donderdag 8 december 2011

We zijn allemaal Engelen...

Lieve lieve meisjes...
Ik wil jullie zo graag bedanken
voor alle mooie, hartverwarmende
woorden op mijn blog.
De mailtjes met lieve troostende woorden
hebben mijn ziel zo'n goed gedaan.
Ben zo blij dat ik jullie ken!


We hebben vanaf zaterdag een hele verdrietige,moeilijke en drukke tijd gehad.En gisteren hebben we Frank naar zijn laatste rustplaats gebracht.We hebben afscheid van Frank genomen..het was een zware een moeilijke dag...vooral voor de vrouw van Frank en onze schoonzus Ineke..
En de wereld draait gewoon door..hoe onvoorstelbaar, en een leeg gevoel we allemaal hebben...
Toch ondanks mijn verwarde en verdrietige gevoelens wilde ik deze post plaatsen over Engelen..want we zijn tenslotte allemaal Engelen...

Wij zijn allemaal Engelen
met slechts een vleugel...
We kunnen alleen maar vliegen
als we elkaar omarmen...!

Ik hoop dat jullie het kunnen begrijpen dat ik niet veel bij jullie ben langs geweest...ik kom wel weer hoor, maar ik moet even tot mezelf komen, en weer een beetje mijn rust vinden.


Liefs...jullie blogsis Marijke

47 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heb een post gemist zie ik ...wens je heel veel warmte en liefde in deze moeilijke tijd pas goed op je zelf en heel veel sterkte met ze alle, zou een kaarsje voor jullie branden ...dikke knuffel van mij ...rosita

Zaanse Zolder zei

Wat heb je dat mooi verwoord meis.
Even rustig aan nu, zorg goed voor jezelf.
xxx Syl

vrouw Hommel zei

Wat een prachtig ontroerend gedichtje samen met de foto's.
Dit heeft tijd nodig, heel veel tijd.
lieve groet

Carla zei

Lieverd...neem je tijd...dat mag...dat moet zelfs.
Wij gaan nergens heen hoor.

Dikke knuf...Carla.

Anoniem zei

Lieve barones,

Ik heb even geen woorden ,maar wat heb je het mooi geschreven...,ik wil je veel sterkte wensen ,en rust maar lekker uit .

veel liefs van mij,dikke kus caroline xxx

cristall zei

Muchos ánimos amiga!!! Besos desde España!!!

Elly zei

Neem jij nu maar lekker je rust hoor, want je moet wel de tijd nemen om dit grote verlies weer een plekje te geven tenslotte.
Heel veel liefs, Elly

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Meisje, neem alle tijd om dit grote verlies te verwerken.

Wat is dat heerlijk zoveel bemoedigende woorden van je blogsisters en dat is wat we nodig hebben in tijden van verdriet.

Een dikke knuffel en veel liefs,

Loes

Pink Princess zei

Knuf van mij voor jullie allemaal meis ♥

Christiene zei

Ha Marijke,dank je wel voor je lieve wensen.
In deze zo moeilijke zware tijd voor jou en je familie.neem de tijd Marijke
heel veel liefs
groetjes Christiene.

Anita zei

Lieve Marijke, een prachtige engelenpost ondanks dit hele grote verdriet. Er zijn engelen om je te dragen, altijd !!! Heel dichtbij en verweg. Neem je tijd. Ik wens je alle Liefde en warmte om je heen.
Een virtuele knuffel van mij komtie xxx

Francien zei

Ik wens je heel veel sterkte in deze donkere tijd Marijke.....houd de moed erin en laat je verdriet vrij dan kun je het vlug een plekje geven.....groet en omarming.....Francien.

BROCANTERIE DERDIJK zei

Dit verdrietige nieuws heb ik helemaal gemist wat vreselijk voor jou en je familie. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

Liefs,
Esther

sirkkis zei

Kun mielessä on suru päällimmäisenä. Tuntuu sisällä kipu jonka vain aika parantaa ja muistot tekee kultaisen reunat. Voimia sinulle :)

Anoniem zei

Hallo lieve marijke,

Nog gecondoleerd met het overlijden van je broer.
Ik wens jou en je hele familie heel veel sterkte de komende tijd.

En ik wilde je ook nog even bedanken voor het Prachtige kastje.

En hele dikke knuffel,
Ingrid

Kris zei

Beautifully said Marijke...please take all the time you need to rest and grieve for your brother. It is all a part of the circle of life which we all will partake of someday. And when it is our time, we will all be united again with those we have loved and lost.

You are in my thoughts and prayers.

Kris

Evelyne zei

Ik heb het berichtje " verdrietig nieuws gemist", dan zie ik engelen en denk aan je dochter ,die mogelijk haar baby'tje verloren heeft! Ik schrik en lees dan het bericht dat je broer overleden is.
Marijke ik wens je alle liefde, die je zo hard nodig hebt om dit verlies een plekje te kunnen geven.
Dikke kus van mij, sterkte, Evelyne

bijzonder-oud zei

Doe rustig aan en neem je tijd, denk aan jezelf.

Heel veel sterkte nog!
Lieve groet,
Yolanda

Thuis bij Tjits zei

neem je tijd en je rust lieve Marijke.. vele hebben het al gezegd.. maar het is zo nodig!!

ik wens je veel liefde en kracht,
Tjits

Carine zei

Inderdaad Marijke neem wat tijd voor jezelf, je zult het nodig hebben want het leven gaat gewoon door hoe moeilijk we het ook hebben.
Je bent niet alleen, we zijn in gedachten allemaal bij jou.

Liefs
Carine

Fia zei

Wat een lieve engeltjes en een prachtige spreuk Marijke...
En wat zal het in en in triest geweest zijn....ik heb vaak aan je moeten denken.
Het zal moeilijk zijn om de draad weer op te pakken en weer verder te gaan met je levenje moet door een rouwproces heen en dat kost tijd meis neem die tijd hoor....ik snap heel goed dat je hoofd nu er niet naar staat om de blogs te bezoeken dat komt wel weer.

Nog heel veel sterkte hoor..
Liefs en een knuffel..
Fia

Chrissie zei

Ha Marijke, heel begrijpelijk dat je even tot rust moet komen, het is zo onwerkelijk wat er allemaal met je gebeurd de laatste tijd.
Dat vreet aan je.
Doe maar kalm aan, we zien je vast wel eer snel langs komen op onze blogjes.
Voor nu, alle lief engel van een vriendin.
Het ga je goed, liefs Chrissie

Zazoe zei

Lieve Marijke,

Je bent zelf een échte engel om, tijdens deze intens verdrietige dagen, nog aan je blogsisters te denken. Deze prachtige blog laat zien welk een mooi mens je zelf bent!

Neem je tijd, komt tot je zelf, laat het verdriet toe en laat je omarmen door alle lieve mensen om je heen.

Lieve groet en een dikke knuffel, Nina. XXX

Sezoentje-Sonja zei

Zo waar Marijke, dat we slechts één vleugel hebben en alleen niet kunnen vliegen, we hebben gewoon elkaar in deze wereld nodig om iets te kunnen betekenen.
En de troost dat er engelen over ons waken,je ziet ze niet maar ze zijn er wél.
Heel veel liefs van Sonja

Riet zei

Wat een mooie engeltjes en ik hoop dat de engeltjes je kunnen helpen om je verdriet te verwerken lieve Marijke.
Liefs vbn Riet

Le Style zei

Lieve Marijke,
Zo mooi de engelen en de prachtige tekst.
Hoop dat de engelen nu even jou dragen.....
Neem je tijd.....
Zoveel liefde & sterkte !!

Liefs, Harriëtte

iene zei

Ik zie nu pas je bericht, wat verdrietig.
heel veel sterkte gewenst
groetjes
Evelyn

"Création" zei

Lieve Marijke,

Zo moeilijk allemaal, nog maar zo kort geleden en het leven gaat gewoon door inderdaad onvoorstelbaar.......
Het voelt zo onwerkelijk allemaal.

Lief meiske neem alle rust om weer een beetje tot jezelf te komen, leef erg met je mee.
En wij allen slaan een arm om je heen hoor.

Veel sterkte lieve meis,

Liefs Josephine

Heleni zei

Lieve Marijke,
In ons "droomwereldje" is het altijd fijn,
In het echte leven is zo vaak veel pijn
Daarom zijn ze belangrijk, onze dromen
om zware tijden door te kunnen komen........

liefs Heleni

Kays Kids zei

Dear Marijke, I feel for you. You will fly again because I will hug you.
Hugs
Kay

Created by Essie zei

Lieve Marijke

Ik lees nu het pas het verdrietig bericht en heb net het vorige blogpost ook gelezen.
Wens je komende tijd Veel sterkte

Liefs
Esther

Antonia zei

Denk nu maar even aan jezelf Marijke! Dikke knuffel van Anja

Jeanette zei

Nog gecondoleerd Marijke, ik lees nu pas je berichten maar wat een verdrietige berichten. het zijn gebeurtenissen die ook helaas bij het leven horen maar als zoiets in je igen familie gebeurt ja..dan is alles wel heel dichtbij hè. denk even goed om jezelf en ik wens je heel veel sterkte ook voor je familie...

Liefs..

The Bear's Blog zei

Dear Friend,

You are in "a time for healing".

Hugs

BOXERGEK zei

Lieve Marijke,

Ik heb je vorige post gemist, en lees dit nu.
Wat een vreselijk bericht, ik wens je heel veel kracht voor de komende tijd.

Een prachtig gedichtje heb je geschreven.

Liefs,
Esterina

lien zei

Lieve Marijke,
Dat gedichtje hoorde ik jaren geleden in het Engels (We are each of us angels, with just one wing and we can only fly, while embracing each other) Ik vond het zo mooi dat ik het heb opgeschreven in een speciaal boekje en nu lees ik hier.
maak je svp niet druk dat je niet op onze berichtjes reageert, denk liever aan jezelf! Veel sterkte xxx

maddyrose zei

Dear friend,
My heart goes out to you in your time of loss. This is a lovely post with the beautiful angels, let them bring you comfort.
Love to you,
Maddyrose

Miss Petula Pie zei

Dear Marijke,
We wait for you .... and the Angels are on our side
Hugs
Patrizia - Miss Petula Pie

... andělské snění ... zei

Hi, thank you very much for your visit on my blog and I am very happy and pleasantly surprised by your blog. It is a well full of ideas and beautiful, gentle, romantic things that are very close to my heart and kind. I do not like cool modern style, but wonderful old things of which breathe the years long past. In our new home I have in store a couple of old pieces of furniture that await them when I go in the spring and give them a new coat, and how I look at your photos, draw for inspiration here for their renovation. Beautiful Advent wishes Margaret

AgueroSandra zei

Marijke ,un gusto conocerte pasaste por mi blog y te quedaste gracias, ahora entro al tuyo y primero veo ángeles y ya me dicen que sos una persona muy espiritual y descubro que estas pasando por un dolor muy grande, Marijke solo piensa que a tu hermano Dios lo eligió para que este con el porque aquí ya cumplió y con eso uno tiene que transcurrir el camino que nos toca vivir y esperar a que el Señor nos llame, entonces aprendemos a vivir mejor en esta tierra maravillosa y tratar de dejar lo mejor de uno , te mando un beso muy grande y para tu familia que Dios ilumine tu camino, hasta pronto, Sandra.

Colleen zei

Marijke....I am sorry, my heart is with you....you are so loved and tome will heal.......... Love colleen

anita zei

lieve marijke wij wensen jullie sterkte toe, en wil je bedanken voor het jurkje en andere snuisterijen was er super blij mee.
groetjes anita

justwendy zei

Ik wens jouw en je familie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Pas goed op elkaar.

liefs wendy

Marjanne zei

ik had deze post gemist, wat mooi dat we allemaal engelen zijn met één vleugel... we moeten elkaar dus wel omarmen als we hoger willen...sterkte meidje

Pamela (brocante en rozen) zei

Lieve Marijke,

Dat heb je mooi gezegd Marijke. Engelen zijn altijd bij ons.

Liefs Pam

Злата Вдовина zei

Здравствуйте,Марийка! Я понимаю ваше горе. 5 месяцев назад погиб мой муж.Теперь я тоже не могу летать, мое второе крыло умерло. Но у меня остались мои дочки, мои маленькие девочки- мое большое счастье. В них я беру силы, чтобы жить дальше. У вас тоже есть люди, которые вас любят, есть много друзей и читателей. Обнимаю вас , чтобы вы на минуту смогли снова взлетать.

Anoniem zei

Dag lieve engelen. Er is zoveel wat ik wil zeggen. Maar weet niet waar ik moet beginnen. :) Ik hou van jullie, en deze engel is ook onderweg. Dit jaar word ons jaar! :)

My anglic love,

archangel Samuel