woensdag 21 december 2011

Kerstgroet aan een ieder van jullie ...en wie wint de Give Away...

Lieve meisjes,

Graag wil ik jullie bedanken voor julie deelname aan
mijn Give Away van het koijnenkind Pink Rosie...
Wie mij een Kerstgroet zou sturen die mij het meest
zou raken die zou mijn konijnenkind krijgen...
Ohhh...meisjes wat heb ik me op de hals gehaald...
alle Kerstwensen hebben wel iets moois, grappigs of
liefs...en daar moet ik dan een Kerstwens uitkiezen.'
Als het een paar Kerstwensen waren...dan was het
misschien nog niet moeilijk geweest..
maar nu waren het zoveel welgemeende
Kerstwensen..

Eigenlijk verdiend iedereen toch een Pink Rosie...?
Maar sisters.. toch .hoefde ik  niet lang na te denken toen ik
de Kerstgroet van Anita kreeg, met de mededeling eens
op haar blog te kijken...zij had een prachtige vertederende post
gemaakt...en deze bezorgde mij echt kippenvel hoor meisies!
Ik heb zelfs een klein traantje weggepinkt...
Lees maar eens mee...
 
 
Eekhoorn en  mier
Op een ochtend klopte de mier al vroeg op de deur van de eekhoorn.
'Gezellig,' zei de eekhoorn.
'Maar daar kom ik niet voor,' zei de mier.
'Maar je hebt toch wel zin in wat stroop?'
'Nou ja... een klein beetje dan.'
Met zijn mond vol stroop vertelde de mier waarvoor hij gekomen was.
'We moeten elkaar een tijdje niet zien,' zei hij.
'Waarom niet?' vroeg de eekhoorn verbaasd. Hij vond het juist heel gezellig als de mier zomaar langskwam. Hij had zijn mond vol pap en keek de mier met grote ogen aan.
'Om erachter te komen of we elkaar zullen missen,' zei de mier.
'Missen?'
'Missen. Je weet toch wel wat dat is?'
'Nee,' zei de eekhoorn.
'Missen is iets wat je voelt als iets er niet is.'
'Wat voel je dan?'
'Ja, daar gaat het nou om.'
'Dan zullen we elkaar dus missen,' zei de eekhoorn verdrietig.
'Nee,' zei de mier, 'want we kunnen elkaar ook vergeten.'
'Vergeten! Jou?!' riep de eekhoorn.
'Nou,' zei de mier. 'Schreeuw maar niet zo hard.'
De eekhoorn legde zijn hoofd in zijn handen.
'Ik zal jou nooit vergeten,' zei hij zacht.

Hoe klein en mooi kan een verhaaltje niet zijn
en alles zeggen wat je voelt...
Want missen is zo erg nog niet...Vergeten,
dat is pas erg...
Het is zo lief bedoelt van Anita en zo zuiver uit haar hart.
dus Pink Rosie komt in een doosje naar je toe
lieve Anita...
Kijk maar eens op het schattige blog bij Anita
Voor nu wil ik jullie nogmaals heel hartelijk bedanken
voor jullie hartverwarmende Kerstwensen...
en wens ik een ieder van jullie een warme
Kerst en een gezond, sprankelend 2012!
Christmas is a time for
Love...Dreams...Hope and Understanding
Liefs....
Marijke

64 opmerkingen:

at-the-attic zei

Merry Christmas to you!

Elly zei

Lieve Marijke.

Ik wens jou en je gezin een fijne warme Kerst en een gezond, gelukkig en gezegend 2012!!!

Veel liefs!!!!!!
Elly

"Création" zei

Ohhhhh Anita,[ik ken je nog niet maar ga zo op je blog kijken,] wil je van harte feliciteren met het winnen van "Pink Rosie" dat lieve en vooral prachtige konijnenkindje.
Schitterend het vehaal wat je in een speciale post voor Marijke geplaatst hebt, zo lief!

En lieve Marijke, wat heb jij een PRACHTIGE Kerstgroet geplaatst, de foto is zo Mooooiiiii en lieflijk met van die fraaie details.

Voor jou en allen die je dierbaar zijn wens ik jullie mooie en liefdevolle dagen toe.......

Veel liefs meiske,
Josephinexxx

Lyn zei

A very Merry Christmas to you too - have a good one:o))
Take care and have a good day.
Hugs Lyn x

cristall zei

fELICES fIESTAS Y PRÓSPERO AÑO NUEVO!!!!

Simonne's fantasiestudio zei

Marijke,
ik wens u en je dierbaren fijne kerstdagen.
Simonne

Anneke zei

dit is echt een prachtig verhaaltje, om kippevel te krijgen.
ik wens jou en je gezin hele fijne kerstdagen en een fantastisch en creatief 2012.
en dat we volgend jaar maar weer mogen genieten van al je unieke werk.
liefs An.
ps, prachtige kerstgroet Marijke

Cosy Life by Elly zei

Hey Marijke..
Het is idd een heel lief en mooi verhaal en zo waar...Ik wil je bedanken voor je prachtige kerstgroet en wil jou en je gezin ook hele fijne en vooral liefdevolle dagen wensen en een te gek 2011 in goede gezondheid.
Lieve groetjes, Elly

Riet zei

Veel felicitaties voor de winnares van dat prachtige konijnenkind. Ik ga zo even op haar blog kijken.
Lieve Marijke ik wens jou en allen die je dierbaar zijn Gelukkig Kerstfeest,
Lieve groeten van Riet

Chris zei

Beautiful blog! Thanks for visiting mine Marijke! I wish you a very MERRY CHRISTMAS!

Chris....justwishfulthinking

Anita zei

Een hartelijke felicitatie voor mijn naamgenoot :-)
Wat een mooi en ontroerend verhaal !!!!
Lieve Marijke,
alle kerstwensen zijn al uitgsproken ...
Ik wens je nogmaals een sfeervolle kerst
en GENIET van allen die je lief zijn.
Je KERSTKAART is helemaal Marijke, zo bijzonder ;-)
Groetjezz lfs mij xxx

Sezoentje-Sonja zei

Van harte gefeliciteerd voor Anita, ik ben al even bij haar langs geweest. Wat een prachtig verhaal, het is echt toepasselijk voor deze tijd van het jaar....
Jouw wens ik ook heel fijne kerstdagen toe Marijke met hoop in je hart naar het nieuwe jaar toe,
heel veel liefs van Sonja (die je kerstkaart supermooi vind)

Chrissie zei

Goedemorgen lieve Marijke,
Ja en terecht op zijn plaats, want was het een mooi verhaaltje.
Anita heel hartelijk gefeliciteerd met je schattige konijn.
Je hebt inderdaad reuze veel reacties gehad, zo leuk om ze stuk voor stuk te lezen.
Ik moet nu echt snel gaan, de plicht roept, maar ik wilde je nog even snel een fijne dag wensen Marijke.
Liefs Chrissie XXXXXXXXX

Mayflower zei

Bedankt voor je lieve Kerstgroet Marijke.
Anita van harte gefeliciteerd met die mooie prijs die je welverdiend bij Marijke heb gewonnen met je mooie verhaal.
Lieve Marijke ik wens je hele fijne en liefdevolle Kerstdagen en een in alle opzichten geweldig 2012.

Lieve groet, Mea

olé zei

Una muy Feliz Navidad. Que se cumplan todos tus sueños.
Desde España. Paloma.

nelli_sazonova zei

Marijke!
How is good to see you at a party, this is an honor for me, I so love your work!
I wish you merry christmas and a happy new year.

Pink Princess zei

Gefeliciteerd Anita, tis je gegund met je prachtige verhaal.

JIJ ook hele fijne dagen Marijke, met man en kids.

Liefs van mij ♥♥

Carla zei

Wat een mooi verhaaltje van Anita...en Anita...jij bofkont...Gefeliciteerd!!

Lieve Marijke...wat heb je weer een prachtige post gemaakt!!
Ik wil jou en je lieffies ook warme dagen toe wensen.
En een geweldig 2012 !!

liefs Carla.

Kaartenkraam zei

Wat lief dat je op mijn log een persoonlijke kerstwens hebt gezet. Hierbij wil ik jou en al degenen die je lief zijn ook hele warme feestdagen wensen en een zorgenloos en gezond 2012!

groetjes van Ank

Zaanse Zolder zei

Wat een lieve post heeft Anita gemaakt, ik ben gelijk even gaan kijken en ze heeft er een volger bij. Ik weet zeker dat dat schattige konijntje een goed huis vindt bij haar.
En jouw kerstkaart............oooooooh wat is dat toch weer mooi !
Veel liefs van Syl

Thuis bij Tjits zei

zo mooi wat Anita gemaakt heeft, ik ga zo even op haar blog kijken, ben wel nieuwsgierig geworden:)

ik wens jou en je familie goede kerstdagen lieve Marijke en alle goeds voor het nieuwe jaar!
en ik wil je heel graag bedanken voor je lieve reacties op mijn blog, altijd weer genieten!

liefs, Tjits

Catherine / Mooghiscath zei

Joyeux noël ! vos décorations de noël sont un enchantement !

Anoniem zei

Lieve Marijke,
Wat een verrassing was dat deze morgen toen ik las dat ik Pink Rosie had gewonnen,ik ben er erg verguld mee,en ook een beetje stil van hoor!
Ik zal als ze er is, er een mooie foto van op mijn blog zetten.
Veel liefs van Anita
Vindutch girl

Raquel Lugo zei

Precioso trabajo. Felicidad en estás fechas tan señaladas en compañía de todos los seres queridos. ¡¡FELIZ NAVIDAD!! y próspero, venturoso y creativo 2012

vrouw Hommel zei

Een terechte winnares,zo mooi verwoord, inderdaad ontroerend.
Geniet maar lieve Marijke van en met elkaar deze komende tijd.
lieve groet

sirkkis zei

Terveisiä täältä kaukaa Suomen pohjolasta. Meilla ei ole vielä paljon lunta eikä pakkasta.
Hyvää Joulua sinulle toivotan ja onnellista uutta vuotta 2012. Olkoon joulujuhla kaunis ja hyvänmielen täyteinen :)

Christiene zei

Lieve Marijke,gefeliciteerd voor de winnares.Je bent hier al mooi in de kerstsfeer bedankt voor deze mooie kerstkaart.Hier bij wil ik jou een vrolijke kerst wensen en een super nieuwjaar.En dat 2012 een swingend jaar voor jou mag worden.
Lieve groetjes
Christiene.

lien zei

Oh dat verhaaltje ken ik, wat mooi he? terecht gewonnen! Fijne dagen!!
Liefs Carolien

Morena Ciambra Dreamartdolls zei

Such a beautiful blog Marijke. Your creations are magical!
I sometimes forget how far we all are from each other. Being able to communicate through our blogs bring us together.
Merry Christmas from Boston, Massachusetts.
Hugs, Morena

Stepi-Bären zei

Wir wünschen Dir liebe Marijke wundervolle Weihnachten und einen guten Rutsch ins neue Jahr 2012.
Die Stepi´s

Le Style zei

Lieve Marijke,
Zo mooi de tekst van Anita, zo goed dat je haar als winnares hebt gekozen!
Ik wens jou warme, liefdevolle kerstdagen en alle goeds voor 2012!
Liefs,
Harriëtte

Laurina Bartmann-Lucius zei

Hoi,hoi Marijke
Vrolijk Kerstfeest en een Gelukkig, Gezond en een Kreative 2012 wens ik jou en je Fam.!! Idd een heel leuk verhaaltje :-)
Liefs Rianne

Eva zei

¡Felices fiestas!!!!. Un saludo, Eva

Maia zei

Wat een prachtig verhaaltje zeg!
Ik wens je ook hele sfeervolle en gezellige kerstdagen met iedereen die je lief hebt!
Lieve groet Maia

Blessed Serendipity zei

Congratulations to the winner of that beautiful bunny. Merry Christmas Marijke!

xo,
Danielle

angel zei

Wesołych Świąt!
Merry Christmas!

tata-go zei

Mfrijke!
Будьте счастливы и здоровы в наступающем году!
Merry Christmas!!!

Miss Petula Pie zei

Dear Marijke,
have you a good Christmas and a wonderful New Year!
Lots of love
Bear Hugs

Miss Petula Pie

Milly Me® Teddy Bears zei

Allereerst wil ik Anita feliciteren. Met zo'n mooi verhaal verdient ze Pink Rosie dubbel en dwars ♥♥♥
En ik wil jou ook hele fijne Kerstdagen wensen en vooral een goed, gelukkig, liefdevol en creatief 2012!! Liefs Thea xoxo

Created by Essie zei

Anita Van hartelijk Gefeliciteerd met Rosie, wat een mooie aanwinst.

Marijke ik wens je Fijne Feestdagen Met veel liefde en plezier.

Liefs
Esther

sandra_w zei

Prachtig verhaaltje....Anita gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Marijke ik wens jou en je familie hele gezellige kerstdagen en al het goeds voor 2012!

San x

Vicky Lovejoy zei

Wishing you a wonderful and magical Christmas Marijke,
love and hugs
Vicky xxx

Sylvia zei

Wat een mooie Kerstgroet van Anita !
Bedankt voor je lieve wensen, Marijke, ik wens ook jou en je familie fijne Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar !
Sylvia

Carine zei

Gelijk heb je Marijke, toen ik op haar blog kwam, heb ik een reactie nagelaten en ook ineens volger geworden, ik vond het zo mooi !!
Zij heeft je Pink Rosie zeker verdiend!!

Wens je een zalige Kerst en een gezond en liefdevol 2012.

Lieve groeten
Carine

idémakeriet zei

Ik wilde je even hele fijne kerstdagen toewensen, geniet met diegene die je lief zijn en doe het lekker rustig aan.
Kerstknuffles Gerda

Marga zei

Hallo Marijke.
Wat heeft ze dat mooi verteld en dan komt het haar ook ten goede.
Ga zo op haar blog kijken.
Ik wens jou alvast hele fijne Kerstdagen en alle goeds voor 2012.
Groetjes Marga

Vintage Girl zei

My dear friend Marijke,

i wish you and your family a

★ 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
•。★Merry Christmas ★ 。* ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚
˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛
˚ ˛ •˛• | 田田|門| ˚
and a happy new year!

Love the pictures on this post....the pink bunnies are just amazing.

Enjoy the holidays,
LOVE,
Birgit
XOXOXOXO

TheCrankyCrow zei

Congratulations to Anita....but, oh, this translator is not working so well...I am not understanding so much. But I do want to wish you and your family a season of Christmas blessings, joys and magic....I have been blessed with meeting you this year and for that am very grateful. Smiles & Holiday Hugs ~ Roibn

Anna zei

____________ __>_<_
_____________Ѽ.\/ Ѽ
___________;->( ɕѼ Ҩ .
___________@.♥ '(█) ♥ *$
________Ѽ "( ()♥t (Ѽ)o*♥*
_______(█),-♥.-Ѽ _Q@,0 ɕ(█)
____________>o*oѼ @.<
_________o`-.♥.-@""-Q '♥~@'
______♥.'`Ѽ ♥ *Ѽ ɕҨ ‘♥ @`-.)
____Ѽ o (█). @* '-@Ѽ ’Q.*(█)’Ѽ
__________Ѽ -♥-'Ѽ ♥._ Ѽ
_______@.♥ '*Q ♥ *(█), @.♥ '*
___.♥' @ _ ɕ♥ _.-'~♥-. @ ´(♥)`-*.o
__.(█)* ♥ ..-' (Ѽ) o *.(Ѽ) 0 *(█)`)
_________(Ѽ ) '-._♥__(Ѽ)@
____;--♥' ♥Ҩ 0‘(Ѽ) Q o *♥ * Ѽ ♥
___ * (Ѽ)._♥__* .Q.~ ♥- ♥Ҩ. 0 () Q ♥*'.
_(█)* ♥ *‘ o * ♥ _(█)Q~ ♥Ҩ __Ѽ♥__(█)
_____________▓▓▓▓▓___________
__________▓▓▓▓▓▓▓▓▓____

Zdrowych spokojny świąt i szczęśliwego Nowego Roku.
Pozdrawiam bardzo serdecznie!

anita01 zei

Bijzonder als altijd,....lieve Marijke

Enorm genoten en was even in *onze* droomwereld...wat ben je toch bijzonder...

Enorm trieste momentjes hier maar wilde jou en je naasten sfeervolle kerstgroetjes brengen en een rustig 2012.

Anita xxx

pamela zei

Gefeliciteerd met de give away anita!
En Marijke, fijne feestdagen.

Veel liefs,
Pam

Nely zei

Merry Christmas dear Marijke...love Nely!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

foto,s zijn geplaats ,Zitten nu heerlijk in een huisje in limburg .... hele fijne dagen lieverd ..... rosita

Viola zei

Dear Marijke,
I also wish you a very Merry Christmas and a wonderful Happy New Year. All the best for you!
Love and Hugs, Viola

marina spada zei

Dear Marijke,
best wishes for a Merry Christmas!
Peace and good for you and your loved ones.
kisses,
Marina

Evy zei

Merry christmas to you, I hope that this day is of the happiest for you and your family!
Joyeux Noël!!!

Beautiful day

Obscure Creations zei

I've never seen those type of Victorian bunnies.
So cute.

From Tyla @
http://obscurecreationsbytyla.blogspot.com/

softearthart zei

Hi from New Zealand, Marie

kepi táska zei

Liebe Marijke!

Deine Blog ist etwas wunderschön! Ganz besondere!

Ich wünsche, schon etwas spät, prettige Kerstdagen und Gelukkig Nieuw Jaar!

Anoniem zei

Hallo Marijke,



Bedankt voor je lovende woorden over mij blog lifeandquilting.blogspot.com . Ik heb even rondgekeken op jouw blogs/website en ga die graag volgen. Wat een moois laat je zien! Prachtig!!




Lieve groetjes terug,

Willeke

Helena zei

Merry Christmas and a happy New Year!!!!!

Love the first picture!!!!!!!!

Lovey zei

Merry Christmas love you my friend!!!

Helena_VS zei

Очень рада что Новый Год подарил мне такого Дружочка, как Вы ...в Вашем блогодомике так душевно, тепло и уютно! Куклы...я от них в восторге, это волшебная сказка, которую Вы дарите нам! Благодарна Вам за ваше искусство - оно так прекрасно*)
Удачи! Заходите ко мне за наградой!!!

С любовью,
Helena_VS
*)

Helena_VS zei

Marijke,
Спасибо огромное за пожелания и теплые слова! Ваш Блог для меня это Волшебная Сказка! А награда - это символически*), маленькая капелька того, что Ваше Великое творчество заслуживает*)...и какие здесь могут быть обиды! Мне очень приятно, что я обрела такого Друга*, как Вы*) Спасибо за то, что Вы дарите людям!

С любовью,
Helena_VS
*)