je lieve creatie's te zien en weg te dromen in je boek.

Tot Morgen
Liefs Corry

Anoniem zei

Lieve , lieve Marijke,

Natuurlijk wil ik uw nieuwe boek reserveren !!!!!(+ een karretje als dat nog mogelijk is :) )

Elke moment dat ik aan het kijken en genieten op je blog doorbreng, is een geluk Dat maakt me zo vrolijk en enthousiast en dat geeft me zoveel moed !

Het is een beetje te ver om bij je te komen maar voor je wens ik een heeeeeel grote sukses .Je bent de moeite waard als kunstenares en ook als mens !!!!!

Hartelijke en vrolijke groetjes voor Marijke en lieve familie van

Annette Brichard

wesliane zei

je vous souhaite plein de succes pour ce livre et toutes mes pensées vous accompagnent pour ce jour de lancement
mes amitiés

Vintage Girl zei

Hello my dear friend,
just want to wish you all the best for tomorrow...i´m sure it will be a wonderful day for you and a huge success!!

Love, Birgit ♥♥♥

P.S.
The little pink heart collage is just gorgeous...love it. Oh...and these pink shoes....adorable.

Christiene zei

Ha Marijke,het boekenbal mooi in Marijke stijl met je rose laarsjes aan.
Ik hoop voor jou dat er veel bezoekers komen en natuurlijk je boek kopen.
Ik wens je veel succes en een feestelijke dag.En hoop dat je het hier in geuren en kleur laat zien.
Lieve groetjes Christiene.

Anoniem zei

Lieve Marijkes het was geweldig om in je boek te kijken, ik heb alleen maar gehuild ,wat heb jij dit met liefde gemaakt. En ook onze kleinkinderen er in wat een liefde straald het boek uit. Heel mooi ,ik zal er nog veel in kijken bedankt. Liefs van Gijs en mij ,een dikke kus

Anoniem zei

Diana Kerkhoven12-05-12 19:44:20
Hallo Marijke,
Ik was vanmiddag in het Brocantehuisje bij je boekpresentatie en wilde je even laten weten dat ik je boek geweldig vind. Ik heb het nu 2 keer helemaal door zitten lezen en ik ontdek telkens weer iets nieuws. Echt geweldig. Ook mijn schoonzus kon er in de auto op weg naar huis geen genoeg van krijgen. Vriendelijke groeten Diana

Anoniem zei

Ria Brekelmans12-05-12 20:41:30
Hallo Marijke,
Wat was het een mooie dag vandaag zeg, veel ontroerende momenten he ? Maar wat is het een schitterend boek geworden! Ik ben er superblij mee. Echt 'n boek om lekker in een comfortabel huispak op de bank, zoals jij zegt in weg te dromen! Nou Marijke nu lekker gaan relaxen! Groetjes, Ria

Lida zei

Het was geweldig! Je prachtige creaties waren betoverend, maar ik miste wel je mooie roze laarsjes en die prinsesse jurk! Ik dacht dat je die wel zou dragen! Geniet maar lekker na, groetjes
Lida