maandag 5 augustus 2013

Een dagje strand met ons klein Sophietje..


 Lieve meisjes...

Genieten jullie ook zo van de zomer?
Wij genieten zo van deze zomer met ons kleine meisje..
Vorig jaar was ze nog zo klein, en nu is het al zo'n heerlijk
om met Sophie van alles te ondernemen.. ze is alweer 
16 maanden...!
We zijn pas naar het strand geweest..
en Sophie vindt het zo lekker op het strand, ze danste van
plezier, ze vindt dansen helemaal geweldig...zodra ze maar
iets van muziek hoort, dan staat ze te dansen..zo schattig.
Hanny, dit is het jurkje wat ik uit Curacao heb meegenomen,
en nog twee andere jurkjes, het staat ons kleine meisje allemaal
zo schattig...en wat wordt Sophietje snel bruin!
Ze begint al een beetje te praten, soms al twee woordjes achter elkaar, 
en ze kan kusjes geven, en al een beetje zingen..
Wat een feest om de ontwikkeling van dit kleine mensenkindje mee te mogen maken..
En sinds kort kunnen we al een klein staartje maken..dit vindt ik
zo schattig staan..
Het is een groot feest om met dit kleine meisje van alles te 
ondernemen, en als ik dan haar glanzende oogjes zie dan 
voel ik me zo gelukkig...!

Kijk haar glanzende oogjes...en haar lachendje mondje
Sophie kan echt in een deuk liggen van het lachen..
dit is zo fantastisch om te zien, en ook aanstekelijk hahaha...
Ik wens jullie allemaal een heerlijke en zonnige week!
Dikke kus 
XXX

38 opmerkingen:

Star zei

Beautiful pictures M. Love watching my grandsons growing too. Isn't it wonderful to be a grandma? Thank you for sharing :)

sirkkis zei

Suloinen tuo Isoäidin rakkaus pieneen tyttären tyttöön. Onni on lapsissa ja heidän lapsissa. Paljon kesäniloja sinulle ja tuolle pienelle prinsessalle.Iso halaus terveisin Sirkkis ♥

morkaren zei

Hvor hun vokser godt, og hun er dejlig solbrændt, en rigtig kær lille pige. knus morkaren.

Yulia City-of-Tmb zei

Очень милые фотокарточки!!! :)

Franciens Haakwerk zei

Wat een heerlijk mensenkind:) Ik kan me voorstellen dat je hier intens van geniet en helemaal vrolijk van word.

Atelier Valerie © zei

Wat een prachtig en lief meisje ...
Wat kan het leven toch mooi zijn!
Lieve groetjes, Valerie ♥

Mäsywi-Bären zei

wunderschöne Bilder, ganz die Mama die kleine Sofie

Liebe Grüsse von Sylvia

Hanny zei

Lieve Marijke

Oooo....wat is het toch een poppetje. Wat een heerlijk meisje met haar eigenwijze staartje, leuk! Het jurkje staat haar prachtig, ik had niet anders verwacht maar het is zo leuk om te zien wat je voor haar gekocht hebt en dat ze het kan dragen, geweldig. Wat heeft ze een plezier, ze lacht zo lekker en heeft van die pretoogjes. Geniet er maar lekker van, het wordt steeds leuker denk ik, ze begint al te praten, knap hoor. Geweldig dat je dit allemaal mee kunt maken en zo'n klein mensje groot ziet worden.
Liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Anoniem zei

Haiiiiiiiii Marijke,

Zooooooooooo wat gaat dat snel het groter groeien van Sophie,wat een groot meisje is ze geworden...
Kijk eens hoe mooi ze met het zand speelt,daar kunnen ze toch uren mee zoet zijn met water en zand de mooie natuurproducten...
En die billetjes en armpjes zo lekker dik ik vindat dat zo geweldig,hoe mooi het is nog zo onbezonnen en onbezorgt die kleintjes haar leven leven,geweldig is dit...
Het is een echte meid geworden leuk met staartjes/jurkjes je kunt er echt mee poppen...
Zie het al helemaal voor me hoe ze staat te dansen op een muziekje whahaha,wat brengt zo wondertje toch leuke dingen met zich mee dit is allemaal te aanschouwen alleen hoef je je ogen maar te openen en er tijd voor te nemen lekker langs ze zeilijn kijken hoe ze zich ontwikkelen...

Lieve Marijke blijf lekker genieten van dit kleine wondertje,ze zijn maar zo even klein...

Wens je een hele mooie week toe,met allemaal lieve mensen om je heen...

Lieve groetjes Helene...

Knillie Bears zei

Wat wordt ze groot en wat lekker ondeugend met dat staartje het is echt een poppetje.geniet ervan het wordt steeds leuker als ze gaan praten en van alles ondernemen,dat maakt het leven echt de moeite waard,ik hoop ook ooit oma te worden van zulke wondertjes.Geniet er lekker van.

Liefs Corina♥♥♥

Contrastes-Rosa Mª zei

Felicidades por esa hija tan dulce y bella, es una alegría verla crecer, feliz verano:-)

Michelle May-The Raspberry Rabbits zei

What a precious little snuggle bunny she is. I know you treasure her so.
xx

Arlete Mourige zei

Olá Marijke! Que linda é a Sophie !!!Um bebe muito fofo.Que bom curtir o verão na praia.Bjs

Marijke zei

Ik zie het gezichtje van Sophie in een van je creaties...leuk om dit te zien... mijn opa schilderde met olieverf en in zijn portretten kon je altijd wat van mijn oma's gezicht terug vinden....
Heerlijk zomers... ontspannen... genietend gezinnetje!
Wat zal je trots op hun zijn!
groetjes van Marijke

Claudia zei

Liefste Marijke,
oh wat prachtige foto's van de kleine Sophie! Ze is zo'n prachtig mooi meisje! Ik kan goed begrijpen dat u geniet van de tijd met haar! Ja, het is zo veel plezier om hen te vergezellen bij om te groeien en te zien hoe ze leren om elke dag: o) Geniet van deze kleine geluk zo goed en zo vaak als je kan!
De jurk past haar zo goed uit Curacao! Een heel mooi en lief meisje, weinig Sophie!
De zwart-wit foto die ik echt graag hoe hun ogen oplichten daar! Prachtig! En in de Stip Swimsuit het ziet er ook zo schattig!
Bedankt voor de prachtige foto's!
Ik wens u een mooie en gelukkige week!
♥ Lieve groeten en kussen, Claudia ♥

Debby zei

What fun to see a child playing in the sand...lovely Sophie ^_^ Debby

Nellie zei

Wat een mooie foto"s van je lieve kleine meisje ik vind het zo heerlijk om te lezen hoe jij er van geniet ze is ook zo mooi geniet er maar van en ik geniet met je mee .
Leuk dat vriendinnetjes zijn op FB gezellie

Liefs Van Nellie

Musje zei

Wat een allerliefst meisje is je kleindochtertje,ik snap dat je zo van haar geniet,fijne week,lieve groet Musje.

Zaanse Zolder zei

Wat een heerlijk grietje ! Ik snap heel goed dat je daar verliefd op bent hihi! En ze is echt wel heel bruin, lief hoor! Geniet er lekker van. x Syl

Petite Chambre Brocante zei

Hoi marijke, lief dat je volger van mijn blog geworden bent.
Jouw blog ziet er meer dan prachtig uit, je maakt zulke mooie dingen.
Sophietje is werkelijk allerliefst en ze ziet er zoooo schattig uit op de foto´s.

Lieve groetjes Anna

Wateringen zei

Heey lieve Nellie,

Wat super dat we nu FB vriendinnetjes zijn!
Ik moet nog wel een beetje wennen, maar
ik vindt het erg leuk!

Dikke kus,
MarijkeXXX

Wateringen zei

Hay lieve meid,

Dank je wel voor je lieve woorden over Sophietje...
Het is heerlijk met dit kleine mensen kindje..

Liefs en goeds,
Marijke

Wateringen zei

Heey Syl,

Ben je alweer thuis...ik kom even bij je langs hoor..
Dikke kus,
Marijke

Wateringen zei

Hay Anna,

Wat leuk dat je mijn blog volgt,en ik ben
net even bij je langs geweest, en natuurlijk
ga ik je ook volgen...
Maar Anna, ik kon geen berichtje bij je achter laten,
en dat is jammer, ik vindt je popje zo liefffff!!
Ik hoop dat je dit leest...

Liefs,
Marijke

Bente zei

Sophie is the cutest little girl. Love the photos.

Hugs from here

Het lieve hemeltje. zei

Sophie is echt een prachtig kindje, en je ziet haar genieten op het strand.
Geniet er maar van want ze worden zo snel groot...bij ons in de familie word ook een kindje verwacht, mijn neefje word papa.
Ik zie hem nog steeds als dat lieve schattige kleine jochie en nu word hij zelf vader...en ik word oudtante (poeh dat klinkt oud hihi).
Maar we kunnen niet wachten om dat kleine Jongetje (want dat is het) te ontvangen..heerlijk zo`n klein babytje.

Liefs, Ciska

Steinworks zei

haha she is so sweet I like her hair it's like a little water spray..so cute with her pretty dress

Hugs
Marisa

Evelyne zei

Wat een mooie foto's van kleine Sophietje! Wat staat het staartje haar lief!
Kleine Juliette dans ook zo graag ik heb de afgelopen 3 weken wat op de dansvloer gestaan. Van mijn vader, die dansleraar was, heb ik geleerd dat je nooit een dans mag weigeren, dus hup met de beentjes. Ik zou er iets slanker van moeten worden!!!!
Schattig jurkje! O,o,o, wat is het toch genieten om oma te zijn!!

Lieve Marijke geniet van je lieve kleine prinsesje!

Ira Huberts zei

Oh wat een schatje is ze toch! Kijk ze nou toch genieten op het strand met het zand tussen haar teentjes, heerlijk dat ze al zo snel bruin wordt, maar ja, wat wil je ook met gemengd bloed! Mooi! Lieve groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

"Création" zei

Lieve Marijke,

Wat is Sophietje toch een PRACHTIG
mensenkindje, en wat is ze al groot
geworden. Heerlijk dat plezier in
haar oogjes te zien terwijl ze
geniet van het zand, het strand en de
vrijheid die je daarbij voelt.

Zo lief dat koddige kleine staartje
op haar bolletje. Wat zal het een feest
zijn lieverd, om samen met je kleine
prinsesje steeds te kunnen genieten
van voor haar nieuwe ervaringen.

De foto's zijn zo mooi en kijk die
kleine schat nu toch heerlijk tussen
mama en papa haar boterhammetje oppeuzelen.

Dit alles is PUUR gelukkig zijn!!!

Geniet lief vriendinnetje van jullie vrij zijn

Veel liefs en kusssss
Josephine
XXX

Alessandra zei

Your Sophie is sweet, very beautiful and very adorable. Thanks for sharing these wonderful pictures with us.
Kisses
Alessandra

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Dear♥ Marijke..♥
Wat een prachtige♥ foto's van Sophietje♥ en wat word ze♥ al groot..!!
ze♥ heeft al een mooi kleurtje♥ en in het zand spelen is toch een groot avontuur voor zo'n kleintje♥ en dikke pret voor jullie♥ allemaal♥..;)0
Wat zal je genieten♥ van dit kleine GELUK♥ in jullie♥ leven en je word er alleen maar jonger♥ van hihi..♥
Geniet♥ en zonnige☼ zomer☼ groetjes♫ Liefs♥ Gaby..X♥X

Carla zei

Oh meis...wat genieten we toch van onze kleintjes....ze worden toch ook steeds leuker!!
Lois kletst de oren van je hoofd...ze zegt echt alles na....en weet zich al goed verstaanbaar te maken.
Gisteren waren we op de kinderboerderij bij de konijntjes....stond ze ineens te roepen...haaalllooo konijne..konijntje....
We waren op de fiets gegaan en hier moet je allemaal hoge bruggen over fietsen...dus ik zei...nou Lois...oma word wel een beetje moe hoor...zegt ze ineens...appeltje-eitje hahaha...ja als je met je
kontje achterop zit whahaha.
Nou meis....geniet van je kleine moppie...het gaat zo hard...Lois word volgende maand alweer twee!!

Dikke knuffel...Carla.

iris zei

hello
je l'adore avec sa petite " couette" sur la tête
c'est beau les bébés
bonne vacances en famille
tendresse
edith (iris)

Anita zei

In een woord prachtig!
Ik kan me voorstellen dat jullie intens van dit kleine meisje genieten.
GELUK
Zo groot in het klein zijn X
Groetjezz lfs mij

smutaskowe krzyżyki zei

Sophietje looks like a little princess, she is very beautiful, beautiful parents, happy family.XXX Elżbeta

Anoniem zei

Hey marijke
Wat leuk weer een paar foto.s van die kleine mop ze word groot groetjes diny

marijke zei

even een tijdje niet op de blogs geweest vakantie tijd he en wat dingetjes regelen voor onze bruiloft maar nu eens even weer langs wandelen bij je , jeeeee wat wordt de kleine meid al groot zeg wat is het toch een schatje, wij hopen in Januari weer een lief klein meisje hier bij ons te mogen hebben , ons derde kleinkindje waar zo naar verlangd werd door hun papa en mama na 8 miskramen , fijne zondag lieve Marijke , groetjessssssssss