zondag 19 februari 2012

Noa en Puk

Dit is circuskindje Noa...met haar
berenvriendje Puk...
Ik heb dit circuskindje op een zeer speciale
dag gemaakt...samen met mijn vriendin
Sandra en een beroemde poppenmaakster..
Graddie Jansen
En dit was een zeer speciale dag...
We hebben gedeeld met elkaar, gelachen...heel
veel gelachen!!!!
Eigenlijk zou Noa een babytje moeten worden,
maar deze kleine peuter werd onder
mijn handen geboren!
Graddie Jansen geeft namelijk les in het
maken van baby's....
En dit doet zij met heel veel liefde en passie..
zij geeft geweldig les....

Kijk dit kleine spruitje toch eens onbevangen de
camera inkijken...
Kleine dot met haar lieve knoedeltjes...
Sandra mijn vriendin heeft heerlijk gekookt,
en Jan, Graddie en ik hebben lekker
gesmikkeld van de rijsttafel, die Sandra
speciaal voor ons had gemaakt...
Sandra je bent een liefje, en je kunt
heerlijke koken...!
Dit is Puk...
Een beertje van ongebleekte katoen...
Daarna heb ik het beestje hard gemaakt met
lijm...en met touwtjes heb ik Puk in elkaar
gezet..
Daarna heb ik Puk een antiek
stukje kant aangetrokken...
Even een slaapje doen samen in een 
oud klein schoenendoosje...

Lieve Graddie bedankt voor je leerzame les,
en bent een heerlijk mens, vol spirit en positieve energie!
Hoe mooi is het niet als we van elkaar mogen leren...
We gaan elkaar snel weer zien...ik verheug me je te mogen
ontvangen in mijn atelier...

En lieve Sandra ik wil jou bedanken voor de heerlijke
dag...je vriendschap en natuurlijk je zalige hete
boontjes en rijst!

Lieve blogsissies...ik wens jullie een mooie, rustige
zondag en alvast een goede en fijne week!

Toedelsssssssssssss
Marijke

52 opmerkingen:

rosarod zei

Hallo lieve Marijke, is heel vroeg hier in het Caribisch gebied, 7, 41 uur en ik zie je recente toetreding, die Ik heb een grote zucht van tederheid, vreugde en bewondering! Het is bewonderenswaardig hoe u hebt gemaakt. Deze prachtige baby en haar partner, zijn prachtig! Beautiful! Het lijkt erop dat aan elkaar zijn poseren voor de camera! de details spreken voor zich! Gefeliciteerd! Rose M,

Vintage Girl zei

Dear Marijke,

Noa is just marvellous....another wonderful creation you´ve made. I also love the old-fashioned bear, he looks so vintage.....amazing fabric.

It sounds like you´ve had a wonderful time with the other artists....it´s a great gift to have friends and to learn from each other.

Have a wonderful sunday,
love, Birgit

Kays Kids zei

Hi Marijke, Your little baby girl is
fabulous. Did you mould the face? And of course the dressing and attention to detail is just you.
Hugs
Kay

Peeters Liliane zei

Hallo lieve Marijke, met tranen in mijn ogen zit ik naar je blog te kijken en probeer ik tussen mijn niesbuien door hier een reactie achter te laten!!! O wat haat ik verkouden te zijn:-(((
Maar soit wat een mooie pop heb je gemaakt de nostalgie straalt er zo vanaf, en ook dat beertje zo mooi en romantisch. Marijke jij hebt het in je vingers een meester in romantiek en nostalgie!!!
Het is elke keer weer eeen genot om jouw blog te bezoeken!!!
Lieve groetjes,
Liliane

Helena zei

Beautiful!!!!!!

maddyrose zei

Dear Marijke,
This baby girl is beautiful. She has the face of an angel. She and the little vintage bear are perfect together. As always it is a pleasure to visit and see your wonderful work my sweet friend.
Love,
Maddyrose

Gerry zei

Wat mooi Marijke! Dat je zo'n gave hebt. En al die mooie details!
Ik hoop er van te mogen genieten.

Lieve groet,
Gerry

Anita zei

Hier vieren nostalgie en romantiek hoogtij !!!
Lieve Marijke,In een woord: PRACHTIG
Wens je een hele fijne zondag :-)
Groetjezz lfs mij

wesliane zei

sublimement magnifique,de la tendresse, de l émotion , je suis en admiration devant.
quel talent

Het lijstje van brocante zei

Ik zie .....ontroering.....zo prachtig....wonderschoon!!!!!!

Jij bent een....kunstenares.....one of a kind.

Jij kan......toveren met je handen...ons blij maken met je foto's

Nog een fijne Zondag & lieve groetjes,
Silvia

vrouw Hommel zei

Wat een heerlijk koppie heeft Noa gekregen. Dat stipje op haar neus maakt haar helemaal af. Ze kunnen goed met elkaar "overweg" te zien aan de foto's.
lieve groet

les Lily'z bears zei

I love this two friends ! they are soo sweet and lovely

Riet zei

OOOH Marijke wat een beeldschoon lieverdje er weer bij. Ik ben stil van bewondering, zo mooi.
Lieve groeten van Riet

Marguerite zei

Wat mooi!! Kan hier uren naar kijken, zulke mooie poppen.
Groetjes Marguerite

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat geweldig knap hoe je zulke mooie poppen kan maken.
Ik kijk hier altijd met heel veel
bewondering en plezier!

Groetjes en een fijne zondag,
Esther

sirkkis zei

Ihana vauva-nukke ja niin suloinen katse. Voi tuollainen pitäisi minunki osata tehdä, Rakastan sitä. Mukavaa sunnuntaita sinulle <3

Julia K zei

Sweet-sweet babies! I love them!

Sandra Meijers zei

Lieve Marijke het was heerlijk afgelopen donderdag. Wat is je baby een snoes geworden zeg. En wat een gave kleertjes. De cursus komt je kant op in delen want anders loopt je computer vast, hahaha ... Ik vond het super gezellig en heb genoten van ons samenzijn. Graddie was geweldig. Wat een lief mens. Warme groet en echt je baby is geweldig!!!! Dikke kus Sandra

Duendes zei

Hello my friend,is adorable very sweet!!
Happy Mardi Gras with a lot of fun and joy!
hugs.

Kris zei

Marijke,

Sweet little babies! Noa and Jip! Adorable!

I hope you week is a good one!

Kris♥

Maison Louise, Paintings by Louise, Nieuw Groen Leven zei

Helemaal te gek, schitterend!

Lieve groet,

Loes

Simonne's fantasiestudio zei

Het is een lieflijk duo, de romantische kleding maakt het plaatje volledig ! MOOI !
Simonne

Rianne-Laurina Bartmann-Lucius zei

Hoi hoi Marijke.
Heel mooi en lief is ze geworden. Ik vind het best moeilijk een mooi baby of kindergezichtje te maken. Maar jij hebt het weer super voor elkaar gekregen. En dan die kleertjes maken het weer helemaal af.
Liefs Rianne

Pink Princess zei

Wat een liefies weer, en dat snoepige beertje is om op te vreten ♥

Liefs van mij, Marian

Carla zei

Lieve Marijke,

Wat een heerlijke schepseltjes weer.
Zoals jij dat kunt maken..da's toch uniek!!

Fijne avond lieverd...

liefs Carla.

Jacqueline zei

Dag lieve Marijke,

Wat een mooi klein meisje is dat geworden zeg.., wat leuk om zo lekker te freubelen samen en ideën uit te wisselen! Het is een prachtig popje geworden!!

Lieve groetjes,
Jacqueline

Knillie Bears zei

Hey Marijke,

wat een schat van een popje zo lief,jij hebt ook een paar gouden handjes.Ik wilde je bedanken voor je lieve woorden op mijn blog zo lief.Ja,Graddie is ook zo'n schat van een mens,ik heb ook bij haar een pop gemaakt en ze is ook wel eens hier in Tiel een dagje bij mij geweest,is al wel even geleden hoor,maar dat vergeet je niet snel.Ben al een tijdje niet meer op een beurs geweest dus dan verwater het contact een beetje,als je Graddie ziet doe haar de groetjes van mij (mijn beertje staat op haar bureau).Nou fijne avond nog.
Groetjes en veel liefs.
Corina

ByVonneThuis zei

Oohhh, wat is dit weer een schattig stel.

Liefs Yvonne

Zazoe zei

Lieve Marijke,

Het "leest" als een heerlijke dag. En dan is het resultaat zo'n prachtige peuter, lieverd, wat ben je toch een ongelovelijk talent! Prachtig om te zien en te lezen.

Geniet lekker van je zondagavond, dikke klapzoen uit het Oost'n! ;-)

Liefs, Nina XX

marina spada zei

Hello, Marijke!
Adorable, are really adorable!
kisses,
Marina

Fia zei

Ach wat een schatje is Noa lief gezichtje en zo leuk de handjes en voetjes....het is net als ze je aankijkt alsof ze je betoverd!!!
De kleertjes zijn ook zo schattig..
Maar die Jip mag er ook wezen hoor met zijn leuke toet!!!

Wens je een mooie week..
Liefs Fia

Eva Agnes zei

Whjat a sweet, sweet Noa!
Absolutely adorable.
Love Eva Agnes

PS. Go and see my blog today
http://evascountry.blogspot.com

"Création" zei

Zuchttt.....lieve Marijke, zowel Noa als Puk, wat een ongelooflijke schoonheden zijn dit weer geworden. Vanmiddag was ik bij mijn moeder en hebben wij samen al even op je blog gekeken en enorm GENOTEN daarvan!!!

ZOOOOOO KNAP hoe je het toch voor elkaar krijgt de uitdrukking in Noa's gezichtje en die oogjes, haar mondje en handen en voetjes, ik zit echt zo te geneten, telkens weer als ik al jou schoonheden zie. En dan die kleine Puk,[Jip] zo'n liefie, en hoe ze samen zo lieflijk in dat kleine schoenendoosje een slaapje doen. Ohhhh ze zijn om op te vreten zo lief en mooi, je raakt er niet op uitgekeken.....

Wat een feest lijkt het me om samen met deze bijzondere mensen een dag vol liefde en creativiteit te mogen meemaken.

Geniet van een heerlijk en vooral creatieve week lieverd,

Liefs Josephine ♥

Юринова Наталия zei

They are adorable!!! Baby is perfect, he has so touching look!!! Love they!!! )))

GREETJE zei

Lieve Marijke,
Wat ziet het er weer fantastisch mooi en lief uit. Wat ben je toch een topontwerpster .geweldig

Ольга zei

Они прекрасны ! Обожаю ваших деток в колпочках и мишек!

Thuis bij Tjits zei

wat heerlijk om zo te kunnen ontwerpen en creëren.. gelukkig laat je ons daar weer van meegenieten!

ik wens je een heerlijke dag!
liefs, Tjits

morena zei

Hello Marijke.
Unique and beautiful emotions ....
Hugs and kisses.
Morena

Miss Petula Pie zei

....just wonderful!!!
Bear Hugs
Miss Petula Pie - Patti

Anoniem zei

hee lieve barones,

Wat een prachtig kind heb je gemaakt ,en haar lieve beren vriendje :-)
Ik kan geen goede woorden vinden om te beschrijven ,hoe prachtig mooi je deze twee liefjes hebt gemaakt...
veel liefs dikke kus van mij ,caroline xxx

Christine zei

Jemig wat een pracht meid is Noa.
Zo Marijke, alsof je nooit anders hebt gemaakt.
Je gaat me toch niet vertellen dat dit grandioze resultaat van 1 dag workshop is.
Heb jij peper in je........ hahahaha.
Heerlijk zoals ze weer is aangekleed in exact de stijl die jij alleen weet te creëren.
Ook beer is niet filmen zo grappig.
Ze zijn een heel leuk stel Marijke, dikke knuf voor jou.
Chrissie

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Wat zijn ze weer mooi zeg ....dat beertje ook zo lief ze passen heel goed bij elkaar ....wat heerlijk dat er voor je gekookt word mmmmm hete boontjes .....fijne week lieve groet rosita xxx

Sezoentje-Sonja zei

Wat zie ik hier weer allemaal prachtige creaties op je mooie blog. Oh, die oogjes van dat lieverdje en het beertje, wat een heerlijke nieuwe wezentjes zijn er weer bij je geboren.
Hele lieve groetjes van Sonja

Maia zei

Ooooooo wat een schatje is er geboren onder jouw creatieve handen....Noa een naam die precies bij dit schattige koppie past!
Prachtig ook haar kleertjes en dan die lieve kleine Puk ook een droppie!
Mooi stelletje samen!
Met Noa kun je al heerlijk oefenen voor je aanstaande oma schap haha!
Fijne week
Liefs Maia

Ineke Trolineke zei

Marijke, wat ziet er dit weer lief en mooi uit.
Groetjes Ineke

Rozen van Papier zei

Hallo Marijke,

Het circuskindje heef tin ieder geval lekkere bolle babywangetjes! Knap gedaan hoor en de kleertje vind ik ook prachtig. Je maakt zeker voor je kleindochter ook van die mooie kleertjes met kant?

Lieve groetjes Janny

Nely zei

Dear Marijke!
So sweet,sweet Noa,your creationas is wonderful..Hugs Nely!

DanArts zei

Wat is je circuskindje prachtig geworden.En het beertje past er zo goed bij. Heerlijk om naar te kijken.
Liefs Dana

Eva Agnes zei

Dearest Marijke,
Is it possible for me to have a few of the ribbons you show in your shop. They look like silk and I have got white, rose and green from you before.
Maybe you have got none left. But the brownish ribbon is so lovely.
Hugs
Eva Agnes

christiene zei

Ha Marijke,vol bewondering gekeken wat is dat prachtig
als je van zulke mooie dingen kunt maken.
Mee kijken is al een feest.
Ik zou ze een doosje willen doen en dan neem ik ze mee.alleen al dat kopie zo lief.
Groetjes Christiene.

madlen zei

Piękna lalka i miś, cudne są ;) Podziwiam
Magdalena

Hortensia zei

Hola!
Gracias por tu visita, tu comentario y por hacerte seguidora mia. Yo ya también te sigo a ti. Tienes un blog precioso.

Besos