maandag 7 mei 2012

Dingen die mijn dag roze kleuren...

Lieve pink sisters,

Ten eerste bedankt voor jullie
leuke en heerlijke reactie's op mijn filmpje
van  het bekleden van een boekje..!
Jullie kunnen nog steeds meedoen!
Deze mooie en heerlijke reactie's kleuren mijn
dag roze..
En ik wil jullie een paar dingen laten zien en
vertellen die me zo blij maken en mijn dag roze
laten kleuren!
De natuur heeft me dit keer geïnspireerd...
daar er zich van alles in mijn tuintje afspeelt.
Ik heb maar een klein tuintje, maar ohhh..er gebeurt
van alles in mijn tuintje..
Ik heb een vogelhuis boven mijn achterdeur hangen
in de vorm van een kerk.
En ik hoor kleine birdies kwetteren..zo schattig!
En deze birdies zingen niet alleen op zondag..
En deze kwetterende geluidjes kleuren mijn dag roze
Maar er speelt zich nog veel meer af in
mijn tuintje..
Mijn druivenboompjes krijgen blad,en mijn
aardbeien krijgen blad...en dit heeft me geïnspireerd
om aardbeien te maken en dan in het roze fluweel!
Kijk maar eens...
Aarbeien met pareltjes en strikjes...
je kunt er je spelden inprikken en je schaartje aan
ophangen...
En roze aardbeien die kunnen liggen..
ik heb ze in een schaal gedaan...
En ik kreeg zomaar een roze schoentje van zeep,
en het ruikt zo lekker...
Dit roze zeepschoentje kreeg ik van Mia...
Een lieverd met een hart van goud en twee
creatieve handjes, die kunstwerkjes van zeep maken..
Ja zo'n mooi kadootje..maakt mijn dag roze
Dikke kus voor jou lieve Mia...
En een dikke roze aardbei...
Hebben jullie het kaartje gelezen wat aan het zeepschoentje hangt?
The road to a friend's home
is never far...
Nog een paar roze aardbeitjes..
kunnen jullie het zeepschoentje ruiken?
Een roze dag laat me vliegen....
Als ik een foto doorgestuurd krijg van Lisa en
ik zie hoe gelukkig ze is met haar meisje...
Gelukkig gaat het eindelijk een beetje goed
met Lisa...en dit maakt me zo gelukkig!
Na een borstontsteking, buikvirus en een 
nierbekontsteking!
Kijk haar eens stralen?
Kleine Sophie in haar aarbeienpakje..
Ze heeft een klein houten poppenwagentje gekregen,
rood met witte stippen..ze past nu zelf
nog in het wagentje hahhaha..
Sophie kleurt al mijn dagen in suikerzoet roze
Wat is ze lief, ze is nu 5 weekjes..
En mijn nichtje Jet bakt weer cupcakes en een
taart in de vorm van een hart...daar mijn boek een
boek voor ons hart is...
Toen ik hoorde dat zij weer ging bakken voor
mijn Boekenbal a.s zaterdag, was ik zo blij...!
Dank lieve Jetje..
En dat mijn boeken zijn gedrukt...en het helemaal is wat
ik ervan had verwacht..misschien nog wel mooier!
Ja dat kleurt mijn dag roze....
Zijn jullie al benieuwd naar mijn boek?
Ik tel de dagen af...nog even en dan mag ik iedereen
mijn boek laten zien...
Nog een laaste foto waar ik zo blij
van kan worden...
Omdat ik het zo heerlijk vindt om creatief bezig te zijn..
en ik deze circuskindjes zo lief vindt..
Lieve Pink girly's

 Ik hoop dat jullie mijn roze dagen leuk vinden...
ik weet, niet iedere dag kan roze gekleurd zijn.
Maar de dagen die roze gekleurd zijn die koester ik!
Die heb ik alvast te pakken..

Ik wens een ieder van jullie veel roze gekleurde dagen,
vol liefde en geluk!

Toedelllllssssssss...
Pink blogsis...

64 opmerkingen:

Elke zei

Hallo liebe Pinklady,
Deine rosa Naturfotos machen wirklich gute Laune.
Und ich habe Dir noch gar nicht zu Deinem Enkelkind Sophie gratuliert.
Aber die letzten Wochen waren bei uns etwas sorgenvoll.
Ich wünsche Dir und Deinen Lieben ganz viel Freude miteinander......
und bleibt gesund!
Liebe Grüße, Elke

Atelier Valerie zei

Ik heb er geen woorden voor,
zo mooi gedaan.
Roze het is ook mijn kleur echt
typisch iet voor de meisjes.
En Lisa is ook een meisje ...

Vele roze groetjes,
Valerie

Rozen van Papier zei

Hallo Madammeke,

Wat een prachtige aardbeien, hmmm.Leuk verzonnen!
En wat is jullie baby al groot! Ze staan er leuk op!
Wens je nog een fijne dag zaterdag, helaas ben ik er dan niet bij, want de aftsand is zo groot hè? Maar wel in gedachten.Geniet van je roze dag!

Lieve groetjes Janny

Carla zei

Oh wat een schatje is Lisa toch...zo lief in dat wagentje..
En dan bij haar prachtige mama...fijn dat ze zich weer wat beter voelt.
Daar kleurt je dag toch ook roze van!!
Mooie post heb je weer gemaakt met mijn favoriete kleur!!
Ik wens je veel mooie roze dagen meissie!!
Ik heb een boekje gemaakt, maar dat kan ik nog niet laten zien, dat daar ga ik met Lois nog wat mee doen en dan mag ze het aan haar mama geven, die haar 1ste moederdag gaat vieren.

dikke knuf..Carla.

Elly zei

Je post is weer prachtig Marijke, je maaksels ook, en wat heerlijk dat jij zoveel roze gekleurde momenten kent!! Fijn dat het met de kleine Sophie en ook met Lisa weer goed gaat. Heerlijk hoor!
Nou, nog een paar nachtjes en dan is er zaterdag weer zo'n roze moment:-)
Ik ben er bij hoor, om ook zo'n lekker suikerzoet stukje roze te proeven ( zowel letterlijk als figuurlijk zie ik aan de prachtige cupcakes van je nicht. :-)

liefs, en tot zaterdag.
Elly

Sezoentje-Sonja zei

Hey lieverd, ik drijf op net zo een roze wolk net naast je, zie je het ;))))
Als ik Sofietje zie kan ik al niet meer wachten op een babytje in de familie. Wat kijkt ze verwondert de wereld in, zo een mooi klein meisje. En wat ziet Lisa er weer stralend uit, gelukkig!
Toen je vertelde over je aardbeitjes dacht ik al dat ze mooi gingen worden maar ZO mooi, Marijke toch, ze zijn om in te bijten!!
Wat een heerlijke roze genietpost is dit weer,
dikke knuffel van Sonja (nog zes keer slapen :))))

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hallo lieve Marijke,dank je wel dat je mijn dag ook een roze tintje hebt meegegeven.Die sprookjesachtige aardbeien,dat geweldige zeepschoentje wat je hebt gekregen(prinseswaardig!)en dan dat zoekplaatje(een gestippelt moppie in een gestippelde poppenwagen),wat is ze mooi en zo veel haar!!Genieten!!Heel veel plezier zaterdag,geniet er van,groetjes Miranda

Zaanse Zolder zei

Ik dacht ook meteen aan die wok waar je op zit hihi, wat een heeeeeeeeerlijke post en wat een ontzettend lekker moppie die kleine kleindochter van je. Die krijgt net zo een bos haar als haar mams :-)
En ik ben helemaal weg van je aardbeitjes.
Het boekje ligt hier klaar om te bekleden, ik heb me uitgeleefd bij Het Witte Luik en nu nog mooie stofjes uitzoeken. Binnenkort weer tijd zat want mijn baan houdt weer op (snif).
Maar met een post van jou kleur jij mijn dag (roze in dit geval).
x Syl

Zaanse Zolder zei

ik bedoel natuurlijk geen wok maar WOLK haha

Pink Princess zei

Hoi lieve Marijke, deze hele post maakt mij gewoon zo blij...de vreugde straalt me tegemoet. Wat is Sophie toch een liefie en je dochter ziet er goed uit...fijn dat het beter met haar gaat :)

KAN er helaas niet bij zijn a.s. zaterdag zoals je weet, maar in mn gedachten ben ik er wel bij hoor. ...spannend!!!!!!!!

Heel veel liefs en succes...van Marian je dinnetje in Thailand.

(OH Mail je ff je adrs nog door...ben bijna alles kwijtgeraakt..staat allemaal op mn oude email account en die kan ik niet openen duh......)

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat een heeerlijke geniet post vol met prachtige plaatjes maar de mooiste is toch lisa met de kleine hahahah wat ziet ze er prachtig uit zeg ze straalt en wat een mooi kind dat haarrrr zo leukkkk ....gelukkig dat lisa weer opgeknapt is en eindelijk volop kan genieten van haar moederschap ...lieverd wens jullie allemaal een fijne week vol roze dagen en heel veel zon ...dikke knuf van mij ...lieve groet rosita

@nne zei

la vie en rose ... ik ga helemaal met je roze dagen. schitterende foto's. groetjes, @nne

ida zei

wat ziet het er allemaal weer
prachtig uit.. en die aardbeien,
geweldig!

groetjes Ida

Kris zei

Marijke,

I think Lisa and Sophie are BEAUTIFUL! You took a lovely picture and I am so happy that Lisa is feeling better. A breast inflammation had to be very painful! OUCH!

Those strawberries are GORGEOUS! The sweet little pearls, lace and ribbons! They certainly would make sweet little pin cushions! So lovely they are!

I hope you are enjoying the nice spring days and that soon flowers will be popping up all over!

Thea zei

Hoi Marijke,

Alleen het lezen van zo'n leuke roze blogpost maakt en mens al blij, en die prachtige aardbeien. De tekst op het kaartje vind ik geweldig en zal ik niet vergeten! Fijn dat het met je dochter weer beter gaat na alle tegenslag, laat haar maar lekker genieten van dat mooie kleine meisje, wat is ze al veranderd.

Fijne avond,
Liefs Thea

Heleni zei

Jemig Marijke, wat een heerlijke super romantische roze aardbeien heb je gemaakt. Ik vind 't zo knap van je. Een frummeltje hier een strikje daar en de aardbei is klaar. Geweldig.
Och en dan dat lieve kleine meisje. Ze is nu al fotogeniek. Fijn dat je dochter weer wat beter is.
Geniet van je roze dagen.

liefs Heleni

Ineke van den Akker zei

Wat een leuke foto's, en wat een rijkdom. Bij mij is alles nog steeds roze, maar inmiddels is het PINK geworden.

Sarina zei

Hallo Marijke, jij kunt toveren,met naald en draad.Fantastisch!!~!.En wat een pollewoppie is die kleindochter van je.En wat een bos haar, zo lief.Je dochter ziet er inderdaad stralen uit.Nu lekker gaan genieten, mag ook wel een keertje ,toch,na alle pech.Maar moeder en kind zien er prachtig uit.
Liefs,
Sarina

marina spada zei

Hello Marijke,
How sweetly in this post!
Beautiful images and beautiful your creations.
Your granddaughter is beautiful and I understand all your joy.
kisses,
Marina

Eva Agnes zei

Oh, I love strawberries, babies and pink.......
Eva Agnes

Nely zei

Dear Marijke..
so beautiful post and pictures,your little granddauther is so sweet:)
Big kiss and hugs..Nely!

Gerry zei

Oh Marijke, weer zo'n heerlijke genietpost. Fijn dat je zoveel mooie momenten hebt in je leven op dit moment. Maar dat kleine meisje blijft natuurlijk een prachtig wondertje en wat ziet ze er goed uit. En fijn dat Lisa ook zonder problemen echt kan gaan genieten.
En dan zaterdag je boek.
Geniet nog maar even met volle teugen op die grote roze wolk.
Ik heb weer genoten!

Lieve groet,
Gerry

Anoniem zei

Lieve Marijke Meis

Wat een prachtige romantische aardbeitjes heb je gemaakt.
Ik zag ze op je blog en dacht...wat mooi weer...met dat kleine schaartje erbij...werkelijk schattig!
Scrolde snel verder om nog meer mooie plaatjes en teksten te zien.

Maar wat zag ik daar ineens?
Het schoentje dat ik als klein kadootje voor jou maakte!
Wat lief van jou dat je het gebruikte en wat ziet het er mooi uit!
Ik voel me zeer gevleid dat ik bij jouw creaties mag staan lieve Marijke!

Het is steeds weer een verrassing om te zien wat je nú weer voor moois hebt bedacht en nu was dit toch extra leuk:-)

Ik ga jouw aardbeitjes nog even bewonderen.

Dag Dag lieve Marijke,
Liefs.....Mia

Linda zei

Wat een heerlijke roze post Marijke! Ik hou er ook zooooooo van dat kun je je vast voorstellen met mijn drie dochtertjes die natuurlijk ook helemaal van het roze zijn! ;-)) Wat een mooie foto's, heerlijke prachtige aardbeitjes en wat een zoetje is Sophie toch! Prachtig meidje en Lisa een stralend moedertje. Fijn dat het weer goed gaat met haar! Geniet van je meisjes en ja, zaterdag gaat vast geweldig worden voor jou Marijke! Geniet ervan en ik ben ook heel benieuwd naar je vast wonderschone boek. Liefs, Linda.

Bente zei

Love it all. So beautiful.

Hugs

Marguerite zei

Wat een mooi verhaal heb je weer geschreven. Het is iedere keer weer genieten. En roze is zo'n mooie kleur.
Groetjes Marguerite

"Création" zei

Hey Liefie, wat verwen je ons toch weer met een prachtige roze post.
Heerlijk al het geluk wat zo voelbaar is en tot uiting komt in mooie creatie's.

Schitterend zijn je aardbeien geworden, en wie weet komen er dit jaar wel roze aarbeitjes aan jou struikjes groeien, dat zou toch helemaal bijzonder zijn, hihi.
Wat lief en MOOI dat zeepschoentje dat Mia voor je heeft gemaakt, een prachtig cadeau.

Wat zie je er fantastisch uit Lisa, en kleine Sophie zie je gewoon groeien zo lieffffff. Ben blij dat alles nu weer zo goed gaat met je.

En dat poppenwagentje, oohhh enig, Sophie past er inderdaad precies in, wat zal dat door het oog van de camera guitig overgekomen zijn.
Volgens mij Marijke, als ik zie hoe Sophie naar je kijkt wil ze je zeggen......Oma, ooommmaaaa je vergist je hoor, ik ben geen aardbeitje.

Wat een schat is Jet toch, zo druk met alle baksels en wat maakt ze er toch juweeltjes van, echt heel mooi ziet alles er uit.

Wat mooi ook de lijst met de circuskindjes, zo lieflijk.

Ohhh de foto van de bloesembomen, SUPER is die, hier vlakbij staan drie van die gigantische bomen nu ook volop in bloei, zo mooiiiiiiii.

Lief zonnestraaltje, ik heb genoten van je mooie roze en zoete post.

Tot zaterdag........

Liefs
Josephine

Marjanne zei

ahh la vie en rose... wat een koninklijke aardbeien.... en wat is je kleindochter een schatje! fijn dat het beter gaat met je dochter! liefs!

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Marijke.. ♥
OOOhh ..wat heb ik weer genoten van je mooie post ..
vooral dat rose ik ben er zelf ook zo weg van...:)
en je kleindochtertje.. ♥
ohh wat een schatje echt een poppetje in het leuke wagentje ..♥
Geniet er maar van ..
mijn oudste kleindochter word al bijna 5 en haar zusje is 3 ..zou ze voor geen goud willen missen .. ♥

Heel veel liefs Gaby. ♥

En je aardbeien ..mmmmmm
kijk weer uit naar je volgende post !!..;)).

Amira zei

Beauties! Sanfte! Clever)))

tachterhuisje zei

Lieve Marijke,


Ik moet je nog feliciteren met je kleindochter, het spijt me dat het niet eerder kon, ik had blogland even opzij gezet. Gelukkig heb ik er terug zin in gekregen en als ik dan op jouw blog kom dan weet ik meteen dat ik verder wil genieten van je posten in blogland ;-) Ik zie dat je in "La vie en rose" bent en uiteraard als ik een beetje bijlees begrijp ik waarom hoor. Een echt schatje die kleindochter van jou !! Ik wens je zoveel geluk meis en ook aan Lisa en haar gezinnetje, jij maakt ons dagen "roze" bij elke post van jou.

Lieve groetjes
Carine

Marianne zei

Wat een mooie (Roze)post heb je weer gemaakt...en wat een byzondere aardbeien, en dat zeep schoentje...wat een creativiteit allemaal!
En dan je prachtige dochter, met haar kleine prinsesje...fijn dat het weer wat beter met haar gaat!!
Zaterdag je Boek presentatie...
Blijf jij nog maar even fijn op je roze wolk zitten...

Groetjes, Marianne.

liesje zei

Lieve Marijke wat laat je ons weer zoveel moois zien.Zo een mooie aardbeidjes.Wat fijn dat je dochter het weer beter maakt het is toch een hele karwei mama worden hé,maar de beloning is OOOOh zo groot dat zie je wel als naar dat mooie lieve meisje kijkt.
Wat is ze toch zo mooi.
Lieve groetjes Carine

Collie-Collie.com zei

Wat ontzettend fijn dat je dochter zo goed hersteld en zo straalt met haar lieve dochtertje in haar armen.... Wat een strálende foto.

Ik vind je roze dagen prachtig... en je foto's laten mij helemaal zien hoe je je voelt... en die poes met krulspelden is gewoonweg hilarisch...

Lieve groetjes, Collie

Kays Kids zei

First of all you make my heart smile with your lovely words. I LOVE your pink day.Your pink strawberry's and your special little Strawberry (Sophie) are so precious.
I'm glad your wonderful daughter is feeling better.
Hugs Kay

Claudia zei

So lovely pink pictures!
Your daughter looks so happy with her baby :O) Glad she feels better now!
have a nice day,
Claudia

Patricia zei

Hoi Marijke, zo een prachtige foto's, je dochter straalt met haar kleine meisje in haar arm. Ze heeft nu wel genoeg leed meegemaakt, op een moment dat ze op een roze wolk zat, moet ze wel veel pijn gehad hebben. Gelukkig is dit achter de rug, en lacht het geluk haar toe. Lieve oma strooi maar veel roze glittertjes over jou meisjes, jullie zien er een prachtige, liefdevolle familie uit, waar veel mensen van dromen. Bedankt Marijke dat we telkens een beetje mogen meeproeven van jou roze wereld, jou creativiteit maakt een mens gewoon blij. Ik wens je nog heel veel roze dagen, roze groetjes patricia

Jacqueline zei

Dag lieve Marijke,

Wat een mooie blogpost..., ik houd zoveel van roze!! Zoeter dan zoet kan volgens mij niet...!

Wat een knap meisje toch, die Sophie Ann..., wat kijkt ze toch wijs de wereld in! Lies ziet er ook goed uit, ik hoop dat het beter met haar gaat..!

Zie je gauw, spannend!

Liefs,
Jacqueline

sirkkis zei

Hurmaavan hurteinesen pinkkinen päivä. Ihania mansiloita ja pieni Sofia on suloinen♥ Kirjakin on oikein upea ja mukavaa pinkki-päivää sinulle

prullerie zei

Hee Marijke,

Dank je wel voor je warm welkom, je reactie en het volgen van mijn blog.Je bent natuurlijk ook van harte welkom!

Wat heb je toch prachtige meisjes, daar mag je wel heel trots op zijn.

En je hebt weer supermooie spulletjes gemaakt, geweldig.
Ik wens je nog heel veel rose momenten en voor zaterdag een dag met een gouden randje, geniet ervan!

Groetjes, Suzanne

Milly Me® Teddy Bears zei

Oh lieve Marijke wat een heerlijk PINK blogpost is dit weer. Prachtige foto's en wat zijn Lisa en Sophie Ann toch mooi ♥. Ik zou alle dagen in de wolken zijn als troste moeder en oma, maar dat doe je zonder enige twijfel.
Je aarbeitjes zijn geweldig! Je zou er bijna in gaan bijten.
Prachtige creaties weer van jou gouden handen.

Wens je een fijne dag,
Thea x

Naomi zei

Hoi Marijke,

Wat leuk al die zoete, roze foto's!!!
En een ontzettend mooie foto van je dochter met haar baby'tje!

Wat een leuk verhaal ook om te lezen!

Ook voor jou en je dochter en kleindochter nog heel veel 'roze (wolk)' dagen!!!

Veel Liefs
Naomi

Danoesja zei

Hoi Marijke

Wat een heerlijke roze zoete post, heel romantisch zijn je aardbeien.
Wat fijn dat het met Lisa beter gaat en wat is het toch een schatje je prachtige kleindochter.

De nieuwe hobbyhandig is net binnen en daar staan wel hele mooie muizentaartjes in van je, er naar kijken is al een feestje.

Liefs Danoesja

gerrie zei

Hallo Marijke ,wat een geweldige mooie post!!
Ik ben ook zo gek op roze!
Je kleindochter is zo schattig en lief.
En ik ben weg van de mooie aardbeien die je gemaakt hebt,zo mooi!!
Groetjes gerrie.

Christine zei

Hey rosétje van me.
Dat drink ik zo graag en is toch ook wel redelijke rose.
Wat een heerlijke aardbeitjes, om van te smullen, en weer al zo rijkelijk volgehangen met snuisterijtjes.
Dat verzin jij elke keer maar weer he!!
Hoe en vooral waar haal je het toch zo vandaan.
Wat een roze wolk van een kindje ligt daar in het wagentje, ze ziet er heel tevreden uit.
Als moeder mag je zeker heel trots zijn op Lisa, ze ziet er beeldig en heel gelukkig uit.
Lieve rose oma, doe je zaterdag je rose pakje ook aan?
Ik ga snel aan het werk, breng vanmiddag rose gebitjes rond met witte tandjes.
Knuffels je tandenfeetje Chrissie

Anoniem zei

hee Lieve Barones,

Wat een prachtige sprookjes achtige roze post heb je gemaakt met die verukkelijke aarbeitjes :-),en wat een prachtige mooie foto van jouw twee grootste hartedieven:-),wat stralen ze ,ik ben blij dat het met Lisa beter gaat ,en ook dat alles goed gaat met kleine Sophie Ann.
Lieve marijke veel succes wil ik je wensen voor aankomende zaterdag ,wat een spannende dag ,in gedachten ben ik bij je .
Snel zullen we elkaar weer zien ,en kunnen we gezellig taartjes eten en theetje drinken ,en niet vergeten schudden buiken van ons lachen...:-)
dikke kus en veel liefs van mij ,caroline xxx

tella-toys zei

Een prachtige dochter, kleindochter, charmant! Spring bloeiende bomen, aardbeien en slagroom ... Wat geweldig leven! Het was goed dat iedereen gelukkig is! Met liefde, Natalie

Riet zei

Ha Marijke , wat een prachtige roze post. Ik kan voorstellen dat je op een roze wolk leeft, alles gaat goed, je mooie dochter en kleindochter, een snoepie, je boek, je open dag, weer prachtige roze dingetjes gemaakt,heerlijk voor je.
Ik kom Zaterdag hoor. Liefs van Riet

Fia zei

Ohhhh dit is zo leuk en lief.....ik word er vrolijk van op deze donkere dag..ik koester jouw roze post hoor..
Wat heb je dat mooi gedaan Marijke en de leuke tekstjes er bij maar.....het allermooiste is jouw lieve kleine poppedijntje wat is ze al gegroeid..
Fijn dat het weer beter gaat met je dochter....dan gaat het met Oma ook goed...toch??
Was weer enig om te lezen en al je mooie dingetjes te mogen bewonderen Marijke..

liefs Fia

Anoniem zei

Hallo Marijke,

Wat heb je weer een geweldige post gepost,ROZE hmm een zalige kleur vol liefde en zaligheid...
En vooral wat je er van gemaakt hebt de aardeien koning zomer honing zoet dat is genieten als je die maaksels van je ziet,ik krijg en zelfs inspiratie van.
Zo geweldig he hoe mooi de natuur kleurt met haar prachtige gekleurde bloesem,en de geluidjes van de jonge vogeltjes,wat is het een mooie tijd van het jaar.
Alles in beginnende bloei blaadjes die aan de bomen komen vogeltjes die hun eitjes gaan leggen.
Alles begint bij een nieuw begin de geboorte van jonge beestjes,het uitlopen van al het groen,en daar hoort natuurlijk ook jou kleinkind bij marijke een nieuw begin van een geweldig mooi leven,een knap keentje en je prachtige dochter,wat leuk om te zien dat ze zo gelukkig zijn en zo tralen.
Deze post is zeker om vrolijk van te worden,is het de kleuren/aardbeien/natuur/en de prachtige foto van jullie kleinkind en je dochter.
Wat leuk dat er zoveel lieve mensen zijn met een warm hart die ook andere koesteren.
Ik wens je a.s zaterdag een schitterende dag toe,het zal zeker een geslaagde dag worden...
Romantiek warmte liefde.

Warme groet Helene.

Thuis bij Tjits zei

wat een heerlijk roze post, ik geniet van je prachtige foto's, van je lieve en mooie kleindochter en van je enthousiasme!!
wat fijn dat het beter gaat met Lisa en ze nu echt kan genieten van het moederschap!
en het is bijna 12 mei.. geniet van alles daaromheen, het is je zo gegund!!

liefs van Tjits

Maia zei

5 weken en ze kijkt al zo wijs de wereld in , wat een prachtige heerlijke foto's van je kleine prinsesje en ook Lisa ziet er weer prachtig uit!
Die aardbeien wat een gave stof heb je daar weer voor gebruikt!
De roze foto's van bomen , cup cakes, roze boeken en vrolijk vliegen .....allemaal even prachtig!
Wat kun je toch heerlijke posten maken!
Alvast heel veel voor pret voor je boekenbal dat gaat zeker geweldig worden!
Dikke kus Maia

Evelyne zei

Wat een mooie romantische rose aardbeitjes. Ja, rose het blijft een mooie lieve kleur en ja, een kleur waar ik ook blij van wordt. En dan jou mooie bericht met al dat rose, dat maakt mij dus extra blij. Maar het aller blijst wordt ik toch, dat het met Lisa weer goed is!!!!
Wat een mooie foto van haar met haar "jullie" prinsesje!
Lieve groetjes en een knuffel van mij, Evelyne

smutaskowe krzyżyki zei

Little child and mummy beautiful !!!!! Congratulations !!!!!

smutaskowe krzyżyki zei

Decorations and photos beautiful :)
Elżbieta

~~Loraine Living~~ zei

Een prachtige roze post, ik geniet van iedere roze foto... van de aardbeien, zeep en natuurlijk kleine Lisa, wat een schat! Fijn dat het weer beter met haar gaat.
Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog, erg leuk om je te volgen, één van de velen zo te zien!
Groetjes Diana

Anne zei

Hele mooie foto's!
Wat zien moeder en dochter er lief uit! Sophie is echt een scheetje. Fijn dat het met Lisa weer wat beter gaat!!

Maison Louise, Paintings by Louise, Nieuw Groen Leven zei

Marijke, wat een heerlijke roze foto's allemaal!
En de foto van de dochter met de kleine meid is helemaal super.

Wat een mooi klein meisje!

Lieve groet, Loes

Vintage Girl zei

Hi my sweet pink lady,
what a gorgeous post, so beautiful pictures....and i adore your velvet strawberries.
So good to hear, that Lisa and Sophie are fine.
I´m so excited for you about the book presentation....i´m sure it will be a huge success!!

Big hugs,
Birgit
XOXOXOXO

Nancy zei

Hallo Marijke,
Er is even wat tijd overheen gegaan na de giveaway op mini-fluffies maar ik ben je niet vergeten. Wat een enorm mooie website heb jij, er is zoveel te zien en te lezen, ik raak niet "bij", steeds zie ik andere dingen. We (de muizenmeisjes ;-)) hebben ook een interview van je bekeken op tv, wat een leuk mens ben jij en wat een prachtig en inspirerend atelier heb je! Het was echt genieten en je zal mij hier zeker vaker zien.
Hartelijke groetjes,
Nancy en Vall

Carla zei

Ik heb genoten weer van je fotootjes in het rose. Maar de mooiste is toch van Lisa en Sophie. Stukjes geluk!

Neltine zei

Hey die Marijke,

Mijn dag begon hier vandaag alweer grijs en regenachtig. dus ik dacht ik ga eens op de koffie bij Marijke:)
Nou wat een briljant idee want mijn dag is nu niet meer grijs en regenachtig hoor:) Heerlijk roze is deze nu geworden.

Wat geniet ik toch van je mooie creaties. Zelf ben ik niet zo creatief met naald en draad...lol Maar genieten doe ik er alleen al van om naar te kijken.

Bedankt voor het delen van je prachtige foto's. Ik ben gek op die schitterende foto's en heb er al heel wat op mijn pc staan.

Geniet van vandaag, de nieuwe dag, het oma zijn en alles waar je vrolijk van wordt:)

Lieve groetjes Neltine

Janny zei

Nog even of jouw reactie Marijke:
Oh hartstikke leuk allemaal Marijke, wél jammer dat ik er niet bij ben zo'n gezellgi feest lijkt het me.
Lyla Rose groeit vrij snel nu al 6 pond en eigenlijk zou ze dan eind mei geboren moeten worden, maar nog even in de couveuse en even wennen aan de flesvoeding en de melk.
Hopelijk over 2 weken naar huis!

Zie uit naar je boek! En de foto's!
Hele fijne dag zaterdag! Jammer dat ik de cupcakes niet kan proeven!

Groetjes Janny

Anita zei

Hi lieve roze mevroi :-)
Pfff *zucht* ik heb door omstandigheden veel blogjes gemist zie ik ...
Ik ga je vanavond even mailen hoor !!!!
Menslief die aardbeitjes zijn om op te vreten hihi
Wat prachtig zoals alles even mooi is hier.
Maarre dat kleine prinsesje spant letterlijk de kroon :-)
Blijf jij nog maar even op je roze wolk X
Groetjezz lfs mij