woensdag 14 september 2011

We zijn weer terug...en de oerang oetan baby Lilly...

































Heey lieve schattekes,
Hier eindelijk weer een post van mij...en wat voor post, een hele grote dit keer,daar ik jullie zoveel wil laten zien en vertellen.Londen was natuurlijk heerlijk..we hebben zelfs zomerse temperaturen gehad.Het was net een minivakantie, het lijkt wel of we een paar weken weg zijn geweest, zoveel hebben we gezien en beleefd in Londen. We logeerden in het Nothing Hill hotel, deze naam en de voorgevel straalde zoveel moois uit, maar in werkelijkheid was dit een ontzettend vies en gedateerd hotel...en het ontbijt was ver beneden pijl, maar dit alles heeft ons..zo ontzettend laten lachen..gewoon zere buiken en tranen over onze wangen...hahahaha...we hebben later  in de stad gegeten, en dit was wel schoon en lekker, dus niks aan de hand.Thea, Michel,David en ik hebben gewandeld in de bus en metro gezeten...en in het park hebben we een koffie gedronken bij de kleine eekhoorntjes..dit was zalig, daar het heerlijk weer was. We hebben erg genoten van Londen en ook van elkaar, wat was het toch ontzettend gezellig zo met z'n viertjes! De beurs was druk..er stond een rij mensen voor de deur..kijk maar eens op de foto hierboven, wauw..wat een drukte.Op de beurs was het een mooie belevenis, daar je altijd weer vrienden en bekenden tegenkomt,en het is natuurlijk heerlijk om elkaar te ontmoeten en een klein beetje bij te praten..niet te lang want het was behoorlijk druk, zelfs een rondje lopen was erg moeilijk dit keer, dus ik heb niet zoveel foto's van de beurs kunnen nemen, en de foto's die ik heb genomen zijn niet erg scherp, daar we vergeten waren de flitser aan te zetten! Er was dit keer erg veel belangstelling van Japan..er zou een stukje in een Japans tijdschrift verschijnen...wat een eer! En mijn eerste schepseltjes zijn verkocht aan Natasha Kataeva, deze berenmaakster komt uit Rusland en stond ook met haar eigen beren op deze show, deze ontzettend aardige dame ontmoet ik op de beurs in Moskou of St.Petersburg, en nu dus in Londen...grappig is dat toch.Altijd neem ik voor mezelf een leuk kadootje mee van iedere beurs,  ...en dit keer ben ik hopeloos verliefd geworden op dit pas geboren oerang oetang babytje Lilly...is het geen schatje? Kijk haar lieve oogjes eens stralen...en super hé dat ze op haar duimpje en vingertjes kan sabbelen...
Blogsissies...nu zal ik nog wat kiekjes van Londen laten zien..en hoop dat  jullie net zo genieten van de foto's als dat wij hebben gedaan...













Toedelssssssssssssss..... ik wens jullie allemaal een prachtige dag....Marijke

60 opmerkingen:

Anita zei

Whaha wat een práchtige post !!!!!
Héérlijke plaatjes uit een fantastisch London
maar meer nog ben ook ik verliefd op Lilly :-)
Dat beloofd nog meer moois hihi
En al die beren maken even het kind in me los.
Ik kan me voorstellen dat jij je daar als de bekende vis in het water voelde ;-)
FIJNE DAG
Groetjezz lfs mij

Ineke van den Akker zei

Wow! Wat mooi allemaal. Bedankt dat je dit met ons wilt delen.

nelli_sazonova zei

Thanks for such quantity of beauty!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Tjeemie wat een mooie foto's zeg zo mooooiiii wat zou je genoten hebben daar .....en dat aapie wat een schatje ben er verliefd op hahahahah .... zie dat je heerlijk genoten heb .... wens je een fijne week toe lieve groet rosita

my day zei

Hoi lieve Marijke,
wauw meis,wat een geweldige foto's van Londen, geniet helemaal met je mee. Je stand ziet er super uit en aaaahh...wat een schatje is Lily, kan me helemaal voorstellen dat je hopeloos verliefd bent geworden op haar.
Zo te zien heb je echt een geweldige tijd gehad in Londen (je straalt helemaal op de foto's) en veel lieve mensen ontmoet, geniet nu nog maar even lekker na lieverd, dit heb je echt verdiend.
Liefs en een dikke knuf van mij,
Ingrid.

Sezoentje-Sonja zei

Wat een prachtige reportage is dit Marijke, zoveel mooie spulletjes, het is vast en zeker de moeitte geweest!
Je aapje Lilly is een schatje zeg, mooie aankoop!
En Londen, zo een heerlijke stad, weet ik nog uit mijn studententijd, pfff, alweer zolang geleden :))
Heb je de lijfwacht op de laatste foto niet stiekum in zijn zij geknijpt, haha, die verroeren geen vin hè ;)))
Fijne week verder van Sonja

Elly zei

Heeee Marijke.
Je bent er weer!!! Wat heerlijk dat je het zo leuk gehad hebt. Je foto's zeggen weer genoeg. En Lily is inderdaad een droppie!

liefs, Elly

Rozen van Papier zei

Hallo Marijke,

Wat een geweldige foto's. Heb jij écht zoveel dieren gemaakt? Heel leuk!! En die een met die mooie roos op zijn hoofd!Dat zie ik gelijk natuurlijk.
Ook leuk die reportage van Londen en jij naast die man met die helm, wat een grote vent, of ben jij zo klein ? Fijn dat je zo genoten hebt!

Liefs Janny.

Carla zei

Oh lieverd...zit hier weer met open mond!!
Als ik al die schatjes zie, dan smelt mijn hart.
Die kopnijnen...ach die zijn toch ook weer té leuk!!
En al die foto's....je kunt wel zien dat jullie het geweldig gehad hebben daar!!
En die oerang oetang baby..,.daar word je toch direkt verliefd op!!
Ik heb in ieder geval weer genoten van je post.
Ik wens je een fijne dag...

liefs Carla.

Carla zei

Moet natuurlijk konijnen zijn...kan weer lekker tikken...pfff....waar zit ik met mijn hoofd!!

Kays Kids zei

Thank you so much for sharing your photos of Hugglets. I would love to be there although it is too far for me. So how lucky are we that you share all about it. Your stall always makes me swoon. I love your bears so much.
Sounds as though you had time to have a look around. I laughed about the accommodation!!!!

Conni zei

Ohhhhh, wie schön! Vielen Lieben Dank für so viele wunderbare Fotos!
Toll, dass es so eine gute Show war. Auch die Bilder von London sind schön.
Ich muss mir diese Stadt unbedingt auch einmal anschauen.
Liebe Grüße Conni

Thuis bij Tjits zei

wat een heerlijke genietpost!! en dat lieve aapie die wil toch iedereen, super!!!
en je Londonfotos zijn ook om van te smullen, ben er nog nooit geweest helaas.

lieve groet, Tjits

Marjanne zei

prachtige foto's, mooie beren en wat een snoesje dat apie!!! Het hotelletje zag er aan de buitenkant wel mooi uit, maar vanbinnen dus niet,en van het ontbijt moet je het toch hebben in Engeland...

cristall zei

Fantástico!!!! Besos!!!

ByVonneThuis zei

Wauw, prachtige stad en zo te zien een geweldige beurs. Ik kan me voorstellen dat jullie genoten hebben.
En gefeliciteerd met Lilly, een hart veroverende aanwinst.

Groetjes Yvonne

maddyrose zei

What a beautiful post filled with so many lovely creations and sites of London. I've always wanted to go to London but have never been able to so now I enjoy the pictures of someone who was fortunate to do go and share so many photos with us. I love you little Lily. She is amazingly real and oh so sweet. Thanks for sharing these wonderful pictures.

Joanne@ Desertmountainbear zei

Beautiful, and thank you.

Astridbears zei

wonderful photos dear Marijke!!! Thank you for this beautiful show
hugs
Astrid

rosarod zei

Marijke Hallo, Eerst zal ik u vertellen dat de foto's mooi zijn! Ik ben er zeker van was een aangename reis! De baby orang-oetan ziet er zo schattig! niet om uw prachtige werk te vermelden! Ik heb echt geboeid, zeker al die mensen die hebben jullie creaties, zouden meer dan gelukkig zijn! hugs, Rose Marie

WishYouWereHere zei

Lovely photos! Thank you for sharing! xoxo Janice

Objets de Charme zei

Oh! wat heerlijk heb jij het gehad.
Ik heb genoten van de foto's.
Heerlijk, ik ben ooit 1x in Alexandra Palace geweest.
Londen is echt super leuk en gezellig.

Wat straal je!!!!!,heerlijk om te zien.
De oeran oetang is zooo lief, net echt.
Meis, geniet maar lekker heel lang na van je mooie dagen.

Liefs en groetjes, Alexandra.

thea zei

hoi marijke wat was het toch ontzettend leuk in londen erg veel gezien en vooral veel gelopen ,en zeker veel lol gehad . vooral het uitzicht vanuit de hotel kamer was al een lachbui waard [blinde muur] zeker voor herhaling maar dan niet hotel notting hill dikke kus thea [teun bears]

Mayflower zei

Ohhh....wat een heerlijke post lieve Marijke. En wat een prachtig gezicht al die prachtige beertjes bij elkaar.
Wat leuk dat je wat van je eigen prachtige creaties heb kunnen verkopen aan deze Russische dame.
En wat heb je jezelf een prachtig kado gegeven, ik ben er helemaal verliefd op, dat schattige koppie en die twinkelende oogjes, echt prachtig.
Ook je foto's van London geven een heerlijke week weer, het genieten straalt van de foto's af.
Wens je een fijne avond.
Lieve groet, Mea

Anoniem zei

♥The digital bakery♥ zei
Hey lief paperdolletje!!!!!!

Daar ben ik dan!!
Eindelijk he.....
Ben eindelijk weer even uit de 7 de hemel
[ heel even hoor, ga zo gelijk weer terug ] speciaal voor jou!
Vind je namelijk een geweldig lief dinnetje....eentje die er voor me is in VOORSPOED en tegenspoed! Dat zoiets kan ontstaan door een simpel blog.
Echt geweldig!
Ben een tijdje hier weggeweest maar ben weer stiekem aan begonnen met bloggen.
Wist dat je nar Londen was en zit nu heerlijk te genieten van je kiekjes en belevenissen in Great Britain!...
Meis meis...twas duidelijk genieten!
Wat een mooie spulletjes en leuke kiekjes.
Ga je snel weer even bellen om bij te klessen.

Voor nu vast een dikke kus uit het Zeeuwse
je vriendin en paperdolletje
Marianne

14 september 2011 10:44

Marijke van Ooijen zei

Hay lief Marianneke,

Meisje wat ben ik toch blij dat je even speciaal voor mij uit de zevende hemel bent gekomen hihihi..
Hoop dat je liefdesvlindertjes nog lang om je heen blijven vliegen..lief paperdolletje.

Enne...het is ontzettend leuk om je vriendinnetje te mogen zijn en vooral in voor en tegenspoed..
Je bent een superlief mens met een warm hart!
Ben zo blij je te kennen..

Wacht je telefoontje af en dan klessebessen we lekker verder..

Dag meiske..alle liefsssssssssssssssssssss...
Marijke

"Création" zei

Hey lieve Marijke,

Wat een heerlijke sprankelende post, je straalt helemaal op de foto's zo fijn om te zien. Dat de beurs en het samenzijn met vrienden in het heerlijke Londen een succes is geweest en een heerlijke tijd is heel goed te zien op de foto's. Zie jullie in gedachhten al heerlijk in dat park zitten en wat fijn dat jullie het zo getroffen hebben met het weer.

Wat had je toch een PRACHTIGE collectie bij je, en geweldig de verkoop van een aantal schepseltjes aan de berenmaakster uit Rusland.

Ohhhhhh en dan jou aankoop, die schattige Oerang Oetang Lilly....... Zooooooooo vetederend en lief, kan me heel goed voorstellen dat je daar helemaal verliefd op bent. Prachtige gemaakt zo levensecht, echt schitterend!

Je foto's uit Londen zijn SUPER, ben ook altijd helemaal gek op al die prachtige beelden, in wel land dan ook, echtgenieten is dat.

Lieve schat fijn dat je er weer bent, en geniet maar heerlijk na van alle belevenissen in Londen...

Alle goeds en liefsssssssss ♥
Josephine

Antonia zei

Superleuk dit reisverslag Marijke echt genieten! Ben ook helemaal in love met Lilly, wat een droppie. En straks ook nog beroemd in Japan, zo fijn voor je. Nu lekker nagenieten, lieve groetjes Anja

Riet zei

Wat een heerlijke ervaring Marijke zo'n paar dagen Londen en je succes op de beurs. je poppen zijn allemaal zo fantastisch en nou heb je nog een orang oetan ook,Het lijkt wel echt. Beeldschoon. Jammer dat het gotel niet helemaal naar wens was maar gelukkig konden jullie er om lachen.
Lieve groeten van Riet

't Glimmenhofje zei

Hoi Hoi Marijke!!
Als ik al die berichtjes zo lees, dan kan ik er bijna niks meer extra aan toevoegen, want het is allemaal zo WAAR!!! Heerlijk mens ben je en dat straal je uit in je blog, op je foto's en op je website. Ik moet achteraan in de rij aansluiten wil ik ooit een glimp van je opvangen en je uberhaubt ooit te spreken krijgen....en dan nog zo bescheiden zijn...hihihii.
Maar het is je zo gegund en je hebt echt zoveel moois te bieden!
Je zei op mijn blog dat je vereerd was met mijn lovende woorden, maar lieve Marijke...je bent veel te bescheiden...alle eer gaat echt naar een heel creatief mens!! Ennee...ik voel me juist vereerd dat je mijn woorden uit je gastenboek ook hier wil plaatsen....slik....
Stuur je in ieder geval een hele dikke knuff, en meen het als ik zeg je ooit eens hoop te ontmoeten en je prachtige werken te mogen aanschouwen. Groetjes, Joyce.

lorkam zei

Dear Marijke, thanks for the interesting and beautiful reportage from London! little Lilly is amazingly real! I love her!
hug
Larisa

Happy-Sonne zei

Dear Marijke
Very nice your post. You have made so beautiful pictures. I love London!
Have a good week. I send you a lot of greetings from Switzerland.
Hugs Yvonne

Anoniem zei

Hello Marijke,
I love this post and is so happy for you that you have been to London. One of my favorite places.
Such lovely photos you have taken there.
The small boy dog and girl dog that are sitting together are so lovely.
Hugs Eva Agnes

Anoniem zei

Adréa Van Crombrugge 15-09-11 10:31:51 Lieve Marijke.
Je hebt een heel mooie blog,ik krijg er een warm gevoel als ik naar die mooie beren kijk.Zelf maak ik ook beren en schilder er bloemen op.Je blog staat ook op mijn profiel zodat de vrienden er ook kunnen van genieten,ik raad het ze zelfs aan om te gaan kijken zo blij ben ik er mee.Ik dank je van harte met zoiets moois,vriendelijke grt.een verwante ziel .

Wateringen zei

Lieve Andréa,

Meis wat een ontzettend lief berichtje!
Ja wat doet me dat toch goed...en ik wordt er heel erg blij van..dank je!
Zou graag eens jouw beren willen zien..maar ik weet niet waar ik je blog kan vinden, want dat staat er niet.
Misschien kun je me jouw blog doorgeven zodat ik jouw beren ook kan bewonderen.
Je kunt me je blog ook mailen, op de zijbalk staat mijn mailadres.

Lieve Andréa hoop van je te mogen horen..

Liefs en goeds,
Marijke

vrouw Hommel zei

Lieve Marijke,

Ontzettend lief , je reactie op mijn blog, doet mij heel erg goed.
Maar nu over jou: wat een prachtige foto's van al die mooie stands. De konijnen, beren, ed teveel om naar te kijken. En dan nog de herkenning van de londenfoto's.
Tot slot , ik kan mij heel goed voorstellen dat je verliefd bent geworden op het oerang oetangthe. Ik dacht eerst dat ze echt was, zo knap gemaakt!! Daar kun je niet aan voorbij lopen, ik was er even stil van.
lieve groet van Karin

Anoniem zei

Lieve Barones,
Vol bewondering heb ik naar jou mooie foto`s zitten kijken .....,en ik weet nog dat ik laatst bij jou was en je het heel druk had met alles en voor de beurs ,maar wat heb je hard gewerkt !!!!Het hele berenwinkeltje is weer vol:-)),en echt marijke stuk voor stuk zijn ze beeldschoon ,en zou ik ze allemaal willen hebben ,omdat jij je berenkinderen een ziel geeft...,apenkind lily is echt schattig net een echt aapje ,lieve marijke rust maar lekker uit ,we spreken elkaar snel goed ,liefs van mij caroline xxx

Vintage Girl zei

Dear Marijke,

love your post...wow...wonderful photos. It seems, you´ve had a lot of fun.
I hope we also will visit London sometimes.

Your Orang-Utan-Baby Lily is alsolutely adorable...i love Orang-Utans...last week we visited the zoo and most of the time we spent to watch the Orang-Utan-Family with her baby....so sweet!!

Big hugs,
XOXOXO
Birgit

Maia zei

Hoi hoi,
Over aandacht op de beurs heb je niet te klagen gehad zeg wat druk! En iedereen vond het natuurlijk prachtig wat je gemaakt hebt!
Wat een prachtige plaatjes!
En die foto's echt lachen met die wachters dat heb ik ooit (lang geleden toen ik tiener was) ook geprobeerd ze lachen niet hoor!
Mijn dochter gaat over 4 weken naar Londen met haar klas echt genieten hoop dat ze mooie foto's maakt.
Dat hotel, ja ook wij hadden dat toen smerig zelfs met rattengif onder ons bed brrr.
Ziet er zo prachtig uit van buiten wel lachwekkend dat je dat zo vaak hoort over de hotels in Londen.
Je hebt het in ieder geval erg naar je zin gehad gelukkig!
Lieve groetjes Maia
Oeps vergeet: kei schattig je baby aapje!!!!!

Larimar zei

Liebe Marijke,

Vielen Dank für deine Aufmerksamkeit!))) Dein Blog ist fantastisch und es ist wie ein Märchen)))Ich bin froh, dass ich dein Blog gefunden hab))

Schöne Grüße


Nina

Nina

Anneke zei

wat een prachtige post marijke,
de foto,s zijn zo leuk en wat had je een prachtige stand met opstelling.
hier kan je weer goed op terug kijken.
fijn weekend meisje

Fia zei

Zoooo hier ben ik even voor gaan zitten hoor Marijke wat een ontzettend leuke en verrassende post!!
Ik heb echt genoeten van al die prachtige plaatjes en de schattige Lily ahhh wat een lieffie !!!
Maar.....jij staat er wel erg ondeugend op....hahah leuk !!!!

Fijn weekend..
Liefs Fia

anita zei

Marijke,
Nou nou dat ziet er weer fraai uit, je hebt ze de oogjes weer uit gestoken denk ik!
Ik vind het maar knap hoor gefeliciteerd met zo'n prestatie.
Ben benieuwd naar je boek, komen hier ook patronen in of is het een kijk en zwijmelboek?

Ik kijk er graag naar uit,
Liefs Anita

Anoniem zei

Dag lieve Marijke,

Wat een prachtige foto's allemaal!! Je stand op de beurs ziet er ook heel mooi uit, alles past zo goed bij elkaar, wauw! En je Oerang Oetang...wat een snoepie, heel begrijpelijk dat deze mee naar huis is gekomen! Heb je al een mooi plekje voor deze schat gevonden...?
Zij zal het vast erg goed bij je gaan krijgen!!

Veel liefs van Jacqueline

idémakeriet zei

Wat ontzettend fijn dat je het zo gezellig hebt gehad daar in London.
En wat heb je een schatje mee genomen, ik was er ook voor gevallen, knuffel hem maar lekker veel.
Je poppen en beren hadden een mooi plaatsje daar op die beurs, het zag er heel erg gezellig uit.
Top werk.
Fijn weeekend.
Lieve groetjes Gerda

Anoniem zei

Joyce Glim 13-09-11 22:52:43 Lieve Marijke, nog niet eerder had ik je site bekeken, vraag me niet waarom, maar kwam meestal niet verder dan je blog... Maar wat een geweldige dingen heb jij de afgelopen jaren bereikt en wat leuk om dat via je site mee te beleven. Het is net of ik je zo weer een stukje beter leer kennen. Heb de hele avond rond geneusd tussen je foto's en het zijn echt prachtige poppen die van jouw hand zijn gekomen.
Ik bewonder je zeer!! Dat deed ik al omdat je blog ook zo mooi is en een beeld geeft van al je moois, maar je site is nog uitgebreider. Ik ga eens kijken of ik via mijn boekhandel ook een boek van je kan bemachtigen want ik ben fan hoor!! Hoop je ooit te zullen ontmoeten en eens lekker met je te kunnen kletsen. Stuur ik je de hartelijke groetjes en tot de volgende keer op jouw blog...of de mijne...groetjes, Joyce Glim.

Lovey zei

Oh my goodness so much talent and beauty! Oh so amazing!! You are so beautiful my friend!! You must send me one of your dolls...you are simply my best inspiration!!! Love to you! Lovey

Nadiake zei

ok hals over kop ben ik verliefd geworden! ja hoor op Lily zo'n schatje! ik kan er naar blijven kijken!! voor jou ook een ^rettige zondag trouwens en bedankt voor je bezoekje aan mijn blog, ben nog maar een beginnertje en het is leuk om de reacties te lezen :-)

Anoniem zei

Thank u Marijke...I think u are amazing too...big hugs and love 2 u.

lien zei

Wat een vrolijke post met al die lieve beertjes, hondjes (of zijn dat ook beertjes, ze hebben zo'n lieve hondenkoppies?) en het aapje! Leuk hoor dat je op een beurs in London was, the favourie place to be als je het mij vraagt :-) Leuk om ook foto's van de stad te zien!
Groetjes Carolien

Miss Petula Pie zei

Absolutely fantastic!!! Your creations are wonderful!!!

Thank you so much for your lovely comment on my blog
Bear Hugs

Chrissie zei

Ha lieve schat,
Oh meid, dat ziet er inderdaad erg gezellig uit en ja dat hotel, oeps erg he.
Is dat ook niet hetzelfde hotel als de gelijknamig film?
Gelukkig hebben jullie je Londen tripje daardoor niet laten vergallen!!!
Wat een beurs en wat een drukte het ziet er super uit.
Och dat schattig aapje, zo veel details en zo gelijkend, kan me voorstellen dat je Lilly hebt geadopteerd.
Ze is een plaatje van een baby.
Lieve Marijke, ik wens je een spetterende dag toe, de zon schijnt volop, dus genieten maar weer.
Veel liefs en bedankt voor de mooie foto's.
Knuffies Chrissie XXXXXXXXXX

Collie-Collie zei

Wat een schitterende foto's heb je genomen van London. Het ziet er op de beurs lekker druk uit... veel moois, je zal wel ogen te kort zijn gekomen. Gezellig zo met z'n viertjes... en ja dat ontbijt, hahaha, ik zie het helemaal voor me, jullie helemaal in een deuk, hahaha.

Geniet nog heerlijk na samen met je schattige Lilly, wat een snoesje!

Groetjes, Collie

Wendy Chamberlain zei

Hello Marijke
Thank you for your comment on my blog. It was so nice to meet you and your beautiful creations (and your husband!) in London. Hope to see you there again next year.
Wendy

Mireille Begijn zei

Hallo Marijke,
Hier zijn we dan terug na een fijne vakantie.
Go meid,bedankt voor de mooie foto's het is echt smikkelen en smullen en even weg dromen in de wondere wereld van poppen en beren.
Het witte konijn met geboetseerde hoofd is echt fantastisch gemaakt,gefeliciteerd !
Lieve groetjes Mireille

fotolabida1 zei

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

ESPERANZA zei

Hola, gracias por tu visita y por seguirme.
Tu trabajo es hermoso y "tu cabello" tambien. Me quedo en tu blog tambien.

Hoi, bedankt voor je bezoek en volg mij.
Uw werk is mooi en "je haar" ook.
Ik verblijf in uw blog ook!

Hi, thanks for your visit and follow me.
Your work is beautiful and "your hair" too.
I stay at your blog too!

Colleen zei

Marike...fantastic new dolls! Your journey that you went on is like a dream! The Rabit doll that you made is "Spectacular" and your video for the hat!!! Hoo RAY!!! Thank you!!! Love Colleen

МамаФиалка zei

Какие замечательные фото!

Наталья Мон zei

спасибо за фото