vrijdag 16 augustus 2013

Hoera....er is een vierling geboren...!


 Lieve blogsisters,

Het is hier een drukte van belang geweest in mijn
atelier, want er is namelijk een vierling geboren!
En het zijn allemaal meisjes...
de bevalling is zeer voorspoedig verlopen en
alles is goed gegaan...hihi..
Dus jullie begrijpen wel dat ik deze bijzondere
gebeurtenis met jullie wil delen..
Ik krijg tenslotte niet iedere week een vierling haha...
 Vinden jullie deze snoezepoesjes niet lief?
April..May...June en Jane...
Dit is het geboortekaartje van de meisjes...

 En kijk kleine May kan al zitten....en ze past precies
in het oude schoentje...
 En April en May samen zo koddig...
 Dit is het voorfrontje van een oud Frans geboorte doosje..
wat maakte de mensen er vroeger toch veel werk van..
Ik vind dit zo'n schattig doosje...
 En hier zit Jane in het oude geboorte doosje...
Ik heb voor alle meisjes dezelfde mutsjes gemaakt,
met bijpassend jurkjes...
 En dit is kleine Jane...met haar rozen mutsje...
 Ohhh...kleine guit, ze rolt om...ze kan nog niet zo
goed los zitten...
 En hier twee kleine snoezepoezen in een oud
leditkantje op wieltjes...
 De mutsjes en jurkjes heb ik van antieke materialen gemaakt...
 En hier de vier kleine zusjes....
 En dit hart wil ik jullie nog eens laten zien,
de afbeelding in kant is zo schattig...
Het hart is gevuld met lavendel...
Zo meisjes...dit was het weer..
Ik ben de laatste tijd niet erg veel meer aan het bloggen,
dit komt omdat we nog steeds vakantie hebben, en er
erg veel op uit trekken...we genieten met volle teugen
van onze vrijheid en deze zomer...
En ik moet jullie schoorvoetend bekennen veel op
Facebook te vertoeven, dit neemt ook veel tijd in beslag,
Ik ben een beetje verslaafd denk ik haha...ik hoop
daar iets meer balans in te vinden!
Meisje...ik wens jullie heel veel liefs en een
HAPPY WEEK-END!
dikke kus van jullie blogsis...
Marijke
XXX

28 opmerkingen:

Petite Chambre Brocante zei

Hoi Marijke

Gefeliciteerd met deze prachtige vierling hihi, wat schatjes zijn het !!!
Ze zien er zo poezelig uit in hun lieve jurkjes en mooie mutsjes.

En wat hebben ze aparte namen, je hebt echt veel fantasie niet alleen met het poppen maken, maar ook telkens zulke mooie namen te bedenken.

Rust maar lekker uit na deze bevalling, en geniet van het weekend.

Lieve groetjes Anna

Zaanse Zolder zei

Zo zeg, 4 babietjes tegelijk, dat is een hele toestand lijkt me! Maar met zulke mopjes kan het niet anders dat je alleen maar geniet. En geniet vooral ook van de vakantie, erop uit is heerlijk. Dat deed ik vandaag ook, morgen blogpost :-)

sirkkis zei

Voi rakastan noita pieniä suloisia nukkeja ja hyvin kauniisti puettuja kaikki. Ihanaa katseltavaa, terveisin Sirkkis

"Création" zei

Jemineetje lieve facebook girl, heb je vakantie
en dan nog zo'n zware bevalling, haha.
Ze hebben wel zeer wulpse oogjes voor
pasgeborene, maar wat zijn ze schattig!!!

Waar heb je deze snoesjes nu toch weer
gevonden? Zo lief de mutsjes en de
kleding die je voor ze maakte.
En zo liefffffffffffffffffff in dat
schattige oude ledikantje.

Het zijn echt dotjes van kindjes jou vierling.

Geniet lieverd van een heerlijk weekend.

Veel liefs,
Josephine
xxxxx

Wish You Were Here zei

They are very beautiful. I love the vintage lace - so pretty! Hugs, Janice

Simonne's fantasiestudio zei

Marijke, proficiat met je vierling !!
Ze zijn zo schattig en mooi aangekleed,om van te snoepen !
groetjes,
Simonne

Cathy zei

Your quads are beautiful...along with your beautiful pictures!
Yes...I am addicted to You Tube and Facebook! LOL And Blogs! Love meeting people from around the world!~ ♥♥♥ You do great work!!!

Kays Kids zei

Congratulations on the birth of your 4 beautiful babies. They all look delicious. Love to you.

Marijke zei

Gefeliciteerd met de geboorte van de vierling! Snoezig de dametjes in de dop!
groetjes van Marijke

Ольга zei

Они очень красивые!

Het lieve hemeltje. zei

Wauw een vierling! dat zal een zware bevalling zijn geweest hihi.
Ze zijn heel schattig zo met zn viertjes in een ledikantje..
Ik wens je nog veel rust en vakantie plezier toe en laat je niet teveel opslokken door Facebook hoor ....want dat zijn er straks geen geboortes meer om te vieren hihi.

Liefs, Ciska

Алла Топоркова zei

Какие сладкие малыши, и все как я люблю, много кружев, жемчуг, все легкое и воздушное! Прелесть!

Evelyne zei

Wat een lieve vierling! Zo schattig!
Ik hoop dat je niet teveel opgaat in Facebook want dat heb ik niet en dan is op je blogger straks niets meer te lezen!
Dat zou zo jammer zijn!!!!!!!!
Hele fijne vakantie verder geniet ervan.

Liefs van mij.
Evelyne

Nellie zei

wowwww wat een lieve vierling Marijke gefeliciteerd en wat heb je die hartjes mooi gemaakt echt schitterend nou ik ben wel blij dat je op Face Book zit blogs gaat er helemaal uit het is niet meer wat het was maar ik heb weer genoten van al dat moois

Fijn weekend Lieverd

Liefs Van Nellie

Wilma zei

Hallo Marijke,
Wat heb je toch weer een prachtige popjes en beren gemaakt. Ze zijn echt zo schitterend en schattig !! Jouw ideeën zijn onuitputtelijk lijkt het wel! Een poosje terug heb ik ook een paar leuke kleine popjes gevonden die ik graag anders wil aankleden. Da's wel een uitdaging, want als ik zie hoe goed jij bent in al dat kleine priegelwerk, zo knap !!
Dat van Facebook kan ik me alles bij voorstellen, want ik zit nog geen week op Pinterest en moet nu echt uitkijken om daar niet voortdurend op gericht te zijn.
Nog bedankt voor je bezoek en lieve reactie op mijn blog !!
Veel liefs,
Wilma. Shabby Royale.

Carla zei

Het is een prachtig viertal hoor.....te schattig weer!!!
En ik ben ook niet zo aan het bloggen hoor.....en facebook is wel makkelijk toch....maar er gaat inderdaad veel tijd in zitten
Je moet maar even genieten van het mooier weer, je kleindochter en je uitjes.....gelijk heb je hoor...voor je het weet is het weet rot weer en zitten we weer binnen
Nou meisje....geniet ervan...fijn weekemd...Xxx Carla

Carla zei

Het is een prachtig viertal hoor.....te schattig weer!!!
En ik ben ook niet zo aan het bloggen hoor.....en facebook is wel makkelijk toch....maar er gaat inderdaad veel tijd in zitten
Je moet maar even genieten van het mooier weer, je kleindochter en je uitjes.....gelijk heb je hoor...voor je het weet is het weet rot weer en zitten we weer binnen
Nou meisje....geniet ervan...fijn weekemd...Xxx Carla

Anoniem zei

Hallootjesssssssssssss Marijke...

Ik kom even op kraambezoek van de geboorte April-May-June en Jane...
Wat een mooie meisje zijn er geboren hoera hoera!

Kijk ze eens liggen de 4schatten naast elkaar bedekt onder een lakentje met kante froezels,heerlijk hoe warmpjes en liefdevol ze terecht zijn gekomen...
Ze hadden zich geen beter poppen mama kunnen bedenken...

Ohw wat heb je hier weer een prachtige post van gemaakt,kijk ze eens mooi bij liggen/zitten ik vindt die mutsje zo mooi Marijke en bij ieder heb je er wat anders kwa versiering opgedaan...
De jurkjes vind ik ook zo schattig gemaakt,allemaal van oude matrialen...

En die kleine May wat zit ze lekker in het schoentje,kijk ze houd haar kleine teentjes zo schattig vast whahaha...

Dit is helemaal af en tot in de puntjes verzorgt,ook het geboortekaartje en de geboortedoos zijn zo mooi bewaard gebleven,kijk die prachtige kleuren eens hoe ze vroeger al met kwaliteits producten werkten,geweldig is dit...

Het Poppenbedje is ook zo schattig,wat zullen de meisjes hier vaak in te vinden zijn...

Het Lavendelhart,wat is dat mooi en de print vindt ik super het komt zo mooi uit Marijke tussen de Ornamentjes,wat zal het heerlijk ruiken...

Lieve Marijke wat is het iedere x weer leuk om jou Blog binnen te komen
wordt iedere x blij als ik zie hoe liefdevol jij alles maakt en daar weer een prachtig verhaal bij verteld,het brengt mij in een droom een droom van vreugde/liefde en harmonie...

Mag ik je alweer bedanken voor alle tijd die je in het maken van je Blog steeks,alleen de foto's maken en er alles bij vertellen zit ontzettend veel tijd in,en jij doet dit maar je bent een schat van een vrouw...

Wens je een heel fijn weekeinde toe samen met je man en Roosje...

Liefs Helene Xxx

Peeters Liliane zei

Grappig en mooi die vierling en ook weer zo'n mooie foto's!!!
Lieve groet,
Liliane

marijke zei

van harte met dit viertal , zien er snoezig uit

Wateringen zei

Lieve lieve Helene,

Wat een prachtige woorden lieve meid...!
Ik wil je zo graag bedanken voor je altijd
zo lieve woorden, ik ben zo blij dat ik je ken!

Liefs, Marijke XXX

Wateringen zei

Lieve Evelyne,

Natuurlijk blijf ik ook lekker bloggen!
Ik vind het veel te leuk om mooie posten
te maken, en overal bij mijn blogsisters
even op visite te komen..!

Dag lieve meid, Liefs, Marijke

Hanny zei

Gefeliciteerd met die geweldige mooie viertal, wat een snoezepoezen zijn het toch hihi, ze zien er uit om op te vreten, heerlijke kleurtjes ook. Wat heb je dit toch weer prachtig gemaakt en ze zijn zo ontzettend klein, dat je daar nog zo een rozenmutsje voor kunt maken, wat een gepriegel maar wel ontzettend mooi hoor, het is weer schitterend. Dat mooie kanten hart met lavendel is ook al zo schitterend, wat heb je weer mooie creaties erbij, geweldig. Heerlijk dat jullie nog vacantie hebben, geniet er maar lekker van hoor, straks kun je weer minder vaak naar buiten en dan is het binnen ook weer fijn toeven. Facebook en Bloggen, tja........kwestie van keuzes maken hihi, er gaat in beiden veel tijd in zitten.
Fijne zondag nog meis,liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

A.S. zei

Hallo Marijke,
Bekijk nu je blog en hetkende hem meteen. Erg knap wat je maakt. De poppetjes en beertjes. Echt snoezig zijn ze. Heel schattig!
A.S @allevrouwenpraten

danacrea zei

Sei sempre bravissima, bellissime le ultime nate. Ciao Giordana.

Annalisa Cecilia zei

sono nate!
sono belle!
diventeranno grandi e forti!
un abbraccio!

Ira Huberts zei

Wat een honneponnen lieve Marijke! Je bent toch ook de enige echte ware poppenmoeder ook hè? Jemig, wat een stelletje lieverds zijn dit zeg, van zulke kleine, lieve schatjes kun je alleen maar oprecht genieten, en dat doe ik ook! Lieve groetjes, Ira'
Ira’s Crea Corner

Zauberin Gaby zei

So entzückend und lieb.
Liebe Grüße Gaby