woensdag 28 december 2011

Ik kijk verlangend uit naar 2012!


Lieve meisjes,

De kerstdagen zijn weer voorbij....
Het waren gezellige dagen, maar ik ben ook weer
blij dat deze voorbij zijn..
Er hing toch over dit Kerstfeest een dun
sluiertje van verdriet...
En nu kijk ik verlangend uit naar 2012!
In dit jaar gaan er twee geboortes plaats vinden,
namelijk die van ons eerste kleinkindje...
waar we ons al maanden op verheugen!
Alles gaat goed met Lisa en haar steeds dikker
wordende buikje...ik noem haar nu Dik Trommeltje...
Hoe mooi kan een zwangerschap van je dochter niet zijn!
.
En er vindt nog een geboorte plaats...van mijn boek...ik
zie dit ook als een kindje wat steeds meer groeit en steeds
groter en mooier wordt...
Het wordt een boek wat ik met mijn hart heb geschreven
en gefotografeerd....de foto's alleen vertellen het verhaal
 zoals ik het voel.....!

Het beloofd een prachtig jaar te worden...
en ik kijk verlangend uit naar 2012!

Ik wens voor jullie allemaal nog een paar
mooie laatste dagen in 2011 en dan een
Gezond, Liefdevol en Sprankelend
2012!

Alle liefs,
Marijke

76 opmerkingen:

Eliana zei

Um 2012 maravilhoso para você e tua linda família. ;D
Um abraço

Peeters Liliane zei

Lieve Marijke,
Ik wens je een jaar vol met liefde en geluk en mooie creaties(maar dat zal wel geen probleem zijn)
Lieve groetjes,
Liliane

jeanetteann zei

Your doll is so beautiful, and so real looking.
I have never seen one like this before
I received a lovely old doll from a friend of a friend last week. It was her doll when she was a child and still has the clothes on it that her mum made for it 60yrs ago. I will treasure her always. So pleased there are babies on the way. I'm sorry if I have misunderstood what you wrote,as the translation is a little confusing. Happy New Year to you and your family xx jeanetteann

Anna zei

ik wens jou en je gezin een heel goed, gezond en creatief jaar toe!
ook ik kijk uit naar het komende jaar, en dat het beter zal worden dan het afgelopen jaar!
ik ben nogal ziek geweest en heb een lange tijd gedacht dat ik het nieuwe jaar niet zal halen, en toch ben ik er nog steeds...dus ben ik weer een beetje voorzichtig begonnen met toekomstplannen te maken!!!
zo gaan we binnenkort beginnen met de bouw van mijn atelier, alles is rond, dus het bouwen kan beginnen! en ook krijgt onze kleine chica eind januari kleine puppies...dus genoeg om naar uit te kijken en van te genieten!!!
xxx lieve groetjes

Eefies day zei

Voor jou en je familie een liefdevol jaar, je boek zal wel lukken, jecreaties zijn geweldig, het kindje zal meer dan welkom zijn in jullie familie.
Na het nodige verdriet in het afgelopen jaar wens ik je alle goeds voor 2012.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Le Style zei

Lieve Marijke,

Wat weer een mooie geniet post!
Zo mooi om te lezen het liefdevolle verlangen naar je kleinkind.....
Ik kijk vol verlangen uit naar je nieuwe creaties!
Ik geniet zo van je mooie blog en van je hartelijkheid.
Ik wens je een gezond, liefdevol en succesvol nieuw jaar toe!!

Lieve groet,
Harriëtte

Kays Kids zei

Dear Marijke,
How exciting 2012 will be for you with the arrival of one bundle of love.
We put 2011 behind us and look to the future.
My wishes for you is to enjoy family first, Look after yourself, and then we look forward to all your wonderful creations.
Happy New Year.
Hugs
Kay

at-the-attic zei

wonderful ♥
happy 2012
best wishes to you !

Maia zei

Lieve Marijke,
Wat een schatje deze pop!
Echt zooo mooi gemaakt ...die ogen zo sprekend en de foto's echt prachtig!
Maak jij de foto's altijd zelf trouwens?
Dan heb je eigenlijk geen fotograaf nodig voor je boek want dat gaat prachtig worden!
En dan nog prachtiger oma Marijke, leuk hoor....dik trommeltje haha ik hoor het je zeggen!
Geniet heerlijk van de jaarwisseling en ik wens jou en je familie een prachtig en gezond 2012 toe!
Lieve groet Maia

Zaanse Zolder zei

Wat een prachtig poppeke. Ze kijkt zo dromerig voor zich uit maar waarschijnlijk is het een ondeugend meisje met haar bolle wangetjes en wilde haren ;-)
Hi, Dik Trommeltje.... maar klinkt wel lief!
Ik kan me goed voorstellen dat je er naar uitkijkt je kleinmeisje te verwelkomen.

Marian zei

wowww...wat geweldig lijkt me dat om voor het eerst oma te worden..Ik zou zelf ook helemaal gék van geluk worden,denk ik..hihi..
Dat gaat zeker een prachtig jaar voor je worden..

ps;.. nog heel erg bedankt voor je lieve reactie/bedankje op mijn blog....

fijne dag nog,
liefs,Marian

marijke zei

lieve naamgenoot, ik wens jou en je gezin een heel mooi 2012 en een prachtig kleinkindje toe , ben zelf al twee keer oma en het is zoooooooo heerlijk, ook
succes met je boek ben benieuwd en kijk er al naar uit
lieve groetjes Marijke

Pink Princess zei

Jij en je familie ook een HEEL fijn 2012 meissie. ZO heerlijk dat vooruitzicht op je kleindochter ♥ En je boek natuurlijk, spannend hoor!

Ik stuur je zo even een mail :)

Liefs en dikke knuf van mij

gerrie zei

Wat een prachtige pop is dat!!
Ik wens je veel geluk in 2012,je heb in ieder geval mooie dingen om naar uit te kijken!
groetjes gerrie.

kralenqueen zei

Een spannend maar oh zo'n lief 2012 ga je tegemoet Marijke !!... Ook de geboorte van je boek zal wat teweeg brengen. Maar je allereerste kleindkindje zal de kroon zijn !! geweldig. En wat fijn dat je dochter zich ook goed voelt buiten de kwaaltjes om die er bij horen maar die mag ze ook rustig zeggen hoor :-).... Nog even....
marijk ik wens jou en je verdere familie al het goeds toe voor 2012 !!!... liefs Rianne

vrouw Hommel zei

Lieve Marijke, kan mij goed de spanning voorstellen voor het nieuwe jaar. Oma worden en moeder van een boek, bijzondere momenten zullen dat weer worden. Geniet van alles! lieve groet

Fia zei

Wat een lieverdje Marijke !!!!
Ik hoop dat je een nieuwjaar mag krijgen met veel blijdschap je eerste kleinkindje zo bijzonder en je boek allebei zo mooi om naar uit te kijken.
Dit jaar afsluiten met het verdriet om je broer en nu vooruit kijken het leven gaat door hoe moeilijk soms..
Ik wens je een gezellige jaarwisseling toe met allen die je lief zijn, en een mooi en liefdevol 2012..

Liefs Fia

Carla zei

Hoi lieverd

Dat kan niet anders als een héél mooi jaar worden!!
Ik wens je een geweldig fijne jaarwisseling en een geweldig 2012.
En dat je nog maar héél veel mooie creaties mag maken!!
En...niet minder belangrijk...ons mee laat genieten.

dikke knuf van Carla.

Esther zei

Wat een mooie pop, wat leuk dat je oma word en dat je een boek uit gaat geven, spannend allemaal, wens je een super jaar, liefs Esther.

lien zei

Hoi Marijke,
Ik kan me voorstellen dat je uitkijkt naar 2012! Wordt het een boek van al je mooie creaties? wat gaaf!
Ik wens jou ook een heel mooi, gezond nieuw jaar!
Liefs Carolien

Francien zei

Ik hoo-p zo dat al je wensen uitkomen in 2012 Marijke....er is voor jouw veel om naar uit te kijken....en het kan je niet snel genoeg gaan denk ik maar....dus alle geluk...en gezondheid....groetjes Francien.

Created by Essie zei

Wens je ook een liefdevol en creatief vol 2012 en heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel
GELUK

Lieve groetjes
Esther

Ben heel benieuwd naar je boek

sirkkis zei

Toivotan onnellista ja unelmien täyttymyksen uutta vuotta, sinulle ja perheellesi ja uudelle vauvalle.

Jacqueline zei

Dag lieve Marijke,

Wij wensen jou en je gezin ook alle goeds en veel liefde voor in 2012 toe!! Dat het een prachtig jaar mag gaan worden voor je..! De geboorte van je eerste kleinkind.., zo bijzonder..! Een klein liefdevol zieltje wacht met spannnig af om in jou armen gekoesterd te mogen worden...! Een nieuw leven brengt zoveel moois mee..! Dat word genieten...

En ook je prachtige boek.... meis ik ben en blijf erg benieuwd ernaar, maar dat wist je al,
hihi!! Heb je enig ideë wanneer het uitgebracht word, dan kan ook ik de daagje gaan afstrepen..!

Dag lieverd, veel liefs van, Jacqueline

Kortom veel moois en liefdevol om naar uit te kijken!

Anna zei

Your doll is wonderful!
Happy New Year!
Hugs
Anna

Riet zei

LIeve Marijke.
Ik wens jou en je geliefden een gezellig uiteinde en een fantastisch , geweldig, gelukkig en creatief 2012.
Lieve groeten van Riet

oma leentje zei

Wat een prachtig jaar gaat dat worden voor je. En oma worden is het allerlerallerleukste wat er op de wereld bestaat. Ik wens je een liefdevoljaar toe
heel veel liefs van (Oma) Leni

anita zei

Lieve Marijke,
Ik wens je voor het nieuwe jaar alle goeds,wens je vooral creativiteit zodat je ons kan verrassen met allerlei moois, want ik weet dat die ons weer de adem zal benemen.
Elke geboorte van iedere beer hond of poesje kunnen we bewonderen op je mooie blog,blijf maar veel mooie postjes plaatsen en hopelijk kom ik in het nieuwe jaar gezellig bij jou langs.Ik wens jou en je familie een goede jaarwisseling.

Liefs Anita
Vindutch girl

Jain Squires zei

What a gorgeous face!
Happy New year to you Marijke. Jain xx

Especialandmore zei

Spannend voor je! 'k ben benieuwd.

Passione Helena zei

Lieve Marijke,

Wat een prachtige pop, ze heeft zo'n lief gezichtje! Je hebt haar veel liefdevolle ingrediënten meegegeven, door een deel van je gevoel in haar te stoppen ( mooi en verdrietig) vreugde van je dochter en warme herinneringen aan je lieve broer...en kijk nu hoe mooi ze is!

Ik wens je een hele fijne jaarwisseling met lieve mensen om je heen & een heel mooi, vreugdevol en liefhebbend Nieuwjaar, lieve meid!

Heel veel liefs, Helena xx

Sezoentje-Sonja zei

Wat is deze pop prachtig, in haar ogen lijkt een heel leven schuil te zitten. Ik kom er niet op uitgekeken. Kijkt ze weemoedig achterom of hoopvol de toekomst tegemoet? Ik denk van allebei een beetje en vind ze geweldig mooi met deze expressie.
Jou wens ik ook een jaar om naar uit te kijken, vol hoop, liefde en vooral geluk!Heerlijk uitkijkend naar al de prachtige gebeurtenissen die jullie te wachten staan!
Heel veel liefs, Sonja

"Création" zei

Lieve Marijke,

Wat een ONGELOOFLIJKE schoonheid laat je ons weer zien. In haar gezichtje zie ik alles wat jou nu bezig houd, verdriet, inzicht, mijmeren, rust, het overdenken van het afgelopen jaar, en vooral ook het vooruitzicht van een mooi nieuwjaar die zoveel geluk gaat brengen.....
ZOOOOO enorm knap hoe jij het voor elkaar krijgt om een schepseltje tot leven te brengen, en zelfs zonder woorden een heel verhaal laat vertellen.

Echt fantastisch te lezen dat het met Lisa allemaal zo voorspoedig gaat, "Dik Trommeltje" hihihi wat een heerlijk liefdevol troetelnaampje. Een heerlijk vooruitzicht voor 2012 Oma worden, dat gaat één groot feest worden en dat lieve kleine mensenkindje kan zich echt geen betere Oma wensen.

En dan de tweede geboorte, je PRACHTIGE boek die uit gaat komen, kan werkelijk niet wachten om het in zijn totaliteit te kunnen bewonderen. Met zoveel liefde en passie tot stand gebracht, daar zullen heel veel mensen op deze aardbol heel gelukkig van worden!

Liefie wens je samen met allen die lief zijn een liefdevolle jaarwisseling en op naar een FANTASTISCH 2012 in alle opzichten!!!

Veel liefsssssssssssss
Josephine♥

Marjanne zei

dit gaat een fatastsch jaar worden, wat een bijde verwachtingen heerlijk!

Angel zei

…....... /)
……... ( , )
….….|░░░|
……..|░░░|☆ _happy(♥)_
…..@|░░░|¸.¤“˜¨
.¨˜“¤|░░ഐ¤ª@“new
…¨˜“გª¤.¸::¸.¤ª☆“˜¨ year.
…¤¸*¸.¤ª“˜@¨¨¨***2012***♥*..

Evelyne zei

Wat een mooi vooruitzicht. Oma worden en een prachtig boek wat uitgebracht wordt, waar ik erg benieuwt naar ben!!!!Als oma ben je volgens mij de liefste oma die je,je wensen kan! Je pop is een plaatje! Echt zo mooi, zo'n mooi gezichtje, hoe krijg je het voor elkaar iedere keer weer!
Ik wens jou en je familie een gezellige jaarwisseling en echt alle goeds voor 2012 en natuurlijk een prachtig kleinkind!!!!!!!!

Evelyne zei

Wat heb je weer een mooie pop gemaakt, zo'n mooi gezichtje. Het is een plaatje!!En wat een heerlijk vooruitzicht om oma worden en je boek wat uitgebracht wordt, dat moet wel mooi worden met al die prachtige schepseltjes die je maakt.
Marijke ik wens je een gezellige jaarwisseling alle goeds voor 2012 en natuurlijk een prachtig kleinkind!!!
Lieve groeten, Evelyne

Bertha zei

Hola Marijke!

Precioso! cómo todo lo que hace; es una gozada pasar por su blog!

-Le deseo un Feliz Año 2012 cargado de buenos augurios!!!

Un abrazo y muchas gracias por compartir estas maravillas...

Milly Me® Teddy Bears zei

Ik wens jou ook een gelukkig 2012 toe Marijke. Ik weet zeker dat wanneer er uit Dik Trommeltje een lief kindje geboren word, je zielsgelukkig zal zijn. Oma(rijke) worden is heel speciaal ♥ Een je boek word denk ik ook fantastisch!! Een vleugje verdriet zal er altijd zijn, maar een vleugje vreugde zal gaan overheersen het komende jaar. Liefs Thea ♥♥♥

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat heerlijk dat je Oma wordt, ...dat wordt een prachtige spannende tijd! En dan ook nog je boek dat uitkomt. Het kan niet anders dat 2012 een topjaar voor je zal worden!

Groetjes,
Esther

christiene zei

Marijke,je kan het nieuwe jaar met vreugde tegemoet zien.Als oma ben je toch ook een beetje in verwachting.En een nieuw boek dat is ook een leuk kindje.De pop hier hier boven wat een mooi kopje.Marijke ik wens je een super jaar toe.
Groetjes Christiene.

Chrissie zei

Lieve Marijke,
liefste vriendin.
Wat een pracht jaar zal 2012 geven voor jou en je gezin.
Lisa die al heel mooie bol wordt en een gezond kindje draagt en je boek al zover dat je er stil van mag gaan dromen dat ze eerdaags in je bezit is.
Ik wens voor 2012 heel veel liefde en geluk en vooral veel gezondheid toe,.
Natuurlijk wens ik dat je volop mag gaan genieten van je gezin en dat jullie dromen uit mogen komen.
Een vriendschappelijk jaar, zonder mensen die elkaar om stomme redenen dwars proberen te liggen of elkaar te kwetsen en een jaar waarin vriendschappen hechter zullen worden.
Een hele fijne jaarwisseling en tot snel lieverd.
Chrissie XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Elly zei

Lieve Marijke,

Ik hoop dat het nieuwe jaar jou en je gezin heel veel vreugde mag brengen !!

liefs, El

Absolutamente rico zei

Madre mía, qué impresión!!!!!

Peeters Liliane zei

Lieve Marijke,
Wat doen we ons zelf toch aan niet, het één net af beginnen we weer aan een ander!!! Maar ja ik kan het niet laten is ook zo leuk om te doen, dat weet jij ook wel hé! Jij begrijpt als geen ander hoeveel tijd en werk in deze stukken kruipt. De liefde en vakmanschap die je in jouw werken steekt chapeau hoor!!!
Maar ik vind je reactie heel leuk :-))

Je kan iemand niet genoeg al het goede wensen voor het nieuwe jaar dus bij deze,
Lieve groetjes,
Liliane

Ineke van den Akker zei

Wat een goed nieuws allemaal. Dat wordt genieten!
veel liefs en fijne jaarswisseling!
Ineke

Kom Achterom zei

hiihi dik trommeltje daar klinkt eindeloze liefde uit!!
Dit wordt voor jou een geweldig jaar!
Ik wens je vast een
Heel fijne jaarwisseling!
lieve groetjes Yolanda

Berbel zei

Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012!
Groetjes Berbel

Kris zei

Marijke,

I remember a saying that someone in my family told me... Whenever you hear of a death there is always a birth and a marriage that follows. Such is the circle of life. I can only imagine the "veil of sadness" you felt over Christmas and read in your post that you are moving forward with many new and exciting things coming...first and foremost the birth of your first grandchild. That is exciting in and of itself. I hope your new book is a huge success and that 2012 is also good to you in all possible ways!

Happy New Year, dear friend!

Kris

rosarod zei

Hallo Marijke, NOEL je ook het beste voor dit nieuwe jaar vooruit en dat al uw projecten te materialiseren. Om door te gaan met meer krachten, waardoor je mooie stukken en vooral onze Heer Jezus, geef u een goede gezondheid en uw hele gezin! Met vriendelijke groet, M. Rose

Janny zei

Wat heb je nu weer voor een leuk popje gemaakt! Ook ik wens je en voor je gezin en Lisa een heel Gelukkig 2012 en dat je maar een gelukkige oma mag worden! Ben nu af en toe een nachtje bij mijn dochter, ze woont in een andere stad, zodat ik niet altijd zo vaak op de blogs zit.Ook zij krijgt al een dik buikje!

Ben erg benieuwd naar het boek!

Het wordt een veel belovend jaar,

Liefs Janny

lorkam zei

Marijke,
Браво, Мастер!! Восхитительная работа!! Очень нравится!!
Happy New Year!!
Hugs
Larisa/

Vintage Girl zei

Dear Marijke,

what a lovely doll....like the melancholic eyes.
Hope you and your loved ones had a wonderful christmas time.
I wish you tons of love and happiness for 2012, a bundle of joy in awaiting your baby girl, huge success with your art and the book...and the most important thing - stay healthy!!

Happy new year,
Love, Birgit
XOXOXOXOXO

Shabby zei

tanti tanti auguri,buon 2012.
sei bravissima!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Hallo lieve Marijke...
Wil je bedanken voor de mooie kadootjes die je me toe stuurde ....prachtig zijn ze en zou ze een mooi plekje geven ...Je warmte en liefde straalt er van af .... wens je een hele mooi jaarwisseling toe .... staan mooie dingen voor je te wachten en weet zeker dat je een prachtige oma zou zijn ....net als je boek kan niet anders dan moooiiii zijn ...net zoals jij bent .... lieve marijke een fijn 2012 dikke knuf van mij en Ale xxxx

Miss Petula Pie zei

Dear Marijke,
I wish you a wonderful 2012 full of love and happiness!
Lots of love for you and your family
Patrizia - Miss Petula Pie

House of Seasons zei

Hallo Marijke, viavia kwam ik op jouw geweldige sprookjeswereldblog terecht!
Dat was even genieten! Ik heb zelf een aantal poppenhuizen, een bewoond door beren en een door muizen, dus je snapt hoe ik heb genoten van jou prachtige creaties!
Dankje, ik ga je volgen.
Liefs
Lia

Натали zei

I followed your blog for a long time) And I love it! I like things wich are made by your hands!
Happy New Year!!!

't Glimmenhofje zei

Hoi Lieve Marijke,
Even reageren op je "alweer" prachtige post! Wat heb je weer een mooi popje gemaakt en die ogen...en dat openstaande mondje... Wat een heerlijkheid om te zien!
Ik wilde je op de valreep van dit oude jaar nog even een heerlijke jaarwisseling toewensen en voor jullie allemaal een geweldig 2012 en hopelijk mogen we elkaar eens in het echt knuffelen!! Ik kijk er erg naar uit! Geniet van je lieve man, kinderen en die prachtige hond (absoluut géén vuilnisbakkie!! hihihiii, daar moet ik nog vaak aan denken...). Dikke knuffels en veel liefde toegewenst, Joyce xxx

Lovey zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Lovey zei

Oh Marijke! Congrats on the soon birth of your grand baby and of course your beautiful book! You are an inspiration to me all the way here in the USA! Many blessings and hugs to you! Your forever friend! Love yah..Lovey

Anoniem zei

nancy 30-12-11 21:56:22 hallo marijke, wens jou en je gezin een goed en gezond 2012 .
en dat je maar lekker mag genieten van je kleine meisje zal best een heel mooi meisje zijn veel liefs nancy uit rotterdam

*Maristella* zei

Buongiorno cara Marijke. Spero che l'anno che verrà sia suggestivo come queste immagini!!
Ti auguro uno strepitoso 2012 ed un abbraccio forte forte, *Maristella*.

Mirjam zei

Hallo Marijke,
Wat ontzettend leuk dat je mijn blog hebt gevonden tussen al die andere...
Ik ga jou natuurlijk ook gelijk volgen, een poppen- en berenmaakster, wat ontzettend leuk om te zien waar jij zoal mee naar buiten komt...
Ik wens je eerst en heel fijne jaarwisseling en een fantastisch nieuw jaar, eentje waarin je oma wordt en waarin je boek gaat uitkomen... Geweldige hoogtepunten om naar uit te kijken.
Geniet ervan...
Lieve groet,
Mirjam

WiSabi Kreativ zei

Einen guten Rutsch ins neue Jahr..........ganz viel Glück und Gesundheit

alles Liebe Sabine/ WiSabi

Christelle De Lin à l'Ours zei

I wish you a sweet 2012
Kind regards
Christelle

Anoniem zei

Anna 01-01-12 10:27:21 Beste Marijke,

De beste wensen voor het nieuwe jaar!!!
Ik heb uw blog pas ontdekt en het is prachtig, prachtig, prachtig!
Bedankt voor de aanmelding als lid op mijn pas gemaakte blog - http://www.annashaakwerk.blogspot.com groeten van Anna

Katia zei

dag Marijke,

ik wens u en uw gezin uiteraard ook het beste dat je je maar kan wensen voor 2012!
dat de minder leuke herinneringen snel mogen verdwijnen en de mooie herinneringen blijven! en voor 2012 er nog vele mooie bijkomen!

ook wij kijken hier uit naar een geboorte, mijn zus die reeds 10 jaar probeerde zwanger te worden (en via evenveel keer ivf), nu moet bevallen in februari omstreeks valentijn! Ik begrijp hoe je naar zo'n gebeurtenis uitkijkt, genieten maar!

ben ook benieuwd naar het nieuwe boek, al enig idee wanneer dit verwacht word?

groetjes Katia.

My Beautiful World zei

Sending you the Happiest New Year Wishes Ever my friend. Just found your beautiful blog and have enjoyed looking around everything is so lovely. I'm now following so we can keep in touch, if you ever find a spare minute I hope you visit me sometime follow back if you like. I look forward to many more wonderful visits with you in 2012 xo

Always Wendy

Anoniem zei

This little girl is one of my favorites.
She is so lovely.
All the best Marijke for the New Year.
Hugs
Eva

Vicky Lovejoy zei

Happy new year Marijke,
Your doll is so very beautiful
hugs
Vicky xxxxxxxxxxxx

enaid zei

Een heel gelukkig , gezond en creatief 2012 ..........liefs Diane xxxxx

Duendes zei

Hello my dear ,
I hope you have spend great holidays!!!
and that all your dreams be fulfilled with the arrival of the new year.many blessings, health and love your way...big hugs.

MARILENE zei

How beautiful your space! Thank you for visiting. Two births that will bring happiness to you. This handsome. Congratulations!

Bjs

La Gata Coqueta zei



En una hoja en blanco escribo
un bello día de cumpleaños,
un amanecer de ilusiones,
y un año más de vida,
que con placer comparto.

En Mis caricias del alma
he dejado un trozo de tarta
y un sencillo detalle,
para celebrar este día
con la calidez de tu alma.

María del Carmen

Mary Liz zei

Beautiful! ♥ it!