vrijdag 9 augustus 2013

Mijn naaimachientje en vingers hebben op volle toeren gedraaid...!

Lieve blogsisters,

Deze week was een week vol spirit en passie...!
Mijn naaimachientje en mijn vingers hebben op volle toeren gedraaid!
Ik had zoveel spirit in mijn lijf, en het moest er gewoon uit...
kennen jullie dat gevoel?
Ideetjes...mijn brein had veel te verduren hahaha...
sommige dingen die ik jullie hier laat zien had ik al klaar hoor,
net als de dansmeisjes van stof, gevuld met lekker geurende lavendel...
En mijn Miss Trixie had ik ook al gedeeltelijk in elkaar gezet, niet
dat jullie denken dat ik deze beestjes geboren uit passie, in 1 week zijn
geboren in mijn atelier... 
 Maar kleine Jasmijntje is deze week onder mijn
vingers geboren...
Leuk vond ik het om haar een kopje met polkadotstippen
te geven...
 En op haar kopje heeft Jasmijntje een kransje
van gehaakte bloemetjes...
Deze bloemetjes haakte ik tijdens de erg hete zomerdagen..
 Het kleine tutte beertje is ook deze week onder mijn
vingers geboren...
 Ik noem het kleine ding Chi Chi...
 En zo had ik een leuk stelletje bij elkaar...
 Het lichaampje van Chi Chi is ook van een polkdot stip gemaakt..
 En aan de kleding van Jasmijntje heb ik aardig veel
werk gehad...maar och, wat doe ik dit toch graag...
Ik voel me een zondagskind, als ik mooie beestje kan maken...
 Kleine Chi Chi heeft een heeeeellllle gote strik op haar kopje..
 En ja dit circus meisje is...
Miss Trixie...
 En ook hier heb ik mijn gehaakte bloemetjes op haar
circusmutsje gemaakt...
 En ik ga Miss Trixie een mooi harten neusje...
 En ik gaf haar mooie knoedeltjes met een kantje
op haar lieve beren pootjes...
 En hier zijn de berenkindjes samen op de kiek...
 Op het harten neusje hebben beide berenkindjes
nog een bloemetje....
 En zie jullie het corsetje van kleine Jasmijntje?
 Ohhh..klein pukkie met je grote glanzende ogen...
 Ook Chi Chi heeft oogleden...dit is best een hele klus...
 En haar neusje heb ik roze gemaakt...
 Ja en dit zijn de dans meisjes...
Deze heerlijk nostalgische meisjes zijn gevuld met lavendel...
 
Je kunt ze zo schattig bij een stapeltje linnengoed liggen...
 Of aan een kastje hangen...
 Ik heb ze een kanten rokje aangedaan...
En kleine parelknoopjes gegeven...
 Meisjes ook wil ik jullie vertellen dat ik inmiddels ook
Facebook heb...ik ben een beetje met de tijd meegegaan..
Mijn dochter zou zeggen.." Mam je wordt nog modern,
je bent net een hippe kip " hahaha...
Ik moest wennen aan Facebook, maar nu vindt ik het
erg leuk...je kunt de button vinden aan de zijkant van mijn blog..
Zo meisjes...dit was het weer...bedankt voor jullie bezoek..
en tot de volgende keer!

40 opmerkingen:

Ольга zei

Как красиво!

Eli Bichita zei

Dear, Marijke!!!!
They are so so so nice!!!! and what a music!!!

sirkkis zei

Ihana pieni ompelija ja hän on kaunis. Sinun uudet karhut ovat makean ihania. Laventeli tytöt myös ihanat.Hauskaa viikonloppua sinulle ♥

Knillie Bears zei

Wooooow wat een geweldige beestjes heb je weer gemaakt Marijke zo mooi weer allemaal.Ik was gisteren een dagje naar Barneveld geweest naar de veluwse markt en er zit een winkeltje daar echt zo mooi zulke mooie spulletjes ,ik moest gelijk aan jou denken echt helemaal jou stijl.Het winkeltje heet You Like It.Maar je creaties zijn weer helmaal geweldig.

Liefs Corina♥♥♥

Franciens Haakwerk zei

Wat maak je toch ontzettend lieve en mooie beertjes. Ook de balletmeisjes zijn geweldig! Geduldwerkjes denk ik zo.

Алла Топоркова zei

Потрясающе красивые работы! Так порадовали! Получила большое удовольствие , рассматривая все детали! спасибо!

Anita zei

Hi meis wat een prachtige beertjes heb je weer gemaakt.
Ze zijn echt beeldschoon #zucht
Ik begrijp niet waar je al die energie vandaan haalt
en dan ook nog op Facebook! Gezellig hoor :-)
Groetjezz lfs mij

Petite Chambre Brocante zei

Hoi Marijke,

Lieve help wat een hoop spirit en passie!
Prachtige schepseltjes zijn er te voorschijn gekomen.

Miss Trixie en Jasmijntje zien er heel gelukkig uit !
De kleine Chi Chi is te zoet voor woorden.

Ik wens je een heel fijn weekend.

Lieve groetjes Anna








Antoinette zei

Marijke , ze zijn weer helemaal geweldig mooi geworden,ik heb helemaal verliefd op kleine Chi Chi ♥

Evelyne zei

O, Marijke wat komt er toch weer een moois voorbij!
De kleine Chi Chi is een snoepje!
Om te stelen zal ik maar zeggen!
De kleertjes en de uitdrukkingen van Miss Trixie en Jasmijntje zijn ook fantastisch!
Ik vind de Polkadots van Chi Chi zo ontzettend leuk , omdat mijn kleine Juliette ook haar kamertje met Polkadots heeft!

Fijn weekend lieve Marijke

Annalisa Cecilia zei

Vorrei scriverti tante cose e dirti le mie emozioni nel vedere queste creazioni...ma non ci sono parole per dire quanto per me sei la più brava di tutte e il tuo gusto e la tua fantasia meritano il primo premio!!un grande abbraccio ti ammiro veramente !Annalisa

Debby zei

Hi,Marijke!! Your 'Polka dots' teddy bears are sooo lovely, they make my heart smile!! And I love the cloth 'dancing girls' dollies sooooo much ^_^ Hugs,Debby

liesje zei

Hallo Marijke
Adembenemend zijn je creaties weer.
Die oogjes wondermooi wat zou ik dat ook willen kunnen, ik heb het geprobeerd maar het ziet er niet uit bij mij.
Nog een fijn weekend en tot op fb
Lieve groet Carine

Sandra Verhulst zei

Je polka dotjes beren zijn prachtig.
Zo mooi.
Ik heb dat ook dan zit er een hoop in je hoofd wat je wil maken.
Maar bij mij komt het er even niet uit.Dan loop ik vast.Maar ja zal wel weer komen want ik vind het allemaal zo leuk om te doen.
Lieve groet,Sandra

vrouw Hommel zei

lieve Marijke, ik zie je al helemaal zitten zoals op de eerste foto. Heerlijk om in zo'n flow te zitten. Ik vind die hartenneusjes heel leuk. En je hebt zelf je eigen bloemetjes gehaakt. Veelzijdig mens ben je toch, ik ga even naar FB, even op visite. Lieve groet

Zaanse Zolder zei

oelala Marijke toch, je weet ons weer echt te verrassen met je prachtige wezentjes. Met of zonder polkadots, ik vind ze allemaal even mooi. Dikke kus vanuit het Zaanse. x Syl

Peeters Liliane zei

Prachtige creaties zijn er weer onder je handen vandaan gekomen! Laat dat machientje maar snorren dan zien we nog meer moois verschijnen.
Lieve groet,
Liliane

Anja Van den Meerssche zei

Hallo Marijke,
Wat heb je toch weer prachtige creaties gemaakt.
Ja die polkadots zijn echt heel lief.
Je inspiratie lijkt wel eindeloos zoals je ons steeds weet te verrassen.
lieve groetjes en nog een fijn weekend gewenst.
Anja Van den Meerssche

Hanny zei

Lieve Marijke

Oooo.....wat ben je toch weer heerlijk creatief geweest, ik heb weer volop genoten van je beeldschone creaties, wat een schatjes zijn het toch weer. Die ogen, ik kan er steeds niet over uit hoe jij die ogen zo prachtig maakt, dan de lieve neusjes, lekker parmantig, mooi hoor. Ik heb inmiddels je facebookpagina bezocht en een berichtje verzonden, geen idee of dit aangekomen is, ik heb facebook al wel langer maar doe er niet veel mee. Dit was in ieder geval weer genieten, zoveel mooi's, beertjes zijn mijn favoriet en dan ook nog eens veel met mijn lievelingskleur rose en kant, sjonge, ik vraag me af of jij nog wel slaapt hihi, je hebt hier vast zoveel tijd ingestoken.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Het lieve hemeltje. zei

Hai Marijke,

Wat een prachtig drietal heb je weer gemaakt ze zijn alle drie zo mooi, en dan die kleine Chi chi wat een schatje....heerlijk als je zo vol spirit en ideeën zit...daar kan alleen maar heel veel moois uit komen.
Je lijkt een eindeloze fantasie te hebben en je lavendelmeisjes zijn ook al zo lief.

Liefs, Ciska


Violetta Cordes-Medvedeva zei

Hallo lieve Marijke,

Ik kon erg lang niet op jou prachtige posts reageren....
Maar iedere keer wanneer ik kon jou nieuwe berichten lezen dacht ik: deze vrouw is een Engel en niet een gewoon,maar een zo mooi kreatief engel!!!

Hoeveel pracht en romantic is hiere,bij jou,Marijke:)))*

Bedankt voor een ontzettend veel plezier en inspiraties,

Liefs en groeten,
***Violetta***

Kerryanne @ Shabby Art Boutique zei

So beautiful Marijke ♥

Nellie zei

Hallo Marijke

Wat heb je weer een moois gemaakt en jou verhalen erbij ik geniet ervan en ik vind het wat fijn dat je op Face book bent ben er vaak te vinden
Dank je wel voor al het moois wat je ons weer hebt laten zien

Fijne dag geniet ervan

Liefs Van nellie

Anoniem zei

Dag lief Marijke.

Prachtig mooi weer...die schattige beertjes allemaal!

Wat kijken ze je lief aan en je hebt ze weer zó mooi op de foto gezet.
Ademloos heb ik weer zitten kijken en genieten Marijke.

Het is steeds weer heerlijk om je te bezoeken op je blog!
Altijd weer is er iets verrassends nieuws.

Het ziet er weer heel romantisch uit allemaal.

Wat ben ik blij dat ik ooit...alweer een tijd geleden jouw site vond en ik inmiddels de nodige diertjes van jou bij mij op mijn mooie theekastje heb zitten....samen met jouw prachtige boek.
Zodat ik elke dag van jouw creaties kan genieten.

Dag dag Marijke

Liefs, Mia

Musje zei

Je maakt echt de prachtigste werkjes,echt mijn mond valt open dat je dit kunt maken,fijne zondag,lieve groet Musje.

Ineke van den Akker zei

Geweldig weer.

Ira Huberts zei

Het is te zien dat je superhard gewerkt hebt Marijke! Het was weer een genot om naar te kijken en van te genieten. Maar je hebt gelijk, wanneer je eenmaal in je creatieve flow zit, dan moet je daar uiting aan geven en lekker aan de slag gaan, want dan lukt het ook gewoon goed! (en da's dus te zien hè!). Heel mooi allemaal weer! Lieve groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Simonne's fantasiestudio zei

Wat een schattige beertjes heb je weer gemaakt Marijke.
Ook de kleding is weer zo romantisch.
groetjes,
Simonne

"Création" zei

Hay lieffie,

Het is werkelijk weer een en al genieten
bij je. De spirit en passie die je voelde
heeft wederom PRACHTIGE wezentjes als
resultaat.

Jasmijntje en Miss Trixie zijn zo
geweldig mooi geworden en de oogjes zo
goed geslaagd. Dat is zeker heel veel werk
geweest. Zo lief ook de verscheidenheid van
stofjes die je gebruikt hebt.
En dan die kleine Chi Chi, ohhh wat een zalig
klein ukkepukkie met zijn polkadot lijfje
en gigantische strik op zijn bolletje.

De kleding is weer zeer geslaagd geworden
dat kan jij als een ander, SUPER!!!

Laat dat machientje maar lekker ratelen hoor
ongetwijfeld komen er binnenkort nog veel
meer adembenemende wezentjes van jou hand.

Lieve schat geniet van alles en iedereen...

Veel liefsssssss
Josephine
XXXXX

beata zei

Witaj Marijke, uszyłaś piękne niedźwiadki jestem nimi ogromnie zachwycona. Serdecznie pozdrawiam :)

Rosabears zei

Lieve Marijke, wat een ongelooflijk leuke lieve dingen maak je toch.
Het plezier en geluk wat je hieraan beleefd straalt van je blog af.
Lieve groetjes,
Marja

iris zei

hello
un très beau défilé de monde façon "ourson "
tout est vraiment adorable
beaucoup de recherche et beaucoup de détailles très beaux
bonne semaine
tendresse
edith (iris) France

smutaskowe krzyżyki zei

Dear lovely teddy bears and dolls you created, you are very talented.
Elżbieta

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Dear♥ Marijke..♥
Wow je beren♥ Jasmijntje♥ en Miss Trixie♥ zijn echt weer prachtig♥ vooral ook de stof♥ ik♥ vind zelf een stoffen beer mooier♥ ook om te bewerken♥ ..;))
weet je♥ nog mijn eerste grote beer♥ die ik van roze roosjes♥ stof♥ maakte..?
Ik weet ook dat het héél véél werk is..want ben nog met iets♥ bezig poehhhhh uren werk♥ zit erin maar heel mooi♥ geworden komt nog op mijn blog♥ .. ;)))
Het is altijd genieten♥ hier EN ook op face-book♥..;)))
Zou willen dat je in de buurt woonde ha ha ik♥ wil toch eens langs komen een kleine droomwens van mij een beertje♥ met jou te mogen maken..;)))
Fijne week♫ en lieve♥ zomer☼ groetjes♥ Gaby..X♥X

Muggensteekjes zei

Lieverd,wat zit ik hier weer met open mond je blog te bewonderen. Je twee schatjes zijn toch weer zo lief en snoezig geworden. De stofjes die je hebt gebruikt en hoe je alles tot in detail hebt afgewerkt, echt geweldig mooi. Ik mijmer nog even door...
Liefs, Ingridxxx.

Anoniem zei

Haiiiiiiii Lieve Marijke,

Ohw wat een verassing,wat heb je hard gewerkt...
Ik snap dat je Naaimachientje en je handen overuren hebben gemaakt
wat mooi allemaal weer...
Jasmijntje wat leuk met haar Polkadot hoofdje en die prachtige gehaakte bloempjes met een klein froezeltje kant er tussen en als toefje een pareltje,ze zit zo lekker als model met haar mooie Corset whaha wat leuk...

Kleine Chi Chi is toch wel zo kleine verslinder wat is dit een schatje ohw wat een lief klein meisje,ik ben verliefd op haar,wat heb je haar mooi geboren laten worden tussen je gouden handen Marijke ik ben zo weg van haar en kijk haar eens zo liefdelijk bij Jasmijntje zitten allemaal zo liefdevol...

Miss Trixie ook al zo mooi gemaakt het komt allemaal zo mooi terug Marijke de Polkadot,maar wat heb je Miss Trixi van prachtige kleding voorien,ohw geweldig dat kant zo mooi,en dat hartenneusje met het bloempje erop het is zo snoezig/aandoenlijk en ook weer een prachtig bloempje wat je gehaakt hebt tijdens de hitte leuk hoor...

De geurende dans meisje,ook zo schattig met hun mooie strikkie...

Marijke wat is het iedere x weer een feest om op je Blog te mogen komen,wat stralen kleine Chi Chi,Jasmijntje,Miss Trixi een liefde uit
allemaal geboren uit je goudenhanden,gemaakt uit liefde met een warm hart en veel geduld,wat ben je een prachtmens...

Marijke ik wens je een hele mooie week toe,

Liefs Helene Xxx...

Wateringen zei

Lieve Helene,

Meisje ik wil je heel hartelijk bedanken
voor jouw altijd zo mooie woorden...
Je bent een lieverd met een hart van goud..!

Lieve groet,
Marijke
XXX

Elina`s Bears zei

Dear Marijke,


it is so beautiful and nice!! I like it so much!!!

Big big lovely bear hugs,
Elina

A.S. zei

Wat onwijze schattig!

A.S.
@ Allevrouwenpraten.blogspot.nl

Anoniem zei

Wat zijn ze weer mooi geworden groetjes diny