donderdag 9 februari 2017

Romantische post met een lekker geurtje..


 Lieve mensen,

Ik loop een beetje voor op Valentijn...
want deze post gaat over romantische brieven
met een lekker geurtje...

 Ik ben geinspireerd door oude zelfgemaakte liefdeskaartjes
uit 1951! Vind deze kaartjes zo zo mooi!!!
En de teksten die in deze kaartjes staan, zijn zo
lief en suikerzoet...ohhh..wat moet dat toch ontzettend
tof zijn geweest om als jong verliefd meisje zo'n mooie
kaart van je geliefde te krijgen...
Ik denk dat je dan de hele dag met vlinders in je 
buik en hoofd rond had gelopen van verliefdheid hahaha...heerlijk!
Deze oude kaartjes vond ik op de rommelmarkt, ze
zaten in een heel oud doosje..in de binnenkant van het doosje
staat 1951...vandaar dat ik weet dat ze uit deze
tijd komen...Van welk verliefd stelletje zullen ze toch
zijn geweest...als ik deze kaartjes zie dan droom ik er
een verliefd stelletje bij...
Hoe bijzonder is het om deze kaartjes te bezitten!

Ik vind dat je de ander niet vaak genoeg kunt zeggen
dat iemand bijzonder of heel lief is...
Dit kan bij mij zomaar iemand zijn...
"Ik hou van je..je bent zo bijzonder en mooi"
Het zijn maar een paar woorden, maar voor degene die
ze ontvangen, maakt dat een bijzonder moment..!
LIEFDE is zo mooi
LIEFDE overwint alles...

Geinspireerd door die schattige kaartjes en de LIEFDE
maakte ik zakjes van oude briefkaarten, deze vulde
ik met lavendel...en zie hier het resultaat!
Mijn huisje ruikt nu heerlijk naar lavendel..
Wie interesse heeft in deze briefkaarten kan me 
gerust een mailtje sturen hoor..ze zijn te koop..
email: marijkevanooijen1@gmail.com

Dikke kus Marijke
XXX