vrijdag 27 januari 2017

Ik maakte een Doll presentation box...


 Lieve mensen,

Wat was het ontzettend fijn om deze schattige
Doll presentation box te maken...
Ik had nog een oud doosje, hier had heel oud
bestek ingezeten..ik vond het zo mooi met die
oude roze zijde in de binnenkant van het doosje...
Ik had nog een heel oud popje, deze maakte ik
met strikjes aan het doosje vast, en ik verzamelde
nog wat oude leuke spulletjes, deze maakte ik ook
met roze strikjes aan het doosje vast...
De buitenkant van het oude bestekdoosje, verfraaide
ik met oud kant, en ik maakte er een medaillonnetje op..
Dit meisje vond ik zo schattig!
Ben super blij met het resultaat...

Ook maakte ik ook nog foto's van het oude mapje met
kleine snoezige kopje, hier ben ik helemaal weg van,
ik kreeg dit oude mapje van mijn lieve vriendin Ellie,
nog bedankt lieverd, ik ben er zo blij mee..!
En aan de binnenkant van het mapje zien jullie
het verjaardags  kadootje wat ik van mijn man heb
gekregen...
Ik kreeg 6 Franse biscuit gebakken popjes,
de grote varieert van 4 cm naar 14 cm...
Ze zijn zo fijntje en zo mooi!
Ik vind de kleine tweelingpopjes de roze en blauwe
het broertje en zusje zo zo snoezig...

Wat kan ik genieten van al het moois van
heel lang geleden..ik koester al die mooie
oude spulletjes, ben er zo blij mee...

Heel veel liefs en een fijn en rustig weekend..
Marijke
XXX






















30 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Prachtig ... zo fragile gemaakt ...
Een juweeltje om te koesteren ...
Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

. zei

Prachtige gemaakt Marijke! Prachtige blog! Fijn weekend.

Anja Van den Meerssche zei

Hallo Marijke,
Wat een mooie box heb je gemaakt, versiert met mooi kant en een prachtig medallion
Aan de binnenkant kan je niet meer zien dat dit een bestekdoosje was . SUPER
Heel mooie bisquit popjes heb je gekregen van je echtgenoot, een fijn verjaardags cadeau.
Prettig weekend
Lieve groeten Anja xxx

Floor zei

Ooohhh!!! Ik ben alweer verliefd!
Op dat beeldige doosje en die schattige popjes die je van je man hebt gehad.
Zo'n mooi doosje is nu nog mooier.
Je weet niet of je het open moet laten staan, of dicht, want het is aan alle kanten prachtig!
Wat heb je dat weer kunstig gemaakt Marijke.
Dat mooie meisjes gezichtje in het midden, dat mooie kant....
Genieten dus!
Liefs,
Floor

Anoniem zei

Wat een toppertje is het doosje geworden, mooi die oude objecten, jij weet er wel raad mee.
Wat een lief cadeautje van je man.
Prachtig, Marijke!!!
Lieve groet, Molly.

Zulueta E zei

Maravilloso!!!! Todo! Absolutamente maravilloso!!! Es tan agradable venir aquí! Gracias por permitir que lo disfrutemos! ♥

Thuis bij Corrie zei

Wat heb je daar iets moois van gemaakt. En dan de binnenkant, vol verrassingen. Zo schattig die kleertjes.
En je popjes zijn een mooie verzameling bij elkaar.
Geniet er maar van.

Caritas de algodón zei

Dear Marijke:

Exquisite as always!
It’s easy for you and of course pleasurable,
transform a simple cutlery box
in something so charming.
The box is beautiful
I love all details!
And how lovely are those little dolls!
Have a happy weekend!
Lovely greetings
from María José

"Création" zei

Lieve Marijke,

Wat heb je wederom weer iets FANTASTISCH moois gemaakt, deze oude
doos op zich was al een plaatje maar jij hebt er een PRONKSTUK
van gemaakt, zo lief al die kleine details die je hebt aangebracht.

Het mapje dat je van je vriendin kreeg met dat schattige kopje erop
is heel bijzonder ,maar ook de inhoud, wowwwww wat een PRACHTIG cadeau
al die kleine popjes, je hart maakte vast een sprongetje toen je ze zag,
werkelijk prachtig.

Heel fijn weekend meis, jammer dat de ijspret weer even tot het
verleden behoort.

Liefsssssss
Josephine
XXX

Marijke van Ooijen zei

Hay Valerie,

Ja meis ik zal het zeker koesteren...

Heel fijn weekend,
Marijke

Marijke van Ooijen zei

Voor degene die anoniem heeft gereageerd...
Dank je wel voor je mooie compliment!

Fijn weekend,
Marijke

Marijke van Ooijen zei

Hay lieve Anja,

Ja meis ik ben hartstikke blij met
dit mooie doosje...

Liefs,
Marijke

Marijke van Ooijen zei

Lieve Floor,

hahaha...super om te horen dat je het
doosje mooi vind, en zelfs verliefd bent...hahaha!

Dikke kus,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Molly,

Ohhh...die oude spulletjes vind
ik zo mooi!!
Ik voel me een zondagskind omdat
ik daar mee mag werken...

Fijn weekend..
Marijke

Marijke van Ooijen zei

Dear Elena,

Thank you very much!

Wish you a nice weekend,
Marijke

Marijke van Ooijen zei

Lieve Corrie,

Ja wat een mooie verzameling zijn
die popjes he?
Ik ben er zo blij mee!

Liefs,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Dear Maria Jose,

Thank you very much!
It's so nice to hear you love
this little box...

Big hugs,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Josephine,

Ja dat is toch ontzettend schattig
dat mooie mapje...dat kopje er op
is zo fijntjes...
Dank je wel voor je lieve woorden meis..

Dikke kus en fijn weekend,
MarijkeXXX

Simonne's fantasiestudio zei

Hey Marijke, wat een schattige spulletjes heb jij weer verzameld !
Deze doosjes zijn zo mooi om te ontdekken.
groetjes van Simonne

Marijke van Ooijen zei

Hay Simonne,

Wat een lief compliment...dank je wel meis..

Groetjes,
MarijkeXXX

sirkkis zei

Hei Marijke , Ihana laatikko johon olet tehnyt kauniin kannen. Hurmaava sisältä myös. Niin paljon kauniita vaatteita ja monta ihanaa nukkea. Suloisia kuvia pienistä nukeista. Taitava olet ja keksit aina uutta ihanaa ♥ terveisin Sirkkis ♥

Marijke van Ooijen zei

Dear Sirkkis,

Thank you so much for your
kind comment about my pink box..

Love XXX

Pink Veen zei

Lieve Marijke, ik kan eigenlijk alleen maar zeggen: PRACHTIG! Maar je kent me, ik ben niet zo van weinig woorden!

Wat een prachtige popjes kreeg je voor je verjaardag (van harte!xxx); wat is dat mapje ook prachtig!; wat heb je het doosje prachtig gedecoreerd; en wat zijn de foto's weer prachtig!

Ik wens je een heel fijne week!!!! Liefs van Pink xxxxxxx

Debby zei

sooo wonderful!! =)

Marijke van Ooijen zei

Lieve Pink,

Ja ik weet het meis...je laat altijd van die mooie
welgemeende woorden bij mij achter, het is een feest
om ze te lezen...dank je wel!

En lieverd, ik wens jou ook een fijne weekXXX

Marijke van Ooijen zei

Dear Debby,

Wauw...it's so nice to hear from you...
and thank you for your compliment...

LoveXXX

Lydia zei

Och och och wat is dit toch weer lief geworden en die popjes om te zoenen en ik ben niet zo een poppenmensje hahaha maar deze zijn schattig .Nou mocht dit ooit een workshopje worden ik ben van de partij lijkt me enig om te doen.Het is allemaal weer even lief en schattig hele grote complimenten voor het poppendoosje .
Dat jurkje ook het is zo lief en fijntjes helemaal om verliefd op te worden .
Ben blij dat je zo veel fantasie heb .

Liefs knufjes en XXX Lydia

Marijke van Ooijen zei

Hay Lydia,

Ja meis ik vind die popjes ook te leuk!
Enne...laten we eerst het workshoppie
met dat mutsje maar doen...en dan gaan
we effies kijken wat daarna komt...
Ohh...en over 2 twee weken taartjes
van stof maken..ook leuk!!!

Tot heel snelXXX

Anoniem zei

Lieve lieve barones ,
Wat hebben we vanmorgen weer zitten lachen aan de telefoon 😁,en wat zijn onze plannetjes
Samen toch altijd goed .
Maar oooooo echt wat heb je het bestek doosje mooi gemaakt ,wat een super mooi kant heb je er in verwerkt .
Ik was erg nieuwsschierig naar jou verjaardags cadeau maar wat zijn ze lief en fijn die kleine popjes .
Het doosje is perfect hiervoor en zo kunnen de armpjes en beentjes ook niet breken als je het mooi op wilt bergen in t doosje echt heel mooi .
Wat zit je toch altijd vol inspiratie lieve marijke een hele fijne avond en bedankt hoor nog voor jou super lieve en mooie compliment .
Veel liefs van mij Caroline xxxx

Marijke van Ooijen zei

Hay lieve Caroline,

Ja het was super om je weer eens te spreken meis...
en we hebben heerlijk gelachen en er is niks
leuker als geweldige plannetjes maken...ik kan
niet wachten om jouw nieuwe huisje te zien en
daarna die van mij!

Heel veel liefs...XXX