woensdag 28 september 2011

Kes...trekt lootje uit de hoge hoed...



Goedemorgen lieve blogsissies...
Op deze foto zie je mijn liefste maatje, mijn hond Kes.
En Kes heeft de eer om een lootje uit de hoge
hoed te mogen trekken.
Voor mensen die het misschien zielig vinden voor
mijn hond, een ketting en allerlei hoedjes op,
die hoeven zich geen zorgen te maken, Kes is een
hele relaxte en rustige hond die heel veel dingen
gewoon best vindt.
Ook die gekkegheidjes die ik soms met haar
uithaal..en vooral als er een stukje kaas
of een brokje als beloning wordt gegeven hihih..
Dit is nu de hoge hoed..waar ik al mijn lootjes...met alle
namen van jullie ..Wil iedereen heel erg bedanken voor
alle lieve, grappige en ontroerende berichtjes.
Wat een reacties, dit had ik nooit verwacht.
Ik ben er zo blij mee!
Kijk Kes eens goed kijken..ze weet niet welk lootje ze
moet kiezen...het zijn er zoveel!

Even mijn koppie wat meer in de hoed steken,
ja ik heb er ééntje..
Hoe is het mogelijk Kes heeft echt een lootje op
de grond laten vallen.
Het ging zo snel, jammer dat ik niet snel genoeg
was om dit op de foto vast te leggen!
Tjeetje wat een werk, ik ben er lui en erg moe van
geworden, kijk maar mijn oogjes, ze vallen zowat dicht.
Ik heb even het winnende lootje op mijn koppie
gelegd...zo dat is veilig, niemand komt eraan.
En dit is degene die mijn Little Missie heeft gewonnen..
Tromgeroffel.....het is Josephine, joepie!!!!
Meisje van harte gefeliciteerd.

Lieve Josephine ook Kes wil je nog feliciteren,
ze heeft inmiddels haar feestmutsje opgezet,
en de koffie en taart staan al klaar...



Little Missie komt zo snel mogelijk naar je toe,
en ik hoop dat je er blij mee bent.
Nog even voor alle duidelijkheid...
Degene die little Missie heeft gewonnen is
Josephine..zij heeft het  prachtige blog


Iedereen heel erg hartelijk bedankt voor het meekijken en nogmaals voor jullie lieve reacties op deze Give Away...en voor iedereen.. een prachtige dag...Marijke

Al onze dromen kunnen uitkomen,
als we de moed hebben'
om ze na te streven.

                                                 

59 opmerkingen:

VMcreation-fashion-studio-atelier zei

SOoooooooooooooooooo cute post,dearest Marijke!!!

You have a lot of FUN,talent and creative mind,my ear friend:-)))*

Love and hugs to you,
***Violetta***

Zazoe zei

Wat een goed idee om Kes het winnende lot te laten trekken! En Josephine uiteraard van harte met Little Missie.

Enneh...mag ik zeggen dat je zelf ook mooi op de foto staat?!

Lieve groeten, Nina (Zazoe)

Pink Princess zei

Gefeliciteerd voor Josephine...ZO JAMMER voor mij hihi. Ach........Kes is zo wie zo een dot met al de versierselen. En volgens mij vind ze het prachtig ♥ Ik krijg bij Pink amper een kerstmuts op haar koppie hihi. Probeer het steeds weer, maar nee, madammeke heeft haar eigen willetje en wil dus NIET! Van wie ze dat eigen willetje nu heeft?? hihi.....

Liefs van Marian en geniet van dit schitterende weer. Een nazomer cadeautje

Elly zei

OOOOH dit is zoooo leuk!!!! Wat een schat is Kes!!
Na het weekend stuur ik je weer eens een mailtje hoor ;-)
liefs, El

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Prachtig zeg wat een leuke foto's en wat een heerlijke hond heb je zeg Josephine van harte en geniet er lekker van maar dat zou zeker goed komen ...Marijke bedankt voor de heerlijke post heb zitten genieten hier...fijne dag lieve groet rosita

Peeters Liliane zei

Bedankt voor jouw aardig berichtje het deed goed om dit te lezen!!!
Prachtige hond heb je een echte schat en zo'n mooie ogen!
Lieve groetjes,
Liliane

Thuis bij Tjits zei

wat leuk voor Josephine, wat zal ze hier blij mee zijn, little Missie past echt bij haar!!
en petje af voor Kes!!

lieve groetjes, Tjits

Collie-Collie zei

Ooo, wat een snoes is Kes... prachtige foto's. Hoedje en ketting staan haar trouwens prachtig! Ik geloof dat onze hond Benny (de oude schat is er niet meer hoor) ook alles best had gevonden, zelfs als mannetje!!

Tijdens mijn bevalling van Kirsten vond de schat het best dat 'ie sokken aankreeg tegen het tikken op de vloer (ja bevallende zwangere kippen vinden van alles irritant, hahaha).

Groetjes, Collie

nanoulittle (Annette) zei

hello profetiat josefine,

IK ben blij voor deze meisje die een groot geluk zal hebben.
Bedank aan Kes die een grote stuk kaas mag nog hebben voor zijn werk.Bedank vooral aan Marijke ons te laten dromen en zoveel vriendelijke reacties te hebben veroorzaakt.
Hugs love and peace

aniKA zei

Thank you for such wonderful illustrations! This whole show!

Congratulations to Josephine on the victory! )))

Anna

Conni zei

Congrats to Josephine!

Your photos are very beautiful.
Have a nice day
Conni

Dana zei

Поздравляю Жозефину! Кошечка такая чудесная, мне так хотелось, чтоб она была моя:)))) И собака замечательная!:)

duendes zei

Congratulations Josephine!!!
Marijke ,and thank you for the opportunity to participate...
big hugs

Helena_VS zei

Поздравляю !!! Пусть кисулька будет Счастлива :)

Сongratulate *)

Helena

The Bear's Blog zei

Oh Marijke, Kes is beautiful. What a sweet puppy she is. We are in LOVE. We so enjoyed her lovely "poses".

Hugs & Belly Rubs to Kes from all of us.

Congratulations to Josephine.

Heaps of Hugs

Sezoentje-Sonja zei

Oh wat zal die lieve Josephine stuiteren van blijdschap zeg! Gefeliciteerd hoor :)))
Die kleine Missie treft het met zo een nieuwe thuis hoor!
En die Kes..........geweldig gedaan zeg! vind het heel mooi staan met die hoed en mooie kettingen. Heerlijke post is dit hoor Marijke,
liefs, Sonja

Anita zei

Whaha wat heb je hiervan een práchtige post gemaakt !!! Die Kes is er maar druk mee
en verdiend beslist een groot stuk taart ;-)
Wat ontzettend leuk dat Josephine little Missy heeft gewonnen. Van harte gefeliciteerd !!! Little Missy krijgt, evenals haar zusje, een heel warm en liefdevol THUIS
Voor jou Marijke: een dikke klapzoen op je neus X

Anita zei

Oei schrijf ik weer little Missy i.p.v little Missie (bloos)

zuzu zei

Поздравляю победительницу! Собака у вас колоритная очень!

ByVonneThuis zei

Wat een leuke post, Kes had er duidelijk plezier in.

Wat jammer voor mij, maar Josephine van harte, je boft maar.

Groetjes Yvonne

Vintage Girl zei

Hello sweet Marijke,

Kes looks ADORABLE!!! Love your pics....the pillow and the pink muffin...yummy.

Congratulations to Josephine!

Big hugs and lots of love,
Birgit

maddyrose zei

What a fun post Marijke and beautil photography. Well done Kes I know that Josephine must be thrilled you chose her name.

Hugs,
Maddyrose

"Création" zei

Ohhhhhhh *** nee hé *** ECHT WAAR, ben ik de gelukkige geworden van deze prachtige Give-Away.
Ohhh Kes, je krijgt van mij een dikke kus op je adelijke neusje.

Mijn lootje rook vast het aller lekkerste en lag bijna helemaal onderin de hoge hoed lijkt het wel, je hebt er een goede neus voor hoor Kes, hihi.

Joehoeeeee Little Missie, hoor je me *** ohhh lieve snoezepoes je krijgt bij mij ook een heerljk leventje hoor en ontvang je met OPEN armen.

Ben er helemaal SUPER gelukkig mee lieve Marijke, vind de foto ook zo leuk van jou met Little Missie, alsof je die kleine schat zo daadwerkelijk overhandigd aan mij.....

Het grappige is dat ik met dit mooie weer de lentekriebels in mijn hoofd heb, ben druk alle vitrage aan het wassen en de ramen aan he zemen en toen....TRINGGGGGGG de telefoon, mijn moeder helemaal enthousiast, ze heeft zelf geen blog maar kijkt altijd op een aantal en zeker die van jou want ze vind jou creatie's fantastisch mooi. JE HEBT GEWONNEN, riep ze, echt waar?????
Ze had de Give-away gezien op jou blog en was nieuwsgierig wie er gewonnen zou hebben, enig hé. Dus ik snel naar jou site gegaan en een heel stuk geschreven, maar vergat de stekker van mijn accu erin te stoppen [hoezo blond] dus alles weer foetsie, grrrr. Maar goed nu gaat het lukken!!!

Lieverd ben er HEEL erg blij mee en kijk er al naar uit, BEDANKT Kes voor de goede trekking en ik heb stiekem het gebakje al opgepeuzeld, heerlijk was het, niet verder vertellen hoor.

Wens je een wonderschone dag, de mijne kan niet meer stuk ***

Liefs Josephuine ♥

Maia zei

Dit is nog eens een leuke manier van lootje trekken, kan Kes dat zo mooi uitgedost niet ook voor de sint komen doen? Wat een goedige hond dat kun je zo wel zien op je prachtige foto's! Wat heb je er een leuk fotoverhaal van gemaakt!
Proficiat Josephine zorg maar goed voor kleine Missie.
Marijke bedankt voor je dubbele bezoekje aan mij, virtueel dan haha.
Lief dat je zo mee leeft!!
Inderdaad wondroos is niet niks maar ik sla me er wel doorheen hoor! Het ergste is...mijn vingers jeuken en ik moet om alles vragen dus heb maar besloten het te houden bij bloggen, lezen en een poging tot haken. Vroeger wel gedaan hoor bij de nonnen op school maar daarna weinig meer. Hiervoor heb ik niet veel nodig en ben ik toch fff lekker bezig.
Dank voor je leuke post met al even leuk muziekje!
Liefs Maia

Marjanne zei

oo ik vond het filmpje met Kes al een topper, maar nu in vol ornaat iet helemaal fantastisch. Helaas ben ik niet de nieuwe moeder van Missy geworden... maar gefelicititeerd Josephine!

Emilia zei

Soo sweet! Congratulations to the winner :-)

Francien zei

Oh Marijke...wat een pracht"kind"is Kes toch...zo een elegante en lieve snoet!!en een prachtige kleur vel...je hebt er zulke mooie en leuke foto`s van gemaakt.... wat een feestje voor de winnares.....gefeliciteerd....ga zeker op haar blog kijken....en ook zonder te winnen ben ik altijd graag hier om het moois allemaal te bewonderen wat je gemaakt hebt....zo fijn altijd...dus tot gauw maar weer...groetjes Francien.

Anoniem zei

Dag lieve Marijke,

Wat een lieverd is die Kes toch... alle hoedjes staan zo goed!! Een leuke fotoreportage is het geworden, je hebt er vast veel plezier aangehad om te maken..ik vond het erg leuk om naar te kijken!!

Fijne dag nog, veel liefs,

Jacqueline van Cupcakebears

P.S. sorry dat ik altijd anoniem een berichtje plaats,..maar dat ligt helaas aan blogger...

Anoniem zei

Good Luck Josephine!
And to you and your lovely dog Kes, Marijke.
Love, Eva Agnes

Наталия zei

поздравляю победительницу-а розыгрыш-такой замечательный и позитивный-вызвал у меня много улыбок))

Carla zei

Hoi lieverd...wat een schatje is Kes!!
En zo'n slimmerd om Josephine eruit te halen...die zal de kleine vast een goed thuis geven.
Josephine...Gefeliciteerd!!!

fijne avond...liefs Carla.

Riet zei

Ha Marijke. Felicitaties voor de winnaar Josephine. Wat leuk dat zij de give away gewonnen heeft. Het is een schatje die Missie
en Kes lijkt me ook een lieverd.
Lieve groeten van Riet

Chrissie zei

Josephine, hartelijk Gefeliciteerd met dit prachtige schepseltje.
Het is je heel erg gegunt, en dat je er blij mee bent.......... daar is geen twijfel over mogelijk.
Marijke, wat is Kes een kei van een hond.
Kijk maar uit, zometeen wil ze ook nog Bingo gaan houden.
Ze heeft een prima taak afgeleverd, tijd om te slapen.
Veel succes met afscheid nemen van je geliefde Little Missie Marijke.
Super lief van je om deze Give Away te houden.
Knuffels Chrissie

marina spada zei

Dearest Marjike,
this post is very funny and you had a great idea.
Your dog is beautiful, elegant, very elegant, I initially thought it was one of your creations!
You always made beautiful photos.
Congratulations to the lucky winner!
kisses,
Marina

Kris zei

Marijke,

I've come after visiting Eva Agnes. Your Greyhound is adorable! I love the way you can place hats on her head and jewelry around her neck and she doesn't seem to care. LOL Our our daughter adopted a greyhound and named him Taj. He is white with butterscotch spots and also very lovable.

I really love your blog and your sweet little dolls and animals. I am adding it to my blog roll and hope you will stop by for a visit to mine. It looks like your giveaway was a huge success. I also have a shop on Etsy that I just recently opened.

Larchik zei

Gefeliciteerd Josephine! Dank u voor de gelegenheid om deel te nemen aan de verloting. Laat niemand laat je inspiratie en veel succes!

Anoniem zei

caroline 28-09-11 19:21:04 Hee lieve Barones,

Ik probeerde net even een reactie achter te laten op je blogje ,maar het lukte helaas niet
Wat een mooie fotootjes van Kes prachtig met haar mooie hoedje , prachtig zoals ze een winnares heeft gekozen,en het filmpje dan we kwamen niet meer bij hahha die oogjes ,nou lieve marijke we spreken mekaar weer snel liefs van mij,caroline xxx

Mayflower zei

Ohhh.....wat een schatje is Kes en wat ziet ze er mooi uit, je kan zien dat zij dit allemaal over haar heen laat komen en ze is daarna vast verwend met een stukje kaas, wat leuk...onze Roxy was ook altijd dol op kaas.
Wat leuk dat Josephine Little Missie heeft gewonnen, zij zal daar vast en zeker een mooi plekje krijgen.
Josephine van harte met deze mooie prijs.
Lieve groet, Mea en een knuffel voor Kes

Fia zei

Gefeliciteerd Josephine en veel plezier saampjes met Little Missie...
Marijke wat heb je dit leuk bedacht om Kes een lootje te laten pakken....hahha wat een schat!!!
Het was een geweldig leuke post dankjewel hoor..

Liefs Fia

Thamar, zei

Gefeliciteerd voor de winnaar. geniet er maar lekker van.
Wat heb je een schat van een hond, die Kes is een echte hartenwinner. Ik ben dol op honden daar krijg je zoveel liefde van.
Ik heb ze vandaag weer even naar de trimster gebracht en dat is niet hun favo uitje. Maar het zijn weer echte ladies. Ik geniet volop van je blog en vind het prachtig wat je allemaal maak.
fijne avond.

gr Thamar

ps wat een erg leuke foto van jezelf

lien zei

Ohh hoe verzin je het? Kes die de trekking doet! En ze doet het met heel veel allure, wat een schat van een hond!
En Missie... goeie reis!!
Bedankt voor het organiseren van deze geweldige give-away!
Liefs Carolien

TheCrankyCrow zei

Congratulations to Josephine! She is going to be so delighted! And your Kes is beautiful!! What an amazing dog! Lovely photo of you also my friend - so beautiful! Smiles & Hugs ~ Robin

Kays Kids zei

What a lovely post. I just adore your relaxed, beautiful dog. He looks so regal in his hat and jewellery.
I love your work.
Hugs kay

Eliana zei

Parabéns à vencedora!

rosarod zei

Hallo Beste Marijke, je mooie hond kijkt vorstelijk met deze verandering van hoeden en vooral met de ketting om zijn nek lang en slank ziet er absoluut prachtig! ji, ji, ji. Proficiat aan de winnaar, zeker genieten van jullie prachtige creatie! groeten. Rose marie

Olga Zharkova zei

Hay,Marijke!
Such wonderful photos, they brought so many smiles and happiness, thank you very much!
Olga.
Special thanks for the wonderful comment to my pig!

gerrie zei

Gefeliciteerd voor de winnaar!!
Wat heb je een geweldig lieve hond!
Prachtige foto,s.
groetjes gerrie.

Larimar zei

das Hündchen ist herzalleliebst!und sooo intelligent))) herzlichen Glückwunsch!

Painting by Louise, Maison Louise, NieuwGroenLeven. zei

Josephine, van harte gefeliciteerd!!!!

Groetjes Loes

Fialka zei

Congratulations Josephine!!!
Marijke , thanks for chance!

Miss Petula Pie zei

Kes...simply fabulous!!!
Congratulations to the Winner!
....And for you Marijke, many bear hugs :0)

Катюшка zei

позддравляю победительницу!
Очень оригинальный розыгрыш. А ваша киска очень на вас похожа :-)

cristall zei

Felicidades!!!

puur wit zei

hoi geweldig die foto's met de hond zoiets zou ik ook doen
ik hou ervan die gekkigheid prachtig
gr sandra

't Glimmenhofje zei

Hoi Marijke,
wat een prachtige foto's heb je weer op je blog geplaatst en wat is die Kes toch een heerlijk dier! En wat grappig dat zij ook echt begreep dat ze een briefje uit de hoge hoed moest pakken! Ze is een scheet om te zien en volgens mij inderdaad een onwijze lieverd! Onze bulledame kun je ook zo opdirken zonder dat ze er last van zal hebben...die vind ook alles best.
Je achtergrondje is trouwens ook helemaal in stijl van je blog, een heel nostalgisch effect heb je zo gecreeerd. En je de foto van jezelf met Missy is ook mooi geworden. Leuke foto ook voor de winnares van dit kleine katje! Een heerlijk weekend toegewenst en de hartelijke groetjes, Joyce.

carmen zei

felicidades a la ganadora!

smutaskowe krzyżyki zei

Very beautiful!!!!!!!!!!!!!.
Have a nice day :)

Ineke van den Akker zei

Wat een bofferd! Dat ik dit nou niet heb gezien. Jammer, maar helaas.
In ieder geval mijn felicitaties voor de winnares!

Pamela zei

Ah wat fijn dat Kes jou zo goed helpt en zo netjes blijft zitten met al zijn mooie accessoires om. En ja hoor, ik ben weer eens te laat haha. Want wat is Little Missie toch een dotje!! Zo lief! Maar voor Josephine ben ik erg blij dat ze deze mooie give away heeft gewonnen. Gefeliciteerd!