woensdag 14 december 2011

Een verhaaltje van kleine Benjamin en Muis



Dit is kleine Benjamin met zijn prachtige krullen..
Alleen deze lieve jongen is zelf niet
blij met deze krullen..
Hij is verdrietig hij wordt op school
geplaagd...
Hij schaamt zich ..de andere kinderen
hebben geen krullen...
Deze kleine vent speelt ook zo graag
met beer..en dat vinden de kinderen
in zijn klas maar raar!


 
Hij vraagt aan zijn moeder een hoge muts,
zodat hij zijn krullen kan verstoppen in
deze muts..ook beer moet voortaan maar
thuis blijven...
De juf van Benjamin heet Muis...
ze ziet Benjamin zo zielig in de
klas zitten...hij ziet er zo ongelukkig
uit met zijn hoge hoed..
Ze trekt de kleine knul op schoot
en vraagt waarom hij zo verdrietig is..
Ach jongen je kunt me alles vertellen hoor...
en het hele verhaal komt eruit...
Zo zielig, hij moet zelfs huilen en
kruipt dicht tegen Muis aan...
De kinderen vinden mijn krullen niet mooi,
en plagen me hier mee en en en...

Muis luistert naar het verhaal van deze lieve
kleine vent en zegt op een zachte en liefdevolle toon...
Ach lieve kleine vent, je mag trots zijn op je
prachtige krullen, wij hebben ze niet en jij wel.
En neem je mooie beer maar gewoon mee naar
school hoor...dat is helemaal niet erg.
Ik zal met de kinderen praten, en alles
komt goed..
En kijk hier zit Benjamin veilig op schoot
bij Muis...het gaat alweer veel beter met
de kleine vent...hij lacht zelf al een beetje..
en iedereen mag zijn krullen zien!
Ieder mens mag er zijn zoals hij is...En zo is het ook met het verwerken van verdriet..dit mag en kan ieder op zijn manier doen..en de ene mens doet het snel en de ander langzaam, en dit geeft niks.
Daar mag en kan ook niemand over oordelen of dit goed of slecht is...
Alleen degene die verdriet heeft die weet wat het beste is voor haar of hem...en daar mag niemand over oordelen..We oordelen zo snel en vaak zo hard...waarom?
Het leven is al vaak zo hard...laten we elkaar omarmen en accepteren zoals de ander is zonder dit te veroordelen...Hier streef ik zelf ook naar...Laten we elkaar gewoon lief hebben..niet meer en niet minder...
Wens iedereen liefs...Marijke

73 opmerkingen:

angel zei

soo sweet

sirkkis zei

Hän on suloinen ja hämmästynyt, jospa hän oppii pitämään hiuksistaan. Ne ovat kauniit.

Pink Princess zei

Mooi verhaal meissie, en die foto´s....agossie arm krullekoppie ♥ En je WEET dat je gelijk hebt met die laatste zinnen... ♥ Hele dikke knuf van Pink Prinsesje ♥♥

maddyrose zei

Beautiful pictures and a lovely story. The little guy looks so sweet in the arms of the mouse. Very pretty post. Blessings to you sweet friend. Hugs

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Prachtige post heb je weer .....en geef je helemaal gelijk iedereen doet het op zijn eigen manier ....mensen zich zelf laten zijn vind ik ook erg belangrijk ...niet te snel oordelen je weet nooit wat iemand heeft mee gemaakt ....je verwacht dat ook naar jezelf toe dus moet je dat ook naar een ander toedoen ....dikke knuf van mij en pas goed opjezelf ....lieve groet rosita xxx

Marjanne zei

ooo dit verhaaltje... mijn jongse zoon werd vroeger ook altijd om zijn blonde engelenhaar gepest... en nu heeft hij nog steeds prachtige blonde krullen en de meisjes vallen als bakstenen voor hem, vertel dat maar aan Benjamin het komt helemaal goed!

Zaanse Zolder zei

Mooi gezegd, zo is het maar net !
Blijf (bij) jezelf.
Je foto's zijn weer prachtig, dat mutsje staat op mijn to-do lijstje. Inmiddels heb ik ook een lief pomponnetje.... viel van een sok af... moest zo zijn denk ik.

at-the-attic zei

sweet...

Carla zei

Ik zeg altijd maar:
Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is!!
Het zou zo leuk zijn als iedereen elkaar in zijn/haar waarde zou laten, maar wie weet...leren mensen dat nog eens.
En Benjamin...ik wil best wel wat van jouw mooie krullen hoor...mijn haar is zo stijl als het maar zijn kan...dus die krullen maak ik erin...elke dag weer!!
Gelukkig kun jij alweer een beetje lachen!!

Dikke knuf....Carla.

Anoniem zei

Hoi lieve Marijke,

meis wat heb je er weer een mooi en treffend verhaal bij gemaakt.

Wat is Benjamin een mooi mannetje geworden met zijn krullentjes ;-)...

xxx Coby

Knillie Bears zei

Hoi Marijke ben al dagen bezig om een berichtje te plaatsen bij je .Maar dat lukte niet.
Wat heb je je huisje toch weer mooi versierd,je hebt gelijk dat je het gezellig maakt na deze nare periode naar het verlies van je broer.Maar ik denk dat de mensen die niet meer onder ons zijn dat ook graag zouden willen dat alles doorgaat.En geloof me het is daar ook mooi,niet om zielig te doen maar ben daar dicht bij geweest,maar gelukkig was het mijn tijd nog niet.

Ik ga je give away op mn blog zetten,en ik wens jou en je gezin hele fijne feestdagen en een heel creatief nieuwjaar en dat je nog veel moois mag maken en dan nog natuurlijk dat je oma gaat worden dat is toch fantastisch.

Groetjes Corina

marina spada zei

Hello sweet Marijke,
only today I read about your brother and am very sad.
But I am sure that he now rests in peace and watching over you with love.
Beautiful and interesting your post today,
it's true, is difficult to accept themselves and be accepted by others.
A big hug,
Marina

Sezoentje-Sonja zei

Je kan nooit in iemand anders zijn hart kijken en ik blijf halstarrig geloven dat er in elke mens iets goeds zit maar dat het ook aan ons ligt om het naar boven te brengen :))
Mensen kunnen niet zonder elkaar maar jammer genoeg beseft niet iedereen dit op het juiste moment; van mij mag het ook allemaal wat gemakkelijker worden, als we iemand hebben om af en toe een keertje uit te huilen zoals jou lieve Benjamin maakt dat het leven soms al een beetje lichter.
Ik vind je verhaal prachtig hoor Marijke,
lieve groetjes, Sonja

AgueroSandra zei

Marijke hola, a mi me gusta mucho leer y contar historias, esta es hermosa y me trajo nostalgias de mi abuela Valentina, ella tenia un muñeco muy parecido al tuyo gracias por traerme recuerdos tan bellos para mi, un beso Sandra

Le Style zei

Lieve Marijke,
Wat heb je dit mooi geschreven!
Gelukkig zijn we allemaal anders, dit maakt het leven kleurrijk en boeiend. Wanneer we de ander de ander laten zonder eigen normen en waarden te willen opleggen, dan wordt de wereld zoveel liefdevoller.....
Ik geniet van jouw mooie posten. Geniet van de lieve warme woorden en complimenten in reacties elke keer weer. Jij bent een mooi liefdevol mens. Goed zoals je bent en jij mag het zeker op jouw manier doen.....

Liefs,
Harriëtte

Le Style zei

Je foto's en verhaal zijn ook schitterend {Natuurlijk}!

lien zei

Wat een mooie post.... muziek past er ook zo goed bij! Sterkte met je verdriet xxx

Peeters Liliane zei

Goh kind wat kan ik hierop zeggen of beter gezegd schrijven. Je hebt dit heel mooi verwoord, iedereen gaat op zijn manier om met verdriet. De één schreeuwt het van de daken en de ander gaat in een hoekje zitten treuren. Dus meid doe het op jouw manier. En denk eraan na regen komt altijd zonnenschijn misschien niet zo vlug als je zou willen maar de zon komt er toch door hoor!!!
Lieve groetjes,
Liliane

Marian zei

práchtig....je bent echt een (h)eerlijk mens..ik kan niet anders zeggen...

liefs van mij..

Blessed Serendipity zei

I loved this post today.

xo,
Danielle

Carine zei

Oh Marijke moest iedereen zoals jou zijn, dan was er geen oorlog meer in de wereld ! Je hebt dat weer zo mooi gezegd en de foto's zijn zo aandoenlijk dat ik tranen in de ogen kreeg van het verdrietig Benjamin in de armen van Muis. Als ik op een dag het bloggen beu word zou ik toch alleen voor jouw posten te lezen en te bewonderen blijven bloggen! Je bent ongelooflijk, sterkte meid.

Lieve groetjes
Carine

Chrissie zei

Tja................ ik kan dit alleen maar toejuichen.
We moeten elkaar eens leren waarderen in kleine dingen, als we daar mee zouden starten, zien we dat iedereen iets goeds kan en heeft.
Misschien dat deze post van jou een soort kerstboodschap zou kunnen zijn.
Ik pak hem wel zo op.
Mooi Marijke, echt mooi!!!
Dikke knuffels en ook aan de krullen jongen, Chrissie XXXXXXXXXXXXXXXX

't Glimmenhofje zei

Hoii Marijke,
Ik was al even niet meer in blogland geweest door allerlei drukte en nu ik weer even tijd heb, dacht ik "ook gelijk weer eens bij Marijke kijken!!" en wat een heerlijke foto's weer!! En hoe krijg je het voor elkaar om in de foto ook nog het gevoel te leggen van wat je schrijft, zodat het echt net lijkt of hij zo verdrietig kijkt, terwijl hij aan het eind lang niet zo verdrietig meer is.... Gaaf gedaan en nog met een speciale boodschap ook!!
En ik ben het helemaal met je eens, laat elkaar in de waarde en gun elkaar dat stukje ruimte dat we nodig hebben om iets te verwerken of te doen zonder te oordelen of veroordelen... Het is voor sommige mensen heel moeilijk...en heel soms ontkom ik er ook niet aan, meegetrokken door emoties of reacties... Maar ik ben gelukkig meestal heel begrijpend en hopelijk ook vaak een steun voor anderen...
Ga ik nu je vorige post ff lezen, want die had ik ook nog niet gezien...Heerlijk!! Stuur ik je hier alvast een dikke kus X

Francien zei

Nou dat ben ik helemaal met je eens Marijke...soms word ik helemaal misselijk van wat mensen elkaar aandoen...en dan al dat gezeur...te dik te dun te mooi te lelijk...te gek gekleed...laat iedereen toch in zijn waarde denk ik dan...wat maakt het allemaal uit....jouw bericht is weer zo mooi...ik hoop dat het veel mensen aan het denken zet.....ik ga altijd als eerste van het goede in mensen uit.....ben een paar keer op mijn snoet gegaan maar wie heeft dat niet....Prachtige blog weer en ik wens je alvast een hele fijne Kerst!!.....groetjes Francien.

Riet zei

Lieve Marijke.
Wat een lief verhaaltje . En je hebt gelijk, laten we toch niet altijd meteen oordelen. Ieder mens beleeft vreugde en verdriet op een andere manier. Doe wat bij je hoort meis.
Liefs van Riet

cristall zei

Que cuento tan bonito.Besos desde España!!!

anita wijchen zei

lieve Marijke,
Wat een geweldig verhaal.
Zo mooi, lief en troostend, ik hoop dat het weer wat zonniger gaat worden voor je.

Groetjes Anita

Miss Petula Pie zei

Great story, beautiful photo and wonderful words!!!
Lots of love
Patrizia - Miss Petula Pie

t brocante sfeertje zei

hai Marijke,ssshhhhhtttttt niet verder vertellen maar ik ben hals over kop verliefd op je kleine Benjamin!!!!T liefste koppie wat je,je kan voorstellen toch?Ook t verhaal er bij lief hoor.
groetjes,Ingrid

Zazoe zei

Lieve Marijke,

Ik las je mooie verhaal en bekeek de prachtige foto's. En aan het eind komt jouw boodschap, zo treffend en zo waar!
Ieder mens mag zijn wie hij/zij, zonder veroordeeld te worden door anderen. Omgaan met verdriet doet iedereen op zijn heel eigen wijze, daar zijn (gelukkig) geen regels voor. Laten we elkaar vooral steunen en bijstaan, een arm om de schouder doet zoveel meer dan de schouders voor een ander ophalen....

Veel liefs, Nina

"Création" zei

Lieve Marijke,

Bij het lezen van jou ontroerende verhaal van Kleine Benjamin en Muis en de daaraan gerelateerde uiteenzetting valt mijn denken even stil.....

Niet letterlijk stil natuurlijk want mijn denken staat eigenlijk nooit stil. Mijn hele leven tot nu toe probeer ik al te begrijpen waarom er toch zoveel mensen op deze wereld rondlopen die een medemens niets gunnen, altijd oordelen en veroordelen. Krijg steeds meer de indruk dat veel mensen zich beter voelen als ze anderen kunnen krenken en kwetsen, maar het waarom is me tot op de dag vandaag nog nooit duidelijk geworden.....

Laat het je niet raken lieverd, voor mij is het ook onbegrijpelijk dat het bestaat. Je bent een prachtmens vol liefde en eerlijkheid en dat is nu juist voor velen een reden [denk ik,] [hoe ongelooflijk ook] om een ander te kwetsen.
Zou hier hier uren met je over kunnen filosoferen en dat gaan we ook zeker een keer doen.

Je ontroerende verhaal heeft me geraakt, en hoop dat het veel mensen aan het denken zet!!!

Veel liefs
Josephine xxx

Maia zei

Wat een prachtig beeldverhaal met een goede moraal Marijke!
Waren er maar meer mensen met een goed hart zoals jij!
Je kerstsfeer in je vorige post is ook zo schitterend!
IMijn armen moeten de laatste tijd zwaar werk leveren omdat mijn benen en rug niet goed willen en helaas kan ik de blogs dus niet zo goed meer bijhouden.
Nu doe ik er maar steeds een paar en dan ben ik weer moe, de bedoeling is goed dat weet je...ik heb weer genoten van je prachtige creaties en verhalen!
liefs maia

Kays Kids zei

Your mouse makes a very good teacher. She looks warm and caring. My aim is not to judge people as well and try and see the good in every one.
Christmas Blessings
Kay

Kris zei

Marijke,

I couldn't agree with you more. It is harder to remain neutral and NOT judge than to be with a group who does. It is when you hear the voices of others who are quick to judge that you realize that you can either speak up for the one they are judging or chime in and be just like them. I choose to take the higher path and speak up even if it means I am no longer included as one of them. At least I am at peace with myself.

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Hoi lieve Marijke,

Wat mooi geschreven en weet je, ik vertelde dit soort verhaaltjes aan mijn kinderen voor het slapen gaan.

Het verhaal ging over familie Eend, vader, moeder en 2 kinder eendjes en ze maakte elke dag wat nieuws mee. Mooie en verdrietige dingen.

En mijn kinderen vonden het prachtig.

Je hebt het mooi verteld en een prachtige post van gemaakt.

Lieve groet,

Loes

Anoniem zei

de gheselle karin 15-12-11 12:23:14 hallo Marijke,
ik vind uw verhaaltje over Benjamin echt prachtig
wat gaat de tijd toch snel he, deze zomer bent u bij mij thuis op bezoek geweest in torhout samen met karolien mijn schoonzus
kort daarna heb ik een operatie moeten ondergaan en ben nu nog altijd thuis
maar we kijken al naar het nieuwe jaar uit om terug te starten, we moeten er de moed in houden
zoals ze zeggen he
ik vind uw site toch geweldig, het is eens leuk om der nu en dan eens op te linken
ik wens u en je familie een fijne kerst en een spetterend nieuwjaar toe
veel geluk in grote en kleine dingen
maar vooral gelukkig met elkaar
nog veel beergenot
karin

Anoniem zei

Lieve Barones,
Wat een prachtig mooi verhaal met zo`n mooie boodschap!
Je bent zo n lief en puur persoon ,ben echt blij dat onze wegen elkaar gekruist hebben.
En Muis en Benjamin ,wat zijn ze beeldschoon ,mijn kerstwens voor jou is dat al je mooie dromen uit mogen komen in het nieuwe jaar!Veel liefs en een dikke kus van mij ,carolinexxx

Christelle De Lin à l'Ours zei

Hello Marijke,

Those pictures are so sweet!
I wish you a nice christmas.
Kind regards
Christelle

Thuis bij Tjits zei

wat heb je dat mooi verteld lieve Marijke.. zo ontroerend..
ik hoop zo dat het een beetje gaat met je.. al is het stap voor stap..

veel liefs, Tjits

Anoniem zei

Dag lieverd,

Wat heb je dat mooi gezegt! Het zou heel mooi zijn als we elkaar vaker vanuit de goede kant zouden willen zien, niet meteen het slechte van iemand willen denken.., hoe vaak staan we niet meteen met een oordeel klaar over iemand, heel jammer!!

Verdriet is ook iets apparts, iedereen gaat er op zijn of haar eigen manier mee om, elkaar hierin vrij laten is een mooi ding..Wens je nogmaals veel sterkte toe meis...

Veel liefs,
Jacqueline van Cupcakebears

Anoniem zei

Hello, Marijke!

I looked at your blog - I didn't understand a word! I even don't know what language it is. Maybe Dutch? Anyway the pictures are AWESOME!!! GREAT! FABULOUS!!!! I'll follow it!!!

best wishes,

OlgaSadr

Vintage Girl zei

My dear Marijke,

wonderful words and amazing pictures....the world would be a better place if we had more people like you!!!
Benjamin and the mouse are soooo sweet.

Big hugs,
Birgit
XOXOXOXO

gerrie zei

Hoi Marijke,wat heb je dit leuk gedaan!!
Ik wil ook nog even zeggen dat ik je kersthuisje net een sprookje vind!
Geniet van alle lichtje in deze voor jullie toch moeilijke tijd!
Groetjes gerrie.

Milly Me® Teddy Bears zei

Ahhhhhhhhhhhhh wat lief....en heel wijs Marijke!!
Koessss Thea xxxx

Marga zei

Hallo Marijke.
Je mooie verhaal met de prachtige foto's.
Ik wilde je daar net over complimenteren lees ik je eigen stukje over "ieder mens mag zijn zoals hij is".
Ontroerend, goed en mooi, en ja ieder mens mag er zijn zoals hij is en wij met zijn allen proberen het negatieve naast ons neer te leggen.
Zo leren we het negatieve van een ander een plek te geven, want ook zei uiten iets wat we niet leuk vinden, maar dat is bij hun ook ontstaan zonder dat we weten waarom en waardoor.
Maar de goedheid van de mens zit bij jou, bij mij, bij ieder ander van binnen.
Maar soms worden we mee gesleurd door anderen.
Marijke, misschien zeg ik te veel, maar ik vind jouw woorden prachtig zoals je het hebt beschreven en ik denk dat het velen van ons die het lezen even aan het denken zet.
Ik ben ook iemand die blijft zoeken naar de goedheid van de ander en het van alle kanten bekijkt. En dan vind je altijd de goedheid in ieder mens.
Wens jou ook veel liefs.
Groetjes Marga

retouche image   zei

Nice and useful blog.I am very impressed from your blog.I will share your blog with my friends .Thanks for sharing and keep it up.

Détourage

pamela zei

Dat heb je mooi gezegd Marijke! Niemand is meer of minder dan een ander. En samen kan het alleen maar leuker zijn.

Een fijn weekend!
Liefs Pam

Anoniem zei

saskia 15-12-11 22:40:23 Wat is het toch altijd een genot om naar al die mooie dingen, beren en poppen te kijken. Ze stralen zoveel liefde uit en het liefst zou ik me erin weg willen stoppen, weg uit deze harde wereld waar mensen vaak alleen nog maar met zichzelf bezig zijn en veel verdienen voor alle spullen die er moeten zijn om zich gelukkig te voelen. Triest! De mensen , vaak degene die veel hebben meegemaakt ervaren alles veel intenser. Het allermooiste wat er is is je gezondheid en je gezin, en dat is wat ik jou en alle lezers wens aan het einde van dit jaar, dat we dit kerstgevoel met z'n allen is vast proberen te houden het hele jaar door en met elkaar er een 'warm en mooi"nieuw jaar van maken!
Hele fijne kerst en de beste wensen voor 2012!

Janny zei

Ha Marijke, aan de ene kant een grappig verhaaltje en aan de andere kant heel diepzinnig, dat heb je mooi geschreven.Het is op velen toepasslijk.

Fijn en warm weekend,

Liefs Janny

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Hallo Marijke
wat een prachtig verhaal
het raakt je echt !
fijn week-end
vr groetjes Manja
Brocante de Knotwilg

AgueroSandra zei

Hola Marijke quería agradecerte el paso por mi blog y tus lindas palabras un beso Sandra.

Evelyne zei

Marijke wat heb je ,je boodschap mooi verwoord, zo treffend en begeleid met weer van die sfeervolle foto's die het verhaal zo'n kracht bijzetten.
Ik wens je alle goeds!
Lieve groetjes, Evelyne

Anneke zei

wat een prachtige post marijke en heerlijk om jou verhaal er bij te lezen.
en zo mooi verpakt in een prachtige boodschap.
je foto,s geven een goed beeld van deze boodschap en ze zijn zo mooi van kleur.
fijn weekend meisje en liefs van An

Anita zei

Hi lieverd wat een ontroerende mooie post.
Maar ook een om bij stil te staan ....
Gelukkig heeft Benjamin een hele lieve juf Muis.

Je boodschap is duidelijk en zo waar.
Aan verdriet hangt geen kaartje, geen gebruiksaanwijzing. Ieder zoekt hierin zijn eigen weg.
Ik schenk je gewoon even twee armen om je te omarmen !!!
Fijn weekend groetjezz lfs mij xxx

Fia zei

Ach wat een zielig verhaaltje met een goed einde......wat een lekkere toet heeft Benjamin..
Marijke wat kan jij leuke verhaaltjes schrijven een kinderboekje zou over de toonbank vliegen uit jouw hand geschreven.
Een hele lieve post vind ik dit.....daar kunnen veel mensen hun ogen voor openen.

Liefs Fia

Chrissie zei

Dag ook jij lief vriendinnetje,
Ik wens jou ook een spetterend weekend en heel veel zonnestralen voor een prachtige Zondag morgen.
Hele dikke knuffel Chrissie XXXXXXXXXXXX

Loesje zei

Dat heb je op een heel mooi,en aparte maniet in beeld gebracht!

Het verhaaltje is zo waar en herkenbaar.

fijne weekend

Rikke zei

Hey :0)

Thank you for the nice words on my blog.
You have a beautiful blog.

Love Rikke

Christiene zei

Ha Marijke,wat een mooi verhaal heb je in beeld gebracht, zo mooi en misschien voor veel herkenbaar.Het zijn schatjes dit drietal.Dit was weer genieten.
Groetjes en een gezellige zondag.
Christiene.

Vicky Lovejoy zei

Hi Marijke
You have such a beautiful blog and you creations are wonderful!!!
I love the story of Little Benjamin and Mouse
I wish for a world without judgement, only love.
Thankyou so much for the beautiful comment you left on my blog, I will follow your blog too.
Hugs
vicky xxx

Astridbears zei

Lieve Marijke
wonderful story with your Benjamin and your beautiful Mouse!
Merry Christmas and lovely greetings
hugs
Astrid

Anoniem zei

Dear Marijke,



We wish you and all your Family HappyChristmas and all the Best in New Year 2012.Very much health and new gorgeousdolls wish you with big love Fajmanovi

Mayflower zei

Wat een heb je deze ware woorden mooi verpakt in dit verhaal over de kleine Benjamin.
Als iedereen deze woorden ten harte zou nemen dan ziet de wereld er een stuk mooier uit.

Ik wens je hele fijne Kerstdagen.
Lieve groet, Mea

rosarod zei

Hallo Marijke, dat schattige kleine muis! en de oude pop ziet er prachtig uit, ondanks het verstrijken van de tijd. Zoals altijd een plezier om je blog te bezoeken. Je kunt me bezoeken in www.elartederosia.blogspot.com knuffels, Rose M

rosarod zei

Hallo Marijke, ik merk dat je een baan die wordt gedaan geïnspireerd door uw werk. De entree is uw obligatie, is in www.elartederosia.blogspot.com. Laatste nacht als ik onthullen, misschien een beer en een muis te maken kwam uit .... ha, ha, ha. Dus ik kleed als deze crème sephia en als het gaat om kleur, ik meeleven met u mee! knuffels. Rose M

Anoniem zei

Lieve Marijke.



We wensen je hele fijne feestdagen en vooral een heel gezond 2012!!!



Hele lieve groetjes xxx



Edward

&

Annemarie

Anoniem zei

Lieve Marijke.



We wensen je hele fijne feestdagen en vooral een heel gezond 2012!!!



Hele lieve groetjes xxx



Edward

&

Annemarie

Cosy Life by Elly zei

Hey Marijke..Wat een mooie blogs heb je zeg. Ik heb net ff opje andere blog gekeken en daar had je ook alzulke mooie dingen op staan. Echt prachtig!! Ik ga jou ook volgen en ik vind het erg leuk dat je mij ook volgt. Je bent van harte welkom.
Ik wil je alvast hele fijne en warme dagen wensen en een gezond 2012.
Fijne avond verder en lieve groetjes, Elly

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hoi Marijke heb even een mailtje naar je g mail gestuurd ....fijne dag lieve groet rosita

duendes zei

Felices fiestas y un Ano Nuevo lleno de bendiciones!!!
con mucho amor ,Duendes.

't Glimmenhofje zei

Hé lief, mooi en warm mensje!!
Wat een hoop berichtjes heb je alweer op deze post gehad en wat heerlijk toch dat er zoveel mensen zijn die jou een warm hart toedragen! Dat moet toch wel een heel fijn gevoel geven....
En nu de kerstdagen bijna voor de deur staan wilde ik je nog even een extra groetje sturen om je te laten weten dat ik nog aan je denk hoor, en je gauw weer even een lekkere kletsmail ga sturen, maar ben een beetje aan het overleven met de hoofdpijnen die weer feest vieren...(geef mij dan liever gewoon kerst...maar goed...).
Maar ik stuur je even een dikke kerst knuffel en heel veel liefde voor het aankomend weekend! Groetjes van Joyce en familie. xxx

Contrastes-Rosa Mª zei

Gracias por pasarte por mi blog, así he podido ver lo maravilloso que es el tuyo, lo miraré con más detenimiento, ahora te deseo !Feliz Navidad¡ Espero encontrarnos en este mundo mini, osos y muñecas el próximo año, que sea próspero en todos los aspectos de la vida.
Besos
Rosa

Gonny zei

Hallo Marijke,

Dankjewel voor je bezoekje aan mijn blog en welkom als volger.
Je hebt zelf ook een erg leuk blog.
Meld mij ook aan als volger.
Fijne avond en goed 2012.

Groetjes, Gonny