maandag 12 december 2011

Een Give Away van Pink Rosie en kerstversieringen...

Dit week-end hebben we de kerstboom opgezet
en ons huis versierd...
Ondanks deze verdrietige tijd toch verder gaan
met leven....we hebben behoefte aan warmte
en licht...
We versieren ons huis met glanzende ballen en
warme lichtjes...


Veel Kerstspulletjes zijn van vorig jaar
Zo ook deze serene Marie-Antoinette...
En deze kerstsokken..
 
Beertjes in hun kerstjurkjes onder de kerstboom....
En een paspopje met een
kerstbroche  een mooie
oude kerstbal en oud kant....
In de kerstboom een presentje gekregen
over de post van Birgit uit Berlijn...
Hoe lief...dank lieve Birgit..
Heb zoveel leuke en lieve mensen leren
kennen via blogland..
En mijn kroonluchter versierd
met glanzende ballen..


 
 Tussen de besneeuwde kersttakken zit
een klein roze konijntje met een antiek
jurkje van kant....
Pink Rosie
 
En dit lieve kleine koijnenkind is
te winnen..!
Wil heel  graag een Give Away organiseren
omdat ik jullie allemaal wil bedanken
voor jullie altijd lieve vrolijke en
opbeurende berichtjes...
Deze Give Away is voor mijn trouwe
volgers en nieuwe volgers...
Zou het zo leuk vinden als jullie mij
een Kerstgroet willen sturen...en
de Kerstgroet die mij het meest raakt
daar gaat Pink Rosie naar toe.
Deze Give Away duurt tot 22 december,
zodat degene die Pink Rosie wint, haar
nog voor de Kerstdagen mag ontvangen.
Enne..misschien willen jullie deze
Give Away ook op jullie blog zetten..
dat zou geweldig zijn..
Meisjes ik kijk uit naar jullie
Kerstgroet
.
Ook zal ik de tijd nemen om jullie
prachtige blogs te bezoeken hoor..
ben zo benieuwd naar jullie
kerstversieringen..
Liefs en een warme groet..
Marijke

70 opmerkingen:

maddyrose zei

Marijke your decorations are lovely. It seems that everything you touch beomes beautiful. Having a giveaway is a wonderful idea and I will spread the word of it on my blog. Warm wish for a happy holiday. Hugs

Rosetta zei

E' bellissimo,tutto candido,romantico e dolce!Rosetta

Gwen zei

Ik ben niet zo heel goed in kerstwensen te formuleren... en dan nog eens origineel te zijn...
Veel liefde, warmte, geluk, vriendschap, creativiteit... maar vooral een zeer goede gezondheid... Dat je nog veel mooie creaties mag maken... Geniet van de kleine dingen in het leven...
Weinig origineel, dat weet ik wel... maar zeer zeker gemeend!
Liefs,

Skogslyckan zei

Amazing photos! Love the shoes!!
Greetings from Skogslyckan Sweden

Heleni zei

Dag Marijke,
Wat kan ik anders zeggen dan, dat ik je een fijne Kerst wil toewensen met allemaal lieve mensen om je heen. Ondanks dat je je broertje zult missen zal het een liefdevolle Kerst voor je zijn omdat je zelf veel warmte en gezelligheid uitstraalt......
Mijn Kerstwens is niet erg origineel maar ik denk dat eenvoud meer zegt dan nóg veel meer woorden.......
Ik doe heel graag mee aan je schattige giveaway. Zo'n schatje kun je toch niet weerstaan.
Ik ga een link op mijn blog zetten.

Heel veel liefs van Heleni

Anita - Vlijtige Handjes zei

De sfeer heb je goed te pakken. Ik wens je liefdevolle kerstdagen en een energievol 2012 met warmte en mooie herinneringen om kracht uit te halen om verder te gaan.
Warme groetjes Anita

The Bear's Blog zei

Good Morning,

This post is stunning, breathtaking. I just love dropping in for a visit.

Have a wonderful week.

Hugs

Conni zei

Liebe Marijke,

ich wünsche dir ein wunderbares Weihnachten voller Wärme, Liebe und Licht.
Dein Blog lädt immer zum verweilen ein. Ich wünsche dir weiterhin soviel Kreativität und natürlich beste Gesundheit.
Alles Liebe Conni

Joanne@ Desertmountainbear zei

Beautiful!!!

anita zei

lieve marijke wat een mooie foto's weer, toch knap dat je weer een lichtje in de verte zie. wij wensen jullie fijne feestdagen, geluk en gezondheid. En toch een mooi vooruitzicht met jullie kleinkindje straks.

groetjes anita wijchen

Esther zei

Hoi Lieve Marijke lees net een paar berichtjes van jou, wil je in deze tijd heel veel sterkte wensen, jullie huis is prachtig versiert, hier mijn kerst groet, lieve Mensen alhoewel ik jullie niet persoonlijk ken(dat mag zeker met kerst niet uit maken)wens ik jij alle goeds en gezondheid voor 2012. Lieve groetjes Esther.

Carla zei

Hoi Lieverd,

De warmte straalt van je foto's af.
Ik vind je give away prachtig en wil dan ook graag meedoen.

Die Kerstwens zou evengoed op zijn plaatst zijn zonder dat schattige beertje.

Maar mijn wens voor jou en de mensen die je lief zijn is....een goed,gezellig en vooral gezond nieuwjaar..en het mooiste voor jou komt eraan..dat groeit in die prachtige dochter van je...oma zijn is echt het leukste wat er is.
Ik vind kleine Lois een kadootje...
Jouw kadootje komt iets later, maar is je zo gegund...dat kleintje krijgt (buiten mij om dan hè..haha) de liefste oma van de wereld.
Lieverd...fijne dagen..maak er een feestje van met allen die je lief zijn.
En je broer...misschien niet meer aanwezig, maar wel diep in jullie harten.

liefs Carla.

sirkkis zei

Minä lumisen pohjoisen nainen, lunta tulvillaan on maisemani nyt pimeäkaamos ei juuri aurinko nouse horinsontin yli.Vaan sisällä on kynttilät,tuikut ja kaikki kauniit joulunvalot tuomassa valoa ja lämpöä kaikille meille. Minä käden lämpöisen ojennan ja toivon sydämestäni mukavaa joulun odotusta Sinulle kaukainen ystävä ♥

Fia zei

Wat een prachtige post is dit en wat vind ik het dapper van je ondanks je verdriet om de kerstwarmte in huis te brengen.....wat een sfeervolle plekjes bij jou...en wat een heelijke warmte....ik wens jou en al je dierbare om je heen een....
Kerst vol liefde...vol warmte en gezelligheid en vrede op aarde..
En dat in het nieuwe jaar je kleinkind in gezondheid geboren mag worden..

Je Giveaway is betoverend....hij gaat vanavond mijn blog op..

Liefs Fia
Wat een lieverdje je Giveawy

Peeters Liliane zei

Lieve Marijke,

Jouw post is alweer een schittering voor het oog!!!
Ik hoop dat deze periode van het jaar je zal opbeuren, iemand dierbaar verliezen is nooit fijn. Maar onze dierbare willen niet dat wij om hen treuren ze zouden het zeker niet willen.
Lichtjes door je huis en de kerstboom laten ons altijd weer in de kerstsfeer komen, en hopelijk ga jij die kerstsfeer ook terug vinden. Trek je op aan het nieuwe leven dat geboren gaat worden en waar je jouw liefde aan kan geven!!!
Hopelijk wordt deze kerst voor jou een buitegewone en met de kijk naar de nabije toekomst een verwachtingsvolle kerstmis!!!
Lieve groetjes,
Liliane

Zaanse Zolder zei

Oh Marijke, wat een prachtige foto's en wat fijn dat je ondanks alle verdriet toch zo een warme sfeer weet neer te zetten. Je Give Away is lief en mooi met die glimlach op haar snoetje. Ik zou haar heel graag een warm huis geven.
Houdt elkaar stevig vast met Kerst, houdt van elkaar en koester de warmte die je elkaar kunt geven. Kijk naar de hemel en weet dat degenen die daar wonen in mooie herinneringen voortleven in je hart. En voor het nieuwe jaar Lieve Schat, wens ik jou en je dierbaren een jaar waarin nieuw leven jullie geluk zal brengen.
Heel veel liefs van Sylvia

Chrissie zei

Lieve Marijke, mét of zonder deze Give Away wil ik je een lieve kerstgroet wensen uit de grond van mijn hart.

Maak van je leven een paradijs
en geniet van elke seconde die je mee maakt

Wie slim wil lijken, praat..
Wie slim wil worden, luistert..

Wat zonlicht is voor bloemen
is een glimlach voor een mens

Er zijn meer eerlijke en betrouwbare mensen op deze wereld dan je soms zou denken.

We vallen alleen minder op.

Het geluk vermenigvuldigt zich slechts wanneer je het met iemand deelt.

Yesterday is a history
Tomorow is a mystery
And today is the golden age between

Als je het niet doet zul je nooit weten wat er zou gebeuren als je het wel gedaan had

De zes belangrijkste woorden zijn ”Jij hebt gelijk, ik zat fout”
De vijf belangrijkste woorden “Dat heb je prima gedaan”
De vier belangrijkste woorden “Wat vindt jij ervan?”
De drie belangrijkste woorden “Als je wilt”
De twee belangrijkste woorden “Dank je”
De belangrijkste “Wij”
En de minst belangrijkste “Ik”.

Gevoelens, worden niet makkelijk uitgesproken uit géne of verlegenheid misschien. Je weet dat je niet zonder een ander kunt. Je denkt, ze weten toch dat ik van hun houd, maar waarom zeg je dit dat niet. Het zijn vier kleine woordjes maar in betekenis zo groot. Spreek deze woorden in het leven uit en acht niet tot na de dood. Zeg het aan je diebaren in het leven, vertouw hun dit toe. Wees oprecht! Er komt een tijd dat dit niet meer kan. Dus.... ,zeg ik het je nou."Ik Hou van jou"
geschreven door A.hazewinkel - Tode

Als jij een berg was
koud en moe
en ik de sneeuw
dan dekte ik
je stilletjes toe

The best move is to follow your heart

Lieve Marijke, dit heb ik niet zelf geschreven, maar altijd bewaard omdat ik het zo mooi vond.
Nu komt het heel toepasselijk uit, dat ik het je nu mag zeggen.
Ik houd heel veel van jou XXXXXXXXXXXXXXXXXXX Chrissie

Chrissie zei

Vergeet ik je helemaal te complimenteren met die mooie kerstversiering.
Nou meissie, het is sprookjesachtig mooi in je huis.
Veel liefs
XXXXXXXXXXXXXXXXX Chrissie

Kris zei

Marijke,

Your Christmas decorations are so beautiful and inspiring! Simply stunning! And to think you will be giving away Sweet Rosie...she is adorable. Who wouldn't want a chance to win her!! She looks so sweet and pretty sitting in your tree among the branches.

I hope you are feeling some better....I know it is hard to lose someone close to you. You are in my thoughts and prayers.

Love and a Big Christmas Hug!

Kris

Тереза Труханович zei

Восхитительно!Сказочно!
Нереально красиво! Спасибо за красоту!!!

Evelyne zei

Marijke wat is je huis mooi versierd, zo sfeervol.
Wat een prachtige sfeer bij je in huis!
Ik wens jullie met elkaar mooie , warme en liefdevolle dagen. De allermooiste wens komt eraan,
NIEUW LEVEN, dat zal je alle geluk brengen, Ik weet het nu, ik ben dit weekend OMA geworden!
Je giveaway ik vind het zo'n snoepje van een konijntje, dus doe ik graag mee!
Ik zet een link op mijn blog.
Nogmaals een omarming van mij, Evelyne

anita zei

Marijke,

Ik heb je give away vermeld op mijn blogje,en mijn kerstgroet aan jou is daar ook te lezen.
Zo geef ik blijk van mijn waardering aan jou en wens ik jou het goede wat een mens maar wil ontvangen in deze donkere dagen zo voor de kerst!

Anita

Rozen van Papier zei

Wat een prachtige Kerstversiering Marijke, écht cool!De schoentjes van Marie-Antoinette vind ik zo leuk! haha grappig en mooi!

Fijne tijd Marijke,

Liefs Janny.

Alexandra zei

Wat een heerlijke kerst is het bij jullie.
Wat ziet het er schitterend uit.

Ik wens je in de aanloop naar kerst de rust om er van te genieten.

Lieve groetjes, Alexandra.

Ineke van den Akker zei

Wat een dotje. Die wil ik wel. Voor ons zijn de kerstdagen anders dan anders. Mijn hartsvriendin heeft ALS. Een ziekte die niet te behandelen is. Ze is er nog, maar voor hoelang? We kennen elkaar bijna 60 jaar. We zaten samen op de kleuterschool. Nu zijn we beiden bijna 65 jaar. Zij wil niet aftellen, maar optellen. Alle lieve kaartjes, lieve woorden. Iemand die nog een wandelingetje met haar wil maken. Haar kerstdiner wordt door vrienden verzorgd. Andere vrienden hebben de kerstboom gezet. Ga zo maar door.
Lieve Marijke,
Ik wens je een heerlijke Kerst. Ook voor jou zal het nooit meer zijn, zoals het was. Laten we er samen een goed jaar van maken.
dikke kus,
Ineke van den Akker

Anoniem zei

hee lieve barones ,
Wat fijn om wat van je te lezen ,en wat een prachtige fotootjes:-) zoooo romantisch......,lieve marijke natuurlijk stuur ik jou lieve kerstgroetjes ,en er is ook iets onderweg naar jou een beetje voor kerst en alvast voor je verjaardag.
Het konijnen kind is zooo lief en mooi zo schattig zoals ze daar zit.Veel liefs en een dikke kus van mij ,caroline xxx

TheCrankyCrow zei

Your Christmas decorations are absolutely MAGICAL Marijke!! Wow! Like a Christmas wonderland! I love them so!!! I can almost see the snowy whiteness all around - and that doll house is amazing! Your Pink Rosie is so very precious. What a lovely gift she is. I hope you are well my friend - and healing. Wishing you the peace and comfort of the season in your heart all year long....Smiles & Holiday Hugs ~ Robin

Riet zei

Lieve Marijke.
Wat ziet je huis er prachtig uit , alles wat je lief is al in feestkleding. Heerlijk. Dat konijntje is een schatje, die zou het bij mij best fijn vinden.

Ik wens je veel rust en liefde tijdens de feestdagen en in het nieuwe jaar veel voorspoed, liefde, vrede en harmonie.
Lieve groet van Riet

Especialandmore zei

Fijn dat je in deze verdrietige tijd nog zulke creatieve plaatjes kon maken. Uit ervaring weet ik dat creatief bezig zijn in moeilijke tijden moeite en pijn even naar de achtergrond laat verdwijnen. Mijn kerstboodschap voor jou: het is altijd ergens morgen (LICHT)!

Je give away zet ik natuurlijk op m'n blog. Ik hoop dat je er een kijkje neemt. De kerst blogpost komen er binnenkort op.

Groetjes,
Janny

Blessed Serendipity zei

Marijke your Christmas decorations are really beautiful! It looks like a winter wonderland in your home. Your little pink bunny is adorable. I hope you enjoy a wonderful Christmas season full of peace, love and joy.

Danielle

~THEA~ zei

Hallo Marijke,

Natuurlijk gaat het leven door, hoe moeilijk ook! Je broer blijft voor altijd in je gedachten en ook in je hart! Ieder jaar met Kerst zul je hie aan terug denken! Hopelijk gaan over een poos de leuke dingen het winnen van het verdriet!!

Je huis ziet er al heel mooi uit! Prachtig met al dat wit! Dat roze konijntje is een schatje,eigenlijk zou je het zelf moeten houden!! Het staat zo mooi bij je Kerstdecoraties!
Geniet er nog maar lekker van!!

Lieve groetjes van Thea ♥

AgueroSandra zei

Marijke hola me alegra que quieras disfrutar armando el árbol, siempre trae alegría a nuestros hogares y tu camino continua, te cuento que al ver el otro día tu blog me enamore de tus trabajos son increíbles y hoy veo el árbol y nada mas parecido a tus trabajos no podía ser de otra manera muy muy bello te felicito y te mando un beso grande y paz a tu corazón Sandra.

cristall zei

Preciosa tú casa vestida de Navidad.Besos desde España!!!

Belka zei

Люблю ваш сказочный блог! Поэтому в Рождество желаю сказочного здоровья, сказочного настроения и новых сказочных встреч в Новом году.
I love your fabulous blog! So at Christmas I wish you a fantastic health, mood and fairy tale of new meetings in the New Year.

"Création" zei

Lieve Marijke,

Mijn mond valt werkelijk open van wat ik hier allemaal zie. Wat heb je je huisje in een SCHITTEREND sprookjesachtig, verlicht Kerstshuis omgetoverd, ADEMBENEMEND MOOI!!!!! Zo knap ook van je dat te kunnnen doen in deze bewogen periode.....

En wat lief een prachtige Give-Away, "Pink Rosie" is een dotteke van een konijnenkind, ohhhhh wat een snoesje. Neeeeee.....hoe moeilijk ook, maar ik doe niet mee met deze mooie give-away want ben nog niet zolang geleden al een keertje de gelukkige geweest met Little Missie, en daar ben ik HEEL gelukkig mee.

Lieverd, wens je samen met al je je dierbaren een zeer warm, liefdevol en harmonieus samenzijn, en periode van rust en bezinning.
En 2012 gaat een fantastisch jaar worden, de geboorte van je kleinkind, hoe geweldig is dat voor jullie allemaal.
De geboorte van je nieuwe boek die ongetwijfeld SUPER mooi gaat worden, eveneens een heerlijk vooruitzicht.
En dan zeer zeker de geboorte van heel veel nieuwe schepseltjes, en dat alles uit heel VEEL LIEFDE geboren.

Veel liefssssssssssssssss

Josephine

marijke zei

och marijke wat is dit schitterend en sfeer vol bij je in huis de liefde straalt er vanaf, als je hier als gast bij jou binnen zou komen voel je je meteen thuis
ik wens jullie alle goeds en hele fijne dagen met diegene die je liefhebt en hoop dat 2012 dat mag brengen voor jullie wat je als mens zo nodig hebt liefde heel veel liefde en geloof in de mens
lieve groetjes Marijke

vrouw Hommel zei

O jeetje, in "goede" kerstgroeten ben ik niet zo goed en dat is omdat ik iedere dag iedereen het warmste en liefste en een goede gezondheid toe wens.
En het 1 sluit het ander niet uit hoor. Je huis is prachtig versierd ( moest zo lachen om die fantastische kerstsokken) maar het verdriet kan en mag er naast staan. Als het zo simpel was om verdriet weg te kunnen "poetsen" dan zou iedereen iedere dag zijn huis versieren.
Lieve Marijke, ik wens jou en je dierbaren het allerbeste voor nu en later en dat er maar een gezond kleintje geboren mag worden volgend jaar.
lieve groet

Zazoe zei

Allerliefste Marijke,

Alle mooie en lieve woorden zijn door mijn voorgangers al gezegd. En tóch wil ik ook mijn wens aan jou hier vermelden, al is deze niet erg origineel!

Ik wens je een warme en liefdevolle kerst, liefdevolle mensen om je heen, wat lekkers op de tafel en wat moois in het glas. En voor het nieuwe jaar alleen maar ALLE goeds wat ik je wensen kan! Want je bent een lief en mooi mens en ik gun je het allerbeste!

Natuurlijk wil ik graag meedoen aan je give away. Ik ben verliefd op je mooie konijntje. Maar ik weet helaas niet hoe ik je give-away op mijn blog moet plaatsen...

Lieve Marijke, kijk uit naar een liefdevolle kerst en in het nieuwe jaar een prachtig kleinkind van je mooie meisje. Heel veel liefs van mij voor jou! Dikke kerstklapzoen op je neus! XXX Liefs, Nina (Zazoe)

Marjanne zei

het ziet er prachtig uit bij jou! Ik hoop dat jullie veel troost putten uit de warmte van de lichtjes.

Vintage Girl zei

Hello sweet Marijke,

what a wonderful post....i adore your christmas decoration....just stunning. It looks so precious and fine...so warm and cuddly.
Your home is filled with love and warmness, everything shows your spirit...wonderful woman.

Thanks for offering the lovely giveaway....Pink Rosie is so cute!

Love and big hugs,
Birgit
XOXOXOXO

Pamela (Brocante en Rozen) zei

Lieve Marijke,

Wat heb je het prachtig versiert voor de kerstdagen. GEWELDIG! Zoveel rust en romantiek. Je moet ook doorgaan ondanks het verdriet, ookal is het soms moeilijk en zwaar. Maar geniet van de dingen die je hebt.
En wat een schatje, Rosie! Mocht ik deze speciale give away winnen dan gaat mijn hartje toch wel sneller kloppen. Als ik op jou site kijk dan voelt het net alsof ik in een andere wereld zit. Net als Alice in Wonderland.. Alles is mogelijk!
Mijn kerstboom is helaas nog niet opgebouwd, maar ik zal manlief vanavond lief aankijken en dan haalt hij de boom vast van zolder.
Ik plaats de give away op mijn blog.

Een fijne dag!
Liefs Pam

Anneke zei

wat een prachtige serie foto,s marijke en je hebt het allemaal schitterend gedecoreerd.
en het straalt rust uit .
geniet van deze maand meisje en je mooie spulletjes.
liefs!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

bedankt voor je lieve reactie ...hoop dat het wat beter met je gaat lieverd ..... wat een kerstsfeer heb je mmmmmm om weg in te dromen ....fijne week en lieve groet rosita xxx

Christiene zei

Marijke,als of er een deur van liefde open gaat elk beertje en popje stralend wachtend op het kerst feest dat komen gaat ze hebben allemaal een plaatsje gevonden.Zels de beertjes onder de boom.Maar er is een konijntje dat uit logeren gaat.Maar waar dat is nog de vraag.Marijke ik wens jou en alle die jou dierbaar zijn een vrolijke kerst.Fijn dat ik hier een bezoekje bracht voor mij is dit kerst in sprookjesland.
Groetjes Christiene.

Anoniem zei

Dag lieverd,

Wat ziet je huis er toch prachtig uit.., mooi versiert, en helemaal in de kerst sfeer!! Het is vast erg genieten samen s'avonds bij de kerstboom, en alle andere wonderschone plaatjes die jij creerd!

Meis, ik wens je al het goede toe..!

Veel liefs,
Jacqueline

Anoniem zei

Lieve tante Marijke,
Mam vertelde over je mooie site dus heb ik even een kijkje genomen op uw indrukwekkende site en blog! Wat een prachtige dingen maakt u toch elke keer weer! Leuk al die oude brocante spulletjes! Ik wens David en u alvast een gezegend, liefdevol en bovenal gezond nieuw jaar toe! Voor het eerst opa en oma volgend jaar, dat zal een bijzonder moment zijn en een heel goed voor uitzicht!
Liefs, nichtje Myrthe

Anoniem zei

Dag Marijke,

Ik wil je graag heel fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond nieuw jaar toewensen.

Lieve groet,
Marlena

Sezoentje-Sonja zei

Lieve Marijke, eerst en vooral heb ik genoten van je prachtige kerstdecoraties, zo sfeervol!
En dan mijn kerstwens voor jou:
ik wens je toe dat het koude plekje in je hart door jullie enorme verlies mag opgevuld worden met heel veel vriendschap, liefde en geluk rondom je die je hart verwarmen.
Lieve groetjes, Sonja

lien zei

Lieve Marijke,
Altijd als ik op jouw blog kom, is het net alsof ik in een andere wereld stap. Een wereld vol mooie spullen, liefde, sneeuwvlokjes... beetje magie! Nou, zo'n wereld wens ik jou in het echt toe! Geen verdriet meer, alleen nog maar mooie dingen. En met dat kleine mensje op komst moet dat zeker gaan lukken!
Ik doe heel graag mee met je give-away en plaats een berichjte op mijn blog!
veel liefs, Carolien
PS Wat een prachtig huis, heb je dat ook zelfgemaakt?

Elly zei

OOh Marijke, wat ziet het er heerlijk "Kersterig" uit bij jullie.Prachtig en zo sfeervol. Maar ik had uiteraard niet anders verwacht van jou :-)

liefs, Elly

Susan At Glen Oaks Primitives zei

Dear Marijke, your photos are beautiful. I would love to be included in your giveaway. I am posting to my blog sidebar. Pink Rosie is beautiful.
I wish for you good health and the love of friends and family.
Warm Holiday Wishes,
Susan

Pink Princess zei

GOED ZO meis, heel goed, petje af. Mooi zoals je alles hebt versierd.......en als je mijn mail leest weet je dat ik het ECHT meen ♥

Pink Rosie....tja wat kan ik zeggen....HOORT BIJ MIJ hihi. Ja natuurlijk, poes heet Pinky, ik ben de enige echte Pink Princess EN ben helemaal dol op rozen dus....stuur maar op hihihi. Geintje natuurlijk maar doe heel graag mee aan je give away. Ze is weer een dottekoppie ♥

(reageer een beetje laat........... maar ken beurn)
Heel veel liefs en dikke knuf van Marian

Pink Princess zei

En je giveaway staat toch maar wel op mijn blog

Anoniem zei

Lieve lieve blogsisters....

Wat een prachtige welgemeende reacties...
Ja dit is wel overweldigend hoor meisies, en zo ontzettend lief!
Ik hoop dat ik de juiste keuze kan maken naar wie dit konijnenkind mag gaan...en dat wordt zo moeilijk want eigenlijk verdiend iedereen een roze koijnenbeesie...

Wil jullie allemaal alvast bedanken en veel liefs wensen...

Jullie blogsister,
Marijke

Manja, Brocante de Knotwilg zei

hallo Marijke
WAT MOOI
Even wegdromen in je kerstparadijs !
heerlijk om jouw prachtige blog te bezoeken
fijne dag nog
Manja
Brocante de Knotwilg

~Lavender Dreamer~ zei

Your decorations are magical! And I would love to have pink rosie come to live here in warm Florida! I love dolls and bears...and bunnies, too! Merry Christmas to you! ♥♥♥

Natalia Oelofse zei

Dear Marijke,
Wishing you best for you and your families wonderful Christmas and Happy New Year.
" Happy, happy Christmas, that can win us back to the delusions of our childish days; that can recall to the old man the pleasures of his youth; that can transport the sailor and the traveller, thousands of miles away, back to his own fire-side and his quiet home!
- Charles Dickens"

Let peace and joy come back into your life.
Your pink bunny so sweet, would like to take part in your giveaway!
Hugs
Natalia

't Glimmenhofje zei

Hé meis,
En dan doe je het alweer.... zo'n prachtige post maken met heerlijke foto's van je huis en creaties! En wat leuk dat jullie ook een witte kerstboom hebben staan, want ook ik ben hier druk met de witte boom te vullen met zilver, oudrose en bordeaux...heel erg mooi...
En je kerstballen-krans gevuld met kant is ook zo mooi en lijkt veel op mijn kerstballen krans, maar dan zonder kant. (Een ideetje voor de volgende keer??). En die kroonluchter...die lijkt zoveel op die van mij...hahaaa...we hebben meer gemeen dan ik dacht en dat maakt het alleen maar leuker je stukje bij beetje te leren kennen.
En dan doe je ook nogmaals... zo'n mooie creatie weggeven omdat je zo van je blogsisters houdt, zoals je zelf altijd zegt!! Wat speciaal toch!
Nou, ik wens diegene die hem deze keer mag ontvangen alvast ontzettend veel geluk en liefde en vooral veel inspiratie door dit kleine moppie en ik wens jou en je heerlijke gezin een fantastische kerst met heel veel liefde en nog voor een laatste keer als papa en mama, maar vanaf volgend jaar als opa en oma!! Dat jaar kan niet meer stuk!
Geniet van de kerstdagen en elkaar en gedenk de geliefde familie leden die er niet meer bij kunnen zijn, maar er niet minder om aanwezig zullen zijn... Dag lieverd, xxx

debje zei

hallo
zo ik ben je 950 ste volger!
ehmmm een kerstwens...nou na een jaar van meerdere personen, die ons verlaten hebben, een jaar met veel geweld in de wereld, een jaar met tegenslagen en rampen en bezuinigingen en zoveel meer........wens ik iedereen die dit leest,een mooi lichtpuntje toe ,in de vorm van een klein *(sterretje) en iedere keer wanneer je nu een sterretje ziet, is dat een klein gelukswensje van mij ,aan u!
Hele fijne kerstdagen x

Zauberin Gaby zei

sehr elegant, einfach wundervoll - Weihnachten kann kommen. Alles Liebe
LG Gaby

Anoniem zei

Hallo marijke.
Ondanks de verdrietige periode, breng je licht en vreugde in je huis. Het straalt uit hoe je ben. Waar de ene poort sluit met verdriet, gaat er een andere poort open voor een nieuw leven en geluk. Als dit mooie schepseltje er is, dan komt het op de juiste plek met lieve grootouders die er met volle liefde naar uitkijken.Maak uw kerstfeest warm, en de kerstwensen die je uitspreekt in gedachten aan hen die je zo graag rond je zou willen hebben, komen altijd op die plek terecht.
Fijne dagen met de familie en vier het met warmte in je huis , het ziet er mieters uit .

Een zeeuwse groet uit koewacht.
lia vogel

Milly Me® Teddy Bears zei

Christmas is forever, not for just one day,
for loving, sharing, giving, are not to put away
like bells and lights and tinsel, in some box upon a shelf.
The good you do for others is good you do yourself... Fijne Kerstdagen Marijke! Thea xxxx (doe graag mee aan jouw prachtige GIVE-A-WAY)

Petra zei

Wat een lief konijntje. Eerst wilde ik niet meedoen maar ik blijf het konijntje maar tegen komen op allerlei blogs en ze kijkt zo lief. Geen idee of het een kerstgroet is en waarschijnlijk is het ook heel erg cliche maar ik wens je een hele mooie kerst met je dierbaren en de dierbaren die er niet meer lijfelijk bij kunnen zijn die zijn er wel maar je ziet ze niet! Vergeet dat nooit.

Ik wens je een liefdevolle kerst toe ;-)

Natusya zei

Очень красиво!

Anita zei

(zucht)
Ik val compleet stil hier .....
Wat een geweldige kerstmetamorfose heeft je huis ondergaan. Oooh-hoo hoe lang ben je daar wel niet mee bezig geweest ;-) Allemachtig wat PRACHTIG
Maar ook ik weet dat het hier niet om gaat.
Kerst is zoveel meer dan versieren !!!!

Mijn kerstwens voor jou ?!
Lieve Marijke, ik wens je veel geluk, licht en liefde. Een gezond (klein) kindje, gezondheid en armen om je te verwarmen. Volgens mij moet het dan goed komen in 2012 !!!!!
Het schattige konijntje gun ik iemand anders ik ben de laatste tijd al zo verwend ;-)
Dikke klapzoen op je creatieve neus xxx

Ateljee de Kraal zei

Marijke,

Het give awaytje van dit mooie blogje,
kun je winnen, maar inschrijven mogt je.
met een mooie wens voor kerst,
dan kom je het verst,
en daar ik de 953 ste volgster ben,
klim ik in de pen,
voor een lieve kerstgroet:
Marijke, hou moed,
ook al zijn er droevige tijden,
de komende dagen gaan je verblijden,
heel veel liefde, warmte met al je lieve mensen,
dat zijn voor jou mijn wensen.

Liefs Hanneke

Lynne zei

Oh my!! I feel like I have stepped into a Winter Wonderland when I see your beautifully decorated home!! Thank you so much for sharing it with us!! And your "Pink Rosie" is so adorable!! Merry Christmas and a Wonderful New Year to you and your family!!

tachterhuisje zei

Hoi Marijke, ik ben je zeker niet vergeten hoor, ik plaats zo meteen Pink Rosie op mijn blog (wat een lieverdje weer). Verder Marijke wil ik je al het beste wensen en vooral een gezond kleindochtertje. Dat nieuw leventje zal voor jou een frisse wind zijn op jouw levensweg dat momenteel vergrijsd is door verdriet. Ik wens je toch een zalige Kerst met al de mensen om je heen waarvan je houdt en je broer zal er ook bij zijn in iedereen 's hart.
Jouw huis is erg mooi versierd, helemaal in het wit, de kleur van de hoop en rust, en dat is net wat je nu nodig hebt.

Lieve schat, tot binnenkort en lieve groetjes
Carine

smutaskowe krzyżyki zei

The magic of Christmas never ends and its greatest of gifts are family and friends...
Best Wishes for a very Merry Christmas and a Happy New Year
xoxoxoxoxox
Elżbieta

Злата Вдовина zei

ВОЛШЕБНО! УДИВИТЕЛЬНО! ЧУДЕСНО!