maandag 14 mei 2012

Mijn boekpresentatie was liefdevol en overweldigend...

Lieve schattekes,

Ik ga een beetje ontwaken uit mijn droom!
Zaterdag is als een roes geweest...een roze liefdevolle roes.
Zo kan ik het, het beste omschrijven...
Ik zal proberen jullie de sfeer te laten proeven zoals wij..
mijn lieve man en kinderen dit BOEKENBAL hebben ervaren..
Namelijk liefdevol en overweldigend!
Ik mocht deze dag veel lieve mensen en ontmoeten,
familie, vrienden en mijn blogsisters..
Degene die aan mijn boek hebben meegewerkt,
Josephine, Elly, Chrissie en Sonja..
Helaas kon Janny van de paper roses niet komen, daar
zij te ver van ons vandaan woont...zo jammer Janny dat je er
niet bij kon zijn...het boek wordt deze week nog naar je toegestuurd 
hoor meis, ik wil je hierbij ook nog hartelijk bedanken voor je
prachtige boeket, wat je deze bijzondere dag hebt laten bezorgen op mijn
boekpresentatie...heel hartelijk bedankt.
Ook Eva die een tal van bewerkingen heeft gemaakt voor mijn
boek, kon niet aanwezig zijn jammer genoeg....
Eva het boek kom snel naar je toe hoor meis.
Eerst heb ik nog een paar kiekjes gemaakt van het
't Brocantehuisje..
Voordat mijn BOEKENBAL begon heb ik nog
een paar hoekjes gefotografeerd...
Dit is mijn zeer goede vriend Michael...hij heeft deze
bijzondere dag vastgelegd op de kiek..dank lieverd!
En zonder mijn nicht Jetje kan ik niet...kijk eens wat een
prachtige taart en cupcakes zij weer heeft gebakken, speciaal voor
mijn BOEKENBAL..je bent een schatje Jetje..
Kijk eens is het geen plaatje??
We hebben zo lekker gesmikkeld..


En dan wil ik jullie voorstellen aan een paar van mijn
zussies...en zien jullie de rode loper?
Ik zou iedere dag wel over een rode loper willen lopen hahaha..
Kom we gaan naar binnen...het is namelijk FEEST!!!!
En mijn lieve lieve vriendin Jacqeuline met haar snoezige dochtertje
Nomy... Jacqeuline heeft een prachtige toespraak gehouden..
zo mooi en lief...!
Het heeft me doen huilen..en meerdere mensen hielden het niet droog.
Dank lief mooi mens!
Het werd steeds drukker en drukker...familie, vrienden...blogsisters en
tussen alle mensen een klein mensje, mijn lieve prinsesje
Sophie...
En eindelijk na lang mailen en bellen, mocht ik
Joesphine in het echt ontmoeten...
Ja ik kan jullie niet vertellen hoe ontroerend dit was..
Lieve Josephine..wat ben ik blij met jou als
vriendin..mooi mens met je hart van goud..
Kijk eens hoe druk het was!
We gaan het boek nu overhandigen...zo spannend!
Wil Selis heeft mij het boek officieel overhandigd...
We hielden het beide niet droog...wat een emotie!
En ik heb het boek weer overhandigd aan mijn goede 
vriend Ronald, die de layout van mijn boek heeft verzorgd...
Dank voor je hulp en vriendschap lieve Ronald!
En aan mijn lieve vriendin Josephine..ook dit
was zeer emotioneel...daar zij de cover voor mijn 
boek heeft ontworpen...dank lieverdje..
  En ik heb mijn boek weer doorgegeven aan 
Chrissie en Elly...beide hebben een bijdrage aan mijn
boek gegeven en mijn boek een gouden glas gegeven..
Dank lieve meisjes...jammer dat Sonja die ook aan mijn 
boek heeft meegewerkt er nog niet was.
Sonja zat samen met haar man in de file...en was daardoor
later aangekomen...
Ook heb ik nog meer lieve blogsisters mogen ontmoeten,
lieve Riet en Lida...heerlijke mensen...
En dit zijn mijn nichtjes en de kindjes die in mijn
boek een een hoofdrol hebben gespeelt..zijn het geen schatjes..??
Mijn liefste mannetje en Ronald in een leuk gesprekje...
En de taart aansnijden...dit lijkt wel een trouwfoto hahaha...
En mijn buurvrouwtjes...heerlijk dat jullie ook even kwamen!
En mijn boek signeren...natuurlijk ook voor Elly...
En kijk Mia is ook gekomen...en ze heeft weer zulke mooie
kadootjes meegenomen...zo lief en attent!
Mia je het een gouden hartje meis.
Mijn oudste zoon koen, kwam ook nog even langs de lieve schat...
Zoals jullie misschien al weten heeft hij een mooie scooterwinkel..
en ondanks dat hij het razend druk heeft, is hij toch nog even gekomen..
Hoe mooi is dit niet?
Op de foto vraag ik hem?
Heb je je winkel afgesloten om speciaal naar mij toe te komen?
Kijk mijn gezicht spreekt boekdelen hahaha..
Hahaha...kijk Chrissie en Ronald alle twee hebben ze
aan mijn boek meegewerkt...
Mijn mooie kinderen...ik ben zo trots en zo gelukkig met mijn 
kinderen.....
En ik kreeg een prachtige kalender en een hele mooie 
brief een stille lezeres van mijn blog...
Zij heet Elly en een schatje....dank lieve meis!
Onze Belgische vrienden...lieve Eddie en Karolien..
ja deze mensen zijn een stel uit duizenden...en ik wil jullie
bedanken voor jullie komst en voor jullie vriendschap!
En hier is ze dan onze lieve Sonja...mijn Belgische bonbonnetje...
En hoe attent is dit lieve meisje, voor iedereen die aan het boek
hebben meegewerkt had zij een kussentje gemaakt met
roosjes zo prachtig en verfijnd...hoe attent is deze lieve Belgische schone.

Heerlijk nog even klessebessen..met Josephine,Karolien en Sonja...
Ik ben helemaal in de wolken over de vele complimentjes
die ik heb mogen ontvangen over mijn boek!
Hoe zenuwachtig was ik niet voor deze dag...en hoe mooi
is alles toch geweest...?
Ik heb dit boek geschreven met mijn hart speciaal voor jullie!
Ik hoop met een vurig hart dat mijn boek jullie hart mag raken
en dat jullie er blij van worden en dat het jullie mag inspireren
om mooie dingen te maken..

En nu ga ik uitrusten, na een jaar keihard werken ga ik rusten en
dit is ook hard nodig!
Ik heb geen stem meer, mijn oren doen zeer en tuiten dit betekent
even gas terug nemen...rusten..ontspannen, lekker met mijn mannetje
leuke dingen doen, op Sophie passen en mijn kinderen lekker
aandacht geven zoals ze verdienen..

Ik wil iedereen bedanken voor jullie bezoekjes 
en altijd lieve berichtjes..
Wie er nog vragen heeft omtrent de verkoop van
Marijke's mooie Mijmeringen
die kan mij altijd mailen
marijkevanooijen1@gmail.com

Op mijn boekpresentatie was ook de pers van het Algemeen Dagblad
aanwezig...en gisteren stond er een mooi stuk over de boekpresentatie.
Ik ben zo blij en trots!

83 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Ik ben ontroerd, alles zag er zo
perfect uit.
Ik wens je van harte proficiat
met de lancering van je boek.
Dit doe je niet alle dagen!
De taart ziet er gewoon fantastisch uit.
Wie weet kom ik ooit wel eens langs in je brocantehuisje,zo
zal ik de sfeer echt eens proeven.

Nog een fijne week,
lieve groetjes,
Valerie

anita zei

Lieve Marijke,

Wat een mooie en leuke foto's ik ben blij dat het zo goed voor je gegaan is. Ik wacht met spanning op je boek. Ben blij dat Lisa er ook bij was voor je.

lieve groetjes Anita Wijchen

Anoniem zei

Lieve Barones ,

Vol bewondering lees ik je mooie ontroerende verhaal van jouw boekenbal.
Lieve Marijke wat is het fijn voor je dat er zoveel lieve mensen naar jou boek presentatie zijn gekomen .Wat een overheerlijke taart,en wat een superschattige locatie om hier je boek overhandigd te krijgen ,ik vond het heel erg jammer dat ik er niet bij kon zijn ,maar zo heb ik er toch iets van mee gepikt ,en geniet ik van de mooie foto`s :-)

Ik vind het mooi je te zien stralen op deze bijzondere dag ,ik kijk uit om jou prachtige boek in te zien en wil je heel heel veel succes wensen .

Een dikke kus van mij ,en ga nu maar lekker bijkomen van alles ,liefs caroline xxx

Ateljee de Kraal zei

Fijn dat je zo veel mensen hebt ontmoet, en ik ben zeer benieuwd naar je boek,
groetjes hanneke

Carla zei

Oh lieverdje....wat had ik er graag bij geweest!!
Wat geweldig al die mensen, en dat het zo'n gezellige boel geworden is.
Leuk om al die blogsisters in het echt te zien!!
Schatten zijn het..stuk voor stuk!!
Ik ben ook zó benieuwd naar je boek...je hebt er toch wel één voor me gereserveerd hè!!
Laat je me nog even de gegevens weten!!
Het zag er allemaal super gezellig uit hoor.
En je gebt ook al zo'n mooi zoon jóh!!
Maar ja..met zo'n prachtige moeder kan dat ook bijna niet anders!!

Lieverdje...blijf nog maar even in je roes hoor...je hebt het verdiend!!

dikke knuf...Carla.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig lieverd kriebels om te zien hoe je genoten heb ..... prachtige foto's ...heerlijk al die vrienden om je heen ,je hebt het verdient .....je droom heb je waar gemaakt en daar word je voor beloond ,geniet nog lekker na ....van harte gefeliciteerd hele dikke knuffel van mij ...lieve groet rosita

Anoniem zei

Hee...lieve Marijke!

Wat een mooie dag was het zaterdag!
Na twee en een half uur rijden kwamen we aan bij een gezellig brocantewinkeltje waar het heel erg druk was.:-)

De overhandiging van het boek was net begonnen en we konden je wél horen maar niet zien:-)
Zóveel belangstelling was er voor je!
Ik was zó blij voor je Marijke want je verdient het helemaal.
We hebben lekker gesmuld van de taartjes...en we kregen er nog een mee voor onderweg:-)

Het boek is werkelijk prachtig, ik heb er zó van genoten en geniet nog steeds.
Zo mooi romantisch en zulke mooie teksten!
Heb het al helemaal doorgelezen en gekeken maar kan er niet vanaf blijven.
Ik ga zéker je mooie hart maken en de prachtige laarsjes....die heb ik in het echt gezien zaterdag....zó snoezig!
Jammer dat ik door de drukte niet alles goed kon bekijken maar wat heerlijk voor jou dat het zo druk was Marijke meis.

Het was fijn om je weer even te zien!
En ook Lisa met Sophie.....Je dochter is even lief als jij merkte ik!

Wat een aardige man was dat die de foto's maakte.
En wat heeft hij een mooie foto van ons gemaakt...die komt op mijn hobbykamertje te hangen:-)

Dag dag lieve Marijke....tot snel mails
Liefs.....Mia

Dikke kus.....Mia

Anne zei

Ik heb met veel plezier en bewondering dit verhaaltje van je gelezen! Erg mooi!

Heleni zei

Och Marijke, je logje is om te smullen.
Wat heb je een fantastische dag gehad.
Wat heerlijk voor je dat er zoveel belangstelling was.
Lekker nagenieten hoor.

groetjes Heleni

maddyrose zei

Marijke it looks like your book signing was a total success. What a crowd. Everything was presented so beautifully and it would seem everyone who attended was enjoying themselves. I loved the photo of you with your lovely children. I'm so happy for you that everything went so well. I wish you much luck for the sales of your book. Enjoy your success, you deserve it.
Hugs, Maddy

marijke zei

och wat ziet dit er heerlijk uit allemaal wat een geweldige mooie dag voor jou prachtig zo met doe foto's ik wens je ontzettend veel succes met je mooie boek

Marguerite zei

Oh Marijke, wat ziet het er gezellig en mooi uit. Volgens mij is jou boek als een sprookje zo mooi. Komt je boek in de winkel te liggen of kan je hem alleen via jou bestellen?
Groetjes en geniet nog lekker na van al die mooie foto's en herinneringen.
Marguerite

Ineke van den Akker zei

Leuk, Marijke. Ik ben blij dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad. Het ziet er allemaal geweldig uit. Bedankt dat je het met ons wilt delen.
veel liefs,
Ineke

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Lieve Marijke mijn keel doet pijn en mijn tranen prikken achter mijn ogen door het lezen van je blogpost over je boekuitreiking. Wat een mooie dag en wat fijn dat het allemaal zo mooi op de gevoelige plaat is vast gelegd en wat een lieve mensen om je heen. Fantastisch! Geniet er maar lekker van na en doe lekker weer wat rustiger aan. Ik realiseerde me opeens dat ik nog een boek moest afmaken en je de foto's moet mailen. Oh manlief komt net heel vroeg binnen huppelen. Dagggg. Knuff!

Het lijstje van brocante zei

Lieve Marijke.....wat is dit je gegund.....omringd met alleen maar liefde.....anders was dit niet mogelijk geweest....ik zo blij voor je.
Ik vind het zo jammer dat ik er niet bij kon zijn.....wat een feest om je foto's te zien....maar ook ontroering....gewoonweg geweldig!!!!
Geniet heerlijk na....van al dit moois.....neem je tijd.
We spreken elkaar gauw weer.....want ik wil nog steeds een keertje langs komen!!!!
Veel liefs,
Silvia

The Bear's Blog zei

Congratulations. What a precious photo album you put together so that your Blog friends all over the world felt as though we were there to celebrate with you.

Much love and success.

Hugs

Knillie Bears zei

Wat een mooie foto's wat zal het gezellig zijn geweest,ik ben benieuwd naar je boek.
En Marijke je zult het vast wel vaker horen ,maar ik vind je echt een supermens.

Rust maar lekker uit en geniet van je mooie kleindochter.

veel liefs Corina

Zaanse Zolder zei

Oh meis, wat heb je dat mooi verwoord en wat ziet het er prachtig en liefdevol uit op de foto's. Wat mooi toch dat jij je omringd weet door al die mooie, lieve, creatieve en bijzondere mensen. En wat heb jij een leuke kinderen, weest daar maar heel erg trots op !
Je boek staat op mijn verjaardags-verlanglijst :-)
Heel veel liefs van Syl

@nne zei

wat fijn dat er zoveel belangstelling is voor je boek. het "voorproefje" dat ik gezien heb, ziet er alvast schitterend uit! lieve groet, @nne

Renata zei

very nice :)

lien zei

Wat een leuke dag zo te zien! Zoveel belangstelling, één groot feest! geniet nog lekker na!

Hennie zei

Wat een prachtig verslag heb je gemaakt van dit geweldige evenement!!! Super, en ik kan me voorstellen dat je nu nog aan het na-genieten bent!!
Groetjes, Hennie

Kris zei

Marijke,

Well, it looks like your book signing turned into a smashing success! It's so nice to see all the pictures of your friends, children, cousins, and the people who made your dream come true! I feel like I was at the signing!! HA.

And, I got so see a brief glimpse of Sophie Ann in the background too! Now my friend, you can take that much deserved rest and enjoy your family and granddaughter!

Congratulations Marijke, I send you my very best wishes and heartfelt love on your accomplishment!

XOXO ❤❤❤
Kris

prullerie zei

Hoi Marijke,

Door deze mooie foto's en het prachtige verhaal is het net alsof we er allemaal een beetje bij waren, geweldig hoor!
Ik ben blij dat deze dag heel bijzonder voor je was en wens je heel veel succes met je boek!

Groetjes, Suzanne

WiSabi Kreativ zei

Herzlichen Glückwunsch Liebe Marijke
Ich Gratuliere von Herzen zum Buch........

Herzliche grüße Sabine/ WiSabi aus Hannover

Thea zei

Van harte gefeliciteerd met je boek Marijke, en kijk jezelf eens glunderen! Een prachtig verhaal heb je geschreven bij al die mooie foto's.
Geniet ervan.

Liefs Thea

Anoniem zei

HJa Marijke,
Ik vond het zo jammer dat ik niet kon komen zaterdag, maar door de foto's was ik er toch een beetje bij! Gefeliciteerd dat het zo'n succes is geworden en wat fijn dat het zo'n mooie dag was voor jou!!
Ik ben benieuwd naar het boek!
Hartelijke groet, en ik maak een keer een afspraak, dan kom ik bij je kijken met mijn mooie dochter Leony!!
Liefs van Christa ;-))
Westwoud

Marianne zei

Dank je wel...dat je deze mooie dag ook met ons wilt delen!
En wat een mooie foto presentatie is er van gemaakt zeg...zo lijkt het net of we er toch een beetje bij konden zijn...ha,ha!

Ik denk dat je vandaag thuis heerlijk in een roes...rondom alle mooie boeketten, planten manden, en kadoos...kijkend naar de foto's van de allemaal lieve, byzondere, waardevolle mensen, om je heen, nog zit na te genieten...van al die mooie warme momenten!

Jes...je boek is af, geplubiceert...en op deze mooie manier aan je uitgereikt...en dat in het bijzijn van je lieve man, kinderen...en het lieve kleine Prinsesje...wat wil je nog meer!

Blijf nog maar even fijn zitten op je roze wolk!! Je hebt het verdiend hoor!

En je boek ziet er fantastisch uit!!

Lieve groet, Marianne.

Linda zei

Wat ziet dit er allemaal prachtig uit Marijke! Wat een speciale dag moet het voor je zijn geweest! Al je dierbaren om je heen en dan je mooie boek........niet in woorden uit te drukken denk ik! Ga nu lekker van je verdiende rust genieten en natuurlijk van je kinderen en je kleindochter! Heerlijk toch! Liefs, Linda.

Janny zei

Fantastisch dat het zo'n geslaagde dag was! Het ziet er allemaal erg feestelijk uit met die prachtige taart, is ook een kunstwerkje!
Leuke foto's ook van je kinderen en die leuke zoon met die mooie krullen, zeker van jou die krullen? Enne die vriendin Jacqueline lijkt sprekend op mij van vroeger, niet te geloven.
Je was echt een feestvarken!

Lieve groetjes Janny
Rozen van Papier.

Gerry zei

Wat een geweldige sfeer zet je hier neer, over hoe zaterdag de boekpresentatie is verlopen! Met lieve dierbaren, familie, en vrienden heb je hier een grote wens gerealiseerd! Ik gun het je zo'n mooie dag!
En nu langzaam ontwaken en tot rust komen en weer nieuwe energie op doen voor je andere mooie dingen.
Geniet nog maar lekker na!

Lieve groet,
Gerry

Sezoentje-Sonja zei

Dag lieve creatieve wondertje, meid meid, wat een heerlijke dag heb je ons bezorgt! Ondanks onze slechte start was het allemaal puur genieten. Ik ben zo blij om jou te hebben mogen ontmoeten en ook al die andere lieve mensen. Dit is een dagje waarvan ik nog lang met een gelukkig gevoel terugdenk.
En je prachtige boek Marijke, ik kan het gewoon niet loslaten, ik blijf steeds weer iets nieuws erin zien of lezen, wat een prachtige teksten staan erin, echt een genietboek waar het geluk vanaf straalt.
Wat ben ik blij dat ik deze mooie dag samen met jullie mocht meemaken.
Ik werd ook smoorverliefd hoor, op jullie kleine meid, wat is Sophietje mooi, in het echt nog véél schattiger dan op de foto's.
Dankjewel lieverd, voor al de mooie genietmomentjes,
hele dikke knuffel én natuurlijk een glimlach ;)) van je bonbonnetje xxx

Evelyne zei

Proficiat met de lancering van je nieuwe boek!! Geweldig zoveel mensen met belangstelling. IK vind dat het er PERFECT uitzag! Wat fijn dat je kinderen ook nog even kwamen. O, Marijke je hebt het verdiend,1 jaar hard werken en dan zoveel lieve mensen om je heen. Ik vind het op zulke momenten jammer dat ik Frankrijk woon, wat had ik er graag bij willen zijn!!!!
Nou neem je tijd voor je mannie en je kinderen en je prinsesje en geniet ervan.

Heel veel liefs en een knuffel van mij, Evelyne

Anoniem zei

FANTASTIIICCCCCCC !!!!

I AM PROUD OF YOU !!!!! YOU BRING ME A BIG BIG SMILE !!!!!!

LOVE

AUDE

Elly zei

Hey lieve Marijke,

Wat een mooi feest was het zaterdag hè. Alles klopte eraan.... het weer was mooi, de locatie was mooi, het boek was mooi, en JIJ bent mooi , van buiten én van binnen!!
Ik vond het fantastisch dat ik deel uit mocht maken, van jouw mooie dag en van je mooie boek!!
Bedankt hoor lief dinnetje!!! xxx
Elly

Nostalgia zei

I am so happy for you! It really is a great achievement! Congratulations!

Catherine / Mooghiscath zei

Félicitations pour votre livre , cela devait être très agréable de partager ce moment avec tous vos proche et vos amis

Christine zei

Hey lieve vriendin,
Ja rust maar lekker uit en geniet maar zalig van jou boekenbal avonturen.
Het was super gezellig en zo mooi .
Alles klopte, van A tot Z.
Je hebt een mooie familie, man, kinderen en kleinkind en ook je zusjes zien er toppie uit.
Was het etentje nog lekker geweest?
Raad eens wat, ik ben met een muizenspeeldoosje aan de slag gegaan en heb gister laarsjes gekocht die nu staan te drogen.
Je had gelijk, dit is zo Chrissie.
Ik heb me de hele dag zitten verkneukelen met de stofjes en kantjes en jou boek.
De dag is te kort, maar morgen zal ik je een foto sturen van mijn speeldoosje.
het zal dan wel af zijn.
Zo leuk om te maken, en zo mooi uitgelegd.
Bedankt Marijke, dat we in jou wereld mee mogen mijmeren.
Het boek staat hier op een prachtige boekenstandaard op mijn dressoir en apen trots kom ik steeds weer even gluren.
Bedankt voor je lieve woorden in het boek maar ook op mijn blog, ik heb even een traantje gepinkt.
Dag lieverd , een mooi verslag is dit geworden en super mooie foto's.
Knuffels en een dikke kus Chrissie

sirkkis zei

Onnitteluni kirjan julkaisujuhlasta. Kaikki olette kauniita ja niin nauravia ja iloisia. Ole onnellinen kaikista ihanista ystävistäsi.♥

Таня-голубинка zei

Wat een heerlijke vakantie! Hoe mooi! Gefeliciteerd!

Riet zei

Lieve Marijke.
Wat een mooie serie foto's heb je hier. Prachtig allemaal en het geeft de sfeer zo mooi weer. Ik kon helaas niet zo lang blijven maar wat ik zag was geweldig. Zo heerlijk om je te ontmoeten en al je prachtige kunstwerken. Ik had er geen woorden voor, er was zoveel.Ik had mijn fototoestel bij me om foto's te maken maar ik was zo druk met alles bekijken dat ik het vergeten ben. Stom, stom. hihi Ik heb je boek nog niet gekocht maar ik kom beslist een bakkie doen, dat is afgesproken. En je atelier met al je prachtige poppen en beren bekijken en dan iets uitkiezen. En het boek natuurlijk. Ik ga ook naar het brocantehuisje terug want daar zag ik ook zoveel moois.Lieve Marijke rust lekker uit. Je verdient het. Je bent een schat.
Liefs van Riet

"Création" zei

Lieve lieve Marijke,

Wat is het een schitterende en onvergetelijke dag geweest. Alles straalde warmte en geluk uit, en wat is je boek een JUWEEL geworden lieverd!!! Een grote KROON op al je fantastische werk.

Prachtig is deze post geworden en zo mooi met alle foto's die deze bijzondere dag weer doet herleven.

Wat was het een bijzonder moment hé, toen we elkaar voor het eerst in de ogen keken, voor mij was het ook een zeer emotioneel moment. Het voelde ook heel vertrouwd omdat we elkaar toch al een hele tijd kennen, en nu was het gevoel compleet.

Zo fijn om nu ook je kinderen en familie daar ontmoet te hebben, en kleine Sophie, wat is het toch een droomkindje, zo'n lieffffffff klein mensje. En ondanks de drukte gewoon heerlijk door slapen en glimlachen, je raakt er niet op uitgekeken.

En alle blogmensen nu eens in het echt te zien, SUPER!!!

Wat zal je oververmoeid zijn na alle hectiek van de laatste maanden. Nu tijd om heerlijk te gaan genieten en bij te komen.
Droom maar heerlijk na over deze onvergetelijke GOUDEN dag.

Veel liefs lieve vriendin,
Josephine
XXX

Anoniem zei

Hoi Marijke,

Ik kan de sfeer gewoon proeven,wat ziet het er geweldig mooi uit alles gewoon...
De mensen taarten cupjes alles rondom je boek presentatie is een warm en gezellig geheel...
Zoals jij bent Marijke zo lief,zo spontaan,bijzonder ben mens ben je...
Geweldig mooie foto's zijn er genomen,ook de foto's van jou samen met je kinderen en natuurlijk niet te vergeten je grootste kado je kleinkind en je boek,prachtig om te zien...
Hoop het binnenkort ook te mogen bewonderen...
Iets wat je zaait Marijke komt ook uit,en dit is bij jou ook uitgekomen,iets wat ik je ook van harte gunde,je dagje was geweldig...
Neem nu maar even de tijd voor jezelf en je gezin dit heb je verdient na 1 jr heel hard werken...


Liefs Helene.

Maison Louise, Paintings by Louise, Nieuw Groen Leven zei

Hoi Marijke,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe boek.
Wat een mooie foto's en wat ziet het er allemaal gezellig uit.
Zeker leuk om eens een paar blogsisters te zien op de foto.

Helemaal geweldig dat je zo'n fijne dag heb gehad.

Nu zeker even uitrusten want al het werk en geweldige indrukken die je hebt gehad, dit moet je allemaal even verwerken.

Nogmaals van harte gefeliciteerd!

Lieve groet,

Loes

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi MARIJKE...♥
Prachtig prachtig...wat was ik er graag bij geweest ..
En nogmaals van.♥ HARTE.♥ GEFElICITEERD met je eerste mooie boek..
geweldig dat je/jullie .♥ DAG ♥ van het...♥ BOEK ♥ zeer geslaagt was ..;))))
Hier kan je alleen maar van genieten en wegdromen..mmmmmmmmm....♥
Knuf knuf en veel liefs Gaby...♥

little sweet things zei

Wat een bijzonder geslaagde dag Marijke!
Zo fijn dat we door naar al je mooie foto's te kijken toch mee kunnen genieten, ik had zo graag ook gekomen maar mijn man had de auto mee helaas.
rust maar lekker uit, je hebt het verdiend.
Liefs, Sas

Fia zei

Je weet toch niet wat je ziet.....vnd het zo leuk om te kijken naar al dat moois en zoveel mensen om je heen geen wonder dat je oren tuten meis!
Ook je lieve meisje en Sophie en alle familie maken je dag zo compleet.
Een dag om nooit te vergeten koester het maar en neem nu de tijd voor jezelf en je gezin geniet nog maar lekker na..

liefs en...ik ben trots op je hoor!!!
kus Fia

Anoniem zei

Hoi lieve Marijke,

Wat ben ik blij te horen en te zien dat je boekpresentatie zo'n succes was.
Heerlijk iedereen bij elkaar en zeker je kinderen en kleine Sophietje!!!
Ik zag die foto in de rode poppenwagen wat een heerlijke snoet!!
Ze is echt een vreselijke leuke baby, ze is haar tijd al vooruit dat zie je al aan haar toetje.
Pas 6 weken oud en ze kijkt de wereld al in van zo hier ben ik en ik zal jullie wel even vertellen hoe het zit!!!

Geniet met volle teugen van je tijd vrij je hebt het verdiend!!!
Je hebt zo vreselijk hard gewerkt dat het me kan voorstellen hoe je je voelt, ik heb het zelfs ook altijd dat ik zo op ga in mij creaties dat ik de druk en tijd helemaal vergeet, maar daarna zit je met de gebakken peren.

Ik heb natuurlijk gelijk het geld overgemaakt ik hoop je boek snel binnen te krijgen want ik kan echt niet wachten!!

Lieve Marijk ik hoop snel weer op je blog mooie creaties te zien maar tot die tijd ontspan lekker , geniet van je gezinnetje!!!!

Heel veel liefs,

Sharon van Brenkelen

gerrie zei

Wat een gezellige dag hebben jullie gehad!!
Wat leuk dat jullie elkaar nu ontmoet hebben.
Het zag er allemaal heel verzorgd uit,en dan die taart,helemaal geweldig!!
Je boek lijkt mij supermooi,en wil ik zeker nog een keer bestellen..
Groetjes Gerrie.

Agnes zei

van harte gefeliciteerd dat je het boek nu eindelijk echt in handen hebt
wat geweldig dat je een fijne dag hebt gehad
gr.agnes

teddy bears Marin to Venice zei

A big embrace to you and a happy and long life to the adorable little niece. RosaRita kisses

Kays Kids zei

Dear Marijke,
I feel as though I attended your book launch with you; because of all the wonderful photos. Thank you so much.
Most of all a hundred times congratulations. I'm so glad it was a lovely day. Put your feet up now.
Hugs
Kay

rosarod zei

Hallo Marijke, Gefeliciteerd met zoals we zien dat het een dag van de prestatie voor je na een tijdje wachten op uw droom om een ​​deel van uw geschiedenis en alle familie en vrienden worden! De foto's vertellen een succesvolle gebeurtenis in je leven en de vrucht van uw uitgebreide werk, ik wens u het allerbeste! uit de hele wereld! knuffels, Rose M.

Jacqueline zei

Dag lieve Marijke,

Eindelijk een berichtje uit Brabant.., sorry lieverd de computer ligt er nog steeds uit...

Wat was het een mooie dag afgelopen zaterdag...! Heel erg bedankt dat we er bij aanwezig mochten zijn! Het was een prachtige locatie en je boek is gewoon wonderschoon..., echt prachtig, de zelfde dag was het al uit, en ik popel om alle creaties zelf ook eens te maken!!

We hebben echt genoten van jou en je lieve familie.. en ook die kleine Sophie Ann, wat een mooi meisje!
David en de andere meneer heeft prachtige foto's gemaakt, je blog is nu een bommetje van licht door al deze liefde die je op de foto"s ziet!!

Het was heel leuk om ook andere bloggers te zien ook die dag!

Heel veel liefs,
Jacqueline

Milly Me® Teddy Bears zei

Lieve Marijke,
Van harte gefeliciteerd met het uitbrengen van je "Mooie Mijmeringen" boek.
Oh wat had ik er graag bij willen zijn, de foto's laten allemaal zulke blijde gezichten zien!
Ik kijk wel uit naar je prachtige boek hoor....
Je bent een geweldig mooi mens en laat velen meegenieten van jouw talent.

Ga maar even lekker nagenieten en de accu opladen, dat verdien je nu wel.

Lieve groeten, Thea xoxo

Anoniem zei

hey,Marijke,

wil je even laten weten dat ik je boek geweldig vind ,echt zo zo als je bent en ik zo mooi ,leuk en lief vind.
wens je een fijne Moederdag ik ben super verwend, maar nu ga ik me tuinhuis soppen zodat we er woensdag heerlijk na toe kunnen weer of geen weer hihi even weg.

liefs Nancy xx

Anoniem zei

Diana Kerkhoven12-05-12 19:44:20
Hallo Marijke,
Ik was vanmiddag in het Brocantehuisje bij je boekpresentatie en wilde je even laten weten dat ik je boek geweldig vind. Ik heb het nu 2 keer helemaal door zitten lezen en ik ontdek telkens weer iets nieuws. Echt geweldig. Ook mijn schoonzus kon er in de auto op weg naar huis geen genoeg van krijgen. Vriendelijke groeten Diana

Anoniem zei

Ria Brekelmans12-05-12 20:41:30
Hallo Marijke,
Wat was het een mooie dag vandaag zeg, veel ontroerende momenten he ? Maar wat is het een schitterend boek geworden! Ik ben er superblij mee. Echt 'n boek om lekker in een comfortabel huispak op de bank, zoals jij zegt in weg te dromen! Nou Marijke nu lekker gaan relaxen! Groetjes, Ria

Anoniem zei

Ria Brekelmans15-05-12 07:54:08
Hallo Marijke,
Wat stond er een mooie stukje over zaterdag in het AD he ? Leuke foto ook van jou! Geniet van alle indrukken die op je af komen!
Tot snel, liefs Ria

Created by Essie zei

Hoi Marijke,

Wat zag het er mooi en overweldigend uit je boekpresentatie . Van Harte zo te zien een boek recht uit het hart heel bijzonder dat maakt me nog nieuwsgieriger en ik ga hem mooi op mijn verlanglijstje zetten.

Succes er mee en geniet nog lekker na van alles

Lieve groet
esther

puur wit zei

gefeliciteerd met je mooie boek

en wat veel mensen zijn er geweest
dat doet goed hè kun je zien hoe goed je bent
en wat ziet het er allemaal mooi uit op de foto`s was wel geslaagd
je hebt het verdiend met alle moois dat je maakt
op naar het volgende
gr sandra

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Hallo Marijke
ecen je leuke post gelezen,
erg leuke foto's
het ziet er erg gezellig uit
en wat een mensen, leuk hoor
zo was ik er ook een beetje bij,
ik wens je heeeeeel veeeeel
succes met je mooie boek,
en wie weet kun je het ook nog
in andere talen uitgeven dat zou
geweldig zijn.
xxx Manja

Brocante de Knotwilg

MARIA zei

WONDERFUL THAT YOU DO ALL THAT IS A PERSON FULL OF LIGHT, LOVE AND THAT IS WHAT YOU SEE, YOUR BEAUTIFUL FAMILY AND THE PEOPLE THAT ARE MADE TO UNDERSTAND THE WHY ARE YOU SO SPECIAL! ALL THE LOVE AND THANKS FOR THE WORLD TO COMPLETE MY HEART SOMETIMES SAD BEAUTY SO MUCH!
Maria

1968deWinkel zei

Veel succes met de verkoop van je boek, ik moet zeggen dat het prachtige foto's zijn en zzo romantisch. Je boft maar met deze mensen om je heen. Veel geluk ermee en een fijne dag. groetjes Paula

Benno, jet, lotte en Roosje zei

Wooooow wat een leuke foto,s!! Vind het zo jammer dat ik er niet bij kon zijn. Het is ff niet anders. Nou lieve tante je bent een kunstenaar en je hebt het allemaal verdiend! Hele dikke kus en knuf van ons allemaal!! X Benno, Jet, Lotte en Roosje

♥The digital bakery♥ zei

Hey lief paperdolletje,

Wat baal ik zeg........want o o o, wat had ik er graag bij geweest!
Was weer eens afwezig.....je weet wel waarom.

Het ziet er bere gezellig uit Marijke, en je kan zien dat je geniet!
Heerlijk al die mensen die speciaal voor jou komen en je mooie boek.
En nu ......lekker na genieten van het feest gedruis meis!!!!

O ja, wil trouwens het boek graag bij je bestellen....
Wil je misschien voor al je fans een blogje maken hoe en waar dat kan?


een hele dikke kus uit het Zeeuwse
Marianne

Anoniem zei

de gheselle Karin16-05-12 09:28:03
hoi Marijke,
eerst wil ik je feliciteren met je prachtige dag zaterdag
ik was dan ook zeer verheugt dat mijn schoonzus Karolien ook een boek voor mij heeft laten signeren
vorig jaar bent u tot bij mij thuis geweest,waar we gezellig een glaasje gedronken hebben onder het paviljoen in de lekkere zon in Torhout toen u op bezoek was bij Karolien en ook het stadje Brugge
ik zie dat je veel vreugde en genot hebt van het oma zijn ,je straalt gewoon
ik wens jou en de ganse familie nog veel plezier en geluk toe
vele kussen Karin

Anoniem zei

Judith van Holsteijn16-05-12 11:23:32
Lieve Marijke,
wat heb ik genoten, zaterdagmiddag in het Brocantehuisje! je gulle lach kon ik buiten al horen.
Wat heb je weer een mooie creaties gemaakt, ik moest er gewoon iets van kopen ( = hebben !!),
dan kan ik thuis verder dromen.
Ik had met mezelf afgesproken dat ik jouw prachtige boek pas na mijn examen op 21 mei mocht inkijken, maar dit is natuurlijk niet gelukt! Het lag te roepen op tafel en na een blik op de schitterende pagina's was ik verkocht.
Lieve Marijke, je hebt jezelf weer overtroffen, het is een heerlijk boek om zalig bij weg te dromen en inderdaad, om te mijmeren.
Heel veel liefs van Judith.

Nely zei

Dear Marijke, I am so happy too you and your book,wonderful realy, congratulations..kiss Nely!

Anoniem zei

Hallo Marijke,

Ik heb vandaag jou mooie boek ontvangen ,
dat wordt vanavond met een lekker wijntje genieten ,
van dit mooie prachtige boek ,
het is echt heel mooi bedankt voor t snelle versturen ,

Heel veel groetjes van
Lucie-anne uit Limburg

Maia zei

Wat een feest wat een feest!
Wat heb je genoten van al die lieve mensen die speciaal voor je gekomen waren dat straal je echt uit op de foto's!
Mooi hoor deze fotoreportage samen met het verhaal.
Zo hebben wij ook een beetje mee kunnen genieten en proeven van je heerlijke roze sfeer!
Geniet nog heerlijk na in dit lange weekend
Lieve groet Maia

Wateringen zei

Hallo Marijke.

Ik heb je boek al ontvangen, en ga hem zometeen
lekker op de bank doorlezen.
Het ziet er zo mooi uit, ben er al helemaal blij mee.
Nog een vraagje? sta je dit jaar ook in de Brabanthallen.
Nou ik ga er eens lekker voor zitten, met je boek op mijn schoot. Bedankt voor de snelle service. Veel liefs Karin Jacobs.

OlenkaFotiou zei

Gefeliciteerd! Ik ben erg blij voor jou!Congratulations! I am very happy for you!

Pink Princess zei

Hoi blogsissie van me
OH het plezier straalt van de foto's en je blog af. Joh wat fijn voor je dat het zo goed is gegaan. Je boek is schitterend en ik denk er echt nog even over na hihi...you never know ;) Dikke kus van Marian vanuit heet en mooi Thailand

Karin Schuring zei

Van harte gefeliciteerd met je boek! Zeker een zeer bijzonder moment en fijn dat wij op deze manier een stukje van jouw dag mee mogen kijken. Heel veel succes met de verkoop en je verdere toekomst!
Lieve groetjes, Karin

House of Seasons zei

Lieve Marijke,
WAT straal je en TERECHT!!!!!
WAT een bijzondere dag was dat, ik heb even zitten genieten van al die blije foto's.
Geniet er van!
Alle waardering voor je werk, geweldig!

liefs
Lia

Anoniem zei

Dag lieve Marijke

Wat een schitterende foto's...Wát een mooi en lief kindje is Sophie.
Dat heb ik op jouw boekenfeestje met eigen ogen mogen aanschouwen!

Mijn zusje belde...heb je de foto's gezien bij Marijke op haar Blog, wat een prachtige baby!!

En ze blijft zo lekker door slapen he...wat een lievertje:-)

De foto's zijn prachtig gemaakt.
Alle lof voor de fotograaf!

Heel erg mooi om heel erg verliefd naar te kijken en te zuchten......wat moooooooi :-)

Fijn weekend lieve Marijke!
Liefs.....Mia

Celine zei

Oh Marijke, dat ziet er super gezellig uit! Ik had er zo graag bij geweest. Maar helaas het was moederdag weekend, en moeder en schoonmoeder wonen 150 km van elkaar, dus moesten we over 2 dagen verdelen. Dus om nog die kant op te komen ging niet :( Komt goed.. Fijn weekend nog, lieve groet Celine

Collie-Collie.com zei

Oooh, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boek! Wat waren er veel mensen, gezellig en taart ook. Ik geloof dat het een heerlijke dag was, als ik zo naar de foto's kijk en je verhaal lees. Je zal er wel van hebben genoten!

Een héél fijn weekend, liefs Collie

Anneke zei

wat een prachtige dag was dit voor jou marijke , en wat zag het er allemaal ook prachtig uit.
heel leuk om josephine , chrissie en sonja op de foto te zien.
dit is weer een mijlpaal in je leven en iets om heel trots op te zijn.
je eigen boek uitgeven, hoe geweldig is dit, en je hebt dit kunnen doen in samenwerking met getalenteerde mensen zoals josephine di een prachtige bookcover heeft gemaakt en chrissie en sonja.
geweldig dat je deze mensen via internet hebt ontmoet en zulke fijne vriendinnen zijn geworden van je.
geniet van alles en van je prachtige kleindochter marijke.
lieve groetjes van An

Ger zei

.....Oeps...ik schrok even van jou manier van reageren op mijn blog....

Ik wil je wel uitleggen hoe het in elkaar zit:had het vorige week erg druk en las heel af en toe in blogland, en ik las midden in de nacht na het inpakken van de koffertjes omdat we een lang weekeind weg gingen met de (klein)kinderen in de blog bij Josephine over jou boekpresentatie, ja die lieve en creatieve blogvriendin trouwe volgster ook van mij vanaf het eerste uur dat ik kennis maakten met bloggen........
.....ging midden in die zelfde nacht ook op jou mooie blog kijken.....en geloof het of niet.....heb daar heel lang gelezen,gekeken en genoten van AL dat moois....vergat zelf even dat ik een ziek lijf had door virus infectie aan longen en luchtwegen.
Ben toen gaan slapen omdat we de volgende morgen vroeg op moesten staan voor vertrek, maar het eerste wat ik in de vroege morgen deed was een reactie bij Josephine achter laten voor dat vertrek.

En nog niet bij jou Marijke, het was absoluut geen desinteresse maar tijdnood.

Ik vind jou manier van poppen creeëren van grote klasse het zijn verfijnde kunstwerken wat er onder jou handen vandaan komt en dan ook nog eens vast gelegd in zo'n fraai boekwerk.
Maar...laat ik ook eerlijk zijn over mijn smaak....ik zie het graag heb bewondering voor deze vorm van creatief bezig zijn.....
maar kopen of in mijn huis zetten zal ik het niet...

Zo ik hoop op deze manier het een en ander recht gezet te hebben.
Fijne dag en lieve groeten!!
Ger

esperanza entre telas y pinturas.blogspot zei

Wooo Congratulations!!!!

Esperanza.

Milly Me® Teddy Bears zei

Lieve lieve Marijke,

Heb je die grote knal gehoord gisteren…………..JE BOEK VIEL ZOMAAR IN MIJN HUISJE!!!!!!!!!! En oooooooooohhhhhhhhhhh wat is het mooi!!!!!
…….Ik raak maar niet uitgekeken. Ik heb mezelf gisteravond heerlijk op de bank genesteld en lekker zitten lezen en bladeren.
Je boek slaagt behoorlijk in zijn opzet: mijmeren en ideetjes opdoen. Het eerste effect is al zichtbaar, mijn handjes gaan al jeuken van de ideeën die ik erdoor krijg!!!!!!!! Sjemig, ik kon er bijna niet van slapen de afgelopen nacht…..pfffff……..
Ik wil soms zoveel en heb zoooo weinig tijd…….meid hoe krijg je het toch voor elkaar.
Prachtige foto’s van al wat jou zo dierbaar is. Het boek is echt voor 1000% Marijke! Dit BEN JIJ! Leuk dat de kleine Sophie Ann nog een plaatsje heeft gekregen. O wat zal ze later trots zijn op haar o-mama. Zo lief…..

Wens je een hele fijne dag...

Lieve groetjes, Thea x