donderdag 1 september 2011

We gaan naar Londen...

















Hay meiskes...dit zijn mijn nieuwste schepseltjes...ze zijn nog maar net geboren, en nu worden deze kruimels met hun zwarte glimmende oogjes al ingepakt voor een reis naar Londen. Misschien krijgen ze zelfs al een nieuw thuis, een nieuwe moeder die van hun wil houden. Na weken van patronen tekenen, stofjes bij elkaar zoeken, en lange avonden met naald en draad in de weer te zijn geweest,ben ik blij dat ik de meeste beestjes klaar heb om mee te nemen naar de beurs in Londen.
Ben dit keer  met zachte stofjes aan de slag gegaan, en ik heb veel lichtblauw verwerkt in mijn beestjes...dit maakt ze zo zacht en lief! Maar ook rozetinten komen in mijn nieuwste beestjes veelvuldig voor...De staande konijntjes Becky  en Betrix zijn wel mijn favoriet hoor...ze staan ook zo stevig op hun pootjes...en het konijnenkind Blossom is ook schattig geworden...en het lichtblauwe konijn Fanny met haar vriendje Sammy mogen er ook zijn.
Deze beurs wordt georganiseerd door Hugglets, en ik ben daar al een aantal keren geweest. Maar dit keer is een hele speciale beurs daar er ook vrienden van ons meegaan naar de beurs, en dat is natuurlijk supergezellig. We blijven wat langer in Londen zodat we nog een aantal mooie dingen willen bekijken, want Londen is natuurlijk geweldig. Volgende week is de beurs...dus ik kan nog wel enkele schepseltjes geboren laten worden...dus ik ga weer aan de slag....
maar wil jullie ook nog vertellen dat ik enkele proefpagina's van mijn boek heb mogen bekijken...en ik moet jullie bekennen, dat ik een brok in mijn keel kreeg...maar het boek heb ik even naar achter geschoven, daar ik me eerst op de beurs moest concentreren..
Lieve schattekes...volgende week krijgen jullie foto's van de beurs uit Londen te zien...ik verheug me er ontzettend op..wie alvast een kijkje wil nemen wie er ook allemaal op de beurs staat kan kijken op
www.hugglets.co.uk 

Wens nu iedereen een mooie dag en tot snel!

57 opmerkingen:

The Bear's Blog zei

Hi Marijke,

Have a wonderful and safe trip to London. Your new creations are beautiful. I know they will find new, loving homes.

Hugs

Ryanne zei

Hoi Marijke,

wat zijn ze weer fantastisch geworden! Wat heb je toch een mooie gave...Ze zien er zo well-loved uit! Sammy doet mij echt denken aan een oude steiff beer...
Heel veel succes en hopelijk stress-loze dagen in de aanloop naar Londen!
Liefs Ryanne

marga zei

Wauw Marijke.......ik zit weer met open mond naar je nieuwste schepseltjes te kijken! wat zijn ze mooooooooooi. Konijnenkind Blossom is mijn favoriet maar ze zijn allemaal even mooi. Succes op de beurs in Londen!
Liefs Marga

Carla zei

Oh meis...ik zit iedere keer weer met verbazing te kijken naar de mooie schepseltjes die je maakt...super gewoon.
Allemaal te lief en leuk voor woorden!!
Ik wens je heel veel plezier in London, en ben er van overtuigd dat er een hoop van je schepseltjes daar in London achter blijven.

Dikke knuf...Carla.

Anoniem zei

Wat een schatjes! Vind het lichtblauw helemaal geweldig hoor, zit er aan te denken om die kleur hier in het interieur terug te laten komen.... Vind het maar knap hoor dat je steeds maar afscheid kan nemen van je mooie schepseltjes, dat zal best zwaar zijn... Veel plezier op de beurs in London! Liefs, Rosalie

www.achterdeschermenbijdesprookjesboom.blogspot.com ( via mijn google account kan ik geen reactie plaatsen op de een of andere manier, dus doe ik het maar anoniem...)

Colleen zei

Absolutely AMAZING NEW DOLLS......WOWOWWOW. BLOSSOM IS FREAKING ME OUT....OUTSTANDING.......ALL MY LOVE , HAVE FUN. COLLEEN

Riet zei

Wat een schitterende poppen, ware kunstwerkjes. Ik kijk in bewondering. MIjn favoriet is Blossom, zo´n beeldje. Sammy vind ik ook heerlijk en eigenlijk allemaal.

Fijne tijd in Londen! Geniet ervan.
Riet

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Wat zijn ze moooiiiiii ... geen woorden voorrrr....heel veel plezier op de beurs.. gaat zeker lukken met zulke mooie prachtige schepseltjes ....kippevel zo mooi ...lieve groet rosita

marina spada zei

Dearest Marijke ,
I hope you'll have a wonderful week in London and have a great success!
I take time to congratulate you for the wonderful post earlier.
Now we look forward to your next post ...
kisses,
Marina

Sezoentje-Sonja zei

Je nieuwe schepseltjes zijn weer één voor één aandoenelijk,ik vind die zachte kleurtjes supermooi! Moeilijk om er een favoriet uit te kiezen hoor, ze hebben allemaal wel iets speciaals :)
Veel plezier in London,
liefs, Sonja

't Glimmenhofje zei

Hoi Lieve Marijke,
wat een uitstraling hebben je poppen weer gekregen, zég! Zoveel liefde, sfeer en nostalgie vind ik eruit spreken en ze zijn weer wonderschoon!
Wat een genot om weer even mee te genieten van al dat moois dat je maakt. En net als wat iemand eerder al zei, hoe moeilijk moet het zijn om deze "kindjes" ook weer los te moeten laten...
Heel veel succes in London op de beurs en vooral heel veel genieten daar! En ik kijk nu al uit naar je beurs verslagje.
Hartelijke groetjes weer van mij.

Janny zei

Oh Marijke wat zijn ze mooi geworden en met kleertjes en al, die leuke vestjes!En de kleuren zijn ook bijzonder mooi gekozen. Jouw beestjes hebben altijd iets grappigs, komisch.
Wat heerlijk naar Londen, heel bijzonder zo'n beurs.Maak maar veel leuke foto's!
Heel veel succes en ben erg benieuwd naar je boek!

Nog bedankt voor je lieve commentaar en veel liefs,

Janny

Anna zei

wat zien er super mooi uit! jij bent toch ook zo'n geweldig persoontje om dit te creeren!
heel veel succes op de beurs en een goede reis!
Lieve groetjes
Anna
http://artfulldelight.blogspot.com/

Kenig-artdoll zei

Bravo, MASTER! Good luck in London!

Collie-Collie zei

Wat een prachtige lieverds heb je gemaakt. Ik vind toch altijd dat er zoveel prachtige details in zijn verwerkt... zo mooi om naar te kijken. Aan één keer kijken heb ik dan ook niet genoeg... ik scroll steeds op en neer...

Je zal het met alles tegelijk wel ontzettend druk hebben, maar inderdaad... eerst even richten op de beurs in London... Lijkt me geweldig om daar te zijn met vrienden.

Heel veel plezier met het maken van de laatste schatjes en geniet van London!!

Liefs, Collie

puur wit zei

hoi wat prachtig hoe verzin je het toch elke keer
en ik weet zeker dat je ze in london snel kwijt bent
wie wil er nu niet zoiets sprookjesachtig romantische schepseltjes
geweldig
heel veel plezier in london
gr sandra

Vintage Girl zei

Hello dear Marijke,

wow...what for wonderful new creations....you are such a great artist!!! My favorites are Becky & Betrix and Blossom...i love the soft colours....they look magical.

Have a wonderful time in London...sadly i never visited London....it must be a great city.

I hope you will be successful there and that you have enough time to enjoy your trip.

Love, XOXOXOXO,
Birgit

Elly zei

Je schepseltje zijn weer schattig geworden Marijke, dat was weer een hoop werk. Ik wil jullie een fijne tijd toewensen, zowel op de beurs als in Londen zelf.En dan daarna weer lekker aan de slag met je boek. Ben heel benieuwd!!

liefs, El

"Création" zei

Ohhhh lieve Marijke, wat is het weer genieten bij je, wat heb je ontzettend hard gewerkt om deze PRACHTIGE schepseltjes geboren te laten worden. En wat KNAP!!!!! van je zoals Becky en Betrix parmantig en fier op hun pootjes staan, dat lijkt me heel erg moeilijk omdat voor elkaar te krijgen.

Het zijn stuk voor stuk weer JUWEELTJES geworden, zo prachtig afgewerkt en schitterende materialen die je altijd gebruikt. Je blijft maar heen en weer scrollen om al dit moois steeds weer te bekijken......

Wat een heerlijkheid en ook heel spannend weer de beurs in Londen, heel gezellig dat jullie dit keer samen met vrienden gaan en nog extra een paar daagjes allerlei bijzonderheden in Londen gaan bekijken.

Het lijkt mij, net als anderen ook al shrijven best heel moeilijk om afstand te doen van al je schepseltjes maar je maakt ze ook zo bijzonder fraai dat ik denk dat er niet veel retour Nederland komen.

En wat fantastisch te lezen dat je boek een SPROOKJE gaat worden zo mooi allemaal, maar heel logisch dat je nu een eerst al je energie nodig hebt voor de beurs in Londen.

Wens je nog veel succes mat het voltooien van de laatste schepseltjes voor de beurs, en dan daarna even heerlijk genieten.

Zat net weer te scrollen,hihihi, dat gezichtje van Blossom zo lieffffffffffff!!!

Nou lieverd,ik kijk al uit naar je foto's van de beurs, geniet van een heerlijke tijd en tot snel maar weer...

Veel liefs,
Josephine xxx

Yarn, needles and a cup of coffee... zei

Hello Marijke! Thank you for visiting my blog! Yours is amazing, the bears and dolls are beautiful, so much skill and hard work must have gone into making them! I only wish that I could speak Dutch and read your blog properly because google translator isn't very good.
At least I can look at all the lovely photos! :)

Kristina

Maia zei

OOOOOOOOOOOOOOOOOO en oooooooooooo en oooooooooo ze zijn echt om op te vreten vooral Blossom!Vind je het niet jammer om al je mooie "kindertjes"te moeten verkopen?
Ik vind het altijd zo leuk hoe je ons aanspreekt in je posten gezellig hoor!
Wij zaten in de vakantie maar een uurtje met de trein vanaf Londen en toch is het er niet van gekomen om er heen te gaan. Er was zoveel moois te zien rondom ons gewoon. Kijk maar eens op mijn blog. Londen komt zeker nog wel een andere keer. Veel succes met de creaties waar je nog mee bezig bent en geniet volop in Londen!
Lieve groetjes Maia

Kays Kids zei

My jaw drops every time I see your work. Your bunnies are just wonderful. I wish I didn't live the other side of the world or I would be there.
I will look forward to seeing your pictures of Hugglets when it is all over. I hope all your creatures find wonderful homes.

lorkam zei

What amazing creations! Very much I love vintage style teddy!
Good luck in London!
love, Larisa

Karolien zei

Lieve Marijke,

Dat het in Londen een stand wordt om van te snoepen daar ben ik van overtuigd. Met al dat moois in die suikerzoete kleurtjes zal je kraampje heel wat aantrek hebben. Eén ding vind ik jammer; dat ik het zelf niet live zal kunnen bewonderen.
Becky en Betrix zijn super mooi met hun lange kopjes met die grote verwonderde ogen in, hun lange armen en grote voeten. Het hoedje, het elegante vestje, de frulletjes en pomponnetjes
maken van je schepseltjes een geheel dat echt af is!
De lichtblauwe kleur vind ik een schot in de roos. Alhoewel ik gek ben op roze, heeft deze kleur mijn hart gestolen. Met Sammy was het echt liefde op het eerste zicht. Wat vormen Fanny en Sammy een schitterend duo.
Marijke je hebt weer bewezen dat je een rasartiest bent in hart en nieren. Chapeau hoor meid. Ik wens je dan ook alle succes in Londen en een heel ontspannend verblijf, geniet er maar van!

Karolien

Created by Essie zei

Wat zijn het weer prachtige creaties geworden. Ik hoop dat ze een nieuw plekje vinden al zal je dat soms aan het hart gaan.

Een goede reis en veel plezier op de beurs en lekker genieten van het verblijf daar

Groetjes en een fijn weekend

XO
Esther

Mimu's Da Mônica zei

Olá! Fiquei apaixonada com seu blog.
Ja estava te seguindo.
Estas peças lindas é vc quem faz?
Estou encantada.
Beijos

Anoniem zei

Dag lieverd,

Wat een mooie wezentjes heb je daar weer getoverd!! Prachtig gewoon! De konijntjes vind ik heel mooi geworden, meis..! Hoe bedenk je het toch allemaal weer, super goed! Jou toverland, wordt met de dag mooier door jou handen...!

Wens jullie veel plezier in Londen, en ik hoop alles te mogen horen hoe het geweest is.
Ga er van genieten hé!!

Lieve groetjes,
Jacqueline

Tessa zei

Oooooh wat een schatjes, in Londen zijn ze vast goed op hun plaats. Goede reis!

xx Tessa

Anoniem zei

Ellie 02-09-11 18:09:34 Hi marijke

Ik heb mijn mooie muizentas konijn en beer
ontvangen.
Alles heeft weer een mooi plekje gekregen
heel erg bedankt voor alles.
Je konijnen vindt ik helemaal toppie!

Groetjes, Ellie

vrouw Hommel zei

Het is liefde op het eerst gezicht en wel op....Becky en Beatrix, wat een schatjes, heerlijke lodderige ogen om gelijk in je hart te sluiten. Ik heb zoveel bewondering voor je dat je aan al je creaties iets "eigens", iets "levends" kunt geven. Diepe, diepe buiging!!!
Heel veel plezier in Londen en daar zullen ze je ook in je hart sluiten.
lieve groet

cristall zei

Que bonito amiga!!! que pena que las traducciones no sean muy buenas.Besos apretados!!!

Anoniem zei

lieve barones ,

wauwwww meer kan ik niet schrijven werkelijk sprookjes achtig mooi lieve marijke ,je begrijpt ,ik kom snel langs hi,hi ,je weet wel waarom ,ik hoop dat deze lieverdjes nog weg zijn ,en ik ze kan bewonderen,heel veel plezier in londen ,we spreken elkaar snel!!!liefs van mij,caroline xxx

Happy-Sonne zei

So nice! I like your pictures! I like your blog!
I wish you a happy weekend!
Hugs Yvonne

Оля Михайлова (цветочек) zei

Marijke, hello! Thank you for your friendship and kind words about my teddy bear. I always go for a visit. You have very nice .... and bears and all that surrounds you
With love, Olga

rosarod zei

Hallo Beste Marijke, dat een goede hiras naar Londen om uw prachtige werk bloot te leggen, gefeliciteerd! deze werken heb je gedaan hebben me extatisch! van deze delicatesse en schoonheid! weet hoe je mooie beren te maken met passie! bedankt voor het delen! hugs, Rose Marie

teddy bears Marin to Venice zei

Oohhhhh Marijke,
your new creations are marvelous, they will certainly find all new mother adopts them!
Wishes of good trip and had a good time.

Great embrace

Romy

marijke zei

wooooow Marijke ,ik kan hier zo van genieten van al dat moois wat jij maakt echt geweldig gaaf en wat een lieve koppies hebben ze toch weer, en die mooie zachte kleuren , ik hou hier heel erg van , heel veel plezier in Londen en ze gaan vast en zeker een nieuw huis vinden bij hele lieve mensen hoor

Helena_VS zei

Hi from Kiev! It s very- very Nice...so romantic *) Wonderful!!! I love vintage style *) Good luck!!!

Марина Осипова zei

How lovely! Toys is a miracle!

Anoniem zei

Sandra Meijers-Geerts 05-09-11 08:24:55 Hoi Marijke ik wil jullie heel veel succes wensen op de beurs. Wat een avontuur en wat heb je weer een schitterende collectie gemaakt. Blossum is heel apart. Ik wil wel weer komen workshoppen. Je beer met hoed die je toen liet zien, hahaha Ga alles verkopen en geniet vooral van het avontuur. Laat je verwennen en ik hoop dat je snel alles verkocht hebt. XXXX Sandra

Anoniem zei

Hi Marijke,
those guys are sooo aweet. Just love them.
Hugs Eva Agnes

idémakeriet zei

O meid wat ben ik blij dat je even bij me langs kwam.
Jouw blog met je schitterende poppen en beren had ik niet willen missen.
Ik heb werkelijk hier met open mond een dik uur zitten kijken.
Had eigenlijk wat anders moeten doen maar je hield mij hier vast op mijn stoel.
Ik wens je veel plezier in London.
Nogmaals je creaties zijn in één woord geweldig, de liefde waar mee ze worden gemaakt straalt er gewoon van af.
Fijne dag.
Lieve groetjs Gerda

So Dark So Cute zei

Je hebt al zoooooveel mooie reacties gekregen!..Wat valt er nog meer aan toe te voegen? ;-)
Ze zijn geweldig!
xxx Donna

~THEA~ zei

Idd, je zult het nog wel erg druk hebben! Is het bij jou ook zo, dat de beste ideeën op het laatste moment komen??
Ik wns je heel veel succes in Londen!
Maar dat gaat vast wel lukken, zulke leuke dieren heb je gemaakt. Die vliegen natuurlijk over de toonbank!

Veel plezier nog daar in Londen!

Liefs Thea ♥

Marian zei

Dag Marijke,
Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en je reactie. Wat een mooie blog heb jij; de mijne valt erbij in het niet ;-)
Wateringen...ik ken het heel goed en heb er gewoond. Mijn vader is er 10 jaar predikant geweest...
Zelf ben ik werkzaam in de kraamzorg en in het ziekenhuis op de kraamafdeling en in je blog zag ik dat ook voorbij komen ;-) ga het allemaal nog eens rustig lezen, duik nu eerst mijn bed in na een lange dienst in het ziekenhuis.
Tot ziens dan maar!!

Groetjes Marian

Marian zei

Dag Marijke,
 
Natuurlijk vind ik dat niet erg...leuk zelfs! Mijn vader was predikant van de Hervormde kerk aan het Plein...wij woonden in de grote pastorie ernaast. Hij is helaas al vele jaren overleden maar dat was zijn laatste gemeente. Ik heb er maar een jaar gewoond omdat ik elders studeerde.
Begin jaren 90 is hij met emeritaat gegaan en in 1998 overleden...
We horen weer van elkaar!
 
Fijne dag, groetjes Marian

Anoniem zei

Moedertje wat heb je weer mooie dingen gemaakt zeg en ik ben vooral weg van blossem!!!! Hoe kom je er altijd op hè! Ik mis je wel hoor mamsie en dan moet ik je nog 3 dagen missen! Ik ben ook echt een moederskindje verschrikkelijk! Wat plakken wij aan elkaar zeg hihihih maar wel leuk heerlijk! Mam heel veel plezier in Londen samen met pap en thee thee theaaaaa!!! Geniet ervan en ik ben blij als we elkaar maandag weer zien! Dikke kusss van je dochter

Gustaviana zei

wauw meid , heel veel plezier in london... geniet ervan want voordat je het weet ben je al weer terug.... Je nieuwe creatie's zijn geweldig , maar tegen wie zeg ik het hahaha !!! heel veel geluk op de beurs.. groetjes Viana

Fia zei

Hallo marijke.

Ik was een beetje laat en nu zie ik al 48 reacties staan op jouw mooie schatjes jeetje ik ben weer helemaal verrast....vind Sammy ook zo,n lieverdje en de oogjes van
Becky en Betrix ohhhh die zijn zo lief!!!!
Ik hoop dat je het leuk heb gehad in London we zullen het vast wel horen.
Je foto's zijn prachtig en zo lief!!!!

Liefs Fia

duendes zei

Hello sweet friend,
After a long journey return home and here we review your lovely blog and their beautiful creations that are a joy to our eyes and our hearts too!!!
blessings and smiles to you.

Anoniem zei

Dear Mariijke,



We met at the Kensington bear fair yesterday, and I bought asmall white bear from you. I am a blonde half-Russian lady who lives in the UK.My two older lady friends also bought 2 artistic pieces from you.

I am writing to say that it was so lovely to meet you. Ilove your tiny bear, she looks exactly as my white Chuhuahua dog.

You have a brilliant taste in making your artiste bears (nowonder, you are so beautiful yourself!). Do not forget to come back again forother Kensington fairs with your lovely new bears. Your husband is nice aswell, you are very lucky, he is supporting you for the fair and travel. Goodman.



I wonder if that small light blue bear, which I also likedis not sold yet? He was so lovely too.



Best wishes,



Inessa

(London

Marga zei

Hallo Marijke.
Wat zijn die beren super mooi geworden. Het is gewoon jammer dat ze elke keer weer weg moeten. Ik vind het ontzettend knap wat jij kunt maken.
Fantastisch!
Ik hoop dat je leuke dagen op de beurs en in Londen hebt gehad.
Groetjes Marga

♥The digital bakery♥ zei

Hey lief paperdolletje!!!!!!

Daar ben ik dan!!
Eindelijk he.....
Ben eindelijk weer even uit de 7 de hemel
[ heel even hoor, ga zo gelijk weer terug ] speciaal voor jou!
Vind je namelijk een geweldig lief dinnetje....eentje die er voor me is in VOORSPOED en tegenspoed! Dat zoiets kan ontstaan door een simpel blog.
Echt geweldig!
Ben een tijdje hier weggeweest maar ben weer stiekem aan begonnen met bloggen.
Wist dat je nar Londen was en zit nu heerlijk te genieten van je kiekjes en belevenissen in Great Britain!...
Meis meis...twas duidelijk genieten!
Wat een mooie spulletjes en leuke kiekjes.
Ga je snel weer even bellen om bij te klessen.

Voor nu vast een dikke kus uit het Zeeuwse
je vriendin en paperdolletje
Marianne

Olga Zharkova zei

Hello,Marijke!
Thank you very much for the pleasure of your photos! Your toys are very very good!
Olga.

smutaskowe krzyżyki zei

Wspaniały blog,przepiękne zabawki,nigdy takich nie widziałam bardzo mi się podobają , masz ogromny talent w tworzeniu pięknych rzeczy.Pozdrawiam bardzo serdecznie.

МамаФиалка zei

Прелестные игрушки

nowmov zei

У меня нет слов, я в диком восторге от Ваших работ!!! Незабываемо!