maandag 2 januari 2017

Een nieuw jaar...

 Lieve mensen,

Ik wil jullie een supertof 2017 wensen!
En ik wil iedereen bedanken voor jullie
lieve wensen, zowel hier als via de email
of een kaartje...wat ontzettend liefff, dank jullie wel!

Van iemand uit Belgie kreeg ik een kaartje
met een prachtige pakkende tekst!

"We denken te weinig aan wat we hebben..
En te veel aan wat we niet hebben."

Van mijn lieve schoonzusje Leny kreeg ik een
 kaart met ook zo'n prachtige tekst,
deze raakte mijn HART

"Het opperste GELUK in het leven
is de overtuiging dat je wordt bemind om wie je bent"

Wat zijn deze teksten toch mooi en zo waar!

Heerlijk een nieuw jaar met toffe vooruitzichten,
en mooie dromen die misschien gaan uitkomen...ik heb
zo'n zin in het komende jaar...!

Ik heb heel wat leuke plannetjes...zoals  een 
OPEN HUIS om jullie mijn nieuwste poppen en
beren te laten zien..natuurlijk kunnen
jullie dan ook een kijkje nemen in mijn ATELIER...

Er zal deze dag ook een heerlijk High Tea zijn
dan kunnen jullie onder het genot van
heerlijke zoetigheden genieten van al het moois
wat er deze dag wordt gepresenteerd...

Jullie horen natuurlijk de datum wanneer
dit OPEN HUIS  zal plaats vinden...
Vind het zo'n heerlijk vooruitzicht om jullie
dan te mogen ontvangen...

Enne...ik ga een paar hele toffe WORKSHOPS
geven...ik heb er weer zin in!
Het begint nu toch weer te kriebelen na een lange
tijd, en het lijkt me super om weer in kleine
groepjes mooie dingen te gaan maken...
Natuurlijk horen jullie van mij wat voor 
WORKSHOPS dit zijn en wanneer deze plaats vinden...

Op de foto's zien jullie mijn eerste beer van dit
nieuwe jaar...ze heet Amy..
Ik heb haar leuke laarsjes van stof gegeven,
dit vind ik haar zo pittig staan...

Heel veel liefs van
Marijke
XXX











38 opmerkingen:

cristall zei

Es realmente preciosa tu osita,a mi también me gustan los lazos grandes.
Feliz año amiga!!!
¸☆´.•´
.•´✶`*.
*.*★v . ✶•´ ☆´,•*´¨★ Ձ๏17
¸✶.•´¸.•*´✶
☆´¸.•★´ ¸.✶* ☆★
╱◥◣
│∩ │◥███◣ ╱◥███◣
╱◥◣ ◥████◣▓∩▓│∩
│╱◥█◣║∩∩∩ ║◥█▓ ▓█
๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩
۩๑ Feliz Año Nuevo 2017!﹗๑۩ Bss apretaos!!

Anja Van den Meerssche zei

Hallo marijke,
Het allerbeste voor het nieuwe jaar en een goede gezondheid voor jou en je ganse familie.
Wat een lieverdje is je eerste creatie van het jaar, heel leuk met haar grote strik zo bovenop haar hoofd.
Ben benieuwd naar je open house .
Lieve groeten x x x Anja

Floor zei

Wat een beeldig beertje is kleine Amy! Die schattige laarsjes en die grote roze strik! Een meisje uit de jaren 50 lijkt wel.
De andere foto's die er bij staan zijn ook al zo leuk.
Leuk dat je een open huis houdt. Zal voor mij wel te ver weg zijn.
Ik wens jou en iedereen die je lief is een fantastisch, gelukkig, gezond en creatief 2017!
Ik ga je natuurlijk weer volgen in dit jaar.
Liefs,
Floor

Dentelles et Rose Boudoir zei

douce et belle année

Simonne's fantasiestudio zei

Marijke, fijn om te horen dat je grootse plannen hebt voor 2017,
ik wens je alvast veel succes !
groetjes va Simonne

Claudia zei

Dearest Marijke,
wishing you a wonderful, happy, lucky , creative and healthy New Year too!
I love your littel Teddygirl ..she is so sweet!
Thank you for all the lovely pictures again!
I am looking, to see more of your wonderful wirk in the new year :O)
Sending Love and hugs and blessings to you and your family!
Claudia xo

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Marijke..♡
Na lange tijd weer eens je mooie posten door gelezen..prachtig allemaal..

Ten eerste wens ik je/jullie een Gelukkig Liefdevol Gezond Nieuwjaar 2017 toe..

Ik kom zeker dit jaar bij kijken ..een kleine wens waar ik naar uit kijk om alles van je te bewonderen!

Lieve groetjes en liefs Gaby xxx♡

Manuela zei

Liebe Marijke,
erstmal gibst von mir, zwar ein bisschen verspätet, verzeih, aber dafür umso herzlicher, einen ganz lieben Neujahrsdrücker, der dir sagen soll, dass ich dir fürs neue Jahr viel Gesundheit, Glück und weiterhin soooo viele tolle kreative Ideen wünsche.
Es schmerzt mich sehr, dass ich sooo weit von dir entfernt bin. Ich würde liebend gerne, bei dir einen Workshop besuchen. Ehrlich!
So bewundere ich von der Ferne deine hübschen, zierlichen Geschöpfe, lasse mich von deiner Musik berieseln und gebe mich ganz der Romantik hin.
Schön,dass es dich gibt.
Alles Liebe,
deine Manuela

Thuis bij Corrie zei

Jij ook gelukkig nieuwjaar. En dat je maar veel inspiratie mag hebben. Kunnen wij er weer van meegenieten.

Caritas de algodón zei

Dear Marijke:

Oh , Amy is so sweet and lovely!
It is very well start the year
with this loving teddy…
dressed in pink with that big bow on her head.
It’s a little part of you, your creation.
I like it!
It is well, also, to invite people to reflect on what is really important…
I hope you can make
all your plans and projects.
I wish that in your nice study
you can do wonderful things, sweet teddies
and restore antique dolls
to their original beauty.
May all the wishes of your heart
come true!

María José

Zulueta E zei

Feliz 2017, Marijke! Pasar por tu blog carga las pilas de la ilusión!
Un abrazo!!! ♥

Marijke van Ooijen zei

Dear Nelly,

Thank you very much!

Love Marijke

Marijke van Ooijen zei

Lieve Anja,

Dank je wel voor jouw lieve wens...
en gezondheid staat inderdaad voorop,
dit is het allerbelangrijkste...
Natuurlijk wens ik jou ook alle goeds in 2017!

Liefs,
Marijke

Marijke van Ooijen zei

Lieve Floor,

Ja ik ben dol op die grote strikken...
wat staat het Amy goed he meis?
Heerlijk om elkaar weer te volgen in
het nieuwe jaar..
Voor jou wens ik alle goeds in 2017!

LiefsXXX

Marijke van Ooijen zei

Dear Dentelles,

Wishing you also a very nice 2017!

LoveXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Simonne,

Dank je wel meis...we gaan er
een geweldig 2017 van maken...

LiefsXXX

Marijke van Ooijen zei

Dear friend Claudia,

Thank you very much...
Wishing you alle the best in 2017!

LoveXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Gaby,

Ik weet dat je al zo'n tijd eens bij me
langs wil komen...dan zal het er
dan nu toch eindelijk eens van komen..
super om elkaar weer eens te zien..

Wens jou ook een prachtig 2017!

LiefsXXX

Anoniem zei

Lieve Marijke,
Ik wens jou een geweldig, gezond en creatief 2017 toe.
Dat al jouw dromen ook mogen uitkomen.
Wat een prachtige beer, wat een gezellige blogpost weer.
Dank je wel voor het meegenieten, enne..................wat leuk een open huis, workshops, whaaa.............wat een plannetjes allemaal.
Je bruist van energie, top hoor.
Groetjes, Molly.

Marijke van Ooijen zei

Dear Manuela,

Thank you for you sweet words,
and I wish you a wonderful 2017!

LoveXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Corrie,

Dank je wel voor je lieve wens...
Ik wens jou alle liefs en goeds..

MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Molly,

Dank je wel lief mens...ik wens jou
ook een gezond en prachtig 2017!
En voor jou gaat er dit jaar iets
prachtigs gebeuren, wat een
tof vooruitzicht he meis?

LiefsXXX

Pink Veen zei

Ha lieve Marijke! Wat een geweldige start van dit nieuwe jaar (je prachtige beertje met schoenen, zulke mooie schoenen!) en al je mooie plannen!!!
Zo fijn om te lezen dat het weer begint te "kriebelen" en ja meis, ga al die ontzettend leuke dingen doen!!!! Voor jezelf en voor al diegenen die daar van zullen genieten! Wat dat zullen ze zeker!

Wat gastvrij om een open dag te organiseren en dan ook nog met zo'n lekkere high tea!

Lieverd, ik mail je van de week nog even en echt heel erg bedankt voor je lieve lieve lieve mail!

Dikste knuffel van Pink xxxxxxx

"Création" zei

Lieve Marijke,

Meis wat een heerlijke plannetjes allemaal, en ongetwijfeld
zullen velen daar graag gebruik van maken.
Prachtig je eerste berenkind van 2017, Amy,zo'n mooie naam,
wat is ze lief met haar laarsjes van stof en haar gigantische
strik. Als klein meisje had ikzelf ook altijd van die grote
strikken in mijn haar.

Wat sta jij PRACHTIG op de foto's en zo te zien ben je flink
afgevallen.

Wens je een heerlijke week.....

Veel liefs,
Josephine
XXX

sirkkis zei

Hei Marijke ja lämpöiset teveiset täältä talven ihmemaasta. Kova pakkanen lunta ja aurinkoa, todella kaunista nyt.
Toivotan sinulle onnellista uutta vuotta. Ihania kuvia taas ja suloinen nalle kuvissa. Niita on ihana katsella ja nauttia kun sinä osaat niin kaunista tehdä.
Kiitos kun kävit sivullani ♥

Marijke van Ooijen zei

Lieve lieve Pink,

Dank je wel voor jouw altijd lieve woorden,
we kennen elkaar nu al een behoorlijke tijd,
en wat ben ik toch blij dat we elkaar hier
hebben ontmoet...mooi en bijzonder mens..

Ik wacht jouw mail af lieverd...

Wens jou alle liefs en meer dan alle goedsXXX

Marijke van Ooijen zei

Hay lieve Josephine,

Ja heerlijk he meis?
Een nieuw jaar met mooie en fijne plannetjes,
en alleen maar leuke dingen, en deze kies
ik met zorg uit..genieten van alles dat staat
bij mij voorop...
En lieverd je hebt het goed gezien...in middels
ben ik 22 kilo afgevallen, en ik voel me er
ontzettend goed bij...en ik ben superblij!

Heel veel liefs en een prachtig 2017!XXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Sirkkis,

Dank je wel voor je bezoekje aan mijn blog,
en ik wens jou al het goede in 2017!

LiefsXXXX

Ольга zei

Прекрасный очень красивый блог!!!
С Новым годом!!!

Marijke van Ooijen zei

Thank you very much!
Be welcome on my blog..

Greetzzz Marijke

Lydia zei

Goedemorgen Lief mooi mensje,
Nieuwjaar wens heb je natuurlijk al van me gekregen maar bij deze nog een keertje GELUKKIG NIEUWJAAR hahaha .maak er maar een prachtig jaar van .Met alles wat ik zo juist gelezen heb zal dat vast gaan lukken .
Wat een mooie vooruitzichten kan eigenlijk niet wachten voor het zover is .Heb er ontzettend veel zin in.
De tekst die je heb geschreven van oa wat op het kaartje van je vriendin staat is inderdaad heel mooi.
Je beertje Amy is een echte snoes met haar grote strik ,zo leuk mijn moeder heeft van haar zelf nog een foto die is ingekleurd ze zit ook op die foto heeft dan dacht ik een zacht blauw pakje of jurkje aan en ook zo een grote strik in haar haar moet deze maar eens gaan weg kapen bij haar hahaha leuk als het me lukt zoveel foto,s van haar zelf als klein meisje heeft ze niet .
Als het lukt stuur ik deze naar je door .

Nog even over kleine Amy hoop haar snel te mogen ontmoeten ze heeft iets aandoenlijks komt denk door haar strikje hahaha.

Maak er een mooi weekend van lieverd.
Liefs knufjes en XXX en een kroel voor Roosje Lydia

Marijke van Ooijen zei

Goedemorgenorgen lieve Lydia,

Ohhh...maar dat is super als je van je moeder
die foto nog hebt...die zou ik heel goed bewaren...
En ja stuur hem maar door die foto als je het
hebt gevonden...superleuk!
Ja je zult kleine Any snel ontmoeten...we maken
een afspraak...

Heel veel liefs en voor jou en Cor een geweldig
en prachtig 2017 meis...dikke kusXXX

Ans zei

Lieve Marijke (en volgers)
Voor iedereen een gezond, gezegend, gelukkig en gezellig 2017 toegewenst!!

Het is alweer even geleden, we vallen zo maar weer in het dagelijks ritme wat ook heerlijk is hoor.
Wat een toffe plannen lees ik!! Ik ben voor, kom maar op!

Wordt vervolgd.......?

Xxx
Ans

Marijke van Ooijen zei

Lieve Ans,

Voor jou ook een wonderschoon 2017 gewenst meis...

Heerlijk he die plannetjes...enne dit wordt zeker vervolgd..

Dikke kusXXX

Shirley Wiedenhoff zei

Lieve Marijke!

Was gezellig hè met oud en nieuw.

Wat leuk om weer eens op je blog te kijken en gaaf dat je binnenkort weer workshops gaat geven!

Die schoentjes van Amy staan inderdaad pittig hahaha.

Tot snel, ik moet mn haakprojectje nog Afmaken ;)

Dikke kus!
Shirley

Marijke van Ooijen zei

Hay lieve Shirley,

Wat leuk om je hier eens te horen op
mijn blog...en ja Oudejaar was super gezellig.
Kom maar snel, dan gaan we verder met
haken...ik heb trouwens al iets heel gaafs
gemaakt met die wol ik ik van jou heb gekregen...

Hele dikke kus terugXXX

Rianne-Laurina Bartmann-Lucius zei

Hoi Marijke, ik zag dit berichtje nu pas. Ik wens jou en je familie een heel mooi en kreativ 2017. Doordat je minder op facebook en co bent zie ik vaak de berichtjes niet meer voorbij kommen. Ik wens jou heel veel succes met je Workshop en open huis. Ik hoop dat ik de berichtjes dan niet ga missen ;-) , met jou werkjes kommt er altijd een glimlach op mijn gezicht :-). Lieve groetjes Rianne XXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Rianne,

Wat fijn om weer eens van je te horen meis...
En dank je wel voor je lieve berichtje...

Ik wens jou ook een geweldig 2017!

LiefsXXX