maandag 2 januari 2017

Een nieuw jaar...

 Lieve mensen,

Ik wil jullie een supertof 2017 wensen!
En ik wil iedereen bedanken voor jullie
lieve wensen, zowel hier als via de email
of een kaartje...wat ontzettend liefff, dank jullie wel!

Van iemand uit Belgie kreeg ik een kaartje
met een prachtige pakkende tekst!

"We denken te weinig aan wat we hebben..
En te veel aan wat we niet hebben."

Van mijn lieve schoonzusje Leny kreeg ik een
 kaart met ook zo'n prachtige tekst,
deze raakte mijn HART

"Het opperste GELUK in het leven
is de overtuiging dat je wordt bemind om wie je bent"

Wat zijn deze teksten toch mooi en zo waar!

Heerlijk een nieuw jaar met toffe vooruitzichten,
en mooie dromen die misschien gaan uitkomen...ik heb
zo'n zin in het komende jaar...!

Ik heb heel wat leuke plannetjes...zoals  een 
OPEN HUIS om jullie mijn nieuwste poppen en
beren te laten zien..natuurlijk kunnen
jullie dan ook een kijkje nemen in mijn ATELIER...

Er zal deze dag ook een heerlijk High Tea zijn
dan kunnen jullie onder het genot van
heerlijke zoetigheden genieten van al het moois
wat er deze dag wordt gepresenteerd...

Jullie horen natuurlijk de datum wanneer
dit OPEN HUIS  zal plaats vinden...
Vind het zo'n heerlijk vooruitzicht om jullie
dan te mogen ontvangen...

Enne...ik ga een paar hele toffe WORKSHOPS
geven...ik heb er weer zin in!
Het begint nu toch weer te kriebelen na een lange
tijd, en het lijkt me super om weer in kleine
groepjes mooie dingen te gaan maken...
Natuurlijk horen jullie van mij wat voor 
WORKSHOPS dit zijn en wanneer deze plaats vinden...

Op de foto's zien jullie mijn eerste beer van dit
nieuwe jaar...ze heet Amy..
Ik heb haar leuke laarsjes van stof gegeven,
dit vind ik haar zo pittig staan...

Heel veel liefs van
Marijke
XXX